Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ggbuffon1897

    őstag

    válasz BandiT85 #61 üzenetére

    1, ugyanannyiba kerül, mint egy hagyományos ilyen kategóriájú (sőt)

    hát ööö mire gondolsz kategoria alatt? Méretben? Ergonómiában? Supportban? (Mert h olyan sok Tesla szerviz nincs itthon ha már van egyáltalán, de nem követem). Mert azert egy osszetákolt puritan Teslát összevetni egy német/japán prémiummal, hát elég bátor.

    2, az esetek 90%-ában igyen töltök (cégnél, vagy otthon)

    Neked ingyen van otthon az áram? Te vagy az Lajcsi? Ha meg napelem, annak azert voltak ktgei.. ezt azert ne hagyd ki a számításból es megtérülésből.

    3, az esetek nagy többségében rövid távokra megyek, nincs hideg motor, fagyoskodás, kerregés a kocsiban, nem szagolom a büdös kipufogógázt

    A tavvezerlest egy ilyen árban lévő benzines/dizel/hibrid is tudja. Még az én hibrid corollám is. A kipugogázt meg szagolod máséból. Bár mondjuk ha nem agyonbarmolt lerugott 20-25éves dizelszokevenyekkel vagy korulveve, akkor kipufogogazt te nem nagyon szagolgatsz már.

    4, azonnali ~300 ló, rögtön, mindig, mindenkor (elérhető leggyengébb Tesla)

    Remek. Egyrészt almát hasonlítasz körtéhez a belsöégésű vs elektromos hajtás témakörével. Másrészt meg minek a 300le ha ezt a menettulajdonságot pl.hosszútavu uton nem tudod használni ellenkező esetben marad az ima h odaérj a töltőig. Gondolom a pályán 90-100al döcögö elektromos autozas képét nem kell felfestenem elotted. Városba meg ugyebár hova is kell a 300le az 50 meg 70es tábláknál. Inkább lett vna 150le + 200km hatótávval.

    5, ha Pestre kell menni (megyeszékhelyről, kb 200km), megforulok 5 ezer forintból, ez bármilyen beslőégésűvel 15-20e simán. Ez a töltés 15 percig tart Superchargeren.

    Remek, milyen sűrű is az SC hálózat itthon? Ha épp forgalmas időben toltesz (nincs hely vagy csak sokan vannak) akkor is 15p?

    6. Nem kell szervizbe hordani. Soha. (max ha elromlik). Nem kell 10e kilométerenként 150-200e forintot otthagyni egy "olajcsereszervízre", nem kell odamenni, otthagyni stb.

    Hát a Tesla szervízkezelése legendas es nem pozitiv értelemben. De valóban nem kell olajcsere. Mondjuk én nem tudom te hova hordtad a benzines/dizelt, de jol átlehettél b*szva ha 200k ért csereltek neked olajat. Kivéve persze ha Ferrarival v Porscheval élted eddig az életedet.

    7. bárhonnét tudok fűtést-hűtést indítani, 2 perc alatt meleg-hideg van, amit akarok. Meg tudom nézni, ha basztatja valaki, rögzíti a külső kamera által felvett eseményeket

    Ezt fent kifejtettem, ez nem egy oriasi truvaj egy 10m- val olcsobb Corolla is tudja. Hát a kamera meg aztán tényleg hiánypótló.

    A Tesla mint jelenség önmagában óriási parasztvakítás. Pont ott domborít (menettulajdonságok) amit igazábol nem nagyon tudsz kihasználni, eközben borzalmas összeszerelési minőség, kínos ergonómia mondjuk egy némettel összevetve és lehetne még sorolni. Abban viszont igazad van h maga az elektromos autó valakinek épp h jobb, ha épp olyan a felhasználási szokása és mondjuk megvan a töltéshez szükséges infrastruktúra otthon/közelben. Csak hat meg akkor is ott marad az a kinzo dilemma, hogy a nyilvan joval magasabb vételár mikorra térül meg benzinktgben.

    Magához a cikkhez: öcsémék tavaly az asszonykájának vettek sima 1,5 benzines MG Zs-t 6,5mért, tesóm kb rá egy hónapra kapott cégesként a VW Taigot. En nagyon meglepodtem hogy a kínai ergonómiában és anyaghasználatban simán veri a németet, úgy h van köztük árban 2-3m. Nyilvan azzal a sima szivo 100le-val nem fog fogyasztási meg gyorsulási versenyeket nyerni,(mondjuk tesom se az 1.0 tsivel) de kellemeset csalódtam benne. Aztán h szervíz meg alkatrészellátás h alakul a következő evekben ha van valami, azt majd meglátjuk.Mert ez az amiben a kinaiak nem tul erosek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák