- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Emberek !
Mindgyrát elérjük az 1000. hsz-t, nem gondoltam, hogy ennyire összejön a csapat !
Örülök neki ![ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
A növénykét Drosera-nak, Magyar nevén harmatfűnek nevezik, rovarfogó, lápréti növény eredetileg !
Azért nem szabad kinyitni, mert sterilen készült tenyészet, a növényke is steril, tehát fertőzés mentes benne, és mivel közel 100% az edényben a pára és a táptalaja szénhidrátot is tartalmaz, ha baktérium, vagy penész spóra kerül az edénybe, befertőződik azonnal az egész és a növényke is elpusztul !Ki kellene cserélned azt a bowden huzalt, mert az el fog lassan szakadni, aztán egyszer nem tudsz vele továbbmenni !
Amúgy az adagoló utastér felőli végén van egy, tán 17-es anyacsavar és kicsit túl nyúlik belőle egy négyszög végű tengely !
Azt a csavart kellene meglazítanod egy villáskulccsal és a négyszög végű tengelyt, valami 5-6-os körüli villás kulccsal kell tekerned, erre változni fog az alapjárat. Addig tekerd, amig egy normálisabb, alacsonyabb szintet nem érsz el vele, aztán húzdd vissza a nagy anyát és kész.
Amúgy a csavaros bütyök alá, amit adtam nem ártana egy egyszzerű alátétet sem tenni, akkor stabilabb és kevésbé mocorog bele a gázkar lyuklyába és is ezt fogom tenni.Amúgy én épp most állítottam az alapjáratomat.
Nagyon finom a méz, köszi !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasztok
Végre jutott egy kis időm képeket feltenni !
A LEDesített műszerfalam: [link] [link] [link]
Az igazság a fényerő tekintetében valahol a kétféle megvilágítottsgá között van.
De tény, hogy a bal oldal, amit régebben csináltam meg, gyengébben világít, de az is sokkal jobb volt, mint a jobb oldalon még sokáig meglevő ízzó !És nehány fotó arról a bizonyos karambolos járgányról:
[link] [link] [link] [link][link] [link] [link] [link] [link]Mindössze ennyire sérült a tető, pedig fejre fordult a járgány: [link]
és egy különlegesség: [link]
hűtővíz előmelegítő !
Ez ritkaság, én még most látok ilyet előszőr, de sajnos már le is csapták a kezemről.Hát, sok hasznosítható dolog már nem maradt a járgányon, ami van még rajta, az is elég össze-vissza.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Fotóztam még augusztusban Erdélyben és szeptemberben Portugáliában is 123-asokat, van egy rakás kép, azokat is szeretném lassacskán feltenni, csak eszméletlen lassú, sok időbe telik ez a képfeltöltés !
Jó lenne, ha lenne a PH!-nak egy tárhelye és kötelgelve is lehetne képeket felölteni.Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #1006 üzenetére
jah, tudom, mindíg kevés naftával járok.
Bizonyára gyári volt, én is csak annyit láttam, mint a fényképező, sőt. . .
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Igen, ezt szoktam csinálni én is, csak akkor még több idő mert még ezzel is időbe telik !
A gépet meg nem szoktam állítani fotózás előtt, egyrészt, mert kell a felbontás, ha egy pici részletet akarok pl. megnézni, amúgy meg ha elkezdem állítgatni, akkor úgyfelejtem és akkor fotózok kicsi felbontással, amikor nagyon nem kéne.No, mindegy, ez van.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz kelaci69 #1023 üzenetére
. . .Jah, ezt a kérdést már én is feltettem vagy pár száz hsz.-el ezelőtt.
Régóta gondolkodom már rajta, sőt, egy kompresszoros megoldáson is !
. . .Csak nem könnyű akkora légszállítású, 12V-os kompresszort keríteni, ami elég lenne a max., vagy 10400l / perces levegő mennyiség szállításához, ami van kb. 5200-as, max. fordulaton, 2000 köbcentinél !!!Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv mindenkine !
Nah, most került reggel a karosszériáshoz a járgányom !
Most kezdik majd szétszedni, aztán kiderül majd, hogy mennyi minden kell hozzá.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Jó fej lehet az öreged !!!
És nagyon jó a szöveged !!!
Évezettelolvastam, akár egy komikus regénybe is tökéletes lenne !A szervók egyáltalán nem mennek?
Ebben a karambolosban van ugyan szervó, de hogy működőlépes e, azt persze nem tudom.
mindenesetre várjuk a fejleményket és ha tudsz és a járgány is tud, gyertek, gyere el majd a találkozóra !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1078 üzenetére
Szevasz
Na, mi a helyzet?
Sikerült az alapjáraton javítani?Ha sikerült, utána is lassan pörög le a motor?
Mondjuk az biztos hogy lasabban pörög le, mint az enyém, de az enyém is olyan volt felújítás előtt (kisebb kompresszió - kevesebb motorfék).
Nekem most néha túl gyorsan is pörög le, néha picit emelek az alajáraton a dúsítóval, hogy a váltási idő alatt épp a megfelelő fordulatra lassuljon a motor és simán menjen a csatlakozás. Így finomabb, gyorsabb a váltás és kevesebbet kell dolgoznia a szinkron gyűrűknek is.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1095 üzenetére
Már ki van vonva véglegesen a forgalomból a járgány ??
Ha igen, és van helyed, akkor feltétlen érdemes megvenni, mert nagyon sok tartalék cuccot lehet belőle még kihozni !!!
A maradék vas meg a MÉH-ben is még ér valamennyit !
Én is azt tettem volna, ha helyem lett volna (pl. kertesház), de sajnos az nem állt rendelkezésre.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Odiepapa #1099 üzenetére
. . . Az a kipufogó csonk tisztítás az nem semmi !
Bár nem teljesen értem, hogy a rozsdás darab az most akkor vegyszeres pucolás, vagy homokfúvás után lett olyan gyönyörű fémszínű, és egyáltalán az csak fémszínű, vagy már valamivel kezelt ?!
Vagy lehet, mindkettő benne volt.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1101 üzenetére
Szevasz
Akkor hagyd szerintem, lehet, nem tiszta ott valami (vagy sokminden ).
Akkor 25-én, pénteken jössz?Tudunk tlálkozni természetesen, csak vas nélkül, mármint részemről, mert most van karosszériásnál, de az cuccot oda tudom adni, sőt, akár be is lehet szerelni ha lesz egy kis idő.
Majd írd meg, hogy pontosan hánykor, ha már fogod tudni !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Emberek !
A Klokkerholm javítóelemek milyen árfolyamban vannak ?
Illetve van e még ehez hasonló, elfogadható minőségű, vagy csak ez használható ?
Kinek milyen tapasztalata, információja van, akinek már volt karoszsériás dolga ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Köszi.
Az az az óracsoport hátulján kap egy csatlakozóval külön, állandó pozitívot, bizonyára az a csatlakozó kicsit laza, meg koszos, oxidos lehet már !
Ha hátúlról kinyomod az óracsoportot, akkor láthatod a jobb oldali felén azt az egy csatlakozót magában, ami megy az óra hátuljára, azt pucold meg, és kicsid nyomd meg fogóval, aztán ha már szoros akkor jó kell legyen !
Az óracsoport kinyomásához a motorházból told be az utatérfelé a kilóméterspirált és az olajnyomás csövét, hogy ki tudd rendesen húzni majd és hozzáférj a hátuljához !
Jó szerelést !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Odiepapa #1128 üzenetére
Jah, egyszer velem is előfordult, hogy visszaraktam a műszerfalat és elfelejtettem becsavarni az olajnyomás mérőhöz menő csövet és beindítottam !
Nah, hogy utána mekkorát káromkodtam, azt is el lehet képzelni, mikor a középvilágos gatyámon és a szintén középbarna cipőmön megjelentek az első, koromfekete olajcseppek. . .
Neki még nem is fontos kitekernie a csövet, ha elég kicsi a keze, még úgy is elér az óra csatlakozójáig, ha előzőleg teljesen benyomta a motorházból a csövet, meg a km. spirált.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Emberek !
Ki tud segítséget nyújtani abban, hogy honnan tudnék beszerezni belső köszöb javító elemet ???
A boltban sajnos azt már nem tudják rendelni, mert a nagykernél sincs (UNIX autóalkatrész).
Egyáltalán, hol van még nagyobb választék javítóívekből pl. ??
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Nagyon szépen köszi a segítséget !!!
Mindenképpen felhívom őket és megtudakolom a dolgokat.
A Bárdin találtam ugyan tegnap belső küszöböt, de onnan nem biztos hogy el tudják juttani ide, de ott sincs minden, szóval össze kell guberálni,
de hátha itt lesz minden !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Ma megszereztem két külső köszöböt meg két hátsó sárvédő javító ívet, és kiszállítottam a karosszériásnak.
Még meg kell szereznem a küszöbök többi részét, meg majd még ami fog kellenei, ha rá fog érni végre és szétszedi a járgányt.Jut eszembe !
A múltkor azt mondta a motorszerelő, hogy állítólag a Mercedes gyárnál szó van a 123-asok újra gyártásáról !!!
Mondjuk, ha igaz is lenne a hír, a kinézetük már biztos nem ilyen lenne, hanem valami bénább, elfuserált, modernített, és persze minden elektro és egyéb, mai cuccal felszerelve, ami miatt szerintem már nem igazán különbözne a többi mai járgánytól,
. . .legfeljebb nevében !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Odiepapa #1204 üzenetére
Igen, én is hasonlóan vélekedek, ugyanakkor w-123 hozzászólásával is egyet értek, gondoljon csak valaki bele, hogy meddig kell a hitelt fizetni, míg közben, jó esteben is töredékére csökken az autó ára, de még legalább van mivel menni, roszabb esetben meg összetörik a járgány, vagy megfújják, ugyan fizet valamennyit a biztosító, de abból nem sokmindent lehet csinálni (csúnyábbat nem mondok ) és fizeted tovább is a jó ki összeget, mostmár a semmiért és esélyed sincs egy másikra. . .
Jah és az új autó törlesztő részletén kívűl nem szabad elfelejteni a hitel esetén kötelezően fizetendő Casco biztosítást és a nem kis árú kötelező szervízeket sem !!!
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
Valaki írta, talán Templomegere, hogy a hátsó rugóknál különböző vastagságú gumigyűrűket, vagy korongokat is alkamaztak, akkor gondolom, ez gyári megoldás volt ?
Kérdeztem egyik haveromat tegnap, hogy az enyémben vajon va e ilyen gumi, mert ha nem, kéne bele tenni, mivel kicsit alacsony a háta a rugócsere óta is, ő meg azt mondta, hogy "de akkor ki kell venni, ha műszakizni viszem a járgányt, mert nem fogadják el"
De ha egyszer gyári megoldás, akkor miért kötnének bele ?
Templomegere, Nálatok lehet ilyen gumit kapni, mondjuk ott, ahol a rugó van 5 rugóért ?
Erre felé, eddig, ahol kérdezetm nem lehetett. Bár ismerték, de nem tudják rendelni.Jah, és termosztát szelepet, tömítés készlettel együtt, vajon mennyiért adnak felétek ?
Nálunk, a pár száz forintosnak mondott nyomástartó szelep is több, mint négyezer !
Előre is köszi !
Üdv.:
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1211 üzenetére
Szevasz
Hát, azt nem tudom biztosra, hogy mit szólnak hozzá a féltengelyeid, de az tény, hogy sokkal többet és nagyobb amplitudóval kell mozogniuk a féltengelyeknek is, ha vacak a lengéscsillapító, mivel sokkal nagyobbat és hosszabb ideig lengedezik a járgány egy döci után !
Az bitztos, hogy menetbiztonság szempontjából, a kereéknek az úthoz való folyamatos tapadásában a lengécsillapító közre játszik és pl. egy erőteljesebb fékezés esetén, lassabbn tudsz megállni rossz lengéscsillapítókkal, mint jókkal, mivel többször elrugaszkodik a kerék az útfelülettől, de legalábbis csökken a tapadása és így nő a fékút !!!
Az bizonyos, hogy igen gyatrák lehetnek a lengéscsillapítóid, ahogy meglendítettem a járgányt, jónehányat libegett le-fel, mire nagy lassan lecsillapodott, szinte szabadaon lengedezett, szóval olyasmi lehet neked, mit nekem volt régen, mielőtt kicseréltettem.
Nekem akkor 11-23% közötti értékeket mértek a lengéscsillapító tesztpadon, az baromira kevés, gyakorlatilag nulla és ugyanígy lengedezett a járgányom !
Mindenképpen javaslom, hogy nézz utána valami olcsóbb, de ezért jó minőségű, gázos lengéscsillapítónak, nekem ilyeneket tettek be és azóta is még jó.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #1236 üzenetére
Azok a Svéd, vagy milyen rugók, amiket írtál korábban, azok erősített, vagy sima kivitelek ?
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #1237 üzenetére
Végülis elől is kettő darab, különálló tengely van, csak ott lengőkarok vannak, és a tnegelyek rögíztve vannak, valami csapágyazásban, mivel ott nincs meghajtás, nem ?
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1267 üzenetére
Szevasz
Minden elismerésem a lelki energiád, a kitartásod mellett !!!
Engem sajnos ennél már sokkal kisebb gondok is lepadlóznak és lelkileg összeesek.
Mocskos egy cég az az apeh, na meg az állam, iiletve az azt alkotó emberek is, a kisembert mindennel sújtják, a nagyhalak meg milliárdokkal úsznak el. . ., no dehát jórészt ők a nagyhalak. . .
Kitartás, lelkiekben Veletek vagyok !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
A fékrásegítés az vákuummal működik, ahoz a vákuum csőrendszer kell garatáltan tömített legyen és a vákuum szivattyúnak kell működőképes állapotban lennie !
Azok a vastag, kb cm-es, tejfehér műanyag csövek a vákuum csövek.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
. . .Ez sem rossz írás, véleményem szerint eléggé objektív: [link]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen