- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz HellGreg #53934 üzenetére
Az a motor kifejezetten kenyes az uzemanyagszintre, gyakorlatilag tilos, keves gazolajjal a tankban hasznalni.
300e km-nel ezek nem ismeretlen koltsegek.
Szerintem is tartsd meg, ha csak a Zafira atirasat es a fogyasztasbol adodo plusz koltseget szamolod, mar gyakorlatilag az elobbibol rendbevagod most a turbot es a feket.
Aztan ki tudja, hogy az ujrs mennyit es mit kell kolteni.-secret- FL elotti Hyundai Coupe
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Azt tudni kell erről a Delphi rendszerről, hogy a tankban lecsapódó pára vágja haza, mivel nincs hűtése a visszatérő ágnak, ezért a forró üzemanyag megy vissza, amiben ha kevés a nyál, akkor nem hűl le eléggé a benne levő üzemanyagtól, így az lecsapódik, bejut a rendszerbe, kavitáció, fémszemcsék, kuka üzemanyagrendszer.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #53965 üzenetére
A 93-nak a bele méltatlan a Saabhoz, kifejezetten esztétikus és igényes, de a műanyagok recsegnek, zörögnek, night panel abban is betegeskedhet, ha a zörgés ilyesmi nem zavar, akkor nagy baj nem lehet.
A motor a Fiattól jön, Deltában és a 95-ben van még ugyan ez, Opelokba a 2 literes került, a turbók cseréje drága mulatság lehet a komplikáltsága miatt.
A fő probléma az, hogy hamar elfogy, megy mint a disznó, 2000-nél 400Nm) de ez 2500-tól már csökken, igaz 4000-nél még mindig van 330Nm. Itt írnak is erről.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
De ez még mindig nem határoz meg semmit. Az Octavia alsó közép, amióta világ a világ, a Superb pedig közép, nemzetközileg is így tartják számon, szóval nem kettőnk véleménye ez.
A Fiat Linea 4,6 m, szóval az is lehetne akár felső közép is, pedig csak egy "vacak" B szegmenses.
Megfigyelhetted, hogy a Skoda többet ad térben, mint az azonos VW, attól még nem nő fölé kategóriát tekintve.BMW-k is jellemzően kisebbek, mint az adott kategória "kommersz" szegmense. Egy Mondeo/Passat/C5 is 4,9 m, mégis közép-kategória, D szegmens.
A tengelytáv sem egyértelmű, mint már írtam, Chrysler 300, nagyobb mint egy jelenleg is futó A8, mégis E-kategória, ahogy sok kóreai is hasonló cipőben jár.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Motion_Blur #54333 üzenetére
Szomszedunk volt Papan. (addig volt jo vilag a kornyeken )
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
[link] 10W40-es SIKA
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz nyogo83 #55272 üzenetére
Egy regi baratomnak van ilyen szedan Lancere, Ralliart felszereltsegu, kivulrol rendkivul dogos, az ove grafit szinu, grafit szinu Momo felnikkel. Belul viszont kifejezetten olcso, egy most kifuto Swift szerintem jobb nala.
Egyebkent semmi problema vele, gondtalan.BBD: inkabb 8 gen Accordra valts, az mar elorelepes, mimd forma, mind tartalom teren.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #56454 üzenetére
A 175 lovas 2.4 JTD tud 8,2-ot, szoval biztos butykolt a tied.
(1.9-es 170 loeros 147 gyari adat szerint 8,0)[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
A hónap végéig még jó az előző évi megyematrica ugye?
Köszi!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #56971 üzenetére
Tenyleg nem tudom, hogy hol lakhatsz, ha ezt mered mondani.
Kicsit menj ki emberek koze, es erdeklodj, hogy mennyit keresnek, illetve mennyire ferditett osszeg az a mediaban hangoztatott 180e netto.
Bolti eladok 120-130 e kozott keresnek, asszony sogornoje uzletvezetokent (Budan CBA-ban) kap 140-et, ugy, hogy rendszeres a 12-14 ora melo, ne vicceljunk mar.
Nem a munka a budos, hanem az elvart munka az adott fizetesert. Tok jol hangzik a 140 netto is, oszd le havi 220 oraval.
De reggelig tudom folytatni a peldakat, vagy sajatokat, vagy kozelieket. Nagy tevedes az a 180, pontosabban kijohet, ahogy fentebb is irtam sok piti fizura jut egy jo, magyarul a tobbseg a 180 nettorol csak almodhat.Bilkben tobb cegnel 120 netto a kezdo egy diplomasnak, es 3 honap utan emelkedik 160-ra!!!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #56984 üzenetére
Az egesz, pont azt tamasztottad ala, amit irtam. Igen, Lidlben vannak akik 300+ e Ft-ot visznek haza havonta, de az a dolgozok 10%-a lehet kb, a tobbiek valahol 100 es 160 kozott kapnak kezbe.
Nalunk a cegnel egy jarmumernok kap 210 bruttot, ami par ev alatt lassan, de kuszik feljebb, + berlet+ kafeteria.
Janfeng (Johnson controls) 180-200 brutto, diploma+logisztikai munkakor ~360 brutto)
Audi szinten, Mercedes brutto 186e Ft, vezetokent elerheted a 900-at, de osszeszerelokent, csoportvezetokent 220 korul tetozik.
Tomegkozlekedesi jarmuvek soforjei szeretnek ha a fentiek valamelyiket megkozelitenek, villamos sofor ismerosom rengeteg tuloraval kap kicsivel 200 felett kezhez.
Vagy nem Mo-n laksz, vagy csukott szemmel es fullel jarsz itthon, de valami nem oke.Off topikot akarunk!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs