- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
Mikor főiskolára jártam, volt egy olyan program, ami a rendőrségi helyszínelés adataiból, fényképeiből, az autók sérüléseinek mértékéből rekonstruálta a balesetet. Megmondta, melyik autó honnan és mennyivel jött, hogy történt az ütközés, stb. Ezzel dolgoztak a műszaki szakértők. Ez volt 1998-ban.
-
Khelben
nagyúr
A helyszínelők külön szakma a rendőrségen belül, nem az egyszerű utcai rendőrnek kell kitalálnia ilyeneket. Aki meg a 12ezredik helyszínelését csinálja, az már elég jó pontossággal fogja megbecsülni a történteket.
Azt amúgy nem írta, hogy a helyszínen büntették meg.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
A konkrét esetről kellene pontosabbat tudni, nem ismerjük a gyorshajtás mértékét és az öreg esetleges figyelmetlenségét, amit akár el is ismerhetett a helyszínen....
Azonban a tükörbe belenézve nem mindegy, hogy mögötted milyen sebességgel jön, aki jön, mert lehet olyan eset, /jártam úgy én is/ , hogy olyan gyorsan ott termett a mögöttem jövő, hogy belenézve még senki, mire kimentem, már egész közel volt....
Egy-két másodpercről beszélek.... A tükörben csak egy bizonyos távolságig láthatsz ki hátra, a látószöged korlátozott a mögötted jövő miatt...[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
Bukkanós dombos vidéken esett meg velem, persze a mögöttem jövő akár 200 fölött is jöhetett, de mivel a tükröt szinte állandóan figyelem előzésen kívül is, meglepően hirtelen bukkant föl. Dombról lehajtva az alján előztem, persze balesetveszély nem volt, de mire kimentem, már egy-kétszáz méterrel mögöttem jöttek a kocsik szinte a semmiből....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
dragonfx
veterán
20nál 4km./h.t mérni??
na ne már nincs ilyne pontos műszer.ugy tudom 10km/h felett büntetnek csak.
vagyis ha lőnek és 66tal emgyke és nem állítanak meg akkor nem kaphatok csekket mert za már nem helyszíni?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Ariadne
őstag
Érdekes, hogy hozhatta össze...
Ettől a képtől külön megborzongtam, ugyanis valamivel lejjebb a Budakeszin értem is jött a mentő nénóval pár hónapja... Bringával sokan járnak arra lefelé, mivel terepen a Szépjuhásznétól (János-hegy, Hárs-hegy) ez az út vezet le a városba a Szilágyi Erzsébet fasori keróúthoz. Általában mi a Budakeszi mellett húzódó földúton szoktunk menni fel és le is, mert kényelmesebb és élvezetesebb is, plusz ott autók sincsenek, az alsó felén pedig mindig a szinte forgalommentes kis Árnyas úton és a Zugligetin szoktam menni, magyarán elkerülöm a Budakeszit.
December legvégén egy túra után viszont úgy döntöttünk a földút végénél, hogy nincs nagy forgalom, legurulunk szépen pár száz métert toronyiránt. Jól sikerült a túra és elbíztam magam, ezért csináltam egy hülyeséget, melynek következtében hatalmas előreszaltót mutattam be bringástul, arcra érkezve. Alap, hogy volt rajtam sisak, plusz neonszínű bringáskabátban voltam szintén neonszínű övtáskával, és bár még világos volt, de a villogóm is fent volt. Az autóval mögöttem jövő család látta az egészet, azonnal meg is álltak, segítettek összekanalazni magam a vértócsámból, megakadályozták, hogy törött orral visszaszálljak lemenni a kórházhoz, mentőt hívtak, zsepit adtak, és egyáltalán, _segítettek_. Beszélgettünk, amíg vagy negyedóra alatt megérkezett a mentő, közben több autós is megállt megkérdezni, hogy minden rendben van-e. Azt a veszélyt csak utólag fogtam fel, hogy végig a belső útpadkán ültem (lefelé menet a jobb szélén), és ők is ott álltak bent a sávban ez idő alatt, a kocsijuk meg pár méterrel előrébb szintén a sávban legalább két nagyobb gyerekkel, közben az autók meg mentek el mellettünk ezerrel... Ha egy ilyen őrült jár akkor arra, lehet egyikőnk sem marad meg... (Azon a részen nincs járda az út mellett, csak egy árok.)
Mivel én mentővel távoztam a helyszínről, a bringámat meg a velem túrázó barátaim vitték el, ezért azóta sem tudtam megköszönni nekik. Nem gondoltam volna, hogy vannak ilyen segítőkész emberek, de hihetetlenül sokat jelentett ez akkor. Azt hiszem, nálam már a kérdés sem merülhet fel ezután, hogy megálljak vagy sem, ha balesetet történik előttem...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
mezis
nagyúr
Ha nem tudott a defekt észlelésekor azonnal (még közel "autópálya sebességgel") kihúzódni a műszaki sávba, akkor lehet olyan forgalom, hogy már sokkal nagyobb baj lehetne abból, ha lépésben vánszorogva keresztezne két forgalmi sávot is. Mert sok pilótának eszébe nem jut még csak lassítani sem amikor villogó elakadásjelzőt vagy "túlzott zsúfoltságot lát (lát ?) az úton.
(Nekem egyszer volt egy durrdefektem autópályán még a Dácia "robbanó tömlős gumijával. Kánikulában az autópályán 130-al elkezdtem előzgetni amikor azt észleltem, mintha megolvadt aszfalton csúszkálnék. Pár másodperc alatt kikalkuláltam, hogy az újonnan épült M3-as aszfaltja nem olvadhatott meg és fékezés nélkül kihúzódtam a műszaki sávba. Addigra már abroncson döcögött a jobb hátsó. Utólag derült ki, hogy a belső gumi vulkanizálása engedett el egy pillanat alatt. Pedig a külső már új volt, a belső gumik minősítését a gumiszerelőre bíztam. Ő meghagyta az eredetit. Innen tudta meg, hogy a taxisok miért nevezték a gyári gumikat robbanósnak.)
mezis
-
FF23
senior tag
Gyors defektnél örülhet az ember, ha összeszedi valahogy az autót, az sem biztos, hogy eredetileg a belsőben haladt, milyen volt a forgalmi helyzet akkor..... Csak annyit tudunk, hogy "szétesett a gumija".
Egyszer a labancoktól jöttem hazafelé (A9?), már erősen sötétedett, mikor is hirtelen megállt előttem a sor a belsőben. Láttam, hogy lassítanak, mire én is -a külsőben semmi nyoma sem volt az eseménynek- de nem számítottam rá, hogy itt bizony satuzni kellene rendesen. Gyors tükör nézés és berántottam magam az előttem álló mellé ,kb. a kocsi fele lógott át a külsőbe, a belsőben mögülem jövő meg épphogy megállt a "helyemen"
A középső tükörből láttam, hogy hasonló jelenetek játszódnak le, egy kamion pont kígyózva járta meg a leállót egy hozzám hasonló miatt, be voltam sz@rva rendesen, de szerencsére lett egy kis helyem és el tudtam onnan gyorsulni.
Az ok: egy busz robbant le a belső sávban.Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Khelben
nagyúr
De mar all es kutya kotelessege lemenni a lealloba vagy az utpadkara, ha ez lehetseges.
Ja, ha lehetséges. Nem voltunk ott, nem tudjuk, mi történt. Lehet, hogy a szétszakadt gumi úgy megszorult, hogy csak a kerék levételével lehetett kiszedni. Ha nem forog a kerék, akkor nehezen megy az autó.
-
Bubu79
addikt
Jobbra tekeredett a Honda orra - jobb oldalon ment, mégsem balra tekeredett, ahogyan akkor történt volna, ha félrerántja a kormányt az árok felé...
