- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz
patomi #49717 üzenetére
Igen, határozottan ott a helyü(n)k. Mármint nem a reggeli-délutáni csúcsforgalomban hanem pl hétvégén vagy hajnalban/estefelé. Én mondjuk jobban preferálom az alacsonyabb rendű utakat, főként a Pilisben szoktam tekerni vagy Dunakanyar-Szentendre-Visegrád részen. De pl messzire kerültem a Pomáz-Szentendre közötti szentendrei utat vagy a 10-es utat csúcsidőben. Keskeny, nyomvályús, és túlságosan forgalmas mindkettő és nem szeretem feleslegesen feltartani az autósokat mivel nincs normális padka ahová lehúzódjak. Élni és élni hagyni elvet próbálom követni. Ha mindenhol ilyen szélességű padka lenne sokkal kevesebbet zavarnánk az autósokat: [link]
(#49718) szebe
A városi szakasz bemelegítésnek pont ideális, utána ahogy írod kezdődhet az érdemi edzés.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.