Hirdetés
Hirdetés
-
Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
gp Ahogy várható volt alig egy évvel az Epic Games Store után a Valve áruházából is beszerezhető lett a játék.
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #310701 üzenetére
Még nincs eldöntve, lehet, hogy nem, vagy nem most.
Műszakilag az autó jó, és kész, már hiánytalan az utolsó patentig, gyakorlatilag összes prospektus megvan, összes extra dokumentált (gyári küszöbök, felnik stb).
Viszont a fényezésbe bele lehet kötni, de kedvem nincs szétszedni, fényeztetni és össze újra az egész.
Na meg kell egy hőmérséklet szenzor, hogy beköthessem a boardot.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Reggie0 #311016 üzenetére
Lánc és a szíj ilyenkor folyamatos terhelést kap addig, amíg az autó áll, ráadásul a láncfeszítô sem feszít. A motor hárása közben mennyi erô éri a láncot, az nagyban függ a hengerek számától, bütyökprofiltól is. 4 hengeresen nincs àtfedés a bütykök között, 5 hengeresnél és felfele pedig van, így azoknál nincs akkora "rángatás".
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz macilaci78 #311102 üzenetére
A kárpit széle az lelóg a kéderig. 100%, hogy meggyűri a szélét, és amilyen puha a kárpit hordozórétege, maradandó is lesz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #311146 üzenetére
Annyira nem lehet rossz, mint a 3-as Priusé, ami konkrétan a pocséknál egy fokkal jobb csak.
1. Lassú külső hőmérséklet szenzor/elektronika. Elindulok mélygarázsból, ahol 23 fok van, 10 km-t megyek a 36 fokban és 25-ig melegszik csak. Ami gáz, mert csak, és azért is mert, 25 fokra van állítva a klíma, úgyhogy ő fűtésnek gondolja, indítja a benzinmotort.
Ilyen az Aurisé, a Corollánké és a másik Priusé is.
2. Kevés helyen jön a levegő, és amin jön, azok is aprók, középső rostély konkrétan 2x2 ujjnyi, ezért már legalacsonyabb áramláson is huzatos.
Lábra oldalanként 1 lyukon jön a levegő, tök okosan középen, rá a lábfejedre egy pontban.
Ha egyedül utazok, akkor lábra és szembe állítva, én oldalamon elzárva már hangos a szellőzés, a lábfejem meg lefagy (dugtam bele mérgemben egy csomag zsebkendőt, mert már nem bírtam).
3. Rostélyok nem külön gombbal, tekerentyűvel zárhatóak, hanem egyik irányába, végálláson túl eltolva. Szóval nem tudsz befúfónként csökkenteni a sebességen, megtartva pl az arc irányába fújást. Középen ha csökkentenél, akkor pedig pont az arcodba nyomja.
+ a lamellák nem tömítettek, ha elzárod, akkor is van valamennyi áramlás.
4. A kevés és apró lyukat ellensúlyoznám azzal, hogy minden irány beállítható egyszerre, de nem, fel, le, szembe, szembe-le, fel-le. Összes nincs.
5. Hátul középen nincs, elöl már belefagysz az ülésbe, hátul ülő még kérné alacsonyabbra.
Sosem voltam még megfázva autóban klímától, eddig."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #311619 üzenetére
Prius ugyanez. Konrkétan életveszélyes a fékrendszere, és ez nem a sajátom hibája, vezettem egy párat, mind ilyen volt. Egyenetlen útfelületen ha fékezel, akkor már villog az ABS és a menetstabilizáló a műszerfalon, majd egy pillanatra elveszi a fékerőt. Porsche M5 kerítésébe "majdnem" sikerült is beleszaladni, gondoltam tempósan beveszem a sárgás zöldön a kanyart, fékezek a kereszteződésben....
Húgom 2023-as Corollája 1,5 hónapja van szervizben, fogalmuk sincs mi a baja, invertert, ECU-t és még valamit cseréltek, egyik sem oldotta meg a problémát. Várunk"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Blindmouse_ #311669 üzenetére
Akkor szerintem lesz belôle egy nagy és nem túl szép szobor.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Érdekes, hogy pont írod a CT200-at. Most lapozgatom a hirdetéseket, lehet cserélem a Priust arra.
Akinek van, mennyire zajos pályán? Fôleg a gördülési zaj érdekel, lehet benne normálisan beszélgetni 130-140 körül? Klíma állítható minden irányba egyszerre? Ablakok le/fel húzhatóak távirányítóról?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #312286 üzenetére
Ket hete újra Cromákat nézegettem, de a fogyasztás nagyon megtetszett. Most az átlagom, amiben van M3, M0 országút és sok város 3,2 l/100, és sajnos a nehezebb lábúak közé tartozom. Így az kilôve, pedig minôségre, komfortra, átgondoltságra messze van a Priustól, és ez nem a Toyota érdeme.
Dízel nem kell továbbra sem, hasonlóan fogyasztó olasz, amit a pénztárca ki is hajt, nem létezik.
A Lybra megvan!
tototos:
Azért, mert a hajtàs maga tetszik, az nagyszerû, viszont az autó maga nem, futómû szekér, beltér zörög, klímáját utálom. A CT minôségre, menetkomfortra és zajra biztos, hogy jobb, ültem benne, de pályán nem mentem, a Prius pedig nálam pályán vérzik el, és nem a teljesítménye miatt (bár kamion mögül kiugrani...), hanem mert 140-nél emelt hangon lehet beszélgetni benne, annyi zaj jön a padló és a kerekek irányából.
Itt a lemezen egybôl a szônyeg van, Croma padlóján 8! cm tömör szivacs réteg, doblemezek burkolva utastér irányából is 1-2 cm-es filc paplannal stb.A hajtáslánc nagyszerû, fogyasztás parádés, csak a kényes seggem több komfortra vágyik.
Peter.70: nekem ugyanaz a technika van, mint a CT-ben, az tetszik is, a körítés nem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #312315 üzenetére
Országúton is remek és autópályára is az lenne, de ott már hangos. Amíg nincs nagy gyorsítás, addig a hajtás csöndben van 150-nél is, a szél és a kerekek viszont tolakodóak, pedig direkt halk gumikat vettem rá télre, nyárra.
Pápa-Bp országúton és Bicskétől M1-en, 3.5 volt oda-vissza."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #312940 üzenetére
Corolla Hybrid
Húgom hétfőn kapta vissza a szerviztől, ahol 2 hónapot töltött az autó. Cseréltek invertert, kábeleket, valamit a hajtásláncban, potom 4,8 millió Ft értékben.
Ablak csörög ha le van engedve, de a belseje egyébként is zörög, így az annyira nem vész, az ajtókárpit pedig nyöszörög ha rákönyökölsz. Durva úton a rostélyok állítópöcke zizeg a helyén. Egy élmény menni vele."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #312964 üzenetére
3 hétig nézegették, hogy ez gari vagy önköltség, akkor tájékoztatták, hogy gari.
Vicces plusz, hogy volt egy szett VR6 felnim, a vevő Toyotánál dolgozik, rákérdeztem húgoméra, (tőle tudtam meg, hogy kész van), rendszámot kért tőlem mert mondta, hogy most több inverter és hajtás cserés is van náluk."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Bárki tud bármit, Euro besorolás nélküli, külföldi autó forgalombahelyezésérôl?
Egy ismerôs szerint csak OT-val lehet."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #313385 üzenetére
Olaszországból jött, van mindene, "friss" mûszakija is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szebe #313508 üzenetére
Vannak kivételek, igen. Általános Lancia csoport remek, Alfás csoportok kritikán aluliak, Bravo2 csoport maga a fertő, Astra H és J csoportok úgy van ahogy írod.
Gyártottak 2 milliót abból a vacakból, és naponta 10 poszt a másik kocsijának a fotózásáról szól, mintha akkora találat lenne egy fehér H Caravan...
Prius csoport egy nyáltenger, ha rosszat mersz írni, akkor ezer átkot kapsz. (meg mertem írni, hogy a klímával nem vagyok elégedett, mert egy beállíthatatlan szar - nem való nekem a klíma )
És ott olvashatsz olyanokat, mint "beülsz a Priusba és megcsap a minőség" "kifejezetten remek a futóműve" és hasonló aranyköpések."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz CactuS #313535 üzenetére
Gyengének nem nevezném, hûtési teljesítmény (nem ECO-ban) remek, csak számomra nem beàllítható, roatélyonként a befújás erôssége nem szabályozható, kevés és kicsi a nyílás stb, de már nem akarom ezzel szemetelni a topicot.
A futómû az szerintem nagyon nem oké, üt, ráz, nagyon nyers. Nyugatinàl a feluljáró É-> D irànyban fôleg, ráz minden egyes kis puklin. Auris (MK1) sokkal puhábbra hangolt, MK2 pedig egy másik könyv, az már szerintem kellemes és "sportos" is, lehet vele kanyarodni, keresztbordàn nem táncol.
Cseréltem már lengéscsillapítókat is, de változatlan (teszem hozzà, hogy Plug In, nehezebb a fara kicsit, de van nem tölthetô P3 is, az sem jobb. FL P3 talán puhàbb (tesztek szerint) de az pont nincs itthon.Ha nem CT lesz, akkor MK2 FL Auris.
Prius Pápa a Jenô? Elmentem megnézni egy CT-t hozzájuk, kifejezetten segítôkész, rendes figura, munkaidô után is tûrt, korrektnek mondanám. A portéka már más tészta, a CT helyenként lenyúzva, fényezve, jégvert is volt talán, de ezeket elmondta kivétel nélkül.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #313550 üzenetére
Tipo csoport is elég jó, ott még mindig aktív vagy néha.
Ott csak a kamionos gyerek a fárasztó, fôleg a nulla helyesírásàval, és a másik vitéz, aki a csoport borítójának egy virtualtuningos F90 3-as BMW-t rakott ki, mert szerinte az Tipo.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ma már közel kész, még pár apróság cseréje van hátra (nem érkeztek még meg az új oldalsó indexek, jobb hátsó lámpán van egy hajszálrepedés, másik hátsó rugó kell, mert ez nagyon kiemeli stb).
A fényezésen kívül elégedett vagyok, helyenként már volt fényezve és bele lehet kötni, van 1-2 rányitás, vezető ajtó éléről festékleverődés és egyebek. Dehát na, 37 éves ezt le kell nyelni.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #314989 üzenetére
Nyugi, nekem is 1 hónap. Szeptember 24-re van idôpontom...
Milyen Alfa egyébként?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Micsurin #315756 üzenetére
Gyári GM okoskerekek darabja 40-70e Ft között van, plusz szolenoidok még 25ex2 (Csergőtől).
Hőcserélő tömítései előbb vagy utóbb megadják magukat, célszerű cserélni mind a 9-et (vagy 11 ) ha lehet gyárira vagy Reinzre, azoknak dundibb a profilja.
Ott van még az olajszivattyű házának tömítése, amit szintén javasolt cserélni, mert ott is keveredhet az olaj és a víz.
200e km felett lehet számítani a dugattyúkat hűtő olajozóspricnik cseréjére is, azok gyengülése miatt alapjáraton lecsökken az olajnyomás.Generátor mögötti visszacsapószelep ellenőrzése és cseréje, olajszűrű házának aljában a szelep ellenőrzése, szeret törni vagy aláragadni ez-az, akkor ott is elmegy az olajnyomás. Illetve nem mindegy az olajszűrő sem, gyári vagy Bosch ami jó, van olyan ami magasabb, ez kevésbé baj, és van olyan ami alacsonyabb, ilyenkor az előbb említett szelepet nem nyomja le teljesen a szűrő, és lecsökken az olajnyomás.
Szelepfedélben a membrán miatt alapjárat probléma, olajfogyasztás, erővesztés.
Egy hibátlan szívómotor![ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Micsurin #315797 üzenetére
Volt XER motorom. Az INA és a GM feliratos INA között semmi különbség, foglalkoztam mind a kettővel. Színre, szagra mindenre megegyeznek.
XER-nél ugyanúgy jelen van a membrán szakadás, Vectra és Croma csoportban a napokban is volt 1-1 ilyen hiba, fügyül alapjáraton.
Jó motor, a karakterét én szerettem, de amikor valamelyik csoportba beírnak, és olcsón üzemeltethető szívómotoros autót keresnek, akkor ez nem az!
Mert én megveszem a csergőtől az alkatrészt (most néztem, 79 a GM jelenleg, én még 46-ért vettem ), hazamegyek és megcsinálom magamnak, akkor az 2x79 (46) +2x 25 és szimeringek fillérei, szóval legyen 150 nagyon kerekítve (ez tavalyi ár nekem). De betolod egy szervizbe és megcsináltatod ezeket, akkor az egy Astra piaci értékének a harmada. És akkor ez egy korrekt vezérléscsere volt, nincs benne az olajszivattyű matatása, szelepfedél, amire egy szerviz azt mondja, hogy csak gyárit érdemes, az pedig 180e Ft, és kifizeti a szomszéd (igaz történet alapján). Nem nyúltál a kuplunghoz, ami 2008 utáni évjárathoz 2x annyiba kerül, mint a korábbihoz.
Plusz a diagnosztizálás hiánya, ami a csoportokban is visszatérő probléma. Indításnál traktorozás, kicseréli egy valag pénzért az okoskerekeket, majd 1000 km után újra szól, olajnyomást megméri a kialakított helyén, de az nem mutatja meg, hogy a VVT rendszernél elegendő-e a nyomás, a dugattyúkat spriccelő fúvókák 3 barnál kell, hogy nyomják az olajat, ha a kicsi rugó elfárad bennük, esetleg el is törik, akkor már alapjáraton is nyomja, emiatt nem kap elegendő olajat egyik okoskerék sem (7e ftx4 + teknő le), plusz ott van szűkítőnek a visszacsapószelep."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #315799 üzenetére
A későbbi, A16XER, A18XER motorok jobbak, ott a szívó oldali "okoskerék" is olyan kialakítású, mint a kipufogóé, így sokkal-sokkal tartósabb is.
Szebben is járnak azok a motorok, kicsit a hangolásuk is másabb, vezérműtengelyek és főtengely fázisadói sem egyformák."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Micsurin #315802 üzenetére
Sok helyen nem alap, a teknô le. Én levettem, és sárnak nyoma sem volt.
GM- GM INA vitában nem a GM logó a kérdés, hanem az, hogy az INA az China vagy Germany. Tavaly cseréltem a Cromàn vezérlést van a polcon most 3 féle bontott szívó oldali, GM gyári, GM INA és INA, utóbbi kettô teljesen egyforma, az elsô szerlet gyári más kicsit, de volt is cikkszámvàltàs.Persze, az jogos, hogy más modern motornál is vannak hasonló hibák, de valahogy nem ennyi. Ugyanúgy EGR-es, VVT motorok vannak a konkurenciánál is abból az idôbôl.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #315806 üzenetére
Ja, az elektronikusan vezérelt termosztátot még nem is írtam, 115 fokig is felengedi a vízhôfokot részterhelésen, okosan az olajhûtô vizes szóval vannak olyan állapotok, amikor olajfûtô... Vízcsöveket javasolt is lecserélni elôvigyázatosságból.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #316211 üzenetére
310 és 490Nm amit jellemzően kihoznak belőle. Ghibliben ez a motor 330 lóerős, így még van ott tartalék. A sima hátsókerekes 280 lovasokból, ahogy látom valamiért több jön ki.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #316351 üzenetére
Velencébôl át kell menni Muranora, Buranora ott sokkel kevesebben vannak, bár nekem Velence nagy kedvenc.
Illetve Chioggia ami javasolt Velence pótló, gyarkorlatilag üres település, hasonló hangulattal."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #316371 üzenetére
Toronyba érdemes felmenni, fôleg naplememte környékén, mindig úgy foglalom a jegyet oda.
Bolognàban kb nincs semmi, két ferde torony, hangulatos fôtér, gyakorlatilag ennyi. Át kell menni Firenzébe, Panini Toscaniban enni egy szendvicset (vagy többet), bejàrni a várost, Bolobi kertrôl megnézni fentrôl az egészet, éa lehet menni eldugottabb helyekre.
Cinque Terret nem hagynám ki, Pisától semmi tàvolsàg, és a falvak között remek túraútvonalak vannak, gyönyörû kilátással."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Black & Decker konvektor (2000W)
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Nespresso Krups Inissia XN100510 kapszulás kávéfőző
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen