- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Mobilarena
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csirke
tag
válasz Mr.Grincs #29427 üzenetére
Már ne haragudj, de ha a szerviz nem tapasztalja a hibát, amivel beküldték a cuccot, akkor mit kéne csináljon? Nem tudom, tisztában vagy-e vele, hogy mennyi készülék megy vissza nemlétező hibákra, vagy nem garanciális, vagy csak szoftverhibára visszavezethető problémával. Ha minden ilyen esetben alkatrészcserét hajtanának végre, akkor lehet, hogy csődbe menne a cég. Biztos, hogy nem voltál még szervizes, ezért arról az oldalról nincs rálátásod a témára.
Természetesen előfordul olyan is, hogy hibás a cucc, csak a szervizben töltött idő alatt nem produkálja a hibát. A szervizes rémálma az időszakosan, random jelentkező hiba. Arról neki meg kéne győződnie, hogy tényleg létezik-e, mert ha nem jelentkezik nála, akkor elvileg nem csinálhat alkatrészcserét. Na itt jön a nagy, gyártói háttérrel rendelkező szervizek előnye (már ha a szervizes is partner ebben), hogy annak ellenére megcsinálják az alkatrészcserét, hogy valójában náluk nem is jelentkezett a hiba, lásd GLOCK34 történetét. Ugyan Ő problémázik a nem megfelelő információkon, de szinte biztos vagyok benne, hogy a szervizes cserélte az alkatrészeket, de a szerviztörténetbe nem vezette fel, mert nem jelentkezett a probléma, így nem szabadott volna cserélnie. A leltárt majd helyrehozza, a gyártó nyugodt, mert visszaküldött egy cuccot minimális költséggel, tulaj is nyugodt, mert ténylegesen viszont ki lett cserélve egy halom minden.
Nem törvényszerű, hogy mindig ez történik, na de ezt egy kis bolt-nál biztos nem fogod megkapni.www.solarplan.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/
- iPhone SE2022 3Gen. 128GB Független/Újszerű/2024.10.15.Apple Gar./p3361
- iPhone 12 Pro 128GB Fekete Független Újszerű/1 hónap gar/Akku 86%/p3360
- Samsung Galaxy S23 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával