Hirdetés
- Mobil flották
- Yettel topik
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #170007 üzenetére
Középút, pl. Auris?
-
molnarpeter
nagyúr
Minden drága lesz, kezdésnek Szvsz iveco vagy unimog. Komoly igénybevétel van, árát simán rá lehet költeni egy olcsóbb daily-re. Unimog kommersz, drága, de jobban be lehet szerezni a dolgokat. UAZ nagyon jó terepen, csak nem tudsz magaddal vinni egy másikat alkatrésznek. Előnye, hogy nem fogsz ottmaradni, de érteni kell hozzá annyira, hogy hazáig berheld magad. Ukrán ismerős biztosan tud fillérekért alkatrészt. Daily kedvelt erdőre járós platóval, szerintem az vállalható lenne. Esetleg hiace, futóművet magasítva. Ha nem akarsz szerelni annyit, klasszik lakó valami és futón egy quad
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #170126 üzenetére
Figyelembe véve a feltüntetett külföldi okmányokat és a regadó nélküli árat, szerintem is ideiglenes rsz van rajta.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #170243 üzenetére
Nem hallok bajt 1.25 motorral, de hozzá kell tenni, hogy azért ezek még 100-150 körül futott autók.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz galervin93 #170259 üzenetére
Olyat keresnék, amiben volt garanciális akkucsere, inkább a kor végez a Ni-MH akkukkal általában. Ha veszel egy olyat, amiben új van, 10-15 évig nincs vele gond. Lépj be a Prius csoportba facebookon Magasabb futással olajat ehetik, illetve inverter tud elköszönni P3-ban, de erre azt hiszem volt visszahívás.
[link] a futás ellenére erre rámennék, fejlett akkukezelés, Li-ion cellák, tartós szerkezet, kevés jellemző problémával.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #170565 üzenetére
Vannak árak GS450h meg már nem mai darab... Végülis Lexus hibrid, amire ki akartam lyukadni, a technika ugyanaz mindben. Magyar klíma esetén 15 évet szokott bírni az akku, a gyár pedig 10 évig tud garanciát adni a hajtásra (hosszabbítani kell, vagy újabban alapáras Lexusnál, illetve 10. év végén még tudsz egy évre kötni gyakorlatban). Egy aránylag fiatalabb példány, amire él a gari, nem okozhat sok meglepetést hidegebb hőmérsékleten sem.
Mazda esetén ott fokozottan félnék a rozsda miatt.
Audi váltó kb 250 ezret bír, motor évjárat függvénye, hogy sikerült, szívó oldali koksz mindegyikre jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #170615 üzenetére
VAG SDI motorok elbírják ezt a tempót, és nincs minek elromlani. Esetleg 90 lovas TDI, ott viszont pár decivel alacsonyabb fogyasztásból kell kettőstömegűre, turbóra félretenni. 1.4 PDTDI is jól eszik. Ultra olcsó fenntartású autóval is havi 150-200 durván elmegy autóra, remélem megéri így is a messzebbi munkahely
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #170621 üzenetére
160*20*km költség. Ha nem munkába jársz vele, akkor nem kopik, nincs értelme csak az üzemanyagot nézni, félúton van a realitás (fix és változó költségek...), SDI fenntartását pont ismerem forint oldalon, de sok dolog házon belül orvosolva van, így inkább 50 forinttal számoltam ex has, általános kilométerenként, fix költségekkel. Ha csak erre van használva az autó (értsd az egyéb ügyekben megtett út 3-4-5 ezer km évente), unfair levonni a fix dolgokat. Ugyanígy, ha nem autóban áll a pénz, akkor bankban maradhat és tud kamatozni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #170622 üzenetére
Autót cserélsz, vagy a jelenlegi mellé vennél?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #170679 üzenetére
Jaja, szerintem semmi kirívó, meg egy tanksapka fedél belsőégésűn is be tud fagyni, stb Ha jól rémlik, valami 200 eur kb egy új Duosida Kínából, bevált az Ampera klubban, nem nagy tétel. Itthon tudok szervizt is, ahol intézek töltő javítást, talán postaköltséggel is megéri
Az új szabvány szerint nem elegendő a hatótáv a korábbi kedvező besoroláshoz, ezért nem gyártják már.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #170686 üzenetére
Ampera esetén van pár ismert nyűg, lépj be a klubba tájékozódni: [link]
Mindenképp előny a nagyobb hatótáv, de karbantartásra talán többet szorul. Te tudod, meéri-e magyar autót kivinni, de mindenképp kizárólag olyat keresnék, amin az összes szerviz időben el lett végezve, és a nyűgök miatt már volt hozzá nyúlva (kormányzár, hajtóműcsapágy...), vagy elég keveset futott.Discontinued a Passat és a Golf GTE is tudtommal, az indokot csak hallottam valahol, nem tudnám idézni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t.imi #170766 üzenetére
Két külön történet, de mindkettő kiforrott. Nézd át, mennyiért lehet különböző alkatrészeket venni, pl. fék, gumi, kuplung, magasnyomású pumpa, injektor... Alapvetően viszont Renault Megane lenne a szavazatom, mert kombi, nem egyterű, viszont Delphi téren passz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #170768 üzenetére
MX5 és boot rack
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t.imi #170774 üzenetére
Passz, Renault topikban kérdezz rá, rosszat nem tudok mondani róla. Ha Kia, inkább Ceed vagy Carens lenne a páros nálam, bár a Venga sem rossz hírű (viszont pl. autópályán és kanyarban is jobb lenne egy alacsonyabb szekér). Egyébként mi folyik a háttérben, hogy ilyen sokféle, eltérő autó közül válogatunk?
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #170831 üzenetére
Írta, hogy emberünk nem fakezű/-lábú. Egy Defát be kell kalkulálni, és akkor fel is megy a parton szívfájdalom nélkül
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #170906 üzenetére
Doblo van még 1.4 T-Jet, fogyit leszámítva kényelmes megoldás lehet
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen