- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
Hirdetés
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
Heti fogyi a Vegánnal:
BC 4,1 valós 4,21
50% klíma
Átlagsebesség 87,8km/h
85% pálya 120-al
Köszönöm a figyelmetNem értem miért lett ilyen jó most a fogyi, előző tank MOL prémium volt (4,8L/100km), ez viszont újra sima puruttya, ráadásul most már fixen minden délelőtt kell a klíma a kiúton. Mindegy, ennek csak örülök
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz MasterMark #271502 üzenetére
Kamionos boltok, apa-apa 7 pólusút vettem már ott, de szerintem hosszabbító is lehet.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz norbert1998 #271652 üzenetére
Annál akkor valami nem kerek
Ha Győr környéki vagy, viszlek egy kört szívesen az enyémmel.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz norbert1998 #271661 üzenetére
Több dologra is. Bár az enyém sport (keményebb és ültetett futómű gyárilag), viszont kanyarokban nem dől és ha kettesben körforgalomból kifelé entert nyomok, már villog a kipörgésgátló ha nem kapcsoltam ki - pedig a gumi sem alsópolcos. Nem egy M3, de az 1.5dCi kanyarban sem kellene, hogy legyen. Lehet el van lustulva, le van kokszosodva, nem százas benzin volt benne, váltóolaj/diffiolaj már odavan, sok oka lehet. Nálam műszakilag kifogástalan minden, csak 100-ast kap (98 oktán fölött tudja csak a gyári erejét, magas a kompresszió -12:1- és így a 95-össel módosít az ECU, gyengébb lesz az autó), ezért ajánlottam fel. Van 1,5dCi-m is véletlenül, bár csak a 101 lovas, 2gen, de ismerős chippelt 3gen 1,5dCi-je sem igazán rúg labdába sehol. Tényleg lehetett ott valami gixer azzal a kocsival
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz norbert1998 #271664 üzenetére
Te írtál 1.5-öst, nem én húztam elő a zsebemből
Az a kétezres Mégane amit most írsz pedig egy jóval könnyebb (1320 VS 1635kg) és turbós autó, +50Nm-el Plusz a Lexus váltója nagyon hosszú, nem is dragra lett készítve a kocsi, ha ez az elvárás akkor vagy erősebb autó, vagy könnyebb kell, vagy a kettő együtt GPS-el mérve egyébként én ezt tudtam kihozni belőle 0-100-ra. Drag Racer alkalmazás Gplay-ből.Az érzés pedig tök más, le van szigetelve, kábé egy bunker, a sebességet sem érezni benne, tök más feeling vele a tempó. Nem hülyegyerekautó, hogy szakzsargonnal éljek
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Több is volt az Legalább egy másodperccel. 6db IS250 mellé álltam eddig oda úgy, hogy gyorsultunk egyet és egyetlen egy tudott ugyanolyan tempót nyomni és 130-ig fej-fej mellett jönni, mint én. Az pedig egy japán belpiacos , valamennyit könnyített és elvileg pár lóval erősebb IS250 volt. Számít a Sport felszereltség és az, hogy mennyire van lekormolódva - ha végig 100-as volt bele tankolva, mint az enyémbe, akkor menni is fog úgy, ahogy gyárilag kellene, csakhogy ez nagyon ritka. Ja, meg nem szabad nagypapizni vele.
Amúgy óra szerint a 0-100 már 7mp körül megvolt 5mp/h-t csal. Pont bele kell váltania harmadikba, ennyiből jó lenne az rpm limit átírása (6800->7200 szokás). Csakhogy azon kívül, hogy meglenne kettesben a száz, haszna nemigen lenne, nem lesz vele olcsóbb a kenyér a boltban
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
válasz focvis #271701 üzenetére
Feketeöves vagy már itt
Az a baj, hogy ha én ilyeneket sokat hallgatok, akkor bekerülnek az egyik lejátszási listámra és ha olyanom van, képes vagyok egész nap azokat hallgatni Röhögtek már rajtam eleget, pláne mikor pirosnál állva lehúzott ablakkal üvöltve énekeltem az Aqua - Barbie girl-t[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Reggie0 #273040 üzenetére
Én kezdek kiábrándulni az EBC-ből. Első tárcsa nekem is ilyen, a hátsó betétek pedig 30e km alatt vasig fogytak el, hétvégén hazaérve konstatáltam - bal hátsó tárcsába kicsit bele is karistolt.
Tény, hogy a fékerő bazijó volt, nem melegedett el, de az vicc, hogy 90% autópálya használat mellett 30e km-t bírjon. Ráadásul a hátsó és úgy, hogy az első tengelyen még a fele betét megvan Fék nem fog be, jól működött, úgyhogy vagy valami gyári hibás szett jutott nekem, vagy nemtom'.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz kisza25 #273113 üzenetére
Valamivel igen, azonban nem 50%-al és nem az én felhasználásommal Pályán amúgy is ritka a fék, ha van akkor pedig nagy - olyankor jóval nagyobb a terhelés az első tengelyen, ha a hátsót fékezné jobban, akkor kitörne/blokkolna a fara. Úgyhogy ez a 30k km nem jelent sok fékezést, nem szabadott volna ennyi idő alatt még városi felhasználással sem elfogynia szvsz. Pláne úgy, hogy elől tényleg a fele megvan még
Itt van a hátsó, amibe belemart, illetve az első, amin még van bőven anyag.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #273126 üzenetére
Szombaton munka után kiderül, már itt vannak nálam az ATE betétek (16k VS 36k, kapja be az EBC jelenleg ezen a véleményen vagyok ), akkor fogom kicserélni. Kiderül, konzultáltam szerelővel és azt mondta, hogy ennél a típusnál ha szorul a nyereg, akkor a belső betét kopik el. Illetve nem színeződött el a tárcsa, sosem volt forró, nem pattogott, úgyhogy elvileg nem szorul, de biztosat hétvégén tudok mondani. Az viszont tuti, hogy nem kophatna el ennyivel hamarabb, ez nonszensz, valami oka van ennek.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Reggie0 #273234 üzenetére
És te is szinte csak autópályán használod, ahol alig kell fékezni? Illetve miért kopott dupla olyan gyorsan, mint az eleje, ezt sem értem
Tegnap meló után betettem az új betéteket, mind a kettő nyereg szorult. Rézpaszta volt mindenhol, ahogy néztem, most fékszerelő pasztát kapott a csúszó felületekre. Ha ezek is ellopták, akkor pedig tárcsa is cserés lesz, pláne a belekaristolás miatt (hála égnek nem olyan vészes és mély, mint aminek kinéz, csak felületi).
Mentem pár kört még az éjjel, fékeztem 1-2 nagyot városi tempóról (bekoptatás rulez ), nem ráz, nincs hangja, jónak tűnik.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Romániában MOL partnerkutak vállalhatóak? Illetve vajon működik a MOL Move? 🤔
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Gyors helyzetjelentés: Románia, MOL-on nem megy a Move kártya (vmi sajátjuk van), a százas benya pedig e10 a puruttya 6,9-7,3lej közt mozog társaság/elhelyezkedés függvényében.
Ja, még mindig nem tudnak vezetni és echte a legbeláthatatlanabb helyeken kezdenek rá az előzésre, vonal-tábla-kanyar nem számít ofkorsz. Pár óra után én is meguntam, felvettem a tempót (faluban legalább 70, főút 120) és haladtam velük, aztán már csak azt vettem észre, hogy én sem figyelem a vonalakat és táblákat, mert felesleges Majd vasárnap hazafelé el ne felejtsem ezt itt hagyni nekik és nem magammal vinni haza 😅Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Valakinek egy jó nyúlpöri? A húst szolgáltatom hozzá
Legjobban csóri nyuszit sajnálom. Kíváncsi vagyok a minimálcasco (AegonAlfa Allin) mit fog mondani, már kitöltöttem az online kárbejelentőt. Lökhárító több helyen sérült, méhsejt rács törött, pár helyen kiugrott a koptató és a lökhárító de azokat visszaraktam. Majd reggel fényben jobban megvizslatom. Más szerintem nem lesz, kb 50-el kaptam el főúton Ausztriából hazafelé, féktávon belül ugrott ki.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz focvis #277220 üzenetére
Nincs hűtő ott, egy bazinagy légbeömlő van a méhsejt alatt, néztem. Olcsón megúsztam úgy néz ki. Előbb hívott a kárszakértő, hétfőn jön megnézni az autót, egész gyorsan halad eddig a dolog. Hogy megy egyébként ez a cascos dolog? Ha megvolt a szemle, kapok egy ajánlatot, vagy egyből kifizetnek a kárszakértő ajánlata alapján? Szerencsére még nem volt ilyenben részem, úgyhogy vakon vagyok 😅
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz RAZR_v3 #278289 üzenetére
Én már legalább két éve csak a MOL 100-ast tankolom, előtte egy évig OMV volt, azelőtt pedig Shell. Nem igazán vettem észre különbséget, sőt, ritkán ha Auchan is útba esik, akkor töltöttem bele azt is, azzal sem volt változás. Benzinárstop sem érintett sajnos engem (E5 kell). Részemről+1 a MOL-ra, pláne, hogy finom a hotdog és már VIP szinten vagyok (-20Ft/L)
GO-ból is MOL-ra jártam eddig, sima puruttya, azzal sincs gond.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Nálam azért érezhető az oktánszám különbség is (mondjuk benzines létére egész magas a kompresszió, 12:1 ha jól rémlik, ott már becsörögne a 95 ha nem módosítana az ECU), de ugye az FL előtti IS-ek benzinköre nem bírja az E10-et és ez a nagyobb gond. Többek között benzinhidat nincs kedvem cserélni
Hétfőn megvolt a CASCO szemle egyébként, azóta nincs fejlemény, neten a státusz "ajánlat készítése" lépést mutat.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #277216 üzenetére
Megjött az
ajánlatpénz. 28 Mátyás landolt a számlán, ami egy utángyártott lökhárítóra is kevés, hát még a rács, fényezés, stb. 40% avultatást írt egyébként a kárfelmérő a papírra.
Következő lépés, hogy lehet belőlük legalább annyit kicsikarni, hogy nullán legyek? Bontott lökhárító drágábban megy egyébként, mint az utángyártott.Egyébként csak pénz jött, se mail, se semmi más és még online sincs lezárva az ügy.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Lökhárító, de abban lévő méhsejt rács is. Más elvileg nem. Viszont így is keveslem
Avultatást még meg kell néznem a szerződésben, egyébkéntAegonAlfa AllIn Casco.
Radi8tor: nekem is voltak rajta sérülések, lehet emiatt volt az avultatás beleírva.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz radi8tor #278464 üzenetére
Megjött az email.
Részletezték, mire mennyit ajánlottak, a korrekt tételek:
- Lakatos munkadíj 26,5k
- Fényezés kb. 40k
Ami kevésbé korrekt, alkatrész: 16,5kQru: mivel minimal casco, így nincs besorolás Úgyhogy nem ugrik a bónusz, de négy év alatt nem is nőtt
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #278472 üzenetére
Nem tudom, érdemes-e. Az alja két helyen eltört, ha meg is hegesztik, a rács akkor is cserés, illetve fülek is törhettek, mert bal oldala kiugrál a lámpa alatt picit. Utángyártott lökös pedig 25k+szállítás.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Engem nem szeretnek mostanában ott fent. Rönyóval volt egy kis kontakt hazafelé Schwechat-nál az autópálya felhajtón, tükör csak dísznek volt a másik autón, záróvonalról pedig ne is beszéljünk Satufékkel és korlátra húzódással sikerült annyit menteni a helyzeten, hogy a másik felet nem forgattam meg és épphogy összeért a két autó*. Hiába álltam egyből félre négyesindex kíséretében, a cseh továbbhajtott, mint a szél. Utána mentem, megelőztem, nagynehezen leintettem és mikor elmutogattam (sem németül, sem magyarul nem tudtak, ~50-es házaspár, nő vezetett), hogy aggyonistenösszeértünkám, akkor csodálkoztak el szinkronban. Öröm az ürömben, hogy 200€ kp-ra rábólintottak és csak tíz percig tartott a Google fordítózás, nagy kár pedig nem lett. Bontott színazonos elemet tuti találok, 10k körül mennek, de kézzel visszapattant a törött rész és akár hegeszteni is lehet. Szerencséjük volt, hogy kapcsoltam egyből és nem forgattam bele őket a szalagkorlátba, pedig nem sokon múlt. Dashcam megjött a héten, nyilván a könyöklőben pihent arra várva, hogy valamikor felrakjam, úgyhogy csak képekkel tudok szolgálni
*épphogy: bentről azért volt hangja és kicsit odébb is tolta az elejét még a kocsinak.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
válasz Tsebacsi #280999 üzenetére
Niiincs olyan isten!
Mosás téma: szárazolás volt? Anélkül én még egy olyan mosóban sem voltam, ahol utána (lágyvíz ide vagy oda) ne pöttyösen száradt volna. Az is igaz, hogy a fekete autón ez még könnyebben meglátszik[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
válasz radi8tor #281836 üzenetére
Kőszegiként büszke vagyok rá, hogy újfent világhírű lett kicsiny városom
Egyébként utáltam azt a fekvőrendőrt...mikor lerakták, se tábla, se festés rajta, csak a 30-as korlát volt ott. Hazalátogattam ráadásul motorral, mentem egy kört a városban és mikor ide értem, tök jó árnyékot vetett a fa mellette és semmi sem látszott belőle Repültem egy nagyot, szerencsére esni nem estem. Egy hónappal később voltam újra arra, akkor már le volt festve sárga csíkosra legalább, bár akkor sem látszott annyira. Talán tábla is kikerült már akkor oda, de olyan magas volt ez, hogy lépésben lehetett csak autóval átmenni, keresztben. Elcseszett ötlet még jobban elcseszett kivitelezése volt ez. Aztán kőszegi ismerősök a héten küldték azt, amit beraktál ide, mondom ilyen nincs Hétvégén megyek látogatóba, muszáj lesz megnéznem élőben isLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!