- iPhone topik
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csirke
tag
válasz Mr.Grincs #29427 üzenetére
Már ne haragudj, de ha a szerviz nem tapasztalja a hibát, amivel beküldték a cuccot, akkor mit kéne csináljon? Nem tudom, tisztában vagy-e vele, hogy mennyi készülék megy vissza nemlétező hibákra, vagy nem garanciális, vagy csak szoftverhibára visszavezethető problémával. Ha minden ilyen esetben alkatrészcserét hajtanának végre, akkor lehet, hogy csődbe menne a cég. Biztos, hogy nem voltál még szervizes, ezért arról az oldalról nincs rálátásod a témára.
Természetesen előfordul olyan is, hogy hibás a cucc, csak a szervizben töltött idő alatt nem produkálja a hibát. A szervizes rémálma az időszakosan, random jelentkező hiba. Arról neki meg kéne győződnie, hogy tényleg létezik-e, mert ha nem jelentkezik nála, akkor elvileg nem csinálhat alkatrészcserét. Na itt jön a nagy, gyártói háttérrel rendelkező szervizek előnye (már ha a szervizes is partner ebben), hogy annak ellenére megcsinálják az alkatrészcserét, hogy valójában náluk nem is jelentkezett a hiba, lásd GLOCK34 történetét. Ugyan Ő problémázik a nem megfelelő információkon, de szinte biztos vagyok benne, hogy a szervizes cserélte az alkatrészeket, de a szerviztörténetbe nem vezette fel, mert nem jelentkezett a probléma, így nem szabadott volna cserélnie. A leltárt majd helyrehozza, a gyártó nyugodt, mert visszaküldött egy cuccot minimális költséggel, tulaj is nyugodt, mert ténylegesen viszont ki lett cserélve egy halom minden.
Nem törvényszerű, hogy mindig ez történik, na de ezt egy kis bolt-nál biztos nem fogod megkapni.www.solarplan.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!
- Politika
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen