- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #210587 üzenetére
Két félreállós hellyel kapcsolatban van tapasztalat; egyik itt, a másik pedig itt. Illetve, kicsit távolabb, van tudok egy ilyenről is.
Illetve a 67-es útnak is van egy-két szebb kanyarja Bőszénfa és Boldogasszonyfa között, ha esetleg arrafelé mennétek.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #210608 üzenetére
"...és a már leadott, gyártásban lévő rendelésekre is vonatkozhat."
Na ez azért kicsit erős nekem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz 6030D #210771 üzenetére
Emlékeim szerint Android esetén be lehet állítani, hogy adott BT eszköz milyen profilt használjon. Tabletnél csak a médiát kapcsolnám be, a telefonon meg a telefon/kihangosító profilját.
A Polo és a Golf is tud egyszerre több BT eszközt kezelni. Sokszor párom telefonjáról szokott menni a média a sajátom meg telefonként van csak hozzáadva.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz MasterMark #211199 üzenetére
Mondjuk a magas szegélyek és mély kátyúk miatt nem annyira rossz ötlet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bandib0y #211760 üzenetére
Akkor ez már 8-as Golf lesz? Abból én az erősebb 1.5 TSi-t választanám a dízellel szemben az általad írt felhasználásra. Ha nagyon sok lenne a 130-140(+) km/h sebességes autópálya, akkor kérném csak a dízelt. 110-120-ig szerintem az eTSi is jól fogyaszt, nem érzem, hogy jelentős előnye lenne a dízelnek (amibe kell még adblue is emlékeim szerint). Viszont hangban és rezonanciában kellemesebb a benzines.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #211826 üzenetére
Na akkor még egy pont a Golfnak; az 1.5 eTSi-ben a start-stop is egész jól működik.
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #211842 üzenetére
Háromhengeres dízel? Azt hittem, hogy az 1.4 PD TDI után már tanultak a gyártók és egyikük sem akar ilyen fülsértő tartalmat tenni autóba.
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #211854 üzenetére
Szép. Váltógomb igényel egy alapos takarítást, ha jól látom, meg a hátsó könyöktámasznál a kárpit megereszkedett. Illetve a hátsó öv megcsavarodva lett visszarakva. De sok problémát nem látok a beltérrel.
A "Mode" feliratú kapcsoló (a fényszórómagasság állító gombok között) mire való?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #212181 üzenetére
Tisztán nem látszanak jobban a hibák a karosszérián?
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #212184 üzenetére
Más horpadásjavító nem játszik (konkrét tippem nincs)? Vagy azért annyira nem akarod elsietni, hogy ismeretlen "mesterekre" bízd?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #212315 üzenetére
Jut eszembe a "48V"-ról...
Ma, indulás után néhány perccel bedobott a Golf egy "48 Voltos rendszer hiba" és egy "12 Voltos rendszer hiba, nincs töltés" üzenetet. Piros felkiáltójel, meg idegesítő sípolás is volt. Félreállás után, hiába indítottam újra, visszajött. Gyorsan hazagurultam, motort leállítottam, multimétert előszedtem a fiókból. Következő indításkor természetesen már nem volt hiba.
Kedvenc szervizvezetőmet hívom, aki már !név szerint! üdvözölt. Közölte, hogy ha visszajön a hiba, akkor vigyem be a szervizbe, egyébként ha nincs, akkor használjam nyugodtan.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #212331 üzenetére
Ezt akarom majd meglesni. Most betettem a multimétert a kocsiba (ennyi "szerszámot" még a Volvóban sem tartottam a kocsiban ) . Ha még egyszer feldobja, akkor félreállás után rá is tudok mérni.
Egyébként hazaérkezés után 11.8-11.9 V között volt a kicsi akkumulátor. Reggeli motorindításkor nem volt nehézség. Viszont kicsit alacsonynak tűnik ez, főleg egy 10 perces karika után.
Motort beindítva 14 V körüli értékre felment, majd pár perc járatás után leállítva 12.5 Voltra esett vissza (ebből gondolom, hogy valószínűleg volt töltés). Három-négy hónapja már ellenőrizték a kisakkumulátort, akkor rendben volt.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ez a fajta gumitárolás nem deformálja az alul lévő abroncsokat?
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #212341 üzenetére
Leállítást követő 30. percben mért érték; 12.16V. Nekem kicsit alacsonynak tűnik, kíváncsi vagyok, hogy holnap reggel is kidobja-e a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Jól sejtem, hogy Takata lesz ez is? Pedig azt gondoltam, hogy Volvo esetén nincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #212453 üzenetére
Szerintem van egy tipikus fehércégesOctavia Nála.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen