- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz
lujó55 #22460 üzenetére
1., a biciklis nem mehet az úttesten, ha van párhuzamos kerékpárút. Nem a szabállyal van baj, hanem a betar(ta)tásával.
2., 1990-ben 2millió személygépkocsira 2400 halálos közlekedési baleset jutott, 2009-ben 3millió személygépkocsira 822 halálos áldozat. Ezt nem mondanám romlásnak, sőt.
3., Ennek semmi köze a kreszhez. Forgalomszervezési dolgokkal keresd az önkormányzatot vagy a közútkezelőt.
4., Én nagyon örülök, hogy lámpát kell kapcsolni, sokkal jobban látható a szembejövő, sok balesetet meg lehet előzni.
5., A buszon 50-100 ember utazik, te a kocsiban egyedül vagy, de max 5-en. Ha ebből nem fogod fel, hogy mire kell a buszsáv, akkor nem tudok segíteni.
6., Ezt nem is kommentálnám, már 10 évesen illik felfogni, mire jó a forgalom elől elzárt terület.
7., Ez sem a szabályok hibája, hanem a megvalósításé, Ausztriában villogó zöld van, itt is úgy kéne.