- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #266097 üzenetére
Pont nem reg dunaltam a taxissal aki hazavitt a
melobolkrimobol. A naftakrol kerdeztem, mi a tapasztalata. Azt momdja Shell VP nagyon jo de hullamzo a telkesitmenyszint, van amikor nagyon jol fogyaszt vele a kocsi van amikor meg nem. Vmi sokszamos Pezsó vt.#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #266584 üzenetére
Nincs bajom az erejével, a túl hosszú egyessel van bajom, elindulnál finoman vele és visszaejti a fordulatot 1000-1500- ra, ott ha turbós lenne sem lenne turbó nyomásom. Olyan kb mintha 3.ban kellene elindulni, 40- nél 2ben még 2500- at forog, de ez csak megszokás kérdése, hogy lakkotton minden körforgalomnál kéri a kettest, de ha már csak 10-20- al gurulsz szúrni kell egy gyest. Nekem az a normál, hogy 1-es csak elinduláshoz kell és ha gurulok már nem kell 1-es.
Ez lakotton zavaró, ahol sokszor meg kell állni és elindulni. Országúton, autópályan nincsen baj, mert a 4-5-6 meg alig ejt, 1-2 hosszú, a többi már normál.
Cserében lakotton fogyaszt 6,5l-t, ha már meleg és lehet normál gurulni lakott-országút-lakott-országút... 5-5,5 elvan. Pályan így is kéri a 8-8,5l-t ahogy én megyek.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz rbalint88 #266882 üzenetére
mar csak mosolygok ezeken az itteni kalkulaciok lattan kb autotol fuggetlenul 250 eur/ho, ebbol 100 kornyeke a kotelezo, 150 a casco. nincs is kocsi meg mindig nem tudom ez besorolassal mennyit javulhat, ha jol tudom ket ev utan elveszik, nekem meg hosszabb ideje nem volt
otthon sajat kocsim."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #267261 üzenetére
A4 B6 brake upgrade lista
Esedékes cserénél be lehet próbálni a racse fékfolyadékot, az tud még felmelegedni és a többi közül a legolcsóbb komponens... aztán vagy valami PowerDiszkosz/EBC, vagy nagyobb átmérő (utóbbi valami jobb állapotú tárcsával+betétekkel lehet kijön még elfogadható pénzből)[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz rbalint88 #267265 üzenetére
ha nagyobbat szeretnél akkor a legolcsóbb megoldás egy zr18 szett(vagy zr17, méret fuggo) összelegózása, ez a porsce cayenne/touareg/q7 gyári féke, 6 dugattyu, 350mm tárcsa(zr17 330mm). Plug and play golfokra, a3, a4, kb minden konszernre. Árban meg kb harmada mint egy big brake kit.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz rbalint88 #267261 üzenetére
Tedd fel a legnagyobb gyári szettet, amit a technika elbír/enged, ahogy molnarpeter javasolta.
Mi baj lehet?Meg voltam elégedve az eredeti setuppal is, de miután megcsináltam a cserét, egyel (még)nagyobb a mellény, mint kéne.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #267261 üzenetére
Jobb olaj beleférhet ha mész hágókat, egyébként ennyi.
Ha sokat hágózól, pályanapozol, akkor nagyobb hőtűrésű tárcsa+betét (EBC), viszont hidegen azok nem olyan finomak, plusz hangosabbak is lehetnek.Tárcsából mindenképp a powerdiscet raktam volna alá, nem a simát (jobb az anyaga), a marás segít a fékbetétnek is hogy a gázok felszabaduljanak fékezés közben. Nem is hangosabb mint a sima, mert zárt a horony. [link]
A fémszövetes fékcsővel nem igazán leszel előrébb, ilyen téren nem hoz semmit.
Egy normális tárcsát rakj fel inkább.
Fém fékcső meg végképp nem való utcai autóra!!! Azzal a rugóúttal hamar szétbaszódik, nem úgy van hogy kb 0 rugóúttal használja az ember, és 10 versenyenként cseréli.Nem baszakodnék egy nagyobb szettel, sokat javít a jó olaj+jó tárcsa+jó betét is, még racse változat se kell (max az olajból).
Nem mondom hogy tipikus VAG konszernes jelenség, de elég sok Passatos, A4/A5/A6-os ismerősnek kellett kicsit upgradelni a gyári féket, mert nem volt túl acélos.tboldi: "a sárgával télen* is csak a legesleglső 40-50-ről fékezés az utca végén, ami kicsit nyúlósabb, előre készülni kell rá"
Nekem a szűk, lejtős, fehéraszfaltos, későn belátható kereszteződésnél ez nem mindig fér be, a P3-at többször daráltattam. Nem mert állat vagyok, hanem 30-35ről is néha mire meglátjuk a másikat, elég hirtelen kell fékezni. Sőt, 100 méterre van egy nem belátható kereszteződés, mindig ráfékezek kicsit, mióta majdnem összetörtek ott.
Aki nem annyira sportosan megy/hágózik, nincs előnye, inkább a bármikor azonnal jol fogjon a fontosabb szempont szerintem.<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #268359 üzenetére
Igen.
Mindenesetre én az Alfára is gondolkodás nélkül sárgát fogok venni USR tárcsákkal, a porolást leszámítva elégedett vagyok vele nagyon. Bár ezt neked már írtam privátban.
szerk.: Amúgy a WagonR-rel is hasonló a szitu, elöl már lassan a 4. tárcsa-betét szettet kell feltenni 231k km után, de hátul még mindig a gyári dobfék van. Időnként ki van pucolva, azt' jónapot, talán félmillió km-nél majd elfogy.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz rbalint88 #268359 üzenetére
...most jöttünk haza Erdélyből a kinti pályán 180-as, itthon az M3-ason 170-es tempóval jöttünk. Ennek közelében autózunk, a nagy átlag 160 szokott lenni. Ezért keresek kétezres vagy feletti kategóriát. Tervben volt a Kia-Hyundai konnektoros is. De ott a gép 1,6-os alap motorral van szerelve plusz a villany. Nagy távokon ha oda az akku, akkor nagyon kicsinek tartom az 1600 köbcentit. Azt mondod, h a kiszemelt autók erre alkalmatlanok?
Joe
-
veterán
válasz rbalint88 #268800 üzenetére
Nem egybefüggő 20 centi. Kb. 0,5 centi volt csúnya, 3-4 centi halványan karcos. Feltűnt volna mikor beparkoltam. Elfogadható lett javítás után.
Gondoltam már rá, de nem fizetik meg (újonnan 122/db). Viszont most elvetettem, hogy veszek egy 5. új darabot belőle. Odabaxom, akkor odabaxom, majd egyszer javíttatom...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #268853 üzenetére
És a második kattanásra már kicsi ki is fröccsen szóval tényleg tele van ott már (Bubiról van szó).
A tank amúgy hivatalosan 64 literes. De ilyen szomjas jószághoz kell is a tank, hogy érdemi hatótávod legyen. Nagyon nem szeretem kijárni (paratankoló vagyok, mióta egyszer a Skodából kifogyott a nafta), 57 liter volt a max amit eddig bele tudtam tölteni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz rbalint88 #269103 üzenetére
Ugh... reméljük addig nem megy el a költségvetés, próbálunk olyan középkategóriás iskolát taláni. Amúgy szerintem hamar megtanulja, merthogy motorozik is.
Engedélye nélkül nem tehetek képet róla sehova. De ez gondolom normális, (Asszem' insta van neki, am másik nem'tom mi; na jó, most megnéztem, ha már tudatlan voltam)
@#269105kisza25
Kezdetek elszomorítani. Vagy inkább a realítás talajára visszahúzni?[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #269103 üzenetére
Nekem már 11 éve is 400-ba került, pedig az elsősegélyem addigra már 3 éve megvolt, és nem is vettem plusz órákat.
Oké, kétszer meghúztak forgalmin (+2*11000 Ft), túl magabiztosan mentem bele kereszteződésekbe, körforgalmakba, ami a vizsgabiztosnak nem tetszett. Ez a hátulütője annak, hogy nem totál kezdőként mentem tanfolyamra. -
Vismajor01
addikt
válasz rbalint88 #269404 üzenetére
Na de miért? Mi az összefüggés? Amikor elektromosan siklok akkor igyis-ugyis hangtalan. Ha meg odalepek neki akkor legyen jó hangja Amúgy ha lenne hangszóró ami csak nekem jatsza be nekem az is tökéletes, azt magasról leszarom h mások minek hallják Csak fáj a szívem amikor jövök fel a mélygarázsbol a meredeken és szépen szól a v6 de annyival annyival szebben is tudna szólni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
válasz rbalint88 #269418 üzenetére
A turbó gyorsabban szétkapná a váltót, mint postás a pitbullt. :/
A Mazdanak ma beöntöttem a Liqui Moly pro-line direct injection cleanert. Mentem vele 70 km-t, pszichésen már most jobban harap, szebben szól a kipu és finomabb az alapjárat.
Jóféle kravót E5-ös INA 95-tel engedtem fel (1,38 euró, ~510 Ft, fogyi 6,28, BC 6,2). Gázolaj 1,28.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő