- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
válasz gergo5991 #176064 üzenetére
Olyankor nincs támasztóláb és a súlyod ránehezedik a bal lábadra, így önkétlenül is erősebb féket nyomsz. Aztán ennek hatására még előrébb helyeződik a súlypont és még nagyobbat fékezel -> kormányharapás incoming
Fogyi téma: A3 35TDI a mai autóm, 400km-t jöttem, 90% pálya, sport mód, 200-250km/h forgalomtól függően: 8L-t ír a fedkomp Nulláztam a számlálót indulás előtt.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz aero. #176132 üzenetére
240 sima úton, kis lejtőn 254-et mutatott a műszerfal. De helyén kell kezelni, GPS szerint 130-nál 10-et, 200-nál 16-ot csalt....240-ről van videóm, oda saját erőből felment
Polo R tolta neki keményen előttem[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Biqci #177542 üzenetére
Érdekes azért a lista, például a 4GR-FSE (IS250) szerintem feleslegesen került fel. Az okoskerék kerregése mondhatni fícsör és semmi baja az autónak tőle, 10/9 csinálja, enyém is nagyritkán. A direkt befecsi miatti kormosodás oké, de akkor az összes modernebb motort fel lehetne írni Megyek is hahura feladni a hirdetést
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Biqci #177560 üzenetére
Az összes IS, ami a környezetemben fellelhető (egy kezemen nem tudom megszámolni) csinálja, általában hidegen, sok állás után. Kifolyik az olaj a kerékből, így az első mp-ben indításnál amíg nincs olajnyomás, kerreg picit. Ettől függetlenül semmi baja, a fórumokon is meg lehet találni ezt a jellegzetességet, együtt kell vele élni. Friss olajcsere után egész sokáig nem csinálja, lehet ezen is segítene az a csoda Xado Nem tudok senkiről, aki cserélte volna a kereket, de beállt okoskerékről sem hallottam még Szvsz túl van ez fújva, majd ráér ezzel foglalkozni lánccserekor - viszont biztosra veszem, hogy a 300k huf/db ár is nyugodtan megfelezhető.
Nem lesz eladó, jóideig biztosan nem Nagyon megszerettem, ötletem sincs mire cserélném le. Ha majd egyszer bővül a család, akkor valami kombira amibe belefér a babakocsi, mellé pedig valami játszósat. Vagy ez lesz majd a játszós, addigra ki tudja milyen felhozatal lesz autókból. Pedig egy MR2, RX-8, vagy valami hasonló "gokart" jó lenne idővel
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Biqci #177587 üzenetére
Van a baráti körben, elég sokat vezetem, imádom. Nem akkora roller, mint amilyennek be van állítva, ha gyilkolod is elmegy 60e km-t simán - az övét az első tulaj pályázásra használta, 180e km-nél újíttatta fel a blokkot. 600k egy komplett motorgenerál, hétvégi autónál pedig a 60e km is elég lassan jön össze. Cserébe ott a hátsókerék hajtás, sperr, 50-50% súlyelosztás, szép forma, én nagyon szeretem azt az autót
Közben face csoportban is feljött a videó, a 300e ft/db helyett 45e-ért lehet megrendelni ebay-ről a camshaft gear-t. Illetve van egy tag, aki 380e km-t tett az autóba, sosem figyelte az olaj márkáját amit belerakott, 15 ezrenként cserélte az éppen a kezébe kerülő 5W30-ra és semmi baja nem volt az autónak, persze neki is csinálta hidegen a hangot. Aztán eladta, azóta eléggé tiporja neki az új gazdája, fél millió km körül lehet benne és nem tud róla, hogy hozzá kellett volna nyúlni a blokkhoz.
Csak az a baj ezzel a TC videóval, hogy ha valaki ennek nem jár utána, máris fél misit megpróbál lealkudni az autó árából, illetve az összes IS250 piaci árát képesek egy ilyennel lenyomni.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz szabonagyur #177661 üzenetére
Slick pályagumi, nincs itt semmi látnivaló.
Jól látom, 0418 a DOT? Akkor raktak ebbe kilométert rendesen
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz parandroid #178233 üzenetére
Az nagyon jó! Nekem 10 felett van egy picivel a nagy átlag, szintén 2,5 AT és 1635kg.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz parandroid #178243 üzenetére
Na most akkor mennyi az annyi?
FF: jobbulást a kutyusnak! Biztos nem érintette kellemesen
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz stickermajom #179123 üzenetére
Tömören: nem értem el a pihenőig, 30 órája vezettem, siettem, hogy ki tudjak autózni egy fél órás alvást. 200 tempomat volt a baleset előtt, azt viszont nem tudom mennyivel mentem le a pályáról akkor, mikor bealudtam. Hajnali három volt egyébként.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Tsebacsi #179125 üzenetére
De, lett volna 3 órám, ha a f.sz főnököm hajlandó lett volna jelezni, hogy mikor jönnek értem, ki jön értem, vagy bármi....tíz percenként kerestem és válaszra sem méltatott, három órát álltam egyhelyben Zülpichben mire odaért kolléga.
Utána meg megkaptuk az egész éjjeles tervet, kit hol mikor kell felvenni, melyik autó hova megy stb. Ezért is akartam gyorsan lelépni és aludni egy fél órát, de előbb dőltem ki.Focvis: 4 évszakos van 90% rajtuk, ez is az volt ha jól rémlik.
stickermajom: egyedül ültem benne, ezért is nyomtam. Mások életével nem játszok, akkor vagy átadtam volna a volánt, vagy közöltem volna, hogy pihenő.
Aggregátor: igen, az - volt. Így már csak múlt idő.
Köszönöm mindenkinek, tényleg mázli, hogy karcolásokkal megúsztam. Aki látta élőben az autót, nem hitte volna, az autómentős pedig meg volt győződve, hogy meghalt a sofőr. Nagyra nyílt a szeme mikor mentem hétfő reggel a cuccaimért az autóhoz
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz zoo8800 #179134 üzenetére
Változó, volt mikor 6 órát tudtam egy huzamban pihenni, de volt olyan is, mikor 40 óra ébrenlét és vezetés után még mennem kellett volna. Napi 16 óra minimum volt. Pontosabbat nem tudok mondani.
Qru: ez volt a cél, fél óra pihi már rengeteget jelentett volna. Csak nem értem el a pihenőig
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz zoo8800 #179147 üzenetére
Full casco-s az autó elméletileg (Sixt autókölcsönző), viszont az elalvás súlyosbító körülmény, úgyhogy a fene se tudja még mi lesz. Az biztos, hogy 1200€ mínuszból indulok, ez a rendőrségtől kapott bünti, aztán a többit egy hónapon belül meglátjuk.
Sávtartó: ebben nem volt, a VW-ekben viszont ha nem piszkálod a kormányt egy darabig akkor fékez egy erőteljeset. Na arra tuti odafigyel az ember, először mikor próbálgattam ezt majdnem kiugrottam az ablakon ijedtségemben. De jól is jött volna ez..
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Magnum_ #179164 üzenetére
Nem, amúgy sem terveztem sokáig maradni, sok volt páromnak a 3 hét távol és a kevés pihenés miatt éreztem, hogy nem lesz hosszútávú a meló. Így viszont az elalvás miatt németben ugrott a jogsi, azt még nem tudom mennyi időre, de egy évre minimum.
Qru.: bármi mást mondtam volna, jobban jártam volna A lehető legrosszabbat mondtam, de ezt csak azután közölte velem a nővér, miután elmentek a kékek.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Magnum_ #179174 üzenetére
Másfél hónap. Fizetés hó végén fog jönni, ha nem tartja bent a nagyfőnök. Ráfizetés volt az egész elég vastagon, elég nehéz helyzetbe kerültem így, de majd lesz valahogy.
FF: ez a munka off így, úgyhogy keresnem kell valamit gyorsan.Aggregátor: az elalvásért jár az 1200€, egyébként nem lett volna semmi. Körülbelül olyan kategória ez, mintha bepiálva vezettem volna.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Magnum_ #179196 üzenetére
Már itthon vagyok, egy nap megfigyelés volt a kórházban. Vasárnap reggel már jöttek értem és jöttünk haza.
Egyébként Aggregátornál a megfejtés, magyar alvállalkozón keresztül dolgoztam kint.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz BigBlackDog #180203 üzenetére
Nekem is fékhangnak tűnik, de meglepően folyamatos a hang.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz BigBlackDog #180272 üzenetére
Pályán jártam én is így, ahogy írod, 120-as korlátnál a párhuzamosan futó fel/lehajtó 60-as tábláját felismerte és bele is fékezett....de egyébként mikor jól működött akkor elég kényelmes dolog volt, adaptív tempomat és sávtartó mellet nem is kellett sem a gázhoz, sem pedig a fékhez nyúlni jó sokáig, kormányhoz is csak időnként kellet hozzáérni.
Hosszú utaknál nem hülyeség ez az önvezetés, ha csak folyni akarsz az árral. Pedig nem szeretem, mikor nem nálam az irányítás, de tényleg elég kényelmessé tudja tenni az utazást.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz vans? #180296 üzenetére
Hohó, az ott már bőven ingerküszöb felett van - németben úgyszintén. Szinte zéró a tolerancia, 60-as táblánál GPS szerint 67-el már villant az arcomba a trafi Ha jól tudom, 4km/h a tolerancia.
Fogyi: hétvégén voltunk Párom családjánál látogatóban, 2*350km átlaga: 8,65
M1 - M0 - 4-es út
Mivel végig szakadt az eső és most nem is kellett sietni, nagyjából végig szabályosan+10%mentem. Így az út fele kábé 90-110-es szakasz volt, mégsem lett a fogyasztás drasztikusan jobb. Konklúzió: ezt az autót pályára tervezték, 150-nél van az ideális üzem. Vagy főút végig, mert olyankor 6L-t ír a BC, de a kettő közt kábé nem éri meg menni.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Még nekem sem jött meg, egy hónapja volt kábé. Autópálya, útépítés, 120-100-80-60 korlátozások jöttek egymás után. Pont azon az úton nem siettem, még a korlátlan szakaszon is 130-at tartottam, mert 680km-t kellett mennem és nem akartam tankolni (Sikerült egyébként, egy 0km-es Transporterrel voltam)
Gurultam szépen át a táblákon, folyamatosan lassulva, a 60-ast 67-el értem el - naná, hogy a mobil traffit pont a tábla mellé rakták, akkorát villant, hogy majd' megvakultam Éjjel volt, körülöttem senki sehol, úgyhogy tuti az enyém. Most már csak az a kérdés, hogy mikor küldik ki.Az a bosszantó, hogy sokszor kiérdemeltem volna külföldön (is), mégis akkor villant a traffi, mikor pont szabályos próbáltam lenni Itthonról egyébként még nem kaptam, de egy lóg most a levegőben - mikor kollégám hazahozott a baleset után, Magyarországra érve nagyon belemerültünk a beszélgetésbe és GPS szerint 150-el az M1-esen átlibbentünk egy traffi alatt. Pont akkor néztem rá a programra (CamSam PLUS, androidra, mindenkinek ajánlom aki külföldre megy, nem csak a traffik miatt, rengeteg dolgot jelez), de már szólni sem volt időm, hogy fék...úgyhogy most majd kiderül, hogy ezért jár-e a bünti, szerintem ez már a határon túl van. 146 még oké, ez biztos, de a 150 szerintem sok lett.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Nem óra szerint volt, a program szerint ami a telefon GPS-ét használja...úgyhogy az tényleges 150 volt sajnos.
Focvis: így legyen, bár nem én vezettem és mondta is egyből a barátom, hogy küldjem majd tovább, de mivel értem/miattam jött így a felét mindenképp állnám, ez a minimum. De jobb lenne, ha egyikünknek sem kellene fizetni
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz t72killer #180330 üzenetére
Osztrák, német szeret traffizni, de ott máshogy is működik, mint itthon. Ott tényleg a forgalom lassítása a lényeg, olyan helyekre rakják a traffikat ahol lassítani akarják a közlekedőket, mert veszélyes rész van, nem a pénzbeszedés a fő cél.
Franciáknál is vigyázni kell, de a hollandok talán a "legrosszabbak" az únióban traffipaxolás szempontjából.Többiek: szuper, akkor abba még belefértünk
Ezek szerint szombaton, mikor a véda alatt óra szerint 150--el (145 GPS szerint) mentem át és mellettem a román rendszámos E90 kábé egy tízessel gyorsabban ment el, még lehet ő is megússza? Meg is lepődtem, hogy a kapu alatt valaki elmegy mellettem mikor én is bőven fölötte jártam a megengedettnekLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz t72killer #180333 üzenetére
Környezetszennyezés (zaj és károsanyag). A veszélyest nem szó szerint értettem, inkább az indokolt lett volna a megfelelő szó. Nagyrészt indokolt
stickermajom: biztos VÉDA, felismerem és a traffijelző is mutatta A határ után pedig van kettő is Győrig.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz aero. #180436 üzenetére
Sajnos a többségnek ennyire bonyolult. Még a körgeometriás csomópontot, ami táblázva, felfestve, mindenezve van is képesek keresztül vágni itt Győrben, a bütykös turbókörforgalom (amiből kettő is van a 83-ason) sem szokott akadályt jelenteni egyeseknek.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz MasterMark #180470 üzenetére
+1, én is így harcolok a rendszer ellen Valahogy jobban bejön az asztali nézet, mint ez a reszponzív desin. Pedig csak meg kellene szokni, de nem akaródzik
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Mindjárt felrobbanok.
Hazaértem, leparkoltam, még telefonáltam az autóban mikor beáll mellém egy 65 körüli faszi. Kiszáll, hátramegy, kinyitja a hátsó ajtót és egy hatalmas koppanás, kocsim megremeg. Kipattanok, kérdezem hogy ez most komoly? Faszi teszi a hülyét, elmagyarázom neki, hogy ne engem nézzen madárnak, tisztán éreztem és hallottam, hogy nekemvágta az ajtaját. Erre jön a kifogás, hogy csak ő dőlt neki, közben megtalálom az ajtó helyét, a kocsi tiszta kosz és a nekidőlésnek semmi nyoma, kinyitja újra az ajtót és nicsak, pont oda nyílik. Majd elkezdi magyarézni, hogy hát ott az ajtóvédője, mit izgulok, majd miután letisztítva is látszik az ajtaja nyoma beszól, hogy mit foglalkozok vele és elsétál. Az a büdös nagy szerencséje, hogy polír kihozza, nem nagy sérülés és amúgy is sok helyen van már karc, úgyhogy nem hívok emiatt rendőrt, de ez a hozzáállás kikészít. Ha bocsánatot kér, elismeri egyből, egy semmi gond, legközelebb figyelj jobbban mondattal stresszmentesen elintéztem volna, de neki muszáj volt hazudoznia, flegmán viselkednie és még beszólnia is a végén.....
Mondtam is neki, hogy nehogy már én legyek a szar azért, mert képtelen más értékére vigyázni, de erre már választ sem kaptam. Ráadásul jól rám állt, a másik oldalon meg még egy Smart beférne a két autó közé....Utálom az embereket
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Tsebacsi #180497 üzenetére
A végén már néztek a lakótelepi ablakokból páran, gondolhatod, hogy nekem sem maradt alacsonyan a hangerőm....a vérnyomásommal egyetemben növekedett az is.
Hihetetlen emberek vannak, komolyan, és ilyen a többség....a csillagot lehazudja az égről, letagad mindent. Kedvem támadt elnyomni a csikket a szemén.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz CactuS #180518 üzenetére
és Qru: nem az autó tehet róla, hogy gyökér a sofőr, de átszaladtak hasonló gondolatok a fejemben nekem is. Viszont ebből sem tanulna, az biztos. Romlott tej az esőelvezetőbe az ultimate megoldás egyébként, jódarabig szagolhatná azt utána
focvis: nekem nem ment, muszáj volt kiírni magamból. Jobb is lett utána, köszi mindenkinek aki elolvasta Egyébként a hátsó lököst nekem tavaly cseszték össze, ezt sem írtam volna most ki, ha nem így történik az egész.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz 6030D #180531 üzenetére
Elengedtem, felesleges tovább ragozni, ha kib@szok vele nekem nem lesz jobb, viszont utána várhatom mikor esik le neke is tesz nekem keresztbe. Rendszámot megjegyeztem, autó típusát is, úgyhogy messzire el fogom kerülni - remélem a melegebb éghajlatra való elküldése, amit utolsó szó jogán kapott tőlem őt is arra fogja késztetni, hogy messziről elkerüli az autómat.
Egyébként a dashcam ott lógott a szélvédőjén, gondolom másnál a szálkát, magában a gerendát sem esete áll fent.
Jut eszembe, nekem is már egy ideje fent a dashcam, sok olyan esetet rögzített is már amiket a bp-i autósok töltögetnek fel, de azokkal nem törődök, nem azért vettem. Viszont múlt héten kifordultak elém a négyes úton, ott satuval épphogy elkerültem az ütközést, azt a felvételt elmentettem magamnak. Ha sok ilyen lesz, majd én is csinálok egy összeállítást
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #180649 üzenetére
11 éve M, 7 éve B. Motorral egykerekezésért kétszer állítottak meg süldő koromban, autóval pedig tavalyelőtt voltam részese egy finn ellenőrzésnek, de csak szonda volt, jogsit nem néztek.
Úgyhogy nekem sem volt még rendes, kiintős igazoltatásom
Pedig privát autóval az évi 20e km megvolt átlagban, plusz a motorozás, meg most a másfél hónap meló is rádob úgy 20e km-t, szóval statisztikailag már meg kellett volna történnie párszor[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
válasz rbalint88 #180894 üzenetére
Hatalmas +1! Már Győrben is mindennapos, hogy ha torlódik a forgalom, akkor beállnak a kereszteződés közepére és a keresztforgalom is sz.pik. Roppant dühítő, szabálytalan, és - ahogy a példa mutatja - veszélyes is.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Integrale #181364 üzenetére
Az új IS épp ezért nem is lesz már forgalmazva az EU-ban
Pedig kívülről az összes gen közül az tetszik a legjobban, még ha belülről maradt is a 3.gen. Vószínűleg a többi felsorolt típus sem fogja sokáig húzni itt az EU-ban, köszi SUV-őrület...tblodi: jujj
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- creation: Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- Motoros topic
- 2009 elején jön a Braid PC-re
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Házimozi belépő szinten
- Óra topik
- iPhone-t használók OFF topikja
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!