- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz #25954560 #446 üzenetére
Nekem, hogy pontosítsak úgy csinálja, hogy 50-nél ha ötödikben van és a kis gáz helyett kicsivel többet nyomok akkor rángat de ha lepadlózom akkor nem rángat ellenben ki az aki 50-nél ötödikben padlózza le az autóját? Ha menni akar vki akkor visszateszi 2-3-asba én is
735 kiló az nagyon kevés, én műszaki előtt azt hittem, hogy 875 kilós az autóm majd megmérték és 973 jött ki mondhatni üresen mert kb 5 liter benzin volt benne és hiányzott még pár cucc is (kb 20 kilónyi cucc ami benne van amikor használom de nem volt benne a műszakin ). azaz kb 1 tonna jelenleg üresen pár liter benzinnel, átlagosan ha benne űlök és beteszek vmi csomagot akkor már 1,1 tonna fölött járok ahhoz képpest, hogy eddig 875+saját súlyommal számoltam és gondoltam, hogy ezért olyan kis fürge autó (lehet a karosszéria felújítása miatt is hízott egy kicsit...).
Kerekek: 165/70 r13 a gyári mérete az enyémnek és helyette 175/70 r13 van rajta ami azt eredményezi, hogy én óra szerint 60-al sem megyek (kb 58-59-et mutatott az óra) de a az elém kiugró rendőr trafival 63-ra mér be... (télen éppen ellenkezőleg van: 155/70 r13 tudom nagyon mini kerekek de legalább nokian téligumi és ''jól tapad'', azzal ha óra szerint megyek akkor 50 és az útmenti jelzőketyere 44-et mutat ). (195/50R15 a cél nekem is bár sajnálni fogom leváltani ezeket a jó contintenal eco contact ep gumikat
Starlet: megnéztem hasznaltautón, egészen apró kocsiIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Integra
titán
válasz #25954560 #587 üzenetére
tudod, ő már nem kevésszer kapott tanácsot, teljesen normális hangnemben.
az hogy egy idióta barom egy dolog. az már egy másik, hogy minden alkalommal rájön valamire és 10 hsz után ugyanolyan idióta barom megint. ráadásul akik nem tudják hogy ki ő, meg hogy korábban milyen nicken írogatott, azoknak is oktat. érted ő, akinek amúgy lövése sincsen hogy kell vezetni, nemhogy parkolni...
de kőkeményen osztja az észt 30 tapsikolós szmájli közepette.
ezt a gyereket már túl sokat verték gyerekkorában, azért ilyen.
én az ilyet amúgy skizónak hívom. orvosi eset, annyira ostoba már.
és a másik nagy baj, hogy itt sokan adják alá a lovat, hogy a mérhetetlen ostobaságair reagálnak. ahelyett hogy tovább scrolloznák. idővel észrevenné hogy a kutya se kíváncsi arra, ahogy naponta égeti be magát, arról pláne nem is beszélve, hogy topicrombol.
ez a nagy büdös helyzet.
pedig rengetegen megpróbáltak normálisan érvelni neki, ésszel.
de mondom, ez a gyerek skizo és mértéktelenül buta. ez jutott neki az életben, na....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #609 üzenetére
jaja, a kezdők legnagyobb betegsége, hogy ahelyett, hogy méllyebbre döntenék elkúrt ívnél a motort, lefékeznek, de ezzel pont a legrosszabbat csinálják, felegyenesítik a motort, és lemennek az ívről. Ezt kellene valahogy az agyába táplálni a motorosnak, hogy ha méllyebre dönti akkor vagy kicsúszik,vagy nem, de ha féket húz mindenképp kisodródik.
De ehhez k*rvanagy bátorságra meg lélekjenelnétre van szükség.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dokar
addikt
válasz #25954560 #939 üzenetére
láttam olyat, hogy autó előttem fékezett. felgyulladt mind a 3 féklámpa és a kettő fehér tolató is. gondoltam mi a fax, egyből betette hátramenetbe!? aztán folytatódott az araszolgatás és minden fékezéskor a tolató is égett. talán összekötötte a két kört. de minek?
extra - SEXRay
-
Bubu79
addikt
válasz #25954560 #2055 üzenetére
Javítsatok ki, ha tévednék, de nekem úgy rémlik a kresz könyvből, hogy amennyiben városon belül felfestéssel el vannak választva a párhuzamosan futó sávok egymástól, nem vagy köteles kihúzódni jobbra, amennyiben azonban nincsen felfestve az elválasztósáv, úgy köteles vagy az út jobb széle mellett haladni, hacsak a forgalom nem indokolja azt, hogy belül haladj.
Városon kívül természetesen kötelező jobbra tarts van..."In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz #25954560 #2055 üzenetére
Ne viccelj, és képes voltál mögötte baktatni?
Kötélidegeid vannak
Amugy azt még nem írtam, hogy ahol 2 sávos volt az út a külső ment 150-160nal...belső...LOLLL üres....
Amugy ha mindne autópályánk 3 sávos lenen szerintme sokkal több lenen a szabályos ember...és biztonságosabb is lenne.
Lásd szélső ott a mazsoláknak...középső aki a szabály szerint megy, értsd végig 130-140...és aki előzni akar vagy gyorsabban ott a belső...azért 180ról könyebb besorolni 140re, mint a mazsolákhoz....saját magam fingassam meg a 2 sávos részeken azzal hogy mindig kihuzodok tuti akkor jön valakia belsőbe amikor utolérek valakit, és persze nekem kell fékeznem, utána újból gyorsítanom,a mi ugye +benzin...mondjuk nem mintha érdekelne hogy 9 avgy 11..de azért saját magam és a pénzem ellensége nem vagyok, +ba még jobban is esik ha ugymond ügyesebben tudok fogyasztatni az autóval, hát ezt nem.sry.
tbs>>nincs kegyelem ahol lehet ha mind2 sáv teli sé feltartanak....na jó nemeemmmm mindig .....de eza balra tarts tényleg csak egyfajta ajánlás a kreszben...meg aze lőzés is.
#2059>>van 90es korlátozás ??hol????...én csak 50-70...meg Vmax-ról tudok
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz #25954560 #2060 üzenetére
''persze lehet h ha az en jarganyom is megkuzdene a 130-ert, bennfeledkeznek''
szégyeld magad fújjj...ezek után mindig kijövök ...kell a csíptúning...
Mondjuk ha nyugi van én se csinálók semmit...
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
deicide
veterán
-
_seth_
veterán
válasz #25954560 #2131 üzenetére
Én annak örülnék ha a városokból kitiltanák a csak áthaladó kamionokat, mindenkinek jobb lenne... [link]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Zozzant
addikt
válasz #25954560 #2144 üzenetére
namost az ömlik mindenhonnét hogy ne menjünk 200-al, most akkor erre mit mondjak, ha ő 50-el megy ott akkor most ébredezik és szürcsöli a kávéját, ez helyett gyászolja őket (a vétlent is az anyósülésen) a család a rokonok, 23 évesen egy szép karrier csúcspontjában, befejezve...
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
dabadab
titán
válasz #25954560 #5551 üzenetére
"kenyszert ereztem h neha toljam neki, mert annyira nagy elmeny volt, ahogy huzott."
Gondolom, majdnem ment ugy, mint a bringad egy egeszen apro csuklomozdulat utan
A kerekmeret meg azert nincs benne, mert a kurrens (alap) fizikai modell szerint a surlodasi ero nagysaga nem fugg a surlodo felulet nagysagatol (ez elsore epp' olyan kontraintuitiv, mint az, hogy szabadesesnel a gyorsulas nem fugg az eso targy tomegetol, de attol meg igy van).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Integra
titán
válasz #25954560 #5763 üzenetére
azért az nagy igazság hogy míg a papi az autójával meg a benyával és a pár havi nyugdíjával nyőg ki valamit és belereccsen, addig a kopasz zsebből előkap fél millát amiből odanyom egy 100ast a zsarunak, oszt hello.
végülis ez is egy módja hogy az öreg autók eltűnjenek az utakról..
a rendőrök meg bajban lesznek majd a vagyonosodási vizsgálatnál...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tbs
addikt
válasz #25954560 #5973 üzenetére
Engem sem szeretnél túlzottan. A rakpartokon az előttem lévő sebességével haladok, illetve max. 50-55-tel. Óra szerint. Seb.korlátozó táblánál meg lemegyek 40-45 környékére...
Ma egyébként, hajnalban, egy G*W-620 rendszámú Rover (a Honda koppintás szedán, sötétkék talán) a Rákos út, Szerencs u. lámpás kereszteződésen "áttolt" a piroson... Jóval előtte a seggembe mászott, és a féklámpa pislogására közelebb jött... ~20-25-el "átsuhantunk"... Jó, hogy keresztbe senki nem jött... Oszt utána megelőzött, de hogy előtte miért nem..?
-
tbs
addikt
válasz #25954560 #5975 üzenetére
Ja, lejött nekem is. Picit megértem őket, noha én nem tartozom ebbe a "fajtába"... Szóval ha rendes követési távolságot hagynak, besorolnak az ember elé, gondtalanul. És akkor lassíthatnak egy kicsit, hogy rendes követési távolságot hagyjanak. Aztán, rendes követési távolságot hagynak, de besorolnak elé, gondtalanul. És akkor lass...
Nehéz ügy ez. A közlekedés olyan társasjáték, ahol a defenzívek, a teknőc-taktikások látszólagos hátrányban vannak... Viszont elég kellemetlen kisegíteni az árokból a kevésbé defenzív/nem-szerencsés-defenzív kollágákat. Már ha még van kit...
-
dabadab
titán
-
Integra
titán
válasz #25954560 #7142 üzenetére
ezeket a vezetési technikákat civilben nem tanítják, sok ezekből az előzési és figyelmeztetési dolgokból a személyvédelemből jön, ott viszont nagyon keményen megy az oktatás ezen a téren, hihetetlen jól össze lehet dolgozni, kiegészíteni egymást
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
I_Am
veterán
válasz #25954560 #7146 üzenetére
Én Horvátországból jöttem haza, Bosznián keresztül egy 4-es konvojban kocsival. Mi is vonatoztunk és olyan szépen lehetett haladni, hogy varázslatos volt. Ráadásul ugye könnyebb is nézelődni, mert nem kell anyira feszülten figyelni az utat ha nem Te vezeted a sort. De a hegyeken kersztül a kanyargós úton egyszerűen átsiklottunk, olyan jól ment mindenki a "vonatban". Több 100 kilométeren keresztül, vad idegen sofőrök és mégis annyira nagy volt az összhang, hogy életem eddig legjobb vezetési élményét köszönhetem Nekik.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Integra
titán
válasz #25954560 #7146 üzenetére
ha valakik összeszokta, és valóban tudják a manővereket, még az is meglepetést okozhat, mert az átlag nem szokott hozzá. ilyenkor arra is felkell készülni, hogy hiába a tudás, mivel "idegen" az adott környezetben, ezért belekell számolni a váratlant is. főleg motorosok esetében, ugye nincsen légzsák..
de mikor autózom, akkor is látok autósokat konvojban, na ezt már én nem szeretem, mert nem tartom biztonságosnak, mert mondjuk egy motor még csak-csak elfér, de egy második autó már nem biztos, nem hogy harmadik... ilyet is láttam pár hete dobogókő felé.
satufék, jobbra leránt a kormány majdnem az árokig és megáll.. így fért be az utolsó celicás velem szemben a sorba, aki tök vakon állt bele az előzésbe.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
I_Am
veterán
válasz #25954560 #7150 üzenetére
Nem a gyors haladás volt a cél, hanem a biztonságos folytonos haladás. 80-as átlagot mentünk a hegyeken keresztül, át Bosznián. Aztán a szerb határnál villogások és ment mindenki amerre mennie kellett. Nagyon jó volt.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
csapos2
addikt
válasz #25954560 #7157 üzenetére
Jah...hogy ezeket a motorosok használják. Akkor félreértettem a dolgot.
Olyanok, amiket autósok egymás között, vagy motoros autós segítésére, vagy fordítva, használnak, vannak?
Leírnád azokat, amiket ismersz?Lelkiismereted méri önzésed őszinteségét. Hallgasd figyelmesen.
-
-
Gambit
őstag
válasz #25954560 #7357 üzenetére
Hát igen, ezek miatt az állatok miatt aztán jön az általánosítás az összes motorosra. Mint pl. azok a szánalmas hülyék, akik estefelé a körúton parádéznak. Nem tudom, mit kell kompenzálniuk, de sajnálom őket.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
-
Josh
tag
válasz #25954560 #12871 üzenetére
Én is robogóval járok, ismerem őket. Itt nem a boltba járós nagymamákra gondolok, vagy a tizenéves suhancokra, akik satufékkel vagánykodnak a szakmunkás iskola előtt, hanem akik arra használják a robogót, amire azt kitalálták. Eljutni városon belül A-ból B-be a lehető legrövidebb időn belül. Ez magában hordoz némi kockázatot (pl. bele lehet halni).
Így van, igazad van, ezért kell mindig olyan gépet venni, ami meghaladja a vezető képességeit, mert így nem lesz nagy arca a, mert mindig lesz hova fejlődnie. Állítólag akkor tudsz motorozni, ha teljes sebességnél is meg mered dönteni a robit.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
Josh
tag
válasz #25954560 #12873 üzenetére
2 egyidejű dologról van szó: egyik a teljes sebességnél megdöntés, a másik pedig, hogy a motor haladja meg a képességeit. Tehát ha olyan motort meg mersz dönteni teljes sebességnél, ami meghaladja a képességeidet, akkor már tudsz valamit. Nekem így magyarázták. Az én Gilerám 107-et megy (óra szerint), de még nem mertem megdönteni teljes sebességnél. Itt nem az előzésre vagy a kikerülésre gondoltam, hanem a kanyart bevenni. mondjuk egy 45 fokosat, vagy úgy menni hogy bal szél-jobb szél-bal szél.
A robogókra igenis ugyanazokat a karbantartásokat kell elvégezni mint egy kocsin. Gumi, fékbetét, ha komolyabb motor, akkor hűtővíz, fékolaj, stb....
Közlekedni fillérekből nem lehet, mert később nagy árat fizethetünk érte. Akinek van pénze robogóra, annak legyen pénze a fenntartására.
Ha egy motor fényévekkel jobb képességű mint a vezetője, és ez miatt történik a baleset, akkor szerintem ott a tanulási igénynél jóval nagyobb volt a felelőtlenség. Nem kell hozzá diploma, hogy belássuk, hogy a vizes aszfalt balesetveszélyesebb, mint a száraz, és a hideg gumi kevésbé tapad olyan jól, mint a meleg.
[ Szerkesztve ]
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
Khelben
nagyúr
válasz #25954560 #21116 üzenetére
A szembejövő zavarását tiltja a kresz előzésnél. Az, hogy kit milyen távolságból zavar egy előző, mindenkinek maga dönti el. Senki nem szokott sportból villogni, tehát elég valószínű, hogy tényleg közelebb voltál hozzá, mint kellett volna.
Nincs előírva minimum sebességkülönbség előzésnél.
-
Pety
senior tag
válasz #25954560 #21133 üzenetére
Az előzés nem lehet hosszabb mint a belátható útszakasz hossza,ha 1km/h sebességkülönbséggel neki állsz előzni az biztosan hosszabb lesz.Ezzel a villogtatással meg nem is érdemes foglalkozni egyszer rám is villogtak így megelőztem valakit mentem kb már 10 mp et az előzött előtt mire odaért a szembejövő villogva meg mutogatva
Ma ismételten megbüntettek Kecskeméten 5000ft-ra a rakodási területen,épp bent lehettem az üzletben ezt múlt héten kezdték ezt a játékot pedig több mint 5 éve oda járok.Még jó hogy kint a tábla,megkérdeztem telefonon----> válasz :nem voltam az autónál,erre és hogy vigyem be az üzletbe?kérdeztem---->válasz:az őket nem érdekli hmm remek mondom.
"A számítógéppel kitűnően megoldható minden olyan probléma, amely számítógép nélkül fel sem merülne"
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Futás, futópályák
- Diablo IV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...