- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mobilarena
Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót!
Figyelem! A kompakt fényképezőgép és bridge kategória gyakorlatilag megszűnt. Az ajánlóban szereplő gépek 6-7 éves modellek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin_Shield
őstag
P módban a WB és az ISO is pont olyan automata mint AUTO módban, amennyiben AUTO ISO-ra és AUTO WB-re van állítva a gép. Csak itt bele is piszkálhatsz, ha akarsz, míg AUTO módban esélyed sincs.
Napfényben, kültéren, jó fényviszonyok között, a legtöbb gépben az automatika eltalálja fehéregyensúlyt, de én még olyan gépet nem láttam - ártól és kategóriától függetlenül -, ami a mesterséges megvilágításokat (izzó, fénycső, halogén, led) probléma nélkül tudta volna kezelni, ezért is jobb a P mód. -
Tin_Shield
őstag
Ha mindenképpen Nikon kell és kb ekkora a keret, akkor sokkal inkább a Nikon P330. Nagyobb szenzor, fényerősebb optika - főleg a nagylátó végén, kisebb - de bőven elég - felbontás, fémház, PSAM üzemmód.
De én félretenném márkafetisizmust és szétnéznék más gyártók kínálatában is.[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
Jött most ki pár izgalmas gép: Panasonic LX100, Canon G7X, Fuji X30, de ezek közös jellemzője az átlagos (vagy az alatti) zoom átfogás. Szerintem nézzétek meg a Olympus Stylus1-et, belefér a keretbe.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz Zotya21 #48184 üzenetére
A szenzorból nagyobbat kapott az XZ2, mint az SX510, de talán még fontosabb, hogy nagyságrendekkel jobb minőségű és fényerősebb optikájú az Olympus. Ahol az SX510-nek ISO 400-800 kell, ott az XZ2-nek még simán elég az ISO 100 környéke, amikor XZ2-t 800-ig fel kell felcsavarni, ott neked már legalább 3200-6400 kell.
A DSLR nagy előrelépés lesz majd, de nem árt tudni, hogy a tükörreflexesnek van alternatívája, a MILC-ek ugyanolyan jó képminőséget tudnak. Sőt, a legújabb nagyszenzoros kompaktok is ott lihegnek már a cserélhető objektíves gépek sarkában. -
Tin_Shield
őstag
válasz gonger #48326 üzenetére
Ha csak a fényképezőgépet nézzük akkor a Canon S120 nem ellenfél az LX7-nek, hiába újabb (egyébként 2013-as). Viszont a vízalatti tok ára eldöntheti a kérdést. Az LX7 minden lényegi fotós és videós szempontból sokkal jobb gép, de azt neked kell eldönteni, hogy ezért a jobb gép+tok kombóért hajlandó vagy-e cca. 80 db Mátyással többet áldozni.
Még egy megjegyzés: az újkori Canon kompakatokban a jpg motor még a nem igazán kifinomult Pana motort is jócskán alulmúlja. Nem tudom mit csesztek el, régen a jobbak közé tartozott a képfeldolgozásuk, talán a zajszűrés-élesítés összehangolását, de mindegy is, az eredmény elég fosch. Szóval bármelyiket is választod, ha ki szeretnéd hozni a gépből a maximumot, akkor kezdj el barátkozni a raw feldolgozás gondolatával...
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz j.bravo #48391 üzenetére
Ha gigazúm kell akkor Panasonic FZ200
Szinte mindenben megfelel a kritériumoknak, kivéve talán a jpg motort, ez utóbbit szokták - nem teljesen alaptalanul - kritizálni. Legtöbben a relatív fakó és hideg színvilágot említik, és valóban egy Olympus vagy egy Fuji színvilága sokkal inkább eyecandy. Ami persze nem feltétlen jelenti azt, hogy valósághűbbek lennének mint a Panasonic Az FZ72-höz képest óriási előny az ekv. 25-600/f2.8-as optika.
Ha nem kell a gigazúm akkor Panasonic LX7 (a jpg motor kb. mint az FZ200-nál). Brutál jó optika, ekv 24-90 f1.4-f2.3-as fényerő.
Állóképekben igen ütős a Fuji X10 és az Olympus XZ2, de ezekben közös pont, hogy a videó elég siralmas. Az fHD felbontás ugyan megvan, csak az eredmény gyászos mondjuk egy Panához vagy Sonyhoz képest...[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz pibácsi #48452 üzenetére
LX7
Jobb rajzú optika (széleken sarkokban nyitott rekesznél látványos az LX7 előnye), szélesebb látószög (cropolni mindig lehet, hátrálni nem), és a ~2/3 EV előny is jól tud jönni.
A jpg motor abszolút ízlés kérdése, egyik sem Fuji vagy Olympus szintű, de ha már választani kell nekem inkább a Pana kissé zajosabb és fakóbb képe jön be, mint a Canon hülyére szűrt, majd cakkosra élesített megoldása. De leginkább a raw javallott mindkét gépnél.
Videóban egyértelmű a Pana fölénye.[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz pibácsi #48464 üzenetére
Ha alapbeállításon készült jpg képekre vagyok kíváncsi ezt szoktam leginkább megnézni. Van ISO sorozat, vakus képek, nyitott rekeszes képek az optikák végállásaiban stb. szóval lehet pixelbuzulni
Amúgy ha van lehetőséged egy fogáspróbát valami normálisabb szaküzletben mindkét gép megér, lehet ezen el is dől a kérdés egyik vagy másik gép javára.[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz szlovibuki #48470 üzenetére
Ha még 8-10e Ft-ot hozzá tudsz tenni a 40 ezerhez akkor neked is az "ultimate 50ezres" gép javasolható az Olympus XZ10. Jó minőségű fényerős optika, tisztességes fémházas építés, jó LCD, az egyik legjobb jpg motor.
A kinézett gépek ne tévesszenek meg, a DSLR-re hajazó külső ellenére igencsak halovány darabok: pici szenzor, feketelyuk optika gyenge rajzzal, béna LCD, tetűlassú elektronika, olcsó mechanikai felépítés stb. Csodák nincsenek, a jó minőségű nagyzúmos gépek árcédulája bőven hatszámjegyű. Ha valami ettől olcsóbb akkor ott a gyártó spórolt. Ha pedig valami harmad-negyedáron van, akkor ott az utolsó csavarig bezárólag mindenen spórolt.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz szilu7 #48507 üzenetére
Egy új "farokméregetést" talált ki magának az unatkozó fotóstársadalom. Először csak a gyutávot számolta mindenki kisfilmes értékben. Ennek digitális fotózás kezdetén még volt is némi értelme, de azóta tömegesen elterjedtek a különféle digigépek, és a mai felhasználók túlnyomó többségének nincs tapasztalata kisfilmes/FF látványvilággal, csak megszokásból megy az ekvivalensezés, számtalan félreértést okozva...Aztán jött, hogy a fényerő az annyi amennyit megad a gyártó, és a DOF-ot számoljuk át kisfilmes értékre. Az új módi az, hogy "effektív fényerő" vagy "zajekvivalens", most már a fényerőt is számoljuk át FF/kisfilmes értékre. Ha így teszünk az jön ki, hogy a nagylátó végén az XF1-nek van kb.1 FÉ előnye, a tele végén pedig kb. ugyanennyi előnye van az XZ10-nek.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz schawo #48511 üzenetére
Tudom, elfogadom és jobb híján én is "ekvivalensezek", de nem szeretem. Mondjuk az objektív látószögét pont nem kell sehová sem átszámolni. Csak itt ugye az a probléma, hogy mondjuk a 90mm- hez (APS-C 60mm, m43 45mm) tartozó látószöget kevesen vágják fejből. No nem mindha annak aki sosem kisfilmezett/fullfrémezett (pl én), a 90mm olyan sokat mondana. És pláne nem mond semmit a hozzá tartozó fullfrémes DOF pl. f2-n.
Szerk: az abszolút kedvencem az amikor egy APS-C és m43 júzer bőszen ekvivalensezik meg DOF-ozik, úgy hogy könnyen lehet sosem tapasztalták meg a tényleges ekvivalens értéket...
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz schawo #48516 üzenetére
Tudom. Nem is erről beszélek hanem a látószögről, azt nem kell átszámolni. Egy fullfrém 35mm-es objektívnek ugyanúgy ~63 fok az (átlós) látószöge, mint a egy APS-C 24mm vagy egy m43 17(,5)mm objektívnek. Tisztában vagyok vele, hogy ezeket az értékeket nem sokan vágják fejből (sőt lehetne horizontális látószögről is beszélni), a gyártók sem ezt tüntetik fel az objektíven, hanem a fizikai gyutávot. Épp ezért elfogadom az ekvivalensezést, de nem szeretem.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz gonger #48550 üzenetére
Az objektívek két legfontosabb paramétere a fényerő és a látószög, bár ez utóbbi helyett inkább a kisfilmes méretre átszámolt un. ekvivalens gyújtótávolság az elterjedt viszonyítási alap.
A szenzor kicsit zűrösebb. Kézenfekvő dolog lenne a szenzor méreteket összehasonlítani, ezt minden gyártó megadja, és győzzön a nagyobb. Az első probléma rögtön a méret értelmezése, az ezeréves vidikoncső átmérőből származó inches kreténséget tűzzel-vassal kéne irtani...azért persze meg lehet találni a milliméterben is méreteket. De a méreten kívül legalább ugyanennyit számít, hogy melyik gyártó, milyen technológiával készített, és mennyire friss fejlesztésű szenzoráról van szó.
A Nikon1 S1 akár jó választás is lehet ötvenér', de azért pár dologgal jó előre tisztában lenni. Ha csak a kitobjekítvvel használod semmivel sem leszel beljebb mint egy jobb kompakttal lennél, sőt. A kezelhetőséget és a felépítést tekintve ugyancsak elmarad az S1 az LX7 és társaitól. Viszont egy 18,5 f1.8-cal együtt kb. ott vagy árban mint a Pana LX7, és ezzel az objektívvel már lehet "kreatívkodni" is. Ha pedig feladapterezel egy filléres manuális 50milliset, egész jó portré látószöget kapsz. A nehezítés az, hogy az S1 úgy tudom nem sok segítséget ad a kézi fókuszhoz, csak interpolált belenagyítás van, és a fókuszpeaking is hiányzik.[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz iszinbajeva #48592 üzenetére
Jó makrós kompakt gép, kihajtható LCD és jó videó 100-150e között... nem egyszerű. Talán a Sony RX100 II, szenzorban jobb, optikailag gyengébb mint az LX7, de új áron nem igazán fér bele keretbe...esetleg az LX7-re venni egy ilyet?
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz iszinbajeva #48597 üzenetére
Ez egy elektronikus kereső (EVF). A vakukpapucsnál lehet a gépre csatlakoztatni. Az EVF előnye, hogy akkor is jól használható, ha a napsütésben semmit sem látni az LCD-n. Szögben dönthető, akár függőleges állásban is bele nézni, a felbontása ~50%-kal nagyobb mint a hátsó LCD-nek.
A Fuji X30, mint fényképezőgép nagyon jó, de a videó erősen kérdéses. Az elődmodellek (X10/X20) hírhedten gyenge videót tudtak, és tartok tőle, hogy ez nem változott meg. Ha videóban biztosra akarsz menni akkor a jobb Panasonic és Sony gépek között nézelődj...
-
Tin_Shield
őstag
válasz Tin_Shield #48594 üzenetére
Hát, jobban megnézve az RX100II mégsem az igazi, az optika macro fotózásra kifejezetten halovány...
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz ra^ven #48609 üzenetére
Nincs tapasztalatom a Pana raw-okkal, de feltételezem hogy az elterjedtebb konvertáló programokhoz léteznek "preset"-ek, amit csak rá kell engedni. Aztán ha nem tetszik a végeredmény még mindig lehet tologatni a csúszkákat...konvertálásra a géphez adott Silkypix szerintem felejtős
A gépet mindig érdemes a legjobb felbontásban és a legkisebb tömörítéssel használni, ha nincs helyhiányod. Leméretezni, elvenni mindig lehet, de hozzáadni nem (csak interpolálással, kérdéses minőségben)
-
Tin_Shield
őstag
válasz gaben1000 #48622 üzenetére
Azon kívül hogy mindkettő gép alkalmas - a minőségtől egyelőre tekintsünk el - fényképek készítésére, nem sok hasonlóság van két gép között.
Feltétlenül szükséged van a gigazúmra?
A korlátait (fényerő és rajz) ismerve tudnád használni valamire?
Hajlandó vagy ezekért jelentősen áldozni a képminőségből?
Ha válaszod igen, akkor válaszd az L830-at, én nem beszéllek le róla, de utána ne gyere azzal, hogy nem lettél figyelmeztetve előre
és nézegess mintaképeket, ha bejön amit látsz akkor hajrá...(#48624) jjeahh na igen, lehet ezt ilyen tömören is
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz gaben1000 #48626 üzenetére
Igen 50e Ft körül, boltból, újonnan az Olympus XZ10 a legjobb jelenleg, amennyiben a képminőség az elsődleges. Ha a hardverapró is megfelel akkor ez a Fuji XF1 szerintem még jobb gép.
De úgy tűnik nekem - lehet rosszul -, hogy ez az Olympus (vagy a márka, vagy csak ez a gép) valamiért nem annyira szimpatikus neked. Ha jó a megérzésem akkor ne vedd meg, mert a hibákat fogod keresni. Hiba pedig lesz, mert nincs tökéletes gép, a tízszer ennyibe kerülő sem az. És mindig ott fog motoszkálni a kisördög, hogy másik (CaNikon) gépet kellett volna választani.[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz Bigiboy77 #48625 üzenetére
Ha csak a hozzá adott kitobjektívvel* használod nem lesz érezhetően jobb a végeredmény mint a hasonló árú csúcskompaktok esetén. Persze a képminőségen kívül azért van amiben előrelépés, például az autofókusz és a video sokkal jobb a kompaktok többségénél.
Ha veszel hozzá egy ilyet, azzal már érezhetően előbbre leszel képminőségben, használhatóságban és kreatív lehetőségben. Ha érdekel a portréfotózás akkor gombokért lehet príma 50mm körüli manuális objektíveket találni. A Nikon1 vázon ezek olyan látószöget adnak mint a 135mm-es klasszikus portéobjektívek. A manuális objektívekhez az adapter sem drága.*kétféle kitobi van, a képstabis, hangyányit nagyobb átfogású 10-30VR, és a kisebb, képstabi nélküli 11-27,5, az előbbi szerintem jobb
-
Tin_Shield
őstag
válasz szlovibuki #48639 üzenetére
Állókép és/vagy mozgókép?
A 65 ezres határ nem túl szerencsés, a sokat emlegetett Olympus XZ10 50e alatt van, a következő minőségi ugrás pedig 80e körül indul: Fuji X kompaktok, Olympus XZ2, Pentax MX1. Ha pedig ütős videót és állóképet szeretnél egy gépben akkor 100e körüli összegre számíts.
Ha cserélhető objektíves gép is játszik akkor esetleg alternatíva a Nikon1 S1 kit is, ha találsz még 50e körül, azokkal a "megkötésekkel" amit néhány hozzászólással korábban írtam. -
Tin_Shield
őstag
válasz pibácsi #48837 üzenetére
Nem ismerem, sosem hallottam róla.
Régebben Wasabi akkukat használtam Panasonic és Nikon gépekhez, elégedett voltam a márkával, nagyjából azt tudták mint a gyári (teljesítmény és élettartam) . Az OM-D-hez Patona van pár hónapja, ez is korrektül teszi a dolgát, hogy mennyire lesz hosszú életű az a jövő zenéje.
Van ebay topik, olvasd el az összefoglalót, és ha valami nem tiszta bizonyára szívesen segítenek. Alapvetően nem kell tőle félni, néhány sajátosságot leszámítva kb. annyira "bonyolult" mint bármelyik internetes vásárlás. -
Tin_Shield
őstag
válasz birozoli7800 #48875 üzenetére
Emeld meg a keretet kb. egy tízessel és Panasonic FZ200. A többi "bridge" gép optikája 100e alatt/körü fekete lyuk.
-
Tin_Shield
őstag
válasz pibácsi #48880 üzenetére
Az élesítést vedd vissza 0-ra. A max (+2) élesítés erősen zajnövelő tényező, és alapbeállításon is kicsit túlélesít az Olympus jpg motor, szóval fölösleges is. A kontraszt ízlés dolga, szerintem épp elég kontrasztos (kompaktos ) az 0 állás is, kár "műanyagosítani" tovább a képet. Kivétel fekete-fehér képeknél, annak sokszor jól áll némi plusz kontraszt.
(Amúgy szerintem rendben vannak a képek, a Vyndree által linkelt Canonos képeknek köze nincs XZ2-höz. De ha ettől érezhetően jobbat akarsz az már nem XZ2 (ár)kategóriája) -
Tin_Shield
őstag
válasz pibácsi #48886 üzenetére
Nem elég 12 MP a kivágásokhoz? Monitorméret vagy egy átlagos papírkép 2-3 MP, 6-8-ból simán lehet A3 méretű képet előhívatni (vagy akár nagyobbat is...) Milyen célból nagyítasz bele három-négyszeresen a pixelkukkoláson kívül? Beltérben az ekv 112 mm-es gyutáv szerintem mindenre elég.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz pibácsi #48901 üzenetére
Ha van kedved játszani a képekkel, akkor kapcsold ki a zajszűrést a gépben és próbálj ki valami jobbfajta külső zajszűrő programot a számítógépen, a legtöbbjük egész jól és sokrétűen paraméterezhető.
És ha maximalista vagy akkor innen már csak egy lépés, hogy a gyári jpg motor helyett belemerülj a raw rejtelmeibe[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz pibácsi #48908 üzenetére
(csak azért említettem ezt külső zajszűréses rawos dolgot, mert azt írtad nem igazán olyan képeket kapsz az XZ2-től mint amiket a neten találsz, és hát azok a képek a ritkán sooc jpg képek...)
Azt megértem, hogy a gépen belüli legjobb megoldást keresed, elég jó alapból az Olympus jpg motorja, megéri kísérletezni. A Nikonon "muszáj" volt rawozni, annyira gyatra eredményt adott a jpg ahhoz képest amit rawból ki lehetett hozni. Bő két éve váltottam Olympusra és ennek az lett az egyik kellemes mellékhatása, hogy gyakorlatilag leszoktam a raw-ról, az estek 90%-ában nem ad annyival többet a raw, hogy megérje a pöcsölést. És ezzel nem az Oly raw-ot értékelem le, hanem a jpg motort fel. -
Tin_Shield
őstag
válasz #14121216 #48912 üzenetére
Persze van a raw-nak számtalan előnye. Jobban lehet húzni az alexpos képeket, több tartalék van a beégés környékén, helyre lehet rántani az elcseszett wb-t. De egy tisztességesen exponált kép esetén nincs akkora különbség a raw és a jpg között az, hogy nekem megérje a pöcsölést. Főleg, hogy az LR-ban a színekkel kell tornázni, az Oly Viewer pedig botrányosan lassú. Persze ez csak az én igényszintemet jelzi, az én gépemmel és fotózási szokásom mellett. A HDR (nem vagyok nagy barátja a műfajnak ) pl tipikusan olyan alkalmazási terület ahol "kötelező" a raw.
-
Tin_Shield
őstag
válasz dm1970 #49333 üzenetére
Hidd el nem véletlenül írjuk, hogy képminőség szempontjából ezek a nagyon belépő gépek a gyakorlatban kb. ugyanazt tudják (=olcsó/közepes okosteló képminőség). Specifikációban persze lehet különbség közöttük, az alapján érdemes dönteni. A két gép közül én egyértelműen a Nikont választanám a szélesebb kezdőlátószög miatt, plusz ott van még az SD kártya és a tok. És igen, annyit biztosan tud mindkettő mint az a Kodak masina.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz szlovibuki #49331 üzenetére
Le van butítva a korábbi PowerShot S szériás gépekhez képest, de ennyiért nem rossz (de én még mindig az XZ10-et venném 50e körül)
-
Tin_Shield
őstag
válasz szlovibuki #49338 üzenetére
Nagyobb a szenzor (1/1.7" vs 1/2.3"), jobb nagylátószög (ekv 24 vs. ekv 26) és a wifi, kb ennyi a Canon előnye. A többiben jobb az XZ10: fényerő (1.8-2.7 vs 2.0-5.9), érzékelő (BSI-CMOS vs. CCD), raw, makró, LCD felbontás, érintőképernyő, sorozat, videó
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz szlovibuki #49341 üzenetére
Nem tudom, értelmes összehasonlító galériában nem láttam még az új S200-zal képeket (bő tíz éve volt már egy PowerShot S200). Abból tudok kiindulni, hogy a komolyabb tudású és jobb szenzoros nagyobb tesók (S110/S120) képétől én nem vagyok hasraesve. Tizenéve szerettem a Canon jpgket (volt S50-em), de valahol az évek során elvesztették szerintem a fonalat...persze ez teljesen szubjektív, neked lehet jobban tetszik Canon képi világa.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz szlovibuki #49344 üzenetére
(szerintem ezen az oldalon az Oly képeivel valami nagyon nincs rendben, sokkal jobb képeket láttam máshol persze itt is van néhány elcseszett)
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz szlovibuki #49347 üzenetére
(Nem hiszem, hogy csak ennyi lenne az oka. Van a családban XZ kompakt, nem ilyen, gyak. csak jpg képeket lő vele a tesóm, utómunkázni sem szokott)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Dell notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- DJI Osmo Action 3 Adventure Combo akciókamera +32GB SanDisk Extreme SD kártya
- Sony A9 III + Sony 300mm GM 2.8
- Canon Legria HF G25 Full Hd kamera videókamera +Nagy Patona aksi + külön töltő
- Canon Powershot SX700 HS fényképező / kamera eladó! Választható tartozékok!
- Nikon D7000 + Nikkor AF-s 18-200 VR ED G (7890 expo)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen