Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csirke

    tag

    válasz Mr.Grincs #29427 üzenetére

    Már ne haragudj, de ha a szerviz nem tapasztalja a hibát, amivel beküldték a cuccot, akkor mit kéne csináljon? Nem tudom, tisztában vagy-e vele, hogy mennyi készülék megy vissza nemlétező hibákra, vagy nem garanciális, vagy csak szoftverhibára visszavezethető problémával. Ha minden ilyen esetben alkatrészcserét hajtanának végre, akkor lehet, hogy csődbe menne a cég. Biztos, hogy nem voltál még szervizes, ezért arról az oldalról nincs rálátásod a témára.
    Természetesen előfordul olyan is, hogy hibás a cucc, csak a szervizben töltött idő alatt nem produkálja a hibát. A szervizes rémálma az időszakosan, random jelentkező hiba. Arról neki meg kéne győződnie, hogy tényleg létezik-e, mert ha nem jelentkezik nála, akkor elvileg nem csinálhat alkatrészcserét. Na itt jön a nagy, gyártói háttérrel rendelkező szervizek előnye (már ha a szervizes is partner ebben), hogy annak ellenére megcsinálják az alkatrészcserét, hogy valójában náluk nem is jelentkezett a hiba, lásd GLOCK34 történetét. Ugyan Ő problémázik a nem megfelelő információkon, de szinte biztos vagyok benne, hogy a szervizes cserélte az alkatrészeket, de a szerviztörténetbe nem vezette fel, mert nem jelentkezett a probléma, így nem szabadott volna cserélnie. A leltárt majd helyrehozza, a gyártó nyugodt, mert visszaküldött egy cuccot minimális költséggel, tulaj is nyugodt, mert ténylegesen viszont ki lett cserélve egy halom minden.
    Nem törvényszerű, hogy mindig ez történik, na de ezt egy kis bolt-nál biztos nem fogod megkapni.

    www.solarplan.hu

Új hozzászólás Aktív témák