- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Ennek tuti az a vége, hogy bekerül a békási lámpa elé az elég hülyén kihelyezett 50-es szakaszra pénzszerzési célból. Nem szimpatikus ötlet.
Viszonylag gyakran járok a Szentendrein (napi kétszer legalább, és sokszor éjjel is), "gyakori gyorsulási versenyekkel" nem nagyon találkozom. Szerintem nem ez a legfőbb probléma itt, hanem hogy az átlag vezető képtelen felfogni a párhuzamos közlekedés működési elvét. Ez pedig a kihelyezett traffipaxok számához képest indifferens.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #64508 üzenetére
Ez meg a másik. A balesettel kapcsolatban akarják kirakni a traffit, de az illető egy 3 (illetve 4) sávos nyíl egyenes szakaszon talált el éjjel egy álló-világító autót.
"Ameddig az emberek nem fogják fel, hogy nem kéne részegen közlekedni, és józanul is leginkább ésszel (nyilván nem mondom, hogy minden szabályt betartva, mert nem erről van szó)."
+1. Sajnos egyik sem megy általában.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #64651 üzenetére
Jó kérdés, de egyetértek, egybe fogadnék: nem Audi. Az a batár kilincs a csomagtartón, a lámpák, a visszapillantó -> egyik sem illik bele a jelenlegi vagy a jövőbeli (conceptek alapján előrelátható) dizájnba.
(#64655) Integrale: Nekem is ez jutott elsőre eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz pècsimunkás #64742 üzenetére
-
brumi1024
veterán
Az a tömeg elég komoly, főleg ha mondjuk véd is a kasztni. Egy Polo 1100+ kg.
Akksitémára: Nálam nem spóroltak, az 1.4 A3-ba 70 Ah-s került, mondjuk elektromos fogyasztóból nincs hiány. De a 2 literes 5-ösben
110105 Ah-s van a csomagtartóban.Szerk.: Rosszul emlékeztem, 105.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz albiosz #64926 üzenetére
Valami komolyabb tapadókorong és egy madzag, amivel kikötöd az ablakot az ajtó feletti kapaszkodóhoz? Ha máshol nem, tetszőleges Mediaban kapható GoProhoz autós tartó (szigorúan utángyártott, az 1-2k Ft, szemben a gyárival ami 12-13k).
(#64935) Tsebacsi: Nem tudom egyébként. Még félaktívan az utódkeresés zajlik, egyébként szerintem teljesen piaci áron lesz felrakva. 2013 dec végi, LCI, ~90k km-rel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #64959 üzenetére
A 25d volt anno az első 6 hengeres, de a 2014-es facelift óta az is sor4.
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #65068 üzenetére
Vagy G5, ha a Beetle A5-ről van szó.
-
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #65219 üzenetére
Nyilván, de ez a kérdés, függetlenül attól, hogy egy liga-e a kettő.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #64103 üzenetére
Na az Audi is követte a Mercit, a 150 lovas A4 szintén bement 8 alá.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #65268 üzenetére
Igen, ezt extrázni nem szabad, mert az akciós mivolta miatt azonnal bepakol elég sok dolgot. Nekem mondjuk itt kellene a mátrixled, a virtual cockpit és (többek közt emiatt) a nagynavi, de ez rápakol 2 milliót, és még mindig manuális a klíma és ülésfűtés sincs.
Astrával nem szabad összehasonlítani, ez Passat kategória, de még az sem teljesen, mert MLB. Sokkal csendesebb az Astránál, hosszmotoros, komolyabb a futóműve, kapható bele Torsen, belül 3 kategóriával minőségibb (úgy, hogy az Astra jó!) stb.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #65270 üzenetére
Automata persze, csak közben máshol jártam. Amire gondoltam, hogy nem komfort, mint itt, hanem ilyen khm... egyszerű.
(#65271) Tsebacsi: Ez megint az a kérdés, hogy prémium, vagy nem prémium. A csendben, a belsőtér összeszerelésében már a belépő A4 is egészen biztosan többet nyújt, mint az i40, de ezeknek valójában nem ez az ára, nem itt kezdődik a prémiumság. Cégautónak flottába viszont elég erős ajánlat ez, ha éppen a cég Audival akarja kiszúrni a vezetők szemét. És látván, hogy a Bp-n járkáló A4-esek nagy része kb ez a felszereltség, szerintem vinni fogják.
Használtan meg persze, lehet jobb ajánlatokat találni. Viszont valakinek a beszélő F10-E classe esetén is ki kellett fizetnie a 20-25 milliót (és akkor még csak 30d-ről/ekvivalens Merci dízelről van szó!).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Szerintem teljesen más elvárásaid voltak, mint a valóság. Lehet, hogy ezeknél a kisturbóknál hamar nyomatékcsúcs van, de ha menni akarsz akkor nem 1500-on kell járatni, nem dízel ez (szerencsére). Mind ilyen, nem kell ezen meglepődni, vegyél nem euro 6 sorhatot amíg még van.
-
brumi1024
veterán
Fogyira (nálam) jelentősen alacsonyabban van az 1.4 TFSI, azt a 8,5-9-et 3 év és ~70k km 1.4 T(F)SI-zés után abszolút sokkallom. Ez 20k km átlaga, csúcsidőben naponta 2x megyek át a városon legalább (Budakalász - Infopark) és autópályán sem épp a 120 tempomatos típus vagyok, sőt. Ezt a fogyit könnyedén le tudnám vinni 6.5-re, ha nem az utolsó pillanatban indulnék el mindenhova.
Persze nekem is 8-9 közt írja egy-egy dinamikusabb városi etap után a BC a fogyasztást, de hosszú távon szépen lemegy 7 környékére.
Szerk.: De meg lehet nézni a nagy átlagot, az még alattam is van.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Az összeset.
Téli/nyári vs allseason vitát kezdek szagolni a levegőben. Ilyen időben pedig pont, hogy a négyévszakos az igazi, a középre tolt ideális hőmérséklettartomány miatt. Reggel még hűvös van (2-3 fok), nappal viszont felmegy 20 környékére.
(#65396) Saint_: Az nagyon meredek. Random Audi márkaszerviz olcsóbban csinálja az olajcserét, még mobilitásgarancia meghosszabbítással is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #65535 üzenetére
Legjobb. Én ültem be a Death Valleyban egy egy órás túra után a napon álló, fekete műbőr üléses Passatba. A külső hőmérő kellemes 50 fokot mutatott, az ülést szépen sütötte végig a nap, a kormányt pedig nem tudtam megfogni. Mondjuk a motornak esélye nem volt kihűlni, de a szerencsétlen klíma és a hűtőventi is rendesen megküzdött a hőmérséklettel, mindkettő folyamatosan maxon járt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szentkuti11 #65571 üzenetére
Köszi a sztorit, ez így elég szomorú. Eddig bort iszik vizet prédikál.
(#65583) joamilestoné: +1 a régiekre.
-
brumi1024
veterán
válasz barnam_ #65655 üzenetére
Mert egy hosszmotoros, spéci futóműves (elöl double wishbone pl), 3 literes sorhatot olcsóbb fenntartani, mint egy "nép" 2.0 CR-t, keresztmotorral, 2-3 másik ugyanilyen alapra épülő konkurenssel? Biztosan nem. A meghibásodás valószínűsége nem nagyobb (pontosabban egy ideális világban nem kéne korrelációnak lennie a márkajelzés és a meghibásodási ráta közt), de ha bármihez nyúlni kell, akkor ott rendesen kell is fizetni. Nagyon sok a különbség egy Passat és egy A6/F10/E osztály közt.
(Octavia se nem Passat, se nem Mondeo konkurens. )
De ne romoljon el semmi, legyen egy egyszerű koccanás (előfordul önhibán kívül is). Nagyon-nagyon nem olcsó egy gyári adaptív LED, utángyártottat meg nem igazán célszerű berakni.
(#65656) gzbotii: Esetleg mindkettő és nem véletlenül.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #65658 üzenetére
Ennyi. Innentől kezdve el lehet dönteni kinek mi és mennyire fontos.
Vagy ott a köztesmegoldás: prémium, de minden addig van használatban, amíg még működik. Erre is találni néhány példát a használtautón.
(#65660) sfefe: A másik oldalról nézve viszont rengetegszer a szabályok vannak kialakítva úgy, ahogy, hogy lehessen érte büntetést szedni. Ez viszont nagyon nincs rendben. Hollandokkal szoktam erről beszélgetni, konkrétan nem értik a szituációt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz barnam_ #65674 üzenetére
Ez nem légrugó, elöl alapból Double Wishbone van McPherson helyett.
Alapból persze, hogy nincs benne, de valljuk be, ez nem az a kategória, ahol alapmodellt vesznek. 3-6 millió általában a legtöbb példányra rámegy extraként.
Egy 5ert Xenon (és az adaptív Xenonnak sincs vészes gyári felára, viszont zseniális) nélkül venni vagy arról árulkodik, hogy céges és ennyi volt a limit (->nem biztos, hogy a legjobb törődést kapta), vagy arról, hogy nem ebben a kategóriában kellett volna nézelődni.
Egy 535i-ben főleg alap, hogy legalább egy adaptív Xenon lesz, az egy "fapadosan" 18-ról induló autó. Azért jellemzően nem azok veszik a 35i-t, akik nem tudják rendesen felextrázni.
"Mai modern dízelben meg mindegyikben benne van a szopás lehetősége (dpf, kettős tömegű, turbó)."
Persze, de ez mind bennevan a 35i-ben is, csak kétszer (két turbó pl).
(#65673) sky11: És ez melyik szempontból felel meg a követelményrendszernek?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #65677 üzenetére
Jogos, ezekben N55 illetve B58 van, azok meg kettős megfúvású szimpla turbósak. Mondjuk annyira nem jó ideje, még mindig fut az N54.
Aggregátor: Valószínű, de azt kapta itt javaslatként.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #65928 üzenetére
Vannak érdekes adatai, pl hogy 420-ban limitálták a végsebességet, mert többet nem bírnak az egyedi gumik.
De én valahogy sokkal érdekesebbnek tartom a Koenigsegg Regerat. Váltó nélkül 420 körüli végsebesség, 500 kW-nyi villanymotor a középkonzol és könyöktámasz alatt, mindezt 1500 kg saját tömeg mellett.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz barnam_ #66130 üzenetére
Lehet az 142, 242, 342...
Minimumra: általában kutanként változik, én 2-3-5 litert is láttam már, ha jól csal az emlékezetem.
(#66117) B-L-A-C-K: Én a fenti kép miatt megyek inkább gyalog a kútra, ha a fűnyíróhoz (nem Honda, ez tényleg fűnyíró) kell hozni benzint a pár literes kannában. Bár a múltkor tankoltam 3.000 Ft-ért, és kértem is számlát róla.
-
brumi1024
veterán
válasz #03969024 #66242 üzenetére
Három darab egyszerű oknál fogva:
1. Az összes PQ35 alapú hatchback kialakítású modell (G6, A3 8P, Q3, Leon 1P, stb.) gyárilag fordítva van bekötve, és nehezen hinném, hogy egy ekkora, profitorientált cég módosítaná a gyártósori utasításokat néhány A3 8P miatt.
2. Ez így, ebben a formában nem ergonomikus, ami pedig az Audi elveivel teljes mértékben szembemegy. Az a rész, amihez támaszkodáskor véletlenül hozzáérhetsz összekoszolhatja a kezed.
3. Minek emelje a saját súlyát a teleszkóp?
(3+1. Ha nekem nem hiszel nézd meg Mágus hsz-ét. Ő megeshet, hogy ért hozzá. )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen