- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
Nekem az egyik régi autó 2600-nál tudja a max. nyomatékot és szívó benzines, de 4500 felett elfogy. Az új változó szelepvezérléses, változó szívósoros motoroknak az egész fordulatszám tartományban elég magas nyomatékuk van. Viszont ezek a fejlesztések is főként a normák teljesítése miatt lettek behozva, és a kalibrálásuk sok esetben nem teljesítményre, hanem kibocsáltásra vagy üzemanyagtakarékosságra van hangolva.
Szerintem biztos meg tudták volna oldani, ha nagyon akarják a hibrid rendszer nélkül is, de a marketing értéke miatt inkább így döntöttek, hogy látszódjon a "fejlesztés" az Aventador-hoz képest.
Lehet hogy nem engedi lemeríteni, de ha folyamatosan nyomod neki és már merülne le, akkor nem fog rásegíteni és csak plusz súly. Nyilván akkor tölti fel, amikor nem nyomod neki, de kanyarban és féktávon mindig plusz súly. Azért nem értem ezeket, mert utcára nagyon nem kell az a rásegítés ezeknek az őrült erős V6/V8 turbó és nagy szívó V12 motoroknak, versenypályán meg mindig a kisebb súly jó.
Valójában meg csak azért van az egész, hogy a kvótán javítsanak és a specifikációs listában jól nézzen ki és így behúzza a vásárlókat.A Valkyrie-nek úgy van a KERS rendszere, hogy egy versenypályás körön max. 1x szabad megnyomni a gombot. A carwow videóban megnyomta egy körön 6-7x és úgy lemerült a kocsi, hogy utána nem tudták beindítani, rá kellett tölteni. [link]
Ezeket az autókat már leszállították ügyfeleknek.
Érdekesség még, hogy a hibrid rendszer miatt hangosabb lehetett a benzinmotor és hogy álló helyzetből azzal gurítják meg az autót, hogy kíméljék a kuplungot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Revolut
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vírusirtó topic
- iPhone topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs