Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz _Voyage_ #33080 üzenetére

    Pl ez: [link]? :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz burasu4 #33083 üzenetére

    :F
    Azért a subaruk pont nem erről híresek.
    És nem minden japán jó, erről a mániáról le kéne szokni. :)
    Nekem a kedvencem az olasz kocsik, de ha valakinek komoly terepjáró kell, japánt ajánlok, ha mini autó kell, olaszt, ha közepes, akkor japánt, vagy németet, ha felsőkategória, német vagy svéd csakis. :)

    Régi imprezak jók voltak, jó sportkocsik, amiket nagyon drágán lehetett fenntartani. Az újak átlagos autók, drága fenntartással. De egy VW Golf pl ezerszer jobb. És abból is van 4kerékhajtásos. Pl 6-os golfból kb 1évesen biztos lehet találni. :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz atesss #33086 üzenetére

    Aki új autót vesz, de pénz híján nincs eleresztve, és bizonyos kívánságai is vannak, az szerintem nem komplett. :N
    Megvehet egy 2-3 hónapos autót(az új is van ennyi idős, csak eddig raktárban állt, a másik meg valakinek a garázsában), 1-2millióval olcsóbban.
    A4 megeszik 8-10litert, ésszel hajtva.

    Dízelek, kb 2literes motorral, 140 ló körül, 2wd-vel 5-7 liter között esznek, benzinesek 7-9liter között.
    Ki lett tárgyalva sokszor, hogy 30-40.000km alatt térül meg használt esetén a különbség, új esetén még több km kell hozzá.

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz dabadab #33091 üzenetére

    Öööö, tesztautó, demóautó, kiállított szalonautó... Nem tudom, rémlik-e... :)
    Sőt, mondok mégjobbat: hitelből visszavett autó! :K
    A fehér A4-es meg német autó, ne csodálkozz, ott ennyire lemegy a használtak ára. :)

    Rick4: Csak nekem furcsa, hogy egy nagybácsi, aki havonta luxemburgból jár haza, egy subaru foresterrel, nem bírja tankolni a benzinzes, 12-14l-t fogyasztó autót, de a 9-11l-t fogyasztó dízelt meg igen? :F

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz anjani182 #33094 üzenetére

    +regadó, mert német. :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz dabadab #33097 üzenetére

    :DDD
    De amúgy tényleg, pl 6-os golf új ára, egy picit közepesen jól felszerelté 6misi körül van. Meg lehet venni 2009 őszi példányokat 4-5misiért, max 10k km-el. :K
    Hiteles autók is a béka segge alatt vannak. Csak kapkodják őket belső kezek... :(
    Mobile.de-n rengeteg 1-2 éves autót lehet találni féláron... :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz atesss #33100 üzenetére

    (bár azért a dízelesek meg álltalában megbízhatóbbak) :DDD :DDD :DDD :DDD

    Simán mehet aranyköpésnek. Vagy csak simán hülyeségnek. :) Dízel autónál megbízhatatlanabb maximum a francia dízel lehet.... :))

    anjani182: Szerintem a misi alatt van. :F

    [link]: 20300 euró
    [link]: 20500 euró
    [link]: 21000 euró

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz anjani182 #33103 üzenetére

    21000 euróért van zsírúj type-r. :)
    A 2.0tfsi kombi amit linkeltem, az nem hót alap. De nem volt kedvem az 1000 találatot végignézni, ami 30.000 euró alatt van, 2009 vagy fiatalabb, és audi a4... :)

    De ha valaki autókat hoz be, és 24/7 figyeli a konkrét autókat, nem ritka, hogy talál bőven 20.000 euró alatt a4-est, normális motorral, jó felszereltséggel. Pl az a fehér, ami 4.9milla, lehet, megvette 4.5m-ért, 400k haszon, teljesen reális. Ha valaki tud alkudni, megveszi 4.7m-ért, 1misi regadó, 5.7m-ért van egy 1 éves, erős motorral rendelkező, jól felszerelt, szuper a4-es audija. Abszolút zsír. :K

    #33104: Szívódízel esetén volt ez így, szóval kb 20 évvel vagy lemaradva... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz anjani182 #33107 üzenetére

    Erstzulassung:
    01/2009

    Forgalomba álíltás időpontja. :)
    Amúgymeg az új autó, az nem feltétlen azt jelenti, hogy még frissen sült. Hanem új, senki nem ült még benne, hanem raktárban állt valahol, és még senkinek nem adták el. :)

    Igen, ebből látszik, hogy Type-R behozatala nem egy jó ötlet. De pl az A4-es audi behozatal annál inkább. a Regadóval is max 6misibe kerülő fehér a4-eset itthoniként nem kapod meg 7-8 misi alatt. :) Csak kintről behozva regadóval jön ki ilyen kedvező ár. :)

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33109 üzenetére

    Miről beszélsz? :)
    Kint az A4-es alap listaára 26.000 euró. Akcióban ez kb 22000 is lehet. Szalonból, zsír újnak. Akkor egy 2.0tfsi, rendesen felszerelve, demóautóként lehet 26.000 euró, és akkor már alig veszített az értékéből csak kb 5-6.000 eurót. Az meg reális. :)

    De tessék, mondj indokot, miért árulnak több ezer, 2009/1 utáni autót, listaár alatt több millióval, hitel nélkül. Törést leszámítva. Meg km-et leszámítva.

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz anjani182 #33112 üzenetére

    Forgalomba állítás időpontjától mérik a kort. Csak kevés olyan van, aki gyártástól méri. Az utakon futó autók 90%-a jóval idősebb, mint a vásárlástól eltelt idő. De nem ezt nézik. Ha jól tudom, forgalmiba is forgalomba állítástól mérik az időt. Bár azt kb fél éve nem láttam, a sajátom, szóval az lehet, hogy ez nem igaz.... :B

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz anjani182 #33114 üzenetére

    Akkor egyes kereskedők gondolkoznak másképp. :)
    Én 2000/10 haviként vettem az astrát, gyártási idő meg 1999/4 hónap.... :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz anjani182 #33118 üzenetére

    Pont alvázszámot fogok én nézni... :DDD
    Motorkódot se tudom hozzá. Meg kb az emberek 99%-a se tud egyikből se semmit levonni... :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz atesss #33133 üzenetére

    Faternak AWD-s 200 lovas, turbós benzines volvoja van.
    Alapból FWD 100%-ban, ha kell, akkor a hátsók is bekapcsolódnak.
    Ő általában nyugisan vezet, de van, hogy kanyarokban is megy vele mint az őrült.
    Én ha az övét viszem, mindig úgy megyek vele, mint az őrült. Esetek 2-3%-ban kapcsol be az awd. Pedig sokszor úgy kanyarodok, hogy ott már nagyon-nagyon határon vagyok. Akkor lehet érezni, hogy hátulról visszaterel az ívre a kocsi.
    Újkori árában ez kb +3millió volt, mert AWD csak ezzel a motorral volt választható. Használt árban meg kb -10%-ot jelent a plusz fogyasztás miatt.
    Ez a motor, ami ebben van(2.4T), normál, 5 gangos váltóval átlag eszik 7.4-et, gyári adat szerint, 2wd-vel, automatával eszik 8.2-t, awd-vel, automatával gyári adat szerint 9.7-et fogyaszt. Szóval 2.5 literrel eszik többet, de az awd magában 1.5 litert jelent... :)

    Van egy ismerősöm, itt gödöllőn az erdő alatt lakik közvetlen, olyan utcában, ahova hiába van jó gumi az fwd-rwd autón, soha fel nem megy senki. Sima koszos földút van. Mindenkinek az utcába X5, X6, ML, GL mercijeik vannak, mert egyrészt elitutca, másrészt meg awd kocsin kívül nem mész fel oda. Télen pláne, mikor egy picit meg van fagyva. Ha ilyen helyen laknátok, megértem. De az, hogy néha kicsit sportosabban vezet, vagy a hó miatt....
    Egyébként hóban az AWD-s volvo is meg-meg csúszott, pedig jófajta goodyear gummák voltak rajta, ott szart se ért az awd, ha a hó totál meg van fagyva, maximum mind a 4 kerék kapar. :U

    Nőknek meg amúgyis kár awd, elbízzák magukat, mind a többi 3betűs őrangyaltól, azt hiszik, bármit megtehetnek vele, aztán jön a csatt, mert az őrangyal nem segített... :U

    4.5 millióból szerintem J astra, ami most jött ki, itthon ma tartották meg még tartják is országszerte a nyílt napokat(én a helyedben elvinném anyámat egy ilyen nyílt napra, üljön bele, nézze meg, J astra olyan jó lett, hogy rögtön beleszeret), vagy esetleg 6-os golf.
    Ez a kettő a kategória legfrissebb tagjai, mindegyik kategóriatársnál jobbak pillanatnyilag. :K

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz burasu4 #33137 üzenetére

    Sokak azt tanácsolják, hogy kb 1 percig járasd, utána kímélve indulj el vele.
    Én 20 percig járatom, aztán megyek vele... :DDD

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz VR6-Fan #33140 üzenetére

    :N
    Kb 2-3 éve épült az a környék, az ottani házak. Itt gödöllőn meg aszfaltozás nem jött divatba, legtöbb helyen sima földút van. Pedig itt van jópár politikus, színész, üzletemberke, és abba az utcába a házak átlagértéke bőven 9 számjegyű.... :)
    De nem aszfaltoznak.... :(

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz Integra #33143 üzenetére

    Anyám példájából, meg jópár lány ismerős példájából vontam le a következtetést. Minél több légzsák, minél több biztonsági szar legyen benne, aztán mennek az úton, merthogy őket megvédi az a sok szar. Régi suzukival, amiről tudják, hogy lufi sincs benne, más meg aztán végképp, óvatosabban közlekednek. Bár úgyis törik az autókat, szóval tökmindegy.... :(

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz atesss #33150 üzenetére

    1misi plusz ft, az annyi, mintha nem 5.5millióért, hanem 6.5 millióért nézne autót. Azért meg már sokkal jobbakat is lehet kapni, kb 6milliónál van most a határ, ami elválaszt sok jó autót.

    Jó, ott van pl nővérem, focus 2-ese van, évente sokat vezet, 2009-ben pl 64k km-t vezetett, de ő maga is elmondta, hogyha 4wd autója lenne, meg esp, meg még több légzsák, sokkal kevésbé görcsölne, hogy nehogy valami bajt csináljon.
    Ettől függetlenül szerintem jobban vezet, mint faterom. Pedig fater kb 35 éve vezet, ment vagy 3-4misi kilométert, nővérem meg 10 éve vezet, és 500k km-et se ment. De ettől függetlenül fater mindig óvatos, bármilyen autó van alatta, nővérem meg azért elengedi magát. Anyám meg végképp. De rengeteg olyan 18-25 év közötti lányt ismerek, akik sokkal felszabadultabban vezetik a drágább, biztonságosabb kocsikat, mint a kis, nulla elektronikás vackokat. :K

    G astra maga korában jobb volt, mint a többi hasonszőrű. H astra maga korában jobb volt, mint a kategória társai. Most meg a J astra jobb, mint a többiek. :)
    I astra kimaradt, helyette van J. :K

    fekeandras: Inkább nem postolok, de nem akarok dragonfx szintre kerülni... :B

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz dragonfx #33283 üzenetére

    Mondjuk látszik, hogy közöd nincs a Volvo-hoz... :DDD

    Nem esznek sokat, nem gyengék(ok, nincs M-es BMW konkurensük...), javítás 3 német triász ára alatt van. Csakhogy mai autók közül még az övéké a legkonzervatívabb forma, komfortban mindent vernek(kivéve S-GL merci), minden jól működik bennük, megbízhatóak, stb... :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33289 üzenetére

    Hmmmm, ahhoz képest, tavaly többet adtak el, mint merciből.
    Pedig a volvonak kb 10 autója van, mercinek meg sokszor ennyi....

