- Vodafone mobilszolgáltatások
- Erősebb szettet kapott a Realme 10 5G
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Mobil flották
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor 90 - modellalkat
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
Hirdetés
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
gp Továbbra is remekül fest a játék, a kérdés már csak az hogy meddig kell várnunk a teljes kiadásra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.zsolti
tag
tegnap konzultáltam egy gépész ismerősömmel ( a diploma munkája egy léghűtéses motor megtervezése volt, ) szerinte itt nem is az elszakadás a probléma hanem inkább a lüktetésszerű dinamikus igénybevétel miatti anyagfáradás, meg a munkaütem alatti terhelés ( ha jól számoltam kb 6,5 Tonna ).
na most akkor mennyit lehet eltávolítani és honnan "büntetlenül" , mert itt egy szakadás gallyra vágja az egész munkát, ( hajtókar törés = blokk kuka )MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
még nem tudtam beszélni a wiseco képviselővel ( nem veszi fel vagy kinyomja ) ha nem boldogulok írok egy fajintos levelet a gyártónak.
MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
-
t.zsolti
tag
válasz #97862144 #8444 üzenetére
van benne igazság , sok pénz kell a felujjításhoz ( attól függ milyen ) 320-ért vettem 7 éve, nekem csak a kaszni ajtók nélkül 320e volt, a motor kb 250e, és még rengeteg apróság , maradjunk a millió felett,
de volt citroen XM- em arra 3 év alatt ment rá 750 e, és a motorhoz kasznihoz nem kellett nyúlni, havonta kellett valami 20-30e -es ez meg az, én meg bíztam benne csak abbamarad ez, de nem így lett.szerintem ha nagyon olcsón veszel tűrhető állapotút és felujjítod, vagy felujjítottat veszel ( ha jól megcsinálták ) jóval többért , ha van dokumentáció a felujjításról az nem hátrány ., úgyhogy megfontolandó ha akad egy jó vétel, de az nem biztos hogy éven belül akad
MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
-
t.zsolti
tag
persze a TE döntésed, de amikor felmerült nálam ez a merci volt képben egy turbo D kombi 23-as ,volt olyan rendes a tulaj és megmondta 10 alatt nem fogyaszt, persze neked a kisebb kaszniba lehet kedvezőbb a fogyi mivel a kombi van vagy 1600kg.
de kell felujjítani vagy jó állapotú a motor?MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz geri0920 #8468 üzenetére
egy dízeles adott egy ötletet, kell rá nyomásmérő kb ami minimum 600 barig mér ( nekem 1000-te mondott ) rárakni a magasnyomású cső helyére egyessével , és megteketni az adagolót , a nyomásnak amit előállít percekig ( 10perc ) meg kell tartani.ugye ha nem tartja meg fejszelephiba, ha nem nyomja meg a 500-600 bart ( pontosan nem tudom ) akkor szivattyúelem kopott, azt a házával eggyütt kellene cserélni.
de már nem vállalta mert szar munka , folyik mindenfelé a fekete motorolaj.
[ Szerkesztve ]
MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
nem mesébe illik , nekem is annyit fogyaszt , 90nél 7l, nyáron városba ( miskolc ) 7,5l.
szemezek a turbós difivel aminek 3,07 a végáttétele, az országúti fogyasztásra lehet jó hatással lenne, igaz ennek fejében lomhábban mozogna.a wiseco képviselővel folynak a konzultációk , árat még nem akarok mondani.
hűvely ügyben : Kolbenschmidt-et látok dugó+hűvely 110000/db ért de nincs.
még a mercedes-től lehet kérni árat, vagy egyébb alkatrészeseknélMB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
ha szo.ni akarsz tegyél bele bontott vízpumpát , olyan van az udvaron , sőt még nem is folyt.
kb: LPR 10000, SKF 20000, és ezek nincsennek raktáron.
viszkó esetleg 14000.
én elektromosra alakítottam, kellett egy hasonló hűtőmotor kerettel ( ami befér a régi helyére !!!!!!!) kapcsoló , kábel, és max nyáron NAGY melegben kell.MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
a viscóra azért írtam az " esetleget " mert ha honkrét lenne megkérdezném, de a webáruházban hozza a motorkódhoz ,
külső raktárban van: febi :46000
vemo 80000
srl :14000
de a konkrét rendelésnél derül ki van e, és mikorra , ugyan oda van írva a péntek délelőtthűtőventillátor , amit beszereltem az opel ascónából van a ventillátor ,egy kis variálás után belefért
MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
nehéz a felfogásom.
a dugó teteje a hengerfej felé néz a hengerfal meg a dugattyú palástoldalánál van , na most akkor , hogy lehet 0,15mm ebben az irányban????
a dugattyúpalást és a fúrat között lehet 0,03mm, ez az illesztése.
a gyűrűvégek között max 0,15 ( ez van a dobozon )MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
akkor idézek a javítási útmutatóból.
" hengerblokk"
hengerátmérő 616-617 motor : 1 sz. henger
0 csoportbetű: 90,909-90,918mm
1 csoportbetű: 90,919-90,928mm
2 -"- : 90,929-90,938mm
a 2-5-ig hengerre más értékek vonatkoznak.
max kopás hossz vagy keresztirányban : 0,1mm
megengedett " ovalitás és kúposság
- ujj áll:0,014mm
-kopáshatár 0,05mm
" dugattyúk "
dugattyúátmérő - előírt méret - 616-617- motor
-0 csoport: 90,88mm
-1 csop. :90,89mm
-2 csop. :90,90mm
dugattyú futáshézag :
ujj állapot : 0,018- 0,038mm
csak az 1 sz. henger : 0,029-0,048mm
kopáshatár 0,12mm "
a motorom hüvelyezve let,t a dugók 90,87mm voltak és a blokk 90,90 re lett fúrva.MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
nehéz eset ez a wisecó- képviselős tag, másfél hete nem veszi fel. Ugyan említette a családi problémákat, de mégis azért legalább " most nem jó "-t nyöghetne.
És a másik dolog , megfontolandó ez a "tuning" mivel kellene egy másik motor amit faragok, már itt jönnek a költségek ( mi az , hogy licensz tulajdonos? mivel én lennék az első aki ilyet gyártat . néztem a neten de nem lettem okosabb )
MB 123 3.0d
-
-
t.zsolti
tag
vissza fognak küldeni a magyarországi képviselethez, ha jól emlékszem már próbálkoztam emíllel és így kerültem a magyar kontakhoz.
ez olyan mint amikor porlasztócsúcsot akartam venni a nova ditex-től és elküldtek a magyar kontakthoz. ( Károllyal meg nem lehet mit kezdeni, 5 db -al nem foglalkozik, pedig nagyon jó árat mondott )MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
nem kevésbe lesz , úgy is mondhatnám , hogy sokba lesz az alakítása a kocsinak.
Ez az öntöttvas házas váltó tartósabb mint a másik ( gondolom mivel teherautóé ) , mindegyiken kell kuplungharangot cserélni? a többi cucc is megvan hozzá?
A nyelestengely bordázata/hossza/ is megegyezik?MB 123 3.0d
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen