Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SasAlexander

    csendes tag

    Sziasztok!

    Megérett a telefonom a cserére, és úgy döntöttem, hogy ideje nekem is belépni az okostelefonok világába.
    Ebből következik, hogy nem túl hozzáértő laikus vagyok, szóval a ti segítségeteket szeretném kérni vásárláshoz. Ha esetleg fura, vagy hülyeség, amit kérek, ne lepődjetek meg, nyugodtan ki lehet javítani. :)
    Szóval, az igényeim:
    - A telefont hosszú távra tervezem, a telefonáláson kívül elsősorban zenehallgatásra kívánom használni (botfülem van, szóval inkább a mennyiségre megyek ezen a téren), illetve néhány kényelmi alkalmazásra, és alkalmanként mobilnetezésre. Játszani nem kívánok rajta, arra nekem ott van az asztali gép. :)
    - Ha lehet vele normálisan fényképezni, és így kiválthatom a régi, de megbízható kompakt fényképezőgépemet, az plusz pont, de nem feltétel.
    - Tárhely: A belső ne legyen kicsi, anyámé állandóan rinyál, hogy nincs elég hely a programokat frissíteni, ehhez nincs kedvem. Illetve a zenék miatt is kéne tárhely. A jelenlegi telefonban van egy 16 GB-os micro SD, az tele van, szóval minimum a duplájára lenne szükségem. Nem gond, ha esetleg ezt itt is egy plusz SD kártyával kell megoldani.
    - Az akkumulátor sokáig bírja, nincs kedvem napközben töltögetni.
    - Nem iPhone.
    - Ne legyen nagy, szeretném, ha normálisan elférne a zsebemben.
    - Nem tudom a mai okostelefonok mennyire bírják az ütést. Nyílván nem akarom ütlegelni, és nem is olyan helyen dolgozok, ahol nagy baja lehet, de nem bánnám, ha nem törne be a kijelzője az első alkalommal, amikor véletlenül kiejtem a kezemből. Ha kell, veszek rá valami védőtokot.
    - Lehetőség szerint újat vennék, nem feltétlenül a szolgáltatómtól, a Telekomtól (bár valószínűleg úgyis be kell ugranom hozzájuk, nem biztos, hogy a régi, még Westeles Sim kártyám belefér az új telefonba XD). Dominos vagyok, ha ez számít.