- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
A3 is pöccröff, igaz már csak a -8-ban indítottam be (de kint volt egész este).
-
brumi1024
veterán
A tesztre: határozottan nagyon kéne.
"Kormi is így csinálja. Jót nem tesz neki, én inkább lekapcsolom auto állásból (ha nem felejtem el)."
Igen, abban szerencsétlen az Auto állás DRL nélkül. Amúgy az akksinak jót tesz (előterhelés), de a Xenon nem szereti a kapcsolgatást. Indítózáskor lekapcsol a Xenon?
(#55194) Tsebacsi: Mert ragaszkodunk a tulajdonhoz, ami szerintem hátrányos. Nyugatra teljesen bevett szokás a lízing (mondjuk amíg tehetem én sem választanék mást).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
"Értem amit mondasz, de én egyrészt biztos vagyok benne, nem ennyire problémamentes a dolog, mint látszik. Tekintve nem a tiéd az autó, mi történik, ha az évek alatt állagromlást szenved? Visszaviszed, tele van parkolási sérüléssel, gyerek szétrúgta már hátul stb."
Egy ideje létezik már lízing, a privát sem újkeletű dolog, ezek szépen bele vannak kalkulálva a havidíjba/ a nagyobb dolgok meg biztosítva.
(#55217) [rvilike]: Nem feltétlen Magyarországra gondolok. Amerikában pl ennek van múltja, és mondjuk egy New Yorkhoz képest Budapest a szép állapotú autók mekkája. 3 perc sétával szerintem 50 így felszerelt autót össze lehet számolni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bajnokpityu #55223 üzenetére
Nem nyitásra kapcsolja fel? Leaving home funkció jelleggel?
Nálam nyitáskor üdvözlőfény van, és gyújtásra csak akkor kapcsolja fel a Xenont (Auto állásban, 0-ban nappali menetfény van, helyzetjelzőben meg helyzetjelző), ha sötét van/esik az eső/egyéb dolog indokolja. Indítózáskor csak kalibrálja a magasságállítót.
-
brumi1024
veterán
válasz Motion_Blur #55292 üzenetére
20+ millióból A6 van újonnan 3.0 TDI-vel (biturbo már belefér). A8 továbbra is 30-nál indul, de egy komolyabb bőrcsomag 3-4 millió, extrában pedig pár kattintással rápakolható egy 10-15 millió.
(#55293) Saint_: Előző tulaj első tulaj? Miért nem hordta márkaszervizbe? Service inclusive miatt az összes BMW-re ingyenes az első 5 év/120k km szerviz. Egyedül egy légszűrőt kell cserélni (mert azt a németek ritkábban írják elő). A családban lévő F10-es kötelező szervize (3 éves, 100k km-t közelíti) eddig 6.000 Ft volt összesen.
-
brumi1024
veterán
Tényleg nem tudja az EA211, valamiért úgy rémlett igen.
(#55343) Mágus2: 1.4 igen, CZEA.
(#55359) Qru: Engem is érdekel.
(#55356) I-sty: Nem, ezt itthon csak a BMW csinálja (kvázi default extra, de egy 100-as kedvezményért cserébe elhagyható, bár nem éri meg). Mondjuk az 1-es árban (és szvsz minőségben) nem elég versenyképes, így itt nem annyira mérvadó, az A6-5-E osztály vonalon viszont már annál inkább. Van helyette mobilitásgarancia az Audinál csereautóval, szállással, stb.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #55407 üzenetére
Érdekes, én is hasonlót éreztem, amikor a G7-et nézegettem. Jobban tetszett, de a G6 picit masszívabb érzést keltett, annak ellenére, hogy az (ugyan egy jól felszerelt) Trendline volt, a látott/próbált G7-ek meg a te GTI-d, illetve egy Highline voltak. Az A3-nál nem érzem ezt, az minőségibbnek érződik a G6-nál, mondjuk ciki lenne, ha nem az lenne.
PQ35-MQB összehasonlításra "nagyjából" kategórián belül az A3-Q3 párost mondhatnám, mert a Q3 még a korábbi (G6 féle) platformra épül, de ott a Q3 egyértelműen alulmarad, annak ellenére, hogy az egy jó 4 millióval drágább.
(#55416) Jorus: Kis túlzással élve a Superb hátsó lábterébe berakható a B6 Passat. Én sokat mentem B6-tal, ismerem is, de mindig őszintén meglepődök a Superb hátsó lábterén.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Peter.70 #55529 üzenetére
Én igen, pedig Bp-en a takarítás elmaradt. És meglepő módon mazsolákkal és Fittipaldikkal sem találkoztam, néhány üresebb kanyart pedig élvezetesre vettem.
(#55532) EQMontoya: A mondatot nagybetűvel kezdjük, ellenben ilyen ésre vonatkozó grammatikai szabály nincs. Egy klasszikust idéznék.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kornel #55958 üzenetére
Melyik A6? C7-ből mondjuk az összes 3.0 TDI megy (bár a 2.0 TDI sem mondható rossznak), csak egyáltalán nem érződik, mert bekerült az a hangszigetelés, ami a japán autóknál még ötletként sem merült fel.
Én amúgy nem vetném el a Minit, 99% hogy nagyobb funnak tartanád vezetés után, mint a Swift Sportot.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz B-L-A-C-K #55981 üzenetére
Ha 200 kg-mal könnyebb lenne és pont ugyanúgy használnád, akkor kevesebbet enne. Eleve a súrlódása (mu*m*g) alacsonyabb lenne.
(#55979) B-L-A-C-K: Pedig a nehéz autónak sok hátránya van: gyorsulás, rugalmasság, kanyarsebesség, fékezés, stb. Persze ezek nem igazán fognak előjönni a mindennapi ingázáskor, de egy forszírozottabb szerpentinen látványosak lesznek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz F_Zolee #56103 üzenetére
Semmi.
(#56101) Qru: Nekem is annyi, de a single frame takarít, így ez hiába nem versenyautó, inkább lehúzódnak, mert nagyobbnak néz ki, mint amilyen. De van néhány csakazértse típusú egyén, akik kitartanak 70-nel a városon kívüli, kétsávos út belsőjében.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nem feltétlen volt jobb, hanem a súly miatt picit masszívabbnak érződött. Sokat ültem G7-ben (és volt G6-om), összességében szerintem a G7 a jobb minőség. Egyébként semmi probléma nincs a G7 belével, és tavasszal végigpróbálva a paletta nagy részét (Astra, Focus, Mazda 3, Civic, Leon, Octi, 308, Megane, BMW 1, A osztály) szerintem messze a G7 a legjobb belül, mintha egy kategóriával ezek fölött lenne (pedig van itt két prémium is). Az új A4-hez képest rosszabb (meg persze a B8-hoz képest is), de a B8-G7 közt nem éreztem akkora szakadékot.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Melyik pályán volt ez? Felüljáróról/bokorból?
(#56579) z123456789: Hivatalosan 131-re is kiküldhetik a csekket. Ott viszont nem él az objektív felelősség ténye, így simán mondhatod azt, hogy feleséged/szülőd/gyereked vezetett, és mivel ellenük nem vagy köteles terhelő vallomást tenni, így ezzel el van intézve a dolog. Ezért általában (de nem mindig) azt nem is küldik ki.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #56592 üzenetére
Nekem az A3-ban gyárilag nincs, csak MMI kábellel. Viszont van BT, WiFi, netrádió, stb.
-
brumi1024
veterán
válasz Motion_Blur #56621 üzenetére
Nem releváns, de már többedszerre látom az utóbbi időben és újra elkezdett zavarni. Honnan terjed a kiló prefix ilyesféle helytelen használata? 2 kiló az 2.000, nem 200 és nem is 200.000 ahogy sokszor használva van. A kiló ugyanis 10^3.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Motion_Blur #56628 üzenetére
Tudom, csak egy pár éve eltűnőben volt. Csak arra lettem volna kíváncsi honnan indult.
-
brumi1024
veterán
válasz Elektrosokk #57122 üzenetére
Ismerem, a ZF 8HP-ból a 45-50-55-75 és a 90-et is próbáltam (nem Alfában nyilván), egy kivétellel mindegyik bejött, csak ha MX5 pótlékról van szó, akkor sokaknál kiesett az automata.
(#57120) [vilike]: Ezek mellett a fülekről hamar leszokik az ember, én is csak ritkán nyúlok bele.
-
brumi1024
veterán
Mondjuk azt sokkallom egy 150 lovas dízelért. Annyiból inkább vennék egy fapados M140i-t,
ami könnyebb, 340 lovas sor6 és biztosan élvezetesebb vezetni, már csak a hang miatt is. És esélyesen nagyobb kedvezményt adna a BMW az 1-esre, mint az Alfa a túl új Giuliara.Én inkább a sportosabb modelleket látom a Giuliából versenyképesnek, mert kényelemben, beltérben nem egy liga ez egy A4-gyel, és abból, ezen az áron már van jobb ajánlat (dízel 190 ló, quattro, nagynavi, stb.).
(#57139) Integrale: Jogos.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Három napja vette át az említett felszereltségű A4-ét a rokonom, a 45k eurós ár alatt. Az Audinál (ha jó helyen keresed) elég meglepő árak tudnak kijönni. Az extrákkal növelt listaárához képest az én autóm is kapott egy elég komoly kedvezményt, csak jó kereskedőhöz kell menni. Ez nem lesz meg a Giuliánál, mert túl új.
-
brumi1024
veterán
Ezekbe a kisQ-kba (Q2, Q3) az a baj, hogy minden további nélkül felviszed az árát 16-18 millióra, ahol pedig már egyáltalán nem versenyképesek. Ha multilinket szeretnék a Q2-be (10 milliónál már ez ne legyen olyan irreális elvárás), akkor nagydízel és quattro, ahhoz pár extra (Virtual Cockpit pl) és már 12-14 milliónál járunk. Annyiból pedig inkább vennék egy S3-at, M240i-t, ha a méret kell akkor A4-et, stb.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #57656 üzenetére
Pedig tapasztalataim szerint elég pontosan szokták tudni azt az adatot, amit a gyár megad. Egyébként egyszerű: egyik quattro automata, másik manuális, hátsókerekes. Biztosan nem fogsz tudni olyan tempóban váltani, mint az a ZF rajtautomatikával.
Szerk.: 3.0 TFSI-t hirtelen nem találtam, de gondolom a 190 lovas 2.0 TDI 7.9-es ideje is hihetetlen. Itten van egy videó (nem, semmi érdeke nincs az ürgének lejtőn gyorsulni, konkrétan abból él, hogy ilyen videókat gyárt, márkafüggetlenül).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #57659 üzenetére
Ott a videó. Egyébként el lehet menni egy Audi szalonba, kérni egy tesztvezetést és kipróbálni a 0-100-at. Ha nem fogja tudni közel a gyári adatot (nem taknyos aszfalton) akkor lehet panaszkodni. Amiket én próbáltam ott nem volt nagy eltérés.
De itt is vannak mért adatok. A kulcs a váltás: míg a ZF végigváltogat 1-től 3-ig (sorrendben), addig egy áltagos sofőr rájön, hogy váltani kéne 1-esből 2-esbe.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Futás, futópályák
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Spórolós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobilinternet
- Politika
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen