Hirdetés
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Itt a Mobvoi új csúcsmodellje
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #23090 üzenetére
Nagyon beteg.
Szegény festő, mikor ezt fújnia kellett...
Mi pénz mehetett vajon ebbe a fosba?MunezXBK: ez tényleg korrektül néz ki.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #23167 üzenetére
Azért az addigra közel 20 éves e39-cek nem fognak nagyon rohadni?
Asszem, az ott egy gyenge pont volt.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #23239 üzenetére
Ma 11:30-kor jöttem haza Gödről. A Stadionoktól a Hengermalom útig jöttem zöldön.
Persze most is volt 2-3 szerencsétlen, aki 70-es táblánál 55-nél már lejtőn fékez inkább, de legalább nem volt annyi, hogy egyszerre elfoglalják mindhárom sávot. És csodák csodájára, 70-80 között (óra szerint, tehát gyakorlatban bő 70 körül) simán végig lehetett jönni zöldön.Konzekvencia: aki a Hungárián 60 alatt megy úgy, hogy mehetne normális tempóban is, azt le kell lőni. Leginkább környezetszennyezésért, mert miatta égetnek több benyát meg koptatnak fékbetétet a többiek feleslegesen a város közepén.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Skillet #23271 üzenetére
Felőlem nyugodtan mehetsz ott lassan, csak akkor legalább ne a legbelsőben, plííízzz!! Egyébként annyira nem fos a Hungária, csak az M3 és az Árpád híd közötti része. Az tényleg minősíthetetlen, de az M3-tól délre Budára teljesen vállalható.
joamilestoné: hogy volt ma plusz reggel? Tegnap, mikor jöttem haza este, -3 és -6 közötti hőmérsékleteket írt az autó, pedig viszonylag optimista hőmérője van a tapasztalatok alapján.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #23364 üzenetére
Az utángyártott alkatrészek közül sajnos vannak rém gyengék.
És az elnyűhetetlen Toyoták legendája is csak a 80-as, 90-es évekre igaz. Után azért bele-bele néztek ők is pár szarabb konstrukcióba, pl. zz motorok (1.4-1.6-1.8 vvti 2005 előtt) olajfogyasztás problémái, 2.2 d-cat dízel, stb.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #23572 üzenetére
Tesco parkolók 10 után, Fóti Auchannak hatalmas, üres parkolója van, ami szintén nincs messze Tőled, stb.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz K Norbi #23724 üzenetére
(#23719) trassher szoktam járni Debrecenbe, mennek mint a veszedelem ész nélkül a városba 60 nál letolnak az útról.
Jajj, ne már!
Persze, hogy letolnak, ha városban 130-as tempó féktávjához választod a követési távolságot. Főleg akkor, ha a többiek ismerik a zöldhullámot - amihez lehet, hogy haladni kell.Persze én vagyok az agresszív köcsög, értem én. Ma is rádudáltam reggel egy csajszira, 30-40 körül haladt a forgalom 7:45 körül a Kosztolányi környékén a Petőfi híd felé, és nem túlzok, ha azt mondom, hogy 80m távolságot tartott az előtte menőtől. Hol máshol, mint a legbelsőben?!
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tomiii. #23739 üzenetére
Én is kottáztam már el a keresztbe menést, bal hátsó alufelni szép nagyot koppant a padkán (jobb kanyar kijáratánál kicsit sok lett keresztbe), de nem lett baja semminek. Meglepődtem, azért nem kicsit kapott, és a felni se sérült (volt kicsi hó a padkánál, az tompíthatott valamennyit), gumi sem, futómű sem. Csattani azért csattant így is.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #23763 üzenetére
Én gondolkodom, hogy lassan télit kellene már beletölteni. A nyári még nem fogyott ki.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz pixelmester. #23780 üzenetére
Valóban sem a gépjármű, sem a helyszín nem volt épp optimális a szórakozáshoz.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz kisza25 #23785 üzenetére
Na igen.
Az IS200 mellett nyugodtan alszik az ember. Alkatrészként nem kell senkinek, amúgy meg jajjsokatfogyasztanagybenzines. Volt, hogy a ház előtt pakrolva egész éjjel a gyújtáskapcsolóban volt a slusszkulcs, és nem nyúlt hozzá senki.
Lopáscasco azért van rajta, biztos ami biztos, de már rég elvitték volna, ha akarnák.Az a szomorúbb része ennek a statisztikának, hogy kiválóan látszik belőle, hogy mire van igény. Régebbi, olcsó autókhoz tonnányi bontott alkatrészre. Ebből pedig lehet sejteni azt, amire eddig is gyanakodtunk, hogy a magyar autós társadalom fele úgy autózik, hogy arra gyakorlatban nincs pénze.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #23798 üzenetére
TC legrosszabb 20-as cikkében nem volt benne, népítéletek között sem írnak nagy szívásokról.
Ennek ellenére elhiszem, hogy lehet gond vele.kisza25: a 11l-es fogyasztás nem vágna földhöz, azt viszont nem tudom, hogy egyébként mennyire háklis. Az értékvesztesége kb. 0.
Ha választhatok, inkább tankolok 10l-eket és hallgatok valami szebb hangot, mint hogy valami 1.2tsi-nek fizessem az évente 800 ropis amortizációját, miután kiálltam vele a szalonból.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #23936 üzenetére
Az kemény. Barenek nálam is döglenek, 3 éves mindkettő és nagyon nem az igaziak már. Asszontak egy fórumon, hogy Yausat, Exide-ot érdemes nézni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tomiii. #24055 üzenetére
Én csak az vágottrugós paprikajancsikra vagyok kiakadva, akik gyári keménységű gátló mellé berakják a Kraz-rugót, aztán persze a 20 forintoson átmenve is tudják, hogy fej volt, vagy írás, ezek után pedig meg vannak győződve arról, hogy így mennyire kurvajó a futómű és stabil. A nyomvájúkon meg 25-nél nem mernek gyorsabban menni.
Egy állítható, tisztességes szett a hozzá tartozó rugókkal, az jöhet bármikor, mint pl. a lenti is.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz atos19881101 #24100 üzenetére
Azért state-et enum/namespace nélkül definiálni, az gáz.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #24102 üzenetére
Mert akik vezetik őket, emberek. És sokszor sietnek haza, mert a vezetési idejük nem feltétlen 100%-ban része a munkaidejüknek.
Így ha este 7-kor úgy látják, hogy még 200km van hazáig, akkor mennek 180-nal, tempomattal pályán. Onnan tudom, hogy ültem 1-2 ilyen ember mellett.És valahol meg is értem. Az autó a cégé, a cég Őt szopatja, hogy későn ér haza, Ő meg haza akar érni -> tolja neki, ami a csövön kifér.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #24114 üzenetére
Vettem már pár autót, nem vagyok ennyire hülye, hogy elhigyjem a templomba járós dumákat.Arra próbáltam utalni, hogy a cégautókat is ugyangy széthajthatják, mint bármi mást. Szerintem ugyangy lutri egy 180-at futott, 3-4 éves cégautó, mint egy behozott (vagy visszatekert, vagy nem) hasonló korú gép.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen