- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #99268 üzenetére
Ma reggel bevittem a zoldalbordát is dolgozni, így végigmentem az Üllőin a Corvintól a Nagyvárad térig. Hárman "parkoltak" a külső sávban, elakadásjelzővel. Tajgetosz-pozitív, tényleg.
Oké, elhiszem, hogy kényelmetlen ezen a környéken az áruszállítást megoldani, de b@szd meg, akkor ne a reggeli csúcsban. Hajnalban, délben, este, csak azt a kétszer két órát tessék kihagyni, amikor mindenki szeretne eljutni A-ból B-be.Volt persze füstölgő dízel Avensis is, de ez a fura fajtából, mert ez nem fekete, hanem szürke füstöt pufogott... Mágus biztos tudja, mi okozhat ilyet.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bbubby00 #99291 üzenetére
Szomszéd srác vett egy szépnek tűnő NA-t, szóval lassan már az utcában is lehet klubtalit tartani.
bitpork: Az a baj, hogy a leszaromságot nem tudom nem belelátni ezekbe. Én elintézem, amit el akarok, mindenki más meg így járt. Ez a hozzáállás pedig engem zavar, nagyon. Elengedem, nem fogjuk egymást meggyőzni, úgy érzem.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #99293 üzenetére
Had fordítsam meg a kérdést: mi lesz az eredménye, ha türtőzteted magad? Egyre többen fogják csinálni, mert ugye semmi következménye nincs, és fel fogsz idővel Te is robbanni, majd amikor 3x ennyien lesznek. Vagy ötször. Mert csak idő kérdése.
Szóval szerintem minél többet dudálnak/kurva anyáznak/bemutatnak, annál inkább érzi az illető, hogy ez nem oké. Más eszközünk sajna nincs, mert ha kiszállok és pofánvágom, az garázdaság, de valahogy muszáj jelezni, hogy ez így nem oké.Érdekes, hogy pont Te jössz ezzel, aki egyébként látni szokta, hogy a birkatürelem hová is vezet más téren (politika).
Nyilván a megoldás az lenne, hogy használjuk is a közterületi kamerákat, ha már van belőlül csillió, és repkedjen a csekk az ilyenekért, aztán majd tanulnak abból.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Napi zseni a BKV azon sofőrje, akinek sikerült az 53-as busszal az Allee bekanyarodó lámpájánál a sor közepén bepofátlankodnia. A probléma csak annyi volt, hogy nem fért be, így a busz vége kint maradt, a Petőfi híd felé vezető belső sávot lezárva.
4 pontosra értékeltem a manővert, amit némi dudaszó kiséretében mutattam is neki, kettes számrendszerben ábrázolva.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz kisza25 #99403 üzenetére
Ez teljesen racionálisan hangzik. Ha a gyártó azt mondja, hogy szerinte az autó GTK, azaz megfelelő minőségben nem javítható gazdaságosan, akkor nyilván nem fog rá garanciát vállalni, ha:
-valaki más megjavítva.
-márkaszerviz javíta ugyan, de nem feltétlen a gyári előírások betartásával, bontott alkatrésszel, stb.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #99407 üzenetére
Ez abban az esetben fordulhat elő, ha már a beszámítás pillanatában ideiglenesen ki volt vonva a forgalomból. Így előfordulhat az, hogy csak az átírásnál került forgalomba, tehát az új tulaj nevén jelent meg először, ilyenkor időarányosan kell fizetni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz zolee3000 #99591 üzenetére
A hybrid egy jól bevált technika, 15 éve tolja a Toyota, rengeteg fut taxi üzemben, különösebb hiba nélkül. Ha valamitől nem kell félned, akkor ez az.
NNG-s navi gyárilag Renaultban és Mazdában is van pl. Ha a jól bevált technikát és IGOt keresel, akkor Skyactiv benzines Mazda. Azon legalább fut olyan kód, amit én írtam.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nálunk az utcában egy szakadt Golf3 cabrio van, amivel fél éve úgy járnak, hogy az egyik kerék mankókerék. De legalább átrakták előlről hátra.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz enginev3.0 #99705 üzenetére
Szerintem levegős a vized.
Azért nem melegíti fel rendesen, mert nem kering rendesen, és azon a ponton, ahol a mérő van, hidegebb marad. Máshol meg melegebb. Nagyobb tempónál meg persze így túlmelegszik.
Nézd meg a vízszintet első körben. Ha az rendben van, akkor valahol szerintem dugulás lesz a rendszerben.
Vagy a vízpumpád halott...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #99722 üzenetére
Nem lehet, hogy így a chips után 260-nál hegynek fel egyszerűen túlszívta?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #99762 üzenetére
Najah, kicsit el vannak szállva a VW árak, ennyiért bármikor adnak egy elég jól felszerelt Mazda 6-ot, amit azért sokkal inkább vennék a Golf tdi helyett.
brumi: árban már ott is van sajnos. Ha 200 ló fölé tolsz egy Passatot, simán benézel a Lexus IS árkategóriájába... Amiből ugye szintén csak 200 ló fölötti változat van. De egy fapados 3-er még olcsóbb is bőven.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #99774 üzenetére
A 110 lovas MX5 is hülyegyereket csinál a userből az úton. Városban a rövid fokozatok és a pörgős motor miatt elég dinamikus, a tömeg ugye kicsi, beférsz bárhová, lehúzott tetővel nincs is holttered, szóval elég pofátlanul lehet kerülgetni a többieket. Aztán ha valahol be kell fordulni 90 fokban, akkor aztán mindenki tötymörgő balfácánnak tűnik.
Ezt ma dobta ki a mobil.de filter, bármelyik fórumtárs fél veséjét adnám érte.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #99781 üzenetére
es a legfullosabb felszereltseg is egy 10x5 cm szines tft kijelzö, ami akadozva zoommol a terkepen
Az egy 7 colos kijelző, ami touchos, egy két magos arm van alatta, és nem nagyon akadozik emlékeim szerint, szóval ezt nem tudom, honnan veszed.
bitpork (#99776): nem egészen értem a kérdést.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #99789 üzenetére
Hát, ez azért ízlés kérdése nagyon, szerintem a 2000-es évek első felében kijött VW belterek alsóbb kategóriában (Polo 4, Golf 4) halál igénytelen cuccok voltak, cserébe nem is tartósak, bármelyik helyett lazán választanám a korabeli Mazda 3-at.
Azt aláírom én is, hogy azóta a VW fejlődött a legtöbbet, és kb. most az etalon a kategóriában, de elég korrektek az új Mazdák is.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #99792 üzenetére
Hát nem tudom, nekem pont az volt az érzésem anno a G4-ből visszaülve a 2001-es (tehát egy generációval korábbi) Corollámba, hogy utóbbi egy jobb beltér: a G4 után puha plüss ülés fogadott, ugyanilyen anyagú berakás az ajtóban, 200e km. után nem volt szétkopva az összes műanyag kapcsoló...
Szerintem azok a VW belterek borzasztóak voltak.
Aztán persze lehet, hogy valami extra highline verzióba már raktak értelmeset, de ami itthon az átlag fapad- felszereltségű Golf4 volt (1.4 szívóbenyával), az szar, de legalább nem is tartós.És én is úgy mondom ezt, hogy egy mai Golf és egy Corolla beltere közül egyértelműen a Golfot tartom jobbnak, de akkoriban nem ez volt a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Szada85 #99810 üzenetére
Valószínűleg ennek az az oka,hogy ez egy valós ár, és a listaáron 10M-s autót 8.5-ért hozták ki a szalonból, ami 15.000km-rel, 1-2 évesen tényleg 7 körül ér...
(#99808) Declare : Szépségről volt szó, majd közlöd, hogy "ezek tények", és "kötekszem". Most komolyan próbálsz beszólni, miközben egy szubjektív állítást próbálsz tényként beállítani?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz xEon1337 #99908 üzenetére
Ahogy itt olvasom, azok minimum 1 millióval drágábbak hasonló felszereltséggel, motorral.
A Golf valszeg igen, Mazdát listaáron 6.4 körül sikerült összerakni hasonlóra (Skyactiv 2.0 120le, manuál, tisztességesen extrázva, nem alap színnel, 16" alufelnivel), ez tuti megáll 6 alatt, ha kihozod a szalonból. De tény, fél guriga különbség valszeg lett volna.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
messze nincs akkora értékcsökkenés mint régen
Vanni van, csak sokkal jobban megkülönböztet a piac jó és rossz konstrukciókat.
Nézd meg, egy E61 nagy motorral (25-30i) bármikor olcsóbb, mint a korabeli IS250, pedig új korukban másfeles szorzóval volt drágább az 5er...Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #99946 üzenetére
+1.
Mint ahogy lentebb fejtegettem, nem csökkent ám mindennek az értékvesztése, csak annak, ami jó.
A piac kíméletlenül áraz.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Parfüm topik
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen