- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Ma jött mögöttem valami új suv, nem tudom, mi lehetett. Kicsit CX5, de annál valamivel agresszívebb forma. Van valami Citroen suv a piacon?
Valami gyári xeonja volt, de olyan szinten vakított, hogy az döbbenet.Pedig a Fehérvári úton jött mögöttem, ami azért egy normálisan kivilágított utca, nem egy sötét országút. Milyen lehet ez ott?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz roberto211 #28964 üzenetére
Lehet. Az a baj, hogy annyira vakított, hogy nem tudtam kivenni a formát sem rendesen.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #28971 üzenetére
Ha már kisautó, akkor MX-5!
Bandus is gyáva volt hozzáSame rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #28975 üzenetére
Azért egy NB miracle bármikor jöhetne, szerintem bitang jól néz ki a bordós színben, vaj belsővel. Valahogy így
NC-nek kicsit fura az orra, de a Niseko pl. jöhetne. Mondjuk ebben a színbenSkillet: nem szeretem, de arrafelé lakom, néha muszáj. Azért az IS nem annyira durván kemény, nem esik ki a fogamból a tömés. (mondjuk ennek leginkább az az oka, hogy nincs tömött fogam. )
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #29066 üzenetére
Nem dagad, mert ha fél évig nincs befizetve a kfb, akkor kivonják a kocsit ideiglenesen. (Okmányiroda, hivatalból)
Ha utána eladod a kocsit, akkor azt nem hajtják be rajtad, mert csak akkor lenne gebasz, ha ugyanazt a kocsit forgalomba akarnád újra helyezni.Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
Pénteken volt olajcserén az IS200, immár picivel 200e fölötti az óraállás.
Csápossal szépen fel lett emelve, összes kerék megrágatva, nincs cserélendő alkatrész.
És ez azért igazán szép, mert én 137.000-rel vettem, 2012-ben, és azóta sem volt cserélve rajta semmilyen futóműalkatrész. Ebből viszont azt gyanítom, hogy a szinte minden gyári még a kocsi alatt. Azért ez 14 évesen és 200k-val az órában elég kemény.Jah, volt egy hatalmas műszaki hiba: a hátsó rendszámtábla világításánál ki kellett cserélni egy izzót.
Ma ment bele 400km, Miskolc-Sátoraljaújhely-BP körön, nyugis tempóban (hangfalat szállítottam a hátsó ülésen), és úgy a változatosság kedvéért nem történt semmi.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #29302 üzenetére
Ezt újabban értelmezni szokták a megállóból kiállás után történő sávváltásra is.
Budafoki-Dombovári sarkon lévő megállója a 33-as busznak a Móricz felé. Kiengedik a megállóból, aztán úgy gondolja, hogy ugye neki elsőbbsége van, ezért - és mivel balra kell kanyarodnia - izomból behúzza a megállóból egyenesen belsőbe. Aki meg ott jön, annak legyen jó féke.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #29350 üzenetére
Kemény. Tiszta szerencse, hogy nem nyírt ki senkit.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #29378 üzenetére
Abban egész kellemes lehet, jah.
Reméljük, jobban sikeredett, mint a kezdeti tsi-k.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
2.5 v6? Galant? Vagy esetleg Xedos9?
Egyébként ilyen ez. De ezen nem kell csodálkozni. Az E46 újkorában elég drága autó volt. Nem várható el, hogy Lada költségei legyenek.
Az IS200-at sem olcsó fenntartani. Pedig alkatrész szinte semmi nem kell, mert még a futóműben sem megy szét kb. egy szilent se. Ellenben fogyaszt, anyagköltségben 100k egy vezérléscsere, 30k egy nyárigumi, amiből évente egyet szétbasznak a magyar utak, stb...Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #29529 üzenetére
Lehet, hogy generátor, de az akkuk is borzalmasak mostanság. 3 évet kibírnak jó esetben. Ezen a télen már én is töltöttem egyszer, mert kb. egy óráig ment a belső világítás, meg a zene (semmi mélyláda meg extra, csak a gyári hifi), ameddig felraktam a téli kereket. Utána meg se moccant az önindító. 3 éves, 60ah-s Bären akku.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #29553 üzenetére
Még nem, szerintem még várat magára kicsit a dolog, mert vennem kell két új nyári gumit, amit sikerült valami éles tárgynak kinyírnia az M3-on.
Qru: a sorhatnak is van bőven hője, de ha más nem, körbetolja az ember hővédő fóliával.
Teszt: 15/15.
Mit rontottál el?[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #29630 üzenetére
Azért élek a gyanúperrel, hogy ezek is úgy lesznek beállítva, mint a fix trafik az autópályán, hogy +15-től vagy +20-tól lő le, szóval szerintem nem kell annyira aggódni. Wazeban meg már most bennevan az összes.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Hát-hát...
Mondjuk annyiban jó az MPS, hogy van alá tisztességes futómű meg sperr, de utóbbit tényleg kötelezővé kellene tenni 150-200 ló fölötti elsőkerekeseknél. Vezethetetlen takony fos nélküle az összes, különösen a hegyomlásnyi turbós nyomatékkal.
Viszont a fogyasztásod elég brutális lesz (országúton jó esetben csak 10), béna a hangja és nem is különösebben szép szerintem. Nem csúnya, de azért nem egy Alfa.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #29795 üzenetére
Ezt a problémát máig nem sikerült megoldani. 2014-es Mazda3 volt, ami aztán mindent automatikusan kapcsolt (fényszóró, ablaktörlő, anyámtyúkja), de a bekapcsolt olvasólámpa egy hétvége alatt 0-ra merítette az akkut. A zárt autóban. Gratulálok.
És persze arra bimbam sincs.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
És amúgy tényleg szükséged van ennyi lóra? Ezek a hot hatchek tényleg mennek, mint állat, de minek? Mert - bár futómű is van alattuk - igazán szórakoztatóan soha nem fognak viselkedni.
Szerintem felesleges 200+ ló élvezetes hétköznapi közlekedéshez.
Ott van a 350z, ami azért mégiscsak hátul hajt, van sperr, de 300 ló brutál sok. Persze, megy, mint állat, de gyakorlatlan kézben leginkább arra jó, hogy egy vizesebb kanyarban csokorba szedje vele az ember a villanypóznákat és felköszöntse vele a trafóházat.
Nem tudom, mennyi rutinod van erős autókkal, de ha nem sok, akkor én nem kezdenék a helyedben 250 lóval. Mókázni 140 is elég.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ha az első kerekes coupe is szóbajöhet, akkor szerintem az utolsó szériás Celica is egy egész jó választás, már a 144 lovas verzióval is. (Sőt, utazóautónak főleg, elég hosszúra van áttételezve egy jó hatos váltóval)
Csak az amerikai piacos, hátul dobfékes példányokat kell kerülni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz deicide #29809 üzenetére
Egyébként érdekelne, hogy hová mentek itthon 160-170-nél gyorsabban?
Mondjuk Nyíregyháza-BP távon van kb. 210km autópálya, amin tudod nyomni.
Ez 160-nal 78 perc, 210-zel ugye pontosan egy óra. A gyakorlatban viszont esélyed nem lesz ennyivel végigmenni, még 160-nal sem, mert úgyis eléd bóklászik valaki minden tíz kilométeren. Tehát jó esetben nyersz tíz percet, és ezen a távon elégettél minimum plusz 5 liter naftát.
Persze, van az a szitu, amikor az embernek tényleg sürgős, vagy időre megy, de általában nem erről van szó.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #29827 üzenetére
A nyersolajárhoz képest a finomított termékek piaca nyilván kicsi csúszásban van. Ezen felül a MOL is nyilván raktároz. Itt tudnak esetleg annyiban trükközni, hogy az árcsökkenés később ér el hozzád, mint az áremelkedés. Persze itt pár forintokról és napokról beszélünk.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #29883 üzenetére
Mondjuk egy kéziváltós IS250 is elég laza szerintem, de ott már az árcédula is súlyos.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Qtya123 #29909 üzenetére
Jó kérdés.
200-asnak megvan a maga célcsoportja, mert az egyik utolsó őszinte, hátsókerekes, sorhatos gép.
A 250 teljesen más, az egy kulturált, sokkal kevéssé huligánkodós, de csendesebb, utazósabb autó. Nem is csábít arra, mint a 200-as, hogy alkalomadtál elrúgd vagy kilinccsel fordulj be valahová.Minőségben a 250-ről sem hallottam rosszat, de az talán egy fokkal kényesebb motor, a közvetlen befecskendezés miatt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #29961 üzenetére
Elég, ha egy elromlik. Már 100k-s difit is nehezen hozol vissza.
De a poén, hogy ha anno vettem volna egy 1.5 dci-t, mikor az IS-t veszem, kb. ugyanitt tartanék. Akkor is, ha semmi nem romlik el.
Ugyanis az akkor elköltött 1.7M-ért kaptam volna egy 3-4 éves Megane-t mondjuk, ami most, 7-8 évesen érne mondjuk 900-at. Az IS meg ér mondjuk 1.4-et.
Ha 3 literrel többet fogyaszt az IS, akkor az a megtett 63000km-re jelen benzinárak mellett 580e különbség az üzemanyagáron, tehát kb. ugyanitt vagyok. Viszont érzésem szerint közel sem lehetek biztos abban, hogy ott is csak izzót cseréltem volna.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #29971 üzenetére
Várható érték, mint fogalom, megvan?
Ne kötekedj, mert összesározzuk az avatarod, pusztán az élethűség kedvéért!Egyébként a magyar egységsugarú userről elég sokat elmond a legújabb rulettkerekes cikk, amiben kiderült, hogy az bálna futóművében semmit nem cseréltek '91 óta, és többszázat futott.
Éppen ezért érdemes szerintem azokat a konstrukciókat nézegetni a magyar használtpiacon, amik faék egyszerűségűek, nem kényesek semmire.
Nem, ettől tényleg nem lesz szar egy kicsit érzékenyebb technika, sőt. Persze, előfordul néha egy-egy gyengébben sikerült konstrukció, pl. kezdeti szériás tsi, prince, 2.0 pdtdi, eleinte az 1.5dci, 2.2 d-cat, de alapvetően nem ez a jellemző, van egy csomó értelmes autó, ami normális karbantartás mellett kimegy a világból. Itthon viszont sokszor az a kérdés, főleg 8-10+ éves autóknál, hogy melyik az, ami normális karbantartás nélkül is kimegy a világból.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #29981 üzenetére
Azért tudjuk, hogy sok autó kezdi cégautóként, új autó, nem kell erre költeni módon, vagy csak ez egy Corolla/Merci, nem kell rá költeni jeligével a pályafutását.
Arról már nem is beszélve, hogy a sok fakezű tulajnak fel se tűnik, hogy lengéscsillapítók hiányában igazából egy illúzió, hogy Ő vezet, a gyakorlatban inkább hajózik.
Sajna, ez az átlag.pedig ha az állandóan hivatkozott reális gondolkodás lenne egy közlekedési igény alapja akkor meg sem fordulna senkinek a fejében a saját tulajdon.
Ezzel viszont nem tudok egyetérteni. BP-Miskolc vagy BP-Szeged, amerre gyakran járunk, két főre vonattal kb. 14e, helyi tömegközlekedéssel számolva egy hétvége 15-16e, és háztól házig 3 óra az út, irányonként.
Kocsival 12-ből akkor is megjárjuk, ha mindenkit kitolok a belsőből és 1:40 alatt leérek. Ha nyugisan megyek, akkor 2 óra lesz háztól házig, és 10k körüli üzemanyagköltség.
Nekem ez megéri, főleg ha a megnyert idővel is számolok.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!