    Úgyhogy szerintem beszólogatásnak semmi helye... ;)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz Khelben #33291 üzenetére

    Minek vannak Ford/Honda/Mazda/Toyota szervizek? :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz anjani182 #33292 üzenetére

    C30 aláírom, hogy egy ....
    S40 meg sokkal jobb, mint bármelyik kategóriatárs... :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33295 üzenetére

    Magyarországon.

    S40 pl focus, astra, stb sedan kategóriatársa. Különbség ég és föld. Ülj bele, oszt majd meglátod. De egyelőre elvakít a francia máz... :(

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33300 üzenetére

    Öööö, te meg kevered a szezont a fazonnal, és engem próbálsz lejáratni.
    Volvo prémiumgyártó. Lásd S40-S60-S80-XC60-XC90 vonalat.
    S40 kb astra sedan méret, nincs a többi prémiumgyártónak hasonló mérete.
    S60 kb 3-as bmw, c merci, a4-es audi méret. Mindnél jobb volt, a 2002-es szinten. Új S60 a mostaniaknál lesz jobb. S80 meg az audi a6, bmw 5, merci e szinjén van. Mikor megjelent, szintén mindnél jobb volt. De ez természetes is. Audi a6 is a legjobb volt, mikor 2004-2005-ben megjelent, most bmw-nek van új 5-öse, meg új e merci, azok jobbak. Új S80 megint jobb lesz mint a többi. XC60 jobb, mint x3, glk merci, q5-össel van egyszinten. És utóbbi drágább azért....
    XC90 öreg darab, de a régi ml-el, x5-el simán felveszi a versenyt.
    Prémium minőség belül, kényelmes, csendes, erős.
    Honda accord kb volvo s60 méretben, és sehol nincs hozzá. De a 3-as bmw-hez, c mergához, a4-hez sincs sehol. Mivel nem prémium gyártó. De a lexus IS meg jobb nála. Ennyi. Accordal egy kategória a mondeo, c5, insignia, 407, stb.... :U

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz lajafix #33303 üzenetére

    Túl drágák sajnos, azért nem veszik. S60 kb 8 millióba került. Annyiért megkapod a 3-as, a4-est, c mercit, és annak nagyobb a presztízse.
    Egyébként meg nem EU a volvo fő piaca, hanem észak-amerika és svédország.
    Ott meg jól produkált.
    Ford meg azért akarja eladni, mert ő maga sincs a toppon pénzügyileg, és kell neki sok-sok della. 9 év meg túl sok egy-egy autónál, saab is ezért hal(t) meg, 9-5, 9-3 túl sokáig volt, ugyanúgy, mint az s60 is túl sokat volt piacon, és a végén már alig vették. :U

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz fekeandras #33305 üzenetére

    Hmmmm, akkor még a régi pápaszemes merci volt, annál jobb, év végén jelent meg az új, az jobb volt ugyan. E39-nél jobb volt, régi a6-osnál jobb volt. Mindezt úgy, hogy egyel kisebb kategóriában tette. :)

    tibi666: No, látom tényekkel te sem tudsz mit kezdeni, mert nem tudsz mit felhozni, csak a szájkarate. Mutasd meg, miben jobb, TALÁN a megbízhatóságot és az árat leszámítva egy accord egy S60-nál? Természetesen az újról beszélek... :U

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33309 üzenetére

    Jóember, ültél te már S60-asban?
    Vagy csak a szád jár?
    Sokkal kényelmesebb, megbízhatóbb, mercinél kevesebbet fogyaszt, szebb kívül-belül, sokkal jobb a hifi, váltó, stb...
    Mi kell még, mi a ....... az, amiben szerinted jobb az e39 vagy régi e? BMW-nek jobb a motorja, hangja, futóműve. Ennyi.... :U

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz fekeandras #33311 üzenetére

    Ülj bele mindkettőbe. Melyik a kényelmesebb, melyik a modernebb. Melyik a csendesebb. Melyik volt olcsóbb akkor.
    Abszolút szubjektíven is lehet hozzáállni. Hogy állapítod meg pl, hogy a 6-os golf jobb/rosszabb, mint a J astra? Fórumról nem lehet, max úgy, hogy melyik tetszik jobban.
    Nekünk kivételen volt régi e class, e39 és most volvo van, nem a levegőbe ugatok. :K

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz Khelben #33314 üzenetére

    E39 sportosabb, merci lágyabb, volvo kettő között.
    Motorban a bmw sor6-osa a megbízhatóbb, meg szebb a hangja, volvo 5 hengerese meg szimplán jó.
    Mért, melyik a jobb, a ford focus féle benzines, vagy az opel astra féle benzines? Édesmindegy, ha lóerőben azonos, nyomatékban azonos. :U :K

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz fekeandras #33315 üzenetére

    Na ja, de írj olyan E39-ről, vagy e classról, aminél ezek nincsenek meg, és mindennapi használatban van. Mondjuk kezdjük ott, hogy turbós benzinese egyiknek se volt, csak audinak a 2.7T. :K

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33318 üzenetére

    Egyrészt, akkor még más volt a használati hely, másrészt jobban volt nyomva.
    Egyébként pedig 7literes átlagot is ki lehet belőle hozni. Mondjuk az még nekünk nem sikerült.

    Egy 7-8 éves autóból nem kell levonni következtetést. Arra pl ott van bmw001 autója, beszart neki a kormányszervó. Na, az pl sokkal kényelmetlenebb, mint egy turbó. Mert turbó nélkül megy a motor, csak nem úgy, ahogy addig.
    Mondjuk te nem vagy mérvadó, w210-eden a kijelző hibásodott meg, másnak meg csak baja van a w210-el, faterod laguna 2-esének semmi baja, érdekes módon mindenki másnak, akinek volt laguna 2-ese, csak baja volt vele.

    anjani182: Nem? Valóban?
    Érdekes, keresztbe van a motor az autókban, ha eddig nem tűnt volna fel, az nem gyenge megoldás, hogy így megoldják a váltást... :K

    #33320: Volvo-ban is vajpuhán vált. Csak hogy egyszer beszart. Márpedig 99%-ig biztos vagyok benne, hogyha nem is cserélve, de javítva lett az 530d-ben az automata. :K

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33322 üzenetére

    Mondtam volna, hogy innováció, egy szóval is?
    De legendás. Sok TC tesztben hivatkoznak rá. Egyébként meg az 5 sebességes automaták igen-igen jók, szépen váltanak. Bár kézi váltás nem jól van megoldva, de D-be tökéletes.
    Turbó nélkül meg simán el lehet járni, egy ideig. Mondjuk szervó nélkül is, csak elég kényelmetlen.... :K

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33322 üzenetére

    Igen, valóban gyerekkori álma.
    Ahol dolgozott fater, volt céges w210, céges e39, sőt, céges a6-os audi is. Meg még egy csomó más, hasonló kategóriás autó. Csakhogy annak a cégnek egy ideje vége, és most meg "csak" ez a volvo van. Sajátként akart egy w211-est, meg gondolkozott e60-on is, de mivel 4misi alatt normális nincsen, ezért 2.5-nél többet télen nem lehet kapni, el van halasztva. :K

    Sipi16: 2.4T :K

    Egyébként mostani fogyasztás 14.1 körül van, 98-as omv löttyből, mert nem gyengén meg van hajtva. De ezt gyakorlatilag minden hasonló autóból kihozható. :)

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz fekeandras #33326 üzenetére

    :DDD
    Mikor megveszel egy új autót, 8-15 millióért, érdekel az téged, hogy 8 év múlva milyen baja jön elő? Kötve hiszem, ugyanis általában addig már rég nincs az eredeti tulajnál.
    Úgyhogy erre nem fogható az eladások száma.
    Az meg hogy elromlik, hát istenem, van ilyen. Amikor meg működik, jól teszi a dolgát. És nem romlik el 10.000km-ként, de 200.000km után minden autónál várható. 230.000km-nél még nem halt meg, szerencse. Bár van olyan autó, ami 400-500.000-nél is bírja. Igaz, lassan vált, 4 sebességes, ezeréves konstrukció. :K

    Honnan tudod, hogy ameddig kint céges kocsiként üzemelt, nem cserélték/javították a váltót?
    A mi autónkban sincs semmi baja a váltónak, mióta meg lett csinálva. :K

    Egyébként gondolom senkit nem zavar, hogy ÚJ, 2009-es autó eladásokról volt szó, aztán jöttök itt a 15 éves E39-el meg w210-el, meg vw lupo-val hasonlítjátok, hogy mennyire megbízható.

    Igen, az én astrám, vagy anyám jettaja sokkal megbízhatóbb, mint az újonnan 15 millióba kerülő, automata, turbós benzines volvo s60, amiben sok minden szart be, sok mindent kellett javítani. Csakhogy kényelemben, meg extrákban sehol nincs se az astra, se a jetta hozzá képest. De az e39, w210 ugyanott van megbízhatóságban.... :U

    Sipi16: 201 ló.

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz fekeandras #33329 üzenetére

    Az S80 belseje tökéletes. Ennél egyszerűben szépet nem lehet készíteni. Sehol semmi öncélú flanc, a lehető legkevesebb vonal, a lehető legkevésbé megtörve. Ilyen szeretne lenni a germán minimalizmus, csak ők megálltak a formai játékok mellőzésénél, és elfelejtették szeretni az embert. A legszebb nyersfa és szálcsiszolt fémbetétek a történelemben, szerény, bocsánatkérően lágy vonalak.

    Az S80 tele van technikai újdonságokkal, ami rendszerint a frusztrálóan komplikált, átláthatatlan menürendszerek és idegesítő csipogások halmaza az autóiparban. Mivel azonban a skandináv emberszeretet nem döfheti a technika ördögének vasvilláját a technofób felhasználói valagba, itt értelmes és könnyen használható extrák vannak.

    A futómű sokkal-sokkal jobbb, mint volt.

    Az S80 Comfortban kényelmes, Sportban feszesebb, Advancedben pedig az egyik legmagabiztosabb gyorslimuzin.

    A közbülső motorokat nem próbáltuk. Így is látszik a lényeg, hogy az S80 megszűnt második vonalas alternatívának lenni a nagy németek után. Kiváló autó lefegyverző belsővel, ami éppen azt tudja, mint a kategória nagyjai.

    S40-ből csak a dízel, meg a flexifuel tesztet találtam. Ott meg nem kicsit dícsérve van. :U

    tibi666: Ahha, jó.
    Haveromnak pár napja döglött be a turbó a dízel pug 307-be, és simán haza jött vele, majd másnap bevitte szervízbe. Mondták, hogy azonnali turbócsere, a réginek eltört x lapátja. :U

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33334 üzenetére

    Akivel ez történt, konkrétan nem ért hozzá, nem is tudta, miért lomha a kocsi. Bevitte, ott meg megmondták, hogy mi van. Azóta ott áll az autó, mert nincs turbó raktáron, meg van előtte ezeregy pug. :K

    Különben múltkor volt róla szó, amiben te is nagyon okoskodtál, hogy a turbó a kipufogógáztól forog. Szóval ha nem forog, mert el van törve, attól még átmegy rajta a gáz. Vagy tudja a f....., de döglött turbóval is lehet menni. Majd a renaultval rájössz... :U

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz VR6-Fan #33336 üzenetére

    Gőzöm nincs, nem az enyém a kocsi, nem is voltam a szervízbe, csak haverom mondta, hogy el kéne hozni szervízből, és ez történt. Ennyi. :)

    Nekem is kézreáll minden az astrában, de sokkal jobban érzem magam a volvoban. Kényelmesebb, jobban, finomabban, puhábban működik minden. Bajuszkapcsoló, középkonzoli gombok, tekerők, stb... Mindenben jobb. :K
    De igen, ez szubjektív. :)

    Valóban, aston martinhoz nem volt szerencsém. :DDD
    Ellenben ha milliárdos lennék, sem vennék olyat, mert nem tetszik, sehonnan se nézve. :B

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz VR6-Fan #33338 üzenetére

    Én kimásoltam egy tesztet, s80-ról, amiben mindenben jobbnak mutatják be, mint a konkurenciát. Hosszú távú tapasztalatom ezekkel nincs, a tesztekre hagyatkozok.

    Nézd, nem tudom, mi történt a turbóval, én annyit tudok, hogy valahány lapátja eltört, de ettől függetlenül simán bement a szervízbe még vele. :K

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz Rick4 #33342 üzenetére

    S60 először is, másodszor pedig én csak VR6-Fan hsz.-re reagáltam, hogy neki legjobban a golf 1 jön be. :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz t1 #33411 üzenetére

    Jah, aztán felcsavarodik az első fára, és kiskanállal kaparják össze... :U
    Légzsák nélküli autót 2010-ben venni...
    Akkor már inkább semmi, több az esély a túlélésre. Még ha valaki jól is vezet, szemből jöhet egy Q7 vagy X5, aztán lesz pislogás... :U

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz t1 #33413 üzenetére

    Légzsák mindössze annyit ér, hogyha van, az ember képét nem 300 varrás fogja összetartani, hanem max 1-2... :U

    Egy picit nagyobb autó, ami valamivel többet fogyaszt, meg valamivel drágább a fenntartása, de sokkal biztonságosabb, ezerszer jobb befektetés. Afféle alap életbiztosítás. Swift meg nem. Inkább egy cigánymerci, mert abban van gyűrődő zóna. Még ha drágább a fenntartása, biztosítása, stb is. Akkor maximum kevesebbet kell vele autózni. Ha meg nincs rá pénz, akkor igen, inkább buszozzon. :K

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz SaNyEe #33415 üzenetére

    Ahha, középiskolás srácnak gondolom mekkora szüksége van arra...
    Sőt, nem gondolom, tudom. Én is az vagyok. :)
    Nekem is van autóm, csak suli mellett dolgozok is, ebből van autóra pénzem. És még így is sokat buszozok, mert kurv#drága a benzin... :U

    Annyira nem lehet középsuliban létszükséglet az autó, hogy swiftet vegyen valaki 500-ért... :U

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz VR6-Fan #33421 üzenetére

    Ja, pécsen gondolom napi 3 busz közlekedik. :)
    Ha melóhoz kell, akkor meg egy picivel többet tud fordítani rá. :U

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz VR6-Fan #33423 üzenetére

    Nem, de ha akarok venni egy autót, félre tudok tenni rá.
    Miért tud itt mindenki csak végletekben gondolkozni?
    Hogy vagy semmit nem költ rá, vagy mindent? :U

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33426 üzenetére

    Full őszinte leszek, akkor is ezt mondanám, ha bmw vagy bármilyen jel lenne az orrán: ez b#szott ronda. Kívül-belül. :(

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz tibi666 #33429 üzenetére

    Nekem se tetszik, de most ez van... :DDD
    Majd nemsokára golf6, j astra, mondeo, vagy insignia.... :)
    Mindegyik szebb számomra kívül-belül, mint egy laguna. Még a pug többi autója tetszik, renaultnak utolsó autója, ami tetszett, az a második scenis volt... :)

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz Rick4 #33443 üzenetére

    Jah, osztán majd mehet vele nagy bevásárlásra.... :DDD
    Csomagtartó nulla. Amúgy se nagy, így meg konkrétan nulla.... :DDD

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz Rick4 #33446 üzenetére

    Nem szeretem a volvokat, szal buktad. :P
    Attól még, hogy nincs szó 5 gyerekről, attól még nem hiszem, hogy valaki ne járjon vásárolni. Vagy vesz egy monitort, házat, egy rekesz sört, egy karton vizet, bármit, teheti a zsebébe, mi? :U
    Egy 500literes csomagtartós nagy dögbe is útban van egy b#szott nagy tartály, de egy alapból kis csomagtartós swiftbe meg pláne.
    Amúgyis egy retek autó a swift(megbízhatóság, fenntarthatóság, bla-bla...), de így semmit nem ér. Nem hiszem, hogy valakinek fontosabb lenne a munkája(-hoz az autó, amire persze nincs pénz), mint a saját élete.

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz VR6-Fan #33449 üzenetére

    Jah, és első féknél minden az ember nyakába hullik. :)

    Jaja, sokan használják panasz nélkül. Sokan meg már nem tudnak panaszkodni miatta.
    Elég megnézni langlovagok.hu-t, mennyi swift van benne. Kb 3-szor annyi, mint bármi más együttvéve. :U Ja és tele halálos balesettel. :U

    t1: Igen, nemrég, de be. ;)

    u.i.: Anno, mikor első kocsit vettem, nálam is benne volt első körben a swift. Aztán picit felnyitottam a szemem, eltekintettem a költségektől, attól, hogy évente 10000ft-al kevesebb az adó-biztosítás trió, 1l-el kevesebbet fogyaszt, minden olcsó hozzá, és úgy döntöttem, hogy ha mindent összevetek, megér nekem évi 100.000ft-ot az, hogy több esélyem van egy túlélésre, esetleg baleset esetén. Mert friss jogsival rendelkezőknél nagyobb az esély erre, mint annál, aki már jópár éve vezet. Egy 70 éves nyugdíjasnak, aki 50-el megy, és nem akar gyorsabban menni, teljesen jó, meg oké, van veszíteni valója, de mennyi? 20-30 év? Egy 20 évesnek mennyi? 70-80 év? Nem mindegy.... :U

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

  • _Voyage_

    aktív tag

    válasz _Voyage_ #33455 üzenetére

    Még egy apró dolog még a csomagokhoz.
    Nemrég vettünk egy mosógépet, pesten. Szuper, dobozban van, minden nagyon jó. Csak haza kéne hozni. A volvo-val voltunk. Abba a papírjai beférnek, de más nem nagyon. Jetta-ba szintén semmi. Mi maradt? Jah, az astra. Meg a házhozszállítás. Itt van a bolt 30km-re, mondták, 10-ért elhozzák 1 hét múlva, akkor lesz szabad hely a kamionon. Na jah. Go haza, astra-val vissza. Hátsó ülés lehajt, csomagtartóba bedob. Mellé még befért az egyéb kaja, amit vásároltunk. Oké, nem mindennapos dolog, de jól jön. Vagy pl én nyáron sűrűbben járok pl bringázni hétvégente. Hova tenném be egy swiftbe? Egy 5 ajtós astrába gond nélkül befér.
    Ezerszer inkább vennék egy f astra-t, mint swift-et. Nem sokkal, de azért mégis biztonságosabb, ugyannyira olcsó hozzá minden, nem romlik el. Valamivel többet fogyaszt, drágább a biztosítás, az adó. Évente ez max kijön egy 10-esből. Cserébe nagyobb, kényelmesebb, biztonságosabb. Csomagtartóba bármi befér. Swiftnek ezzel szembe nem sok előnye van. :U

    VR6-Fan: Ahha, swiftbe belehánysz két karton sört, két karton vizet, egy karton tejet, meg még 5-6 zacskót első ülés mögé. Szuper. ;)

    Dolgozik, hobbiból, kényelemből kell neki kocsi, hogy ne busszal járjon, de azért mégis legyen, de egyszer nem fér bele plusz egy 100-as. Az havi 10.000ft.
    Konfigját elnézve nem lehet olyan nagy gond. :U

    [ Szerkesztve ]

    - - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -

Aktív témák