- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- iPhone topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
Hirdetés
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #46079 üzenetére
Felhívtam őket, szombaton csak komoly vásárlási szándék esetén lehet időpontot egyeztetni (az addig nincs, míg ki nem próbálja az ember, nem is értem ), de hétköznap is csak egyeztetett időpontban, 10-től 5-ig. Ezek sem akarnak autót eladni, úgy érzem.
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #46097 üzenetére
Én így tuti nem fogom megnézni, bármilyen szép is az autó. Egy szabadnapot erre nem veszek ki.
Majd eladja másnak.
Szabadnapot arra vennék ki, ha próba után tetszene, akkor elvinném a 5er-hez átvizsgáltatni, és ha rábólintatnak, papírozni. De csak egy próbaútért nem fogok a neppernek ugrálni.
-
szőröscica
addikt
A fővárosi autópiac hogyan működik? Kimegyek, leparkolok (kint lehet vagy bent? Street View alapján nem egyértelmű), lehet próbálni az autót, stb?
Csak megnéznék egy dízelt is, a sor6 úgy is finom, és tekintve, hogy benzinesből mennyire gyér a kínálat, szétnézek dízelek között is. Persze az autók 95%-a olyan itt is, hogy rögtön bezárom a hirdetést.
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #46191 üzenetére
No, erről a vélemények: természetesen a 172 ezer km kamu, a nepper szerint is. A belseje alapján minimum 272k van benne, de lehet, hogy több. A motorja nagyon szépen jár, nem füstöl, és egészséges erőben van.
A váltója elsőre egész jónak tűnt, de aztán viszonylag váratlan pillanatban, kis terhelésen ütött picit. A saját korábbi E39-ből kiindulva azért nem félnék attól, hogy az elkövetkező 100 ezer km alatt összefosná magát, de egy olajcsere kéne neki.
Karosszériás nem vagyok, elsőre korrektnek tűnt a kaszni, de a csomagtérajtó alatt (tehát nem az ajtón) van rozsda, ami nem tudom, hogy egy korábbi törés eredménye-e, vagy ez ilyen.
Ülésfűtés a hirdetés ellenére nincs benne. Verdikt: ez nem az én autóm, nézelődöm tovább.
De a vicces dolog alább következik:
Ez az autó képen nagyon szépnek tűnik, telefonban az eladó is korrekt embernek hangzott. Ma elmentem volna megnézni, elég lelkes voltam. Aztán gondoltam, 625 forintot megér, hogy lekérdezzem a futását. Májusban volt benne 400k. Így már annyira nem szimpatikus a helyzet, nem is megyek el.
280-300 ezer km-el még megveszem, mert tudom, hogy miket kell kicserélni, és még hosszú ideig tartós autóm lesz. De tekintve, hogy azért vagy 5 évig megtartanám, alapból 400 ezerrel nem ugrom bele.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Nem csak ebben az ársávban nézelődöm, és csodát sem várok.
Tisztában vagyok vele, hogy nem lesz egyszerű dolog, és mind benzinest, mind dízelt nézek. De tekintve, hogy mennyi a kotvány, úgy döntöttem, hogy nem fogom magam csak egyfajta motorra korlátozni. 25d, 30d, 25i, 30i mind jöhet, és elkezdek E60-asokat is nézni.
-
szőröscica
addikt
Mk4 mondeo 2.0 szivobenzin vagy 2.5 sorot turbo?
Igazabol az E39/E60 paroson kivul meg maximum ez tetszik.
-
szőröscica
addikt
Képek alapján ez elég korrektnek tűnik. Vélemény?
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #46590 üzenetére
Hehe, szamoltam egy kgfb-t, a fordra annak ellenere olcsobb a bmw-nel evi 40 rugoval, hogy 6 evvel fiatalabb es 30 loerovel erosebb.
-
szőröscica
addikt
Mennyire valószínűek szerintetek a hibás adatrögzítések a közigazgatási rendszerben?
Szombaton mennék megnézni ezt. Az alvázszámot is megadta az emberke, a hirdetésben 127 ezer km szerepel, állítása szerint teljesen végig lehet követni a szerviztörténetét is, márkaszervizbe hordta. Beleegyezett abba is, hogy ha tetszik, vihetem márkaszervizbe átvizsgáltatni. Azt mondja, másfél évesen vette a Ford Solymártól tizenpár ezer km-el, azóta ő hajtja.
Én azért lekértem a múltját a kekkh-nél:
81972 km, 2013.08.05.
158200 km, 2015.08.03.Szervizkönye - mondjuk ez a szabi autó nem tűnik annyira márkaszerviznek, de az első és utolsó kettő igen. Az ötödik pecsét alátámasztja a 2013.08.05-ös bejegyzést, míg az utolsó szerint 2015. július 7-én 111 ezer km volt az autóban, ami után valljuk be, elég derék ugrás a 158 ezer, ami a kekkh adatai között szerepel.
Szerintetek?
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Amúgy SzlobiG úr, mennyire zajos az autó autópályatempónál? Óra szerinti 130 tempomat mostanában az utazóm, ilyenkor mennyi szél- és gördülési zaj szűrődik be?
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #46799 üzenetére
Kellően mélyre engedhető az ülése? A Nissanban azt nem szeretem (pontosabban nagyon sok dolog közül az egyik, amit nem szeretek ), hogy mintha egy hokedlin ülnék, bezzeg az E39 sportüléseiben szinte a földön ültem.
rbalint88: igen, úgy már a lefingott 3.0TDI-k sem tudnának megtolni pályán, bár ez egyre kevésbé érdekel.
-
szőröscica
addikt
Na, voltam ma megnézni a Mondeot.
Nagyon szép kívülről, parkolási karcok akadnak rajta, a felni is padkázgatva van, de alapvetően megkímélt, nem matt fényszórós, szép állapotú. A belseje nagyon szép, a bőr ott kopott picit, ahol ki-be szállásnál dörzsölődik, de amúgy rendben van.
A motorja kellemesen erős, de nem olyan dízelesen hirtelen jön meg az ereje, nincs meg az a fejleszakító megindulás, inkább csak bőségesen erősnek érződik. A hangja nagyon szép és rettentő finoman jár.
Téli gumit venni kell rá, mert az régi, de amúgy pilot sportok vannak rajta 2013-ból. Az egész autó megvigyázottnak tűnt, jó érzés volt benne utazni.
Jövő héten elviszem márkaszervizbe, aztán ha ott is bólintanak, akkor megalkuszunk.
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #46934 üzenetére
A tapasztalatok es tesztek alapjan ez a motor nagyon jo. Remelhetoleg 5-6 evig a kotelezo karbantartasokon kivul nem lenne vele gond.
BigBlackDog: az elado fiaval beszeltem, aki 35-40 koruli ferfi, korrekt volt. Gondolom a szulok 60 korul vannak, a parkolasi serulesek, es az auto altalanos allapota bacsihasznalatra utalnak.
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #46945 üzenetére
Egesz jo, a Nissannal halkabb, de egy BMW azert csendesebb. Motorzaj nincs, szelzajt sem nagyon hallottam, gordulesi van leginkabb, de ez lehet a szeles pilot sportok miatt is. A Dunlop Bluresponse egy halkabb abroncs
Osszessegeben tenyleg az a benyomasom, h ezzel az autoval nagyon jo lenne hosszu tavokat utazni.
-
szőröscica
addikt
Szerda reggel elmegyek megnézek egy Mondeo 2.5T-t még Fóton az AAA-nál. Nem tetszik az az autó, és a kereskedőről is tudom, hogy kókler, de kíváncsi vagyok, hogy az hogyan viselkedik az úton.
Kora délután aztán irány Esztergom, ahol már foglaltam időpontot a márkaszervizbe átvizsgálásra.
Kérdésem lenne: vásárlás előtt kell csináltatni eredetvizsgát, ugye? Biztosítást kell kötni, azt tudom. Utána az adásvételivel, törzskönyvvel, eredetvizsgával és gondolom a régi forgalmival, bekocoghatok bármelyik okmányirodába, ha foglaltam időpontot? És ott helyben kártyával ki tudom fizetni az összes járulékos költséget, mint új forgalmi, átírás, vagyonyszerzési illeték?
-
szőröscica
addikt
De négyajtós, alacsonyabb felszereltségű és undorító műfa van a belsejében. Viszont 2 évvel fiatalabb.
Megnézem, mert közel van, és tényleg szeretném érezni egy másik autó viselkedését is, tekintve, hogy ilyen Mondeot nem vezettem még korábban.
Egy E39-be beülve a mai napig megmondom 1km alatt, hogy le van-e fingva, vagy sem, de a Mondeoban nem vagyok jártas.
Egyébként asszem kínszenvedés lesz eladni a Nissant.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Ti mit cseréltetnétek még vétel után a következőkön kívül? (nem érdekel, hogy vezetett szervizkönyv, blabla, egyszer megcsináltatom magamnak gyári alkatrészekből, akkor tudom, hogy rendben van)
-vezérlés: szíj, görgők, vízpumpa
-hosszbordásszíj és feszítői
-termosztát + már akkor hűtővíz is
-motorolaj, összes szűrő
-fékolaj -
szőröscica
addikt
Szerintetek nem csinálnék hülyeséget, ha ezt a Mondeo 2.5T-t venném meg egy hasonló korú, kétszer ennyit futott (130k vs. ~250k) sor6 benzin, jóval gyengébben felszerelt E60 helyett?
E60-ból nincs kinézve semmi konkrét, mert ami ennyiért szép, abban még a klíma is manuális.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Azért ezt ma még megnézem: [link]
-
szőröscica
addikt
válasz -secret- #47296 üzenetére
Ez a Mondeo: [link]
És elmegyek ma a Fordhoz, megnézetem, de egyre kevesebb esélyt látok rá, hogy megvegyem. Nem fél évre veszek autót most, nem is eldobható 3-400 ezres árkategóriában, és nem szeretném, ha vágyakoznék át másikba belőle. 8 évet jártam egy autóval, amiből mindig másba vágytam, elég volt.
Qru: megtehetném, hogy várok nyárig, és befizetek egy új Vitarára vagy Focusra. Az kockázatmentes döntés lenne. Barátnőt sem úgy választok magamnak, hogy azt nézegetem, milyen jó feleség lesz 5 év múlva. Valamivel meg kell fognia. És az autó is ilyen. Lehet, hogy évente kétszer annyit kell beleborítani egy BMW-be, de ha szeretem, akkor észre sem veszem.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
A Fordot lemondtam, nem mentem el megnézni, egy kör az E61-el elég volt ahhoz, hogy rájöjjek, BMW-t szeretnék.
Ez a konkrét E61 , amihez szerencsém volt ma. Elvittük a 5erhez átvizsgálni:
-jobb hátulja a kerék felett fújva volt, nem lehetett nagy törés, mert lakatolás helyett inkább vastagon megfújták
-két első lengéscsillapítót kell cserélni
-szelepfedéltömítést (vagy magát a szelepfedelet, mivel műanyagból van, és idővel megvetemedik) kell cserélni, mert ott folyik a motorolaj
-motorolajszint jeladót kell cserélni
-a termosztátban van egy jeladó, ami rossz, ezért a termosztát cserés
-4 új gumi kell rá, mert 2009-es michelinek vannak rajtaKívülről bizonyos szögekből szép volt, de azért a fényezése nem hibátlan (nem várok sem törésmentességet, sem hibátlan külsőt 12 év után, csak leírom), a csomagtérajtó pedig lassan csereérett (rohad az ablak aljánál, és a rendszámtáblavilágításnál is). Az utastér nagyon vagány volt, egy alapos takarítás után némi kopást leszámítva hibátlan lenne, ellenben a csomagtéren látszik, hogy cuccoltak vele bőven, koszos és szétkopott volt - nyilván ez is takarítható valamennyire.
Megvettem...
Volna, ha enged az árából egy keveset. 8800 eurót kért volna, kp-ban pengettem volna ma neki 8400-at, de 400 eurót sem engedett, hiába kerülnek kb. 300 ezer forintba a fent felsorolt cserélendő tételek. Így nem lett biznisz.
Viszont tudom a csapásvonalat, BMW-t szeretnék, időm van nézelődni, vadászni fogok. És jó érzés, hogy a Fordot nem vettem a vállamra.
-
szőröscica
addikt
A váltója jó volt, szépen váltott, az olaj sem folyt belőle.
Declare: nem nagyon van lehetőségem kimenni, bemondásra pedig nem hiszem el, hogy jó az autó. A 5eres fiúkban bízom meg, anélkül nem fogok kocsit venni, hogy ők látnák.
Nem rossz ez az autó, de korántsem hibátlan. Nem akartam a gatyát is lealkudni róla, ha 100k-t enged, elhozom. Ma kapta volna a kezébe a pénzt. Nem kellett neki. Ez van.
Pontosan tudom azt is, hogy 3-400k-t kell majd költenem vásárlás után még egy ilyen kocsira, hogy rendben legyen.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Tudom. Sokára lesz így autó, de ez is olyan, hogy ha már lemondtam a Fordról, akkor tudom, hogy idegesítene a kis navit bámulni, meg a napellenzőre tett bluetooth kihangosítót használni, a komfort/sport ülések pedig szimpla kényelem kérdése.
A Touringot meg lehet elhoztam volna alku nélkül, ha nincs ennyire összebaszva a fényezése, de csúnya volt.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Gépi mosó simán lekaphatja, ha egy gyengébben sikerült darab volt. Nekünk az E39 hátsója jött le, én ezen annyira nem paráznék.
Köszönöm a felajánlást, de el tudok gurulni én is, a verdiktet meg úgyis a 5eres srácok mondják majd meg. És ők a válasz a kérdésedre is. Kint nem tudják megnézni nekem, egy itthoni autót viszont már el tudok vinni hozzájuk, ahogy tegnap is tettem.
-
szőröscica
addikt
Felhívtam a csókát, ki van vonva a forgalomból ideiglenesen, de bárhova elviszik átvizsgáltatni, ha szeretném.
Két hibát mondott, 2 stabpálca elöl, illetve az utasoldali ülés combtámasza csak kézzel működik, motorral nem.Lekérdeztem a futást:
126542 km, 2012.01.24.
180341 km, 2014.01.08.
186200 km, 2015.09.22.
186200 km, 2015.09.22.
180230 km, 2016.01.13.
187900 km, 2016.05.18.Ha feltételezzük, hogy 2014 előtt nem tekerték meg akkor azért olyan nagyon sok nem lehet benne. Bár kissé össze-vissza számok vannak benne a 2014-es műszakit követően, még ha évi 30 ezret bele is tekertek, 250-nél több nem valószínű, hogy van benne.
Szerintem egy átnézetést megér.
-
szőröscica
addikt
Mire jó a betegség+táppénz, elugrottam megnézni a BMW-t.
Kívül-belül sokkal inkább egyben van, mint a szerdai (és már van rajta rendes embléma is). Nyárigumijai 2013-as Hankookok, a téliek TS850-es Contik, a dotot nem láttam, de az valamikor 2012-ben jelent meg, szóval nagyon öreg nem lehet.
A belseje sincs lelakva, szép tiszta, nem mállik, a vezetőülés egyik oldala valóban ki van ülve, de nincsen szétkopva, repedezve a bőr, szerintem szimplán egy testesebb ember vezette. A tetőablak recseg, de azt gondolom meg lehet kenni, nem a világ vége.
Van benne valami remek utólagos riasztó, ami szereti leszívni az akkut, most is bikázni kellett, de könnyen beindult (én ezt kidobnám belőle mint a huzat). Az N52-es motor van benne, ennek megfelelően már nem jár olyan csendesen mint az M54, ez csörgősebb. Próbarendszám hiányában menni nem tudtam vele, de kedden elviszik a 5erbe átvizsgálni. Kíváncsi leszek, hogy mit mondanak rá.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest