Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz Qru #261040 üzenetére

    Nekem az egyik régi autó 2600-nál tudja a max. nyomatékot és szívó benzines, de 4500 felett elfogy. Az új változó szelepvezérléses, változó szívósoros motoroknak az egész fordulatszám tartományban elég magas nyomatékuk van. Viszont ezek a fejlesztések is főként a normák teljesítése miatt lettek behozva, és a kalibrálásuk sok esetben nem teljesítményre, hanem kibocsáltásra vagy üzemanyagtakarékosságra van hangolva.

    Szerintem biztos meg tudták volna oldani, ha nagyon akarják a hibrid rendszer nélkül is, de a marketing értéke miatt inkább így döntöttek, hogy látszódjon a "fejlesztés" az Aventador-hoz képest.
    Lehet hogy nem engedi lemeríteni, de ha folyamatosan nyomod neki és már merülne le, akkor nem fog rásegíteni és csak plusz súly. Nyilván akkor tölti fel, amikor nem nyomod neki, de kanyarban és féktávon mindig plusz súly. Azért nem értem ezeket, mert utcára nagyon nem kell az a rásegítés ezeknek az őrült erős V6/V8 turbó és nagy szívó V12 motoroknak, versenypályán meg mindig a kisebb súly jó.
    Valójában meg csak azért van az egész, hogy a kvótán javítsanak és a specifikációs listában jól nézzen ki és így behúzza a vásárlókat.

    A Valkyrie-nek úgy van a KERS rendszere, hogy egy versenypályás körön max. 1x szabad megnyomni a gombot. A carwow videóban megnyomta egy körön 6-7x és úgy lemerült a kocsi, hogy utána nem tudták beindítani, rá kellett tölteni. [link]
    Ezeket az autókat már leszállították ügyfeleknek.
    Érdekesség még, hogy a hibrid rendszer miatt hangosabb lehetett a benzinmotor és hogy álló helyzetből azzal gurítják meg az autót, hogy kíméljék a kuplungot.

Új hozzászólás Aktív témák