Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • liksoft

    nagyúr

    válasz delacct #2797 üzenetére

    90 óta adatmentésből tartom el a családot. Ezen idő alatt a winchesterek maximum 10%-a halt meg "hirtelen halállal". Ezekben az esetekben is legtöbbször a problémát hibás tápellátás okozta, kevesebb százalékában túlmelegedés. (A foci faktort nem veszem ide. :D )

    A többi adatvesztés (nem felülírás, ujrainstall, stb...) lassabb folyamat eredménye. Ezeknek a folyamatoknak több mint 90%-a a SMART segítségével láthatóvá tehető. Természetes, hogy van gyorsabb és lassabb elhalálozás. Ha viszont a SMART-ot kihagyjuk a figyelésből, vagy a gyári specifikációkra építünk (a Sentinel pont nem, és ettől egyedi), a hirtelen halálozás látszólagosan akár a 60-70%-ot is elérheti.

    Szerintem nem mindegy, hogy 10 vagy akár csak 60 százalék eséllyel számol az ember.

    Az akusztikai állításhoz az IBM gyári programot is kiadott. Vagyis legálisan állítható (ha nem az lenne, a gyártók benne hagynák mint elérhető funkciót? :F ). A gyártók úgy állítják be a végértékeket, hogy közöttük fizikai károsodás nélkül állíthatja a felhasználó. Ez nem garanciális feltétel. Sokkal inkább a biztonsági azonosítók sértetlensége, és a drive épsége (nem szedték szét, nem ejtették le). Míg sok forgalmazó égett drive-ot nem cserél, a gyártók többsége igen. Ugyanis bevállalják a legtöbb esetben, hogy a táphibát is cserélik, pedig nem garanciális az a drive. Egyszerűen reklám értéke van (ha nem cseréli, negatív reklám).

    U.i.: Honnan tudod, hogy a fej szakadt le. Kinyitottad? Akkor meg hogyan cserélték garanciába?

    Murphy él és dolgozik (Ami el tud romlani, az el is romlik). hdd-mentes.hu

Új hozzászólás Aktív témák