- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Mobil flották
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz roberto211 #116668 üzenetére
Autopalyan sima 90le 1.4 szivoval nalam megpakolva se okoz problemat 5.-ben egy hosszabb emelkedo, akkor van para ha belassulnak elottem mondjuk 100-ra es onnan kene gyorsitani, de ilyenkor visszagangolok es mar "repesztek" is felfele. Persze nem kerdes, hogy egy 2.0 turbo dizel gyorsabban feljutna, de mar ezzel sem gazos Azert beb@szna ha mar az erdi emelkedore 4x4-et venne mindenki
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeFranco #117696 üzenetére
En most talaltam vegre egy korrekt lakatost, aki nagyon szepen dolgozik. Hollandiabol jott haza nemreg, aztan itthon nyitott egy muhelyt.
Nekem a kovetkezoket kell megcsinalni: Bal hatso ajto alja rohad, kivagja a lemezt, uj lemezt hajlit, visszahegeszti majd visszaperemezi mint a gyarit, ugyan ennek az ajtonak a kozepen van egy horpadas, azt eloszor femig csiszolja, majd geppel kihuzza (nem tom mar mi a neve a gepnek), tovabba a kilincs mellett van egy meghuzas azt is kiszedi, a meghuzas folytatodik a sarvedon, azt is ki kell szedni, a leheto legkevesebb gittet hasznalva. Utana hatso lokos alatt mindket oldalt van 2 lemez ami ossze van hegeszte, belulrol nyomja szet a rozsda. Ezt kivagja, uj lemezt formaz, majd visszahegeszti vegigvarrva, nem 1cm-enkent egy pottyel mint masok Hatso futomu bekotesi pontokon van kis feluleti korrozio, azt lecsiszoljak, majd alvazvedelem, ugyan ez a kuszobok auto alatti reszeinel. Ezutan kifujjak a hatso sarvedoiveket + kuszobot belulrol uregvedovel, minderrol pedig fenykepes dokumentaciot ad, garanciaval. Fenyezni igy ket elemet kell, az ajtot + hatso ivet, mindennel egyutt 150k-t mondott ra. Oktober 5-re kaptam idopontot
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #117791 üzenetére
1) metállal rendeled
2) utólagos kezelés vásárlás után (pl cquartz)(metálra is ajánlom a kerámia bevonatot)
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #117794 üzenetére
Na ezektol a cuccoktol pont nem kell felni. Ha profi viszi fel es megfeleloen van apolva hosszu evekig megorzi a gyari fenyet az auto
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #117797 üzenetére
1) profihoz kell vinni, ha kell tudok ajanlani innen a forumrol vagy 3-4 embert
2) felvisznek egy reteget, gyari autora meg polir se kell, nem igen lehet elrontani, max ha valaki kezdo es szarul viszi fel akkor nem fed a cucc, ujra kell kezdeni, de "el nem rontja" vele az fenyezesedNem ordogtol valo dolog, viszont nagyon hasznos, vedi az autot az UV-tol es egyeb szennyezodesektol, arrol nem is beszelve hogy mennyivel konyebb lesz mosni az autot utana (mivel nem tud megtapadni rajta a dzsuva).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #117801 üzenetére
Teknos wax az alja, annal csak komolyabbak vannak. En is ehhez hasonlo dolgokrol beszelek, csak pl. a cquartz nem tunik el 3 mosas utan...
-
nagyúr
válasz Champ1on #117853 üzenetére
Mennyit mennel vele evente? Milyen hosszu tavokra hasznalnad? Mekkora auto kell? Milyen kivitel erdekel? 3 ajtos? Sedan? Kombi? Coupe? Vezetesi elmeny vagy praktikum a fontosabb? Fontos az olcso fenntarthatosag vagy meger egy izgalmasabb auto egy kis felarat? Van japan/nemet/francia fetisizmusod?
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #117963 üzenetére
"rozsdál pár évesen, és engedi a levegőt"
van itthon 3 acélfelnis autó, télen-nyáron csak acélon futnak, soha nem volt velük ilyen probléma
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #117967 üzenetére
Érdekes Bár szerintem egy lapatkázott aluval is előfordulhat ilyen
-
nagyúr
válasz !Overdose! #118016 üzenetére
ezaaaz
-
nagyúr
válasz roberto211 #118063 üzenetére
Sajna nulla, de sokkal szebb
-
nagyúr
válasz #86322688 #118198 üzenetére
Az 5w40 hidegen eleve "hígabb" olaj, ergo hamarabb "hígul" Melegen ugyan olyan viszkozitása van mint a 10 vagy 15w40-nek Hova tolod az intervallumot? Attól mert 15w olajat használsz még nem lesz jó 3évig meg 25.000 km-ig, sőt inkább rosszabb, a full szintetikus 5w40 tovább bírja mint az ásványi 15w.
"Ezt már mások is tapasztalták, bár az én autómba nem is ajánlják a feszítés miatt a "vékony " olajat."
Ezt se értem, üzemmelegen ugyan olyan viszkozitású az 5w40 mint a 15w40, semmivel sem "vékonyabb" vagy hígabb...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #86322688 #118201 üzenetére
Ja, benne van a gépkönyvben hogy rakható bele 20w is, elhiszem, azt viszont ne felejtsd el, hogy a 15w olaj ilyen az 5w-vel szemben hidegen, amikor is a motor a kopások 90%-t elszenvedi
14 éves autóm nem eszi az 5w-t állapottól függ nem kortól, 95-ös suzukiba is simán beletölteném az 5w-t. Rohadtul nem az a megoldás az olajevésre, hogy egyre "sűrűbb" olajat rakok a motorba
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #86322688 #118204 üzenetére
Jó, persze, nyilván napi 2x100km pályázásra jó a 10w is (bár azért a full szintetikus olaj még mindig nyerőbb a fél szint. vagy ásvánnyi helyett).
Az megint más tészta, ha olajevős a konstrukció, mint pl. opel ecotec, gyár szerint az 1L/1000km még normális... de ha jól emlékszem VAG-nál is benne van a gépkönyvben ugyan ez
-
nagyúr
válasz roberto211 #118381 üzenetére
Állítólag mindig rajta van a lába a kuplungon egy kicsit ha váratlanul be kéne nyomni
-
nagyúr
válasz runner 125 #118451 üzenetére
Kar hogy automata, amugy adnam
-
nagyúr
válasz roberto211 #118560 üzenetére
Olvass utána, mk4 swiftre volt több visszahívás is a csomagtér rozsda miatt
-
nagyúr
válasz roberto211 #118563 üzenetére
Tudtommal foleg 2005-2006-os peldanyokat erinti, a 2007-es FL utan talan mar nincs ilyen problema ha jol emlekszem.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen