- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
it A napelemek, szélturbinák, hőszivattyúk és egyéb zöldtechnológiák 40 százalékát az EU-n belül kell majd gyártani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
-
válasz DeFranco #34981 üzenetére
Gondolom álló helytében is csákánnyal kellet megfogni , mert úgy csúszott a pálya
(Bocs de magas labda volt )Nekem téli jó lesz. Most is az van rajta, és az is lesz. Enni nem kér, kicsit kopottacska, de majd ha hazagyövök melóból, akkor meglesem a Nokianokat, pár száz ezerért
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz philoxenia #35103 üzenetére
ez nem több mint a kisebbségi érzésűek által tákolt aranyigazság. egy autó mérete nem predesztinálja a tulajdonosát semmilyen formában - max annyit hogy mit szeret, de ennyi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz philoxenia #35114 üzenetére
Értem én értem, de ennek ellenére csak leírtad h gyanítható valami összefüggés. Nincs. Én nem vagyok nagy vagy kicsi ember, 174 cm és 100kg. Amióta megtehetem a nagy testű autókat szeretem, a motormérettől függetlenül. Szeretem a teret és a kényelmet. Nem hiszem hogy aki csak kicsi fáradtságot vesz hogy megismerjen, arra jut hogy csak kompenzációként veszem és használom az autóimat. Igaz, amilyen előítéletes és irigy a magyar, annak is örülnöm kellene hogy nem basztak már be téglát a kocsiba, meg a fejembe
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Én a hosszú hétvégére kiruccantam ( takarítani meg kár elhárítani ) a nyaralóhoz. Szeged - Siófok. Végig a megengedettel mentem , a legtöbb helyen a tempomatot használva. Ennyi türelmetlen, idegbeteg embert...de még az 1.0 alto is le akart tolni. Én meg rekord fogyit autóztam a türelemmel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz AMD Power #36675 üzenetére
Ne irigyeld. "Az asszony úgy hívja örökség, én úgy hogy átok." Kőhalmi. 3 napból 1,5 esőnap volt = ültünk bent és tvztünk, a maradék 1 nap alatt összeszedtünk majd tucat 120 literes zsák zöldhulladékot, meg egy kidőlt nyár( vagy nyír v mi a tököm) fát daraboltam kézzel méteres darabokra. Ráadásul allergiás vagyok a virágporokra, uh nekem ez kín és szenvedés mint öröm.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz razzorr #36684 üzenetére
Lehet itt is jogról meg kötelességről beszélni de - hangsúlyozom hogy szvsz - az erősebb kutya b@szik az első és legfontosabb szabály a közlekedésben is. Akinek nagyobb a gépállata, annak van elsőbbsége, különben öl. Én sem találom jónak, de már belenyugodtam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Nem meglepő. Mi több az sem hogy anyukának vesznek apukák pl x5/ML/RAV kategóriát mert az nagy és biztonságos. Ez van: az erősebb kutya b@szik. Pl miért várja el mindenki egy az átlagtól erősebb autó tulajától, hogy menjen a szabályokat áthágva? Rám is szoktak úgy nézni, mint borjú az új kapura ha betartom a határokat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Minden közlekedő egyenlő jogokkal van az úton ha azt a KRESZ megengedi neki. Más kérdés, hogy itthon mi a kialakult szokás. Én kismotorral is jobb oldali sáv közepén mentem-megyek. Jobb mint a sz@r aszfalt miatt beesni egy 24 tonnás kerekei közé. Autóval meg kikerülöm őket. Nem halok bele, és ő sem. A sorok között előre cikázást meg péklapáttal jutalmaznám.
MOD: az úttest és a sáv nem ugyanaz....
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Most írod hogy a felezővonaltól jobbra. Ez nem azt jelenti hogy a legtávolabbi. Én is értem mit mondasz, de az út azért olyan széles amilyen, hogy minden autó elférjen. Én a 2m széles autómmal nem is nagyon hagyok sok helyet még ha nem is középen megyek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Negatív...én...na ne vicceljünk. Ha negatív lennék akkor a legközelebbi nőgyógyászati vizsgálatnál azonnali terméketlenné tételt javallanék, h ne is szaporodjon
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tibcsiworld #36745 üzenetére
Akkor igen bajosan veszed ki a kulcsot
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vendégem vagy egy próbára.
Kettő retesz van benne:
-1az egyik nem engedi a váltó karját basztatni ha ki van véve a kulcs,
-2 a másik meg a kulcsot nem engedi ki a gyújtáskapcsolóból ha nem P-ben ban.
A passatban és a c5 allroadban is így volt. A C6ban szerencsére gombos indítás van így nem kell belepakolni. Viszont amint megpróbálom N-ben otthagyni mint a sikító karácsonyfa, "elgurul a kocsi paszek" felirattal elkezd rinyálni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Azért hozzá teszem én járó motorról beszélek. Már a passat leállítva sem szerette kiadni a kulcsot, az audikat nem teszteltem. Azért emlékszem rá, mert édesanyám kiszállt, én járattam a kocsit, de nem engedte meg járó motornál pl a csomagtér nyitást sem, így ki akartam venni a kulcsot N-ben járó motornál, de nagyon nem ment.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
A saját döntésének a következménye ami történt és törvényszegés is van benne. Azt gondolom hogy együtt kell élnie azzal amit tett. A vétlenek helyett a sofőrnek kellett volna meghalni, de ennyi. Nem hiszem el hogy ott ül 5 ember az autóban és 4 nem tudja a sofőrt befolyásolni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
válasz razzorr #36803 üzenetére
A cangást mit zavarja ha le kell szállnia? A cangás milyen alapon akar egyenlő lenni a közlekedésben ha közben több jogot követel amikor az odafigyelésről van szó?
A cangásnak jobb ha a sokkal több fékport és benzin/dízel gőzt szipákol a sok állandóan lassító/megálló és újra gyorsító autótól?
A cangások ha már a gyengébb jogán követelnek, nem akarják ugyanezt megtenni az autósok nevében pl a kamionokkal szemben?
több mint 20 évig bringáztam, és a biciklisek akik túl nagy önbizalommal vannak, akár a szabályosság rovására. Tipikus nemzeti mentalitás: amennyivel kisebb a közlekedésben annál rátartibb és követelőzőbb.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz tatabike #36821 üzenetére
Tisztelettel kérném a hivatkozást a 2x annyiba kerül forrására!
Nem lehet azt mondani hogy a biciklis ugyanannyival járul hozzá ( ha csak biciklije van!) bármihez, mivel az autós az üzemanyagon keresztül "elméletben" az útadóját is fizeti amit meg az állam ugyanúgy ahogy más adók esetében, mindenre elhasznál csak arra nem amire ki lett találva. Ezért is keresztelték át. Tehát ebben az esetben egységnyi adófizetésről kell beszélni, aminek kapcsán szvsz az autós jóval nagyobb befizető.Elhangzott itt az is hogy a kisebbre kell vigyázni. Ezzel nincs addig baj, amíg a kisebb nem él ezzel vissza! Az autósoknak is megvannak a selejtjei -ez a topic és éppen erről szólna-, ugyanakkor a fizika sokkal több mindenben korlátozza őket mint az egy nyomtávon közlekedőket. De egy szó mint száz: az hogy én vagyok a gyengébb, nem felhatalmazás semmire, pláne nem a szabályok semmibevételére és mint ilyen nem lehet ultima ratio.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tatabike #36830 üzenetére
Szavakat nem találok arra hogy"mert lusták"! Nem csak hogy butaság ismeretlenül megítélni mást és a helyzetét, de olyan rosszindulatot is feltételez, amivel , részemről legalább is , foglalkozni nem akarok ettől a ponttól!
Az is látszik, hogy nagyon kevés külföldi tapasztalatod van, mert amit ennek kapcsán írtál megint égbekiáltó butaság. Nem tudom hogy a neved mennyire kötődik a foglalkozásodhoz de én nemrégen adtam el több mint 5k darab Raleigh kerékpárt. Úgy gondolom van rálátásom. És még csak árnyékában sem egyezik az általad leírtakkal.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Azért ez kurvára nem vicces (na jó, de) ... vajh a motorosok természetvédelmi területen mentek és egy madárlesőt sikerült elgázolni?
MOD: az meg külön szép hogy otthagyja mint eb a szaharát....[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó ASUS RTX 3070 TUF GAMING!
- Garanciális ! be quiet! Pure Rock 2 Processzor hűtő
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- Üzletből,garanciával, HP Spectre 14" X360, i7-1165G7/16GB RAM/512GB SSD/4K OLED TOUCH/Toll
- G.SKILL FlareX 64GB (4x16GB) DDR4 Quad-channel kiszerelés
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen