- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
ph Az Evnia termékcsalád új, 86,36 cm-es modellje a VESA DisplayHDR True Black 400 mellé ClearMR 9000 validációt is kapott.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mezis
nagyúr
válasz philoxenia #40034 üzenetére
Szerintem nagyon jó a "zéró tolerancia".
Segítség ez azoknak, akik nem tudnak megállni az első pohárnál.
Támogatást nyújt rábeszélések ellen ("no, igyál már egy pohárral az egészségemre,...").mezis
-
mezis
nagyúr
Egy héttel ezelőtt a 4-esen kellet kétszer előznöm, kb 90-es tempóval. Egyenes szakaszon. Alig volt egy kis hósáv amin át kellett mennem. Óvatosan, kis szögben manővereztem, de érezhetően bizonytalanná vált az úttartás. Mind a négy keréken 195-ös vadonatúj Michelin Cross Climate gumi, rendben lévő guminyomással...
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz philoxenia #40219 üzenetére
Vannak országok, esetek, amikor már az eszköz, anyag birtoklását is tiltja a törvény.
Régi székely vicc jutott eszembe:
János bácsinál a szalmakazalban megtalálták a pálinka főző apparátot.
(Jó szomszédja bejelentése alapján...)
Bíróság, szigorú bírónő kiszabta a büntetést.
Tárgyalás befejezve, de János bácsi csak nem mozdul, nem akarja elhagyni a tárgyalót.
Bírónő mondja, szabad, mehet a dolgára, miért nem indul.
János bácsi azzal kéréssel fordul a tisztelt bírósághoz, hogy ha már itt van, akkor ítéljék el őt liliomtiprásért is.
Bírónő kérdezi, hogy miért, azt is elkövette ?
János bácsi válaszol is nyomban, hogy nem, nem követte el, de ahhoz is meg van a szerszáma !mezis
-
mezis
nagyúr
válasz Elemental #40308 üzenetére
Talán kimaradt az oktatásból (a vasúttársaságok sem sűrűn emlegetik) de a vasúti átkelőnél villogó fehér lámpa nem azt jelenti, hogy keresztben a vonatnak tilos jelzése lenne !
Csak annyit jelent, hogy a jelző és egyéb berendezések működnek és ha vonat közeledne, bizonyára pirosra váltana, sorompót leengedne....mezis
-
mezis
nagyúr
válasz philoxenia #40316 üzenetére
"Honnan tudná a traffi, hogy be van-e kötve valaki?"
Világos póló, 10 cm széles fekete sávval bal (illetve jobb ? - utast is bünteti ? ) válltól a jobb csípőig.
A dizájnt levédtem, jövő héten indul a póló bizniszem !mezis
-
mezis
nagyúr
"...mennek mint az okrok."
Nem, nem. Az ökrök szép lassacskán ballagnak
Nagyon régen, a 3-as úton éltem át hasonlót, szerencsére kicsiben. A láthatósággal még nem is lett volna probléma, az út vált síkossá az éppen induló havazás, fagyás miatt.
Tanítani kellene, meg szimulátorral kiszűrni a jogosítványhoz jutásból azokat, akiknek nem a lassítás az első reakciója arra, ha ott elől a messzi távolban furcsán zsúfolttá vált az út, vagy éppen nem látom a felezővonalakat és a fékezni csak akkor kezdenek, amikor már semmi más lehetőség nincs. (Útpadka, elférünk 3-an is egy kétsávos úton, majd lemegy az árokba a szemközt jövő,....)
mezis
-
mezis
nagyúr
Összefoglalva: sötét biztonsági övhöz a világos ruha, míg világos biztonsági övhöz a sötét ruha lesz ajánlott.
Vagy kötelező lesz a biztonsági övek cseréje olyanokra, amelyek fényvisszaverő prizmákkal, fluoreszkáló festékbevonattal rendelkeznek...
(Bsszus, most elárultam egy bomba üzletet ? )[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
"Ekkora marhasagot mar regen lattam"
Akkor figyelj: ugyanezen az utcán az ellenkező irányban kb 500m-re a kétsávos út (+ középen villamos) belső sávja fölött villogó sárga, ami időnként megszűnik villogni és olyankor az addig mellett lévő sötét lámpa a benne lévő balra nyíllal pirosat világít. Ez azt jelenti, hogy mostantól nem kanyarodhatsz balra, mert gyün a villamos. Egyenesen mehecc, asztat nem tilccsa. Érthető nem ?
(Ennek az lehet a magyarázata, hogy korábban itt nem volt villamos vágány aztán amikor megindult rajta a villamos forgalom, igen sok koccanás volt a szép új villamosokkal, talán egy sem maradt érintetlen.)
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz Elemental #40357 üzenetére
Ebben az esetben nyilak. Többes szám.
A piros nyíl meg azt, hogy speciel per pillanat arra nem mehetünk...
Nem kellene ezt ennyire össze kavarni. Ha egy helyismeret nélküli sávjában hirtelen megjelenik egy piros lámpa biztos a fékre fog lépni, hacsak nem nótórius piroson átszáguldó.[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz Elemental #40408 üzenetére
Én ezt a "kinyújtott karral" vezetést a kormány szervóval együtt megjelent divatnak, a versenyzők majmolásának tekintem. (Érdekes módon a Zsigulik korában még senki nem gondolt nyújtott karral vezetni. Illetve láttam egy embert, aki aki azért vezetett nyújtott karral, mert az ülést annyira hátra döntötte, hogy szinte fekve vezetett. Ezt a vezetési stílust valahol Afrikában szedte össze.)
Hosszabb távon kényelmesebb valamennyire behajlított könyökkel fogni a kormányt és ha mégis szükség lenne nagyobb erőkifejtésre, az is menni fog.mezis
-
mezis
nagyúr
És ha kifordult éppen abba a sávba, mellette jobbról van egy igen lassú, akkor satufék és besorol a lassú mögé ?
Gyakorlatban az előzni kívánt jármű sebességétől (lassúságától) függ az, hogy biztonsággal elvégezhető ott egy előzés vagy sem. (Meg a bekanyarodóktól ! )
Egy traktor előzésénél bocsánatos bűnnek lehetne tekinteni...
[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz mephi666 #40497 üzenetére
A vezetőre vonatkozó jelzőt megerősítve, azt azért megjegyezném, hogy inkább csak dekorációnak tűnik az a néhány fehér folt, nem lévén tábla, vagy ha a bal oldali lenne az, akkor azt valaki átfordította, de különben is takarná a villanyoszlop.
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz philoxenia #40514 üzenetére
Akkor most az autódat egy atomreaktor hajtja ?
htc07: Lehetnek ott még neutronok is...[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
Hát mert tudta, hogy mindenki kint van, járőrözik, aki meg bent van az meg adminisztrál.
Lehet, hogy azzal a logikával száguldott, hogy látott benneteket megállni, ez csak azért lehetett, mert pirosra váltott a lámpátok, akkor meg az övé zöld lesz, vagyis hajrááá á á á. ?
Tapasztaltabb ismerősöm többször figyelmeztetett, hogy nem szabad LOGIKAI ALAPON vezetni. Nézni kell, többször is egy-egy irányba, meg kell győződni,....mezis
-
mezis
nagyúr
Útban hazafelé eszébe jutott, hogy kellene a vázába is valami.
#40567:
"...a sofőrnek a gyorshajtásért, a záróvonal átlépéséért és a balesetokozásért kell felelnie..."Egy bizonyos sebességhatár fölött szerintem gyilkossági kísérletért is. (Az utcán nem sétálhatok 15 cm-esnél hosszabb pengéjű késsel. Pedig még egy tyúkot sem tudnék levágni....)
[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
Mobil telefon a katonánál ?
1965-ben már voltak zsebrádiók, de tilos volt. Az őrparancsnok tizedes úgy betojt, hogy a teáskannába dobta ijedtében a zsebrádiót, amikor az üti váratlan ellenőrzésre érkezett.
Próbáltatok volna akkor gyorsulási versenyt !
A 80-as években már erős gazdasági szemlélettel találkoztam: a tüzér üti nem büntette meg a híradós katonát, mert ellenkező esetben a híradós üti fog tüzér katonát büntetni. Az ilyen esemény viszont a remélt prémium elvesztését jelentette volna. Vagyis a katonák kb azt csináltak, amit csak akartak....mezis
-
mezis
nagyúr
Igen, ez pontosan az általad leírtak szerint történt anno a Balaton mellett, amikor egy balra kanyarodó Trabantba zúgott bele egy nagyfőnököt igen nagy sebességgel szállító, állami nagyótó. A nászútra tartó ifjú házaspár nem élte túl a karambolt. A Trabant vezetőjét hozták ki felelősnek, mert a szakértői vélemény szerint észlelnie kellett volna az igen nagy sebességgel, megkülönböztető jelzéssel közlekedő autót. (Talán csak fényjelzést használt.
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz philoxenia #40882 üzenetére
+1.
Különben folytathatnánk azzal, hogy az olyan egyirányú utca sem oldja fel, amelyikbe arról az útról be lehet hajtani, mivel onnan meg nem jöhet ki ...mezis
-
mezis
nagyúr
Tanpályát kellene építeni, ahol gyakorolni, vizsgáztatni lehet a 150 km/ó-nál történő vészfékezést, álló akadály megközelítését. És csak sikeres vizsga után vezethet autópályán !
(Már nem emlékszem pontosan, de 40 évvel ezelőtt a friss jogosítványommal még csak 70 km/ó volt a megengedett ott, ahol egy év múlva talán 90-el is roboghattam...)
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz philoxenia #40890 üzenetére
Igen ha a Google vezeti, talán jogosítványra sem lesz szükség, csak egy OKJ-s számítógépes alaptanfolyamra.
Több esetben tapasztaltam már azt a közömbös magatartást a közlekedés többi résztvevőjével szemben, hogy "nem érdekel mi van vele, én megyek mint az állat".
Ugyanis semmilyen lassítási reakciót nem tudtam felfedezni a résztvevőkön. Pedig az lenne az első dolog, hogy leveszem a gázról a lábam, mert aztán következhet a fék. Nem amíg látok valami kis lyukat, addig nyomom neki, mert ÉN HALADNI AKAROK. Mindenáron. Ennek sokszor igen nagy ára van...
AMD Power: Ezeken a tanpályákon 40 illetve 100 km/ó a maximum. Ilyen sebességgel nap mint nap "gyakorlunk". Az autópálya ennél sokkal több...
[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz AMD Power #41034 üzenetére
Nem biztos. Negyven évvel ezelőtt a CCCP-ben a motorosok a jobbra kanyarodási szándékukat jelezhették felemelt bal kézzel úgy, hogy a felkar vízszintesen van. (Mert a jobb kézzel tartania kell a gázt. A megállási szándékot meg teljesen magasra tartott kellett jelezni. Talán még autó ablakából kitartott kézzel is elfogadott volt ez a jelzés...)
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz AMD Power #41041 üzenetére
Lehet, hogy még ma is érvényes.
15 - 20 évvel ezelőtt a Dacia autómban menet közben romlott el az indexem. Egy jobb kis kanyart és egy bal nagy kanyart kellett megtennem ahhoz, hogy szerelni tudjam. A jobb kis kanyarnál majdnem belém jött a mögöttem jövő, mert az azonos szintben lévő járdát is használni gondolta a jobb kanyarhoz. A bal kanyarnál már tudta miért lógatom ki a kezem az ablakon....Napjainkban a kétkerekűkön, oldalkocsis motorkerékpáron már nem kötelező a karjelzés ?
[ Szerkesztve ]
mezis
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI RX 580 ARMOR OC (8GB GDDR5 256bit) -- tesztelt :: BESZÁMÍTÁS! AKCIÓ!
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T440 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 3590 - i3-7G I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook S710 - i5 I 4GB I 160GB I DVDRW I 13,3" I DP I W10 I Garancia!