Mondjuk lehet, hogy a pilóta őrangyala rendezte így a dolgot, másként elnézve a gép jobb oldalát, csak fasírt maradt volna belőle...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
-
Rick4
félisten
Lehet egy C vitamint akart bevenni, de a viagrába sikerült belemarkolni.. Aztán álló pélóval meg nem tudott gondolkodni.. Ez egy puhapöcs...
Kisgyerekként én is a soha ki nem fogyó pohárról álmodtam, de most már tudom, hogy milyen is az, Bucinak van is egy: [link]
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
jerry311
nagyúr
Mert az emberek nagyon ritkán kerülnek ilyen helyzetbe. Ha mégis, akkor a legtöbb sofőr balra rántja a kormányt, mert akkor ő előbb kikerül a veszélyzónából és a szembe jövő jó eséllyel a jobb oldalába csapódik az autónak. Fegyelem és önuralom kell, hogy úgy kormányozza a sofőr az autót, hogy ha nem találkoznak árok, ha meg mégis akkor a bal eleje csattan.
Vajon miért anyós ülés a neve a jobb egynek?(#21643) Calogero
Öööö, értem én, hogy egy öreg Kadett nem feltétlenül bunker, ezért gyűrődik össze-vissza, de azért ez elég csúnyán összetört. A motoros meg még fékezett is. Mennyivel ment előtte???[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
A másik fele (talán), hogy sokan úgy gondolják, aki előz az tudja mit csinál, be fog férni, stb. Amikor meg rájönnek, hogy mégsem, akkor már késő.
Aztán itt van a magyar vezetési morál is, ahol nemhogy segítene az előzött és mondjuk elvenné a gázt (legalább egy kicsit), hanem még gyorsít is...Mondjuk ehhez hasonlóan bekaphatja az összes teherautós/kamionos is. Belövi az egyik a tempomatot 85-re a másik meg 86-ra és fél órán át előzik egymást. Ha a gyorsabb fel is megy 89-re, a másik akkor sem lenne legalább az előzés idejére visszalassítani 75-80-ra.
-
-
dragonfx
veterán
én 7.5 éve hazaérek pedig így vezetek.kár az ördögöt mega naivitást és a pesszimizmust az autós közlekedésbe belevonni.akinek nincs mega bizalma magába autojába és a többibe az inkább ne vezessen én így látom.enélkül nem lehet normálisan közlekedni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
kételkedem
addikt
-
dragonfx
veterán
ja valami emberke ott áll mi az buszmegálló avgy mi pittonnyala lejtő alján.onanntól kezdi el hintáztatni.
aki utoljára akocsi elé esik ki annak tuti kalap kabát.mozdulatlan is marad plusz be is abxta magát meg ráesett a kocsi."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
Így van - járjon mindenki ilyennel, a nézeteltérések is könnyen rendezhetőek vele és a kátyúk sem okoznak többé gondot!
Btr-60 R 975
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
SpeedR
őstag
A stift nem az a tipikus sofőrös autó. Ha egy utas volt (+a vezető), akkor biztosan elöl ült.
A stift egy 20 éves konstrukciójú autó, és ráadásul kisautó. Nem tudom mit vársz tőle, de kb. annyit tud mint a hasonló korú társai.(#21771) dízelracer
Jah, csak az a nem mindegy, hogy az opelnek az eleje tört, a stiftnek meg az oldala. Azt nem kell ecsetelnem, hogy hol a több a gyűrődőzóna.2
Ennyi erővel tiltsuk be az összes motort, mopedet, biciklit, meg úgy amblokk az összes 2-3 kerekűt...(#21773) runner 125
Szerintem te olvasd el újra, hogy mit írtál!"A jobb elsőn pont nem ült senki, de a bal első sem volt túlélhető.."
Ültek a jobb elsőn, a sofőr pedig túlélte.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs