- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor231
tag
nekem konkrétan nem volt.de boltban dolgozok,és legalább 3 esetben volt már pl. mikor vissza küldték a készüléket szoftveres hibára hivatkozva nem javitották meg,pedig nem olyan hibája volt.5-6 db s 5230 kijelzője ment tönkre.érintő hiba.ugye kijelző foltosodás,az s2 nél.de az milyen már hogy 1 éves ilyen komoly teló szervizben landol a nemtom hány %.igazábol kollega jobban tudná elmondani mert ö tapasztalta ezeket.lehet hogy legnagyobb gyártó de szervizekben is samsungból ,meg nokiából van legtöbb bent.anyagminőségük szinte mindnek egy katasztrófa,csak a gagyi műanyagot ismerik.ezzel azért remélem valaki egyetért.nekem csak ezért nem szimpatikus a samsung.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!