- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- OnePlus 3T - T apó itt van
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Firmware-frissítés a Kioxia SSD-kre
ph A Toshiba-korszakból származó meghajtókra is vonatkozó frissítést mindenképpen érdemes telepíteni.
-
Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
ma A Mijia 3C régóta piacon van, de folyamatosan egyre olcsóbbá válik, most a Tomtopnál akciós.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
roberto211 #19688 üzenetére
Szerintem kicsit bazári. Ezeket az adatokat mondjuk egy E46 M3 is tudja, ami a megfelelő helyen hajt, és mégsincs az az érzése az embernek, hogy valaki a Hawanna-telepi garázsban próbált Michelisz Norbi lenni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz
trassher #19806 üzenetére
Ma a másik fajta ökörrel találkoztam. Csepeli gyorsforgalmi, szürkület (du. 5 körül), fiatal gyerek egy Fiestával. Követési távolság szigorúan 60cm, tol mindenkit, lámpa off. Mikor mögöttem volt, villantottam párat a ködzáróval, de hát nyilván halottnak a csók...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Bocs, lusta vagyok visszaolvasni.
Jól érzem, hogy elsőkerekessel próbálkozott a kolléga gumiégetni, amiből kuplungégetés lett?Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
parandroid #19962 üzenetére
A benzin itthon is 1.06 körül van.
Az meg nem lepne meg, ha a közeljövőben a dízel drágulna picit a németeknél.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Értelmeset egyikből sem kapsz 700 alatt. A Marea épp 400 alatt jár...
Ráadásul a zömében leginkább semennyiért nem kapsz értelmeset, MX3, Astra GSI nagyon ritkán van nem szétrúgott fos állapotban pl., az Almera amúgy is ritka, mint a fehér holló... A Pumák meg tudtommal irgalmatlanul rohadnak.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Egyébként valaki mondja el, hogy mi kerül ezekben a szoftverekben ennyibe?
Az eladott mennyiség esélyesen marginális, tehát bevételt nem nagyon lehet belőle csinálni.
Megcsinálni mindenképp meg kell.Az meg, hogy drága szoftverekkel és azok jogvédettségével a saját autóik szervízhálózatát ritkítja a gyártó, finoman szólva is furcsa gondolat.
A szoftver nyilván pénzbe kerül, ez tök oké, én is ebből élek, de el kell választani azt, hogy valamit belső használatra fejlesztünk, és akkor benyeljük a költséget, vagy eladjuk, de akkor viszont megfelelő mennyiségben és értelmes áron. Köztes út nem nagyon van.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Gergőke88 #20045 üzenetére
Ez a szoftver egy mellékterméke az autógyártásnak.
Nyilván drága kifejleszteni, de ha nem csinálják meg, magát az autót sem tudják fejleszteni/hangolni, stb.Szóval szükségszerűen ott van.
Ezek után olyan áron árulni, amin senki nem veszi meg, szerintem elég furcsa piaci magatartás.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ok, és otthon miért nem csinálhatok meg egy diagnosztikát egy can kapcsolaton?
Azon felül, hogy a márkaszervíz utána nem feltétlenül tudná átb@szni a tulajt, hogy belevert a kartergáz az indexbe, kicseréltük a rotációs csappantyú pneumatikáját a hármas és a négyes hengerben.Nem kell, hogy ingyen legyen, de sok 100 ropi magáért a szoftverért szerintem itt túlzás. Főleg, hogy esélyesen egy hét alatt meg lehet ínri, mert igazából az egész nem több, mint egy nagy adatbázis, hibakódokat és azoknak valamilyen kombinációját mappeli hibaüzenetekre.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz
zoo8800 #20124 üzenetére
Arra próbáltam célozni, hogy 40.000km egy mai autónak semmi, tehát semmilyen következtetést nem lehet az alapján levonni, hogy ennyi alatt nem állt meg. Nagy baj volna, ha megállt volna, az a normális, hogy nem áll meg.
Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy az E46 rossz, mert nem az, és még szép is, csak arra célzok, hogy a fentebbi állítás kb. azzal volt egyenértékű, hogy "gurul". Ezt pedig azért elvárjuk tőle, valljuk meg.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
BLeP_i #20138 üzenetére
Meglepetéseket okozhat, bár ilyen szempontból egy gyenge, elsőkerekes autónál kevéssé kell aggódni.
Egy erősebb összkerekesnél pl. egy kanyar közepén, tartott gáz mellett kiugró fokozat igen vicces dolgokat tudna okozni. Azt az ívet a legkacifántosabb erdei sikló is megirigyelné.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz
bitpork #20199 üzenetére
Az a baj, hogy egy papírtalan donor és egy felújítandó együtt biztos nem ér annyit, mint egy értelmes.
Márpedig a mobildén lévő 6.500 eurós tűnik nagyjából értelmesnek.
És ebbe a képletbe bele kell venni azt, hogy ha megpróbálod nyugatra eladni, akkor tőlünk tuti nem viszik el annyiért, mint mondjuk egy némettől.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
h1ght3chzor #20221 üzenetére
Ráadásul nagyon pici a legtöbben a hely (főleg a két üléses roadsterekben), ezért elég könnyen betűt, nincs vele para.
Mx-5 140-nél még oké, de nem egy suketszoba...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
parandroid #20330 üzenetére
Azért vegyük figyelembe, hogy a munkaerő és a várható okozott kár is lényegesen kisebb költség. Ugye a magyar üngyintéző a német bérének harmadáért dolgozik, itthon a járműpark átlag értéke jóval a német alatt van (nagy valószínűséggel kisebb kárt okozol egy balesetnél), a szervíz is olcsóbban javít sérült autót, illetve az egészségügyi ellátás is lényegesen olcsóbb.
Szóval az világos, hogy olcsó a biztosítás, de a költsége is elég kevés, szóval ilyen szempontból nem lehet párhuzamba állítani az ottanival. Ennek ellenére valóban nem drága, de nem annyira félelmetesen olcsó, mint látszik.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
runner 125 #20384 üzenetére
indokolatlan az 5W hidegoldali viszkozitás, mert 15 fok alatt úgysincs indítva.
Azért ebben se légy biztos. Attól, hogy nincs látványos különbség egy 5w és egy 10w között 15 fokon, még elég nagy különbségek lehetnek. Ne feledd, hogy ha a melegoldali viszkozitás azonos, akkor a két görbe 90-100 foknál találkozik, tehát 15 fokon is valószínűleg sokkal rosszabbul ken egy 10w, mint egy 5w.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Gergőke88 #20435 üzenetére
Ez nem gtk, hanem tk. Ha már kiszakad a kerék, ott annyira elmásznak a futómű bekötési pontjai, hogy azt ha rendberakják se lesz jó soha. Eszi a gumit, szar egyenfutás, stb.
Arról nem is beszélve, hogy esélyesen durrant az összes lufi, kapott a hajtáslánc is bőven, szerintem az eleje eléggé szétcsavarodott.
Ettől függetlenül simán lehet ez még hahun törésmentes, női tulajtól...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Mélyen egyetértek.
Főleg a mostanság megfigyelhető árpolitika okán.
Amikor 430 volt a sima 95-ös, akkor a prémium 95-ösök 440-ért mentek. Ez ugye gyors fejszámolással kb. 2.25% különbség. Ennyivel még talán fogyaszthat is belőle jobban.
Most 330 a sima 95-ös, és 345 a prémium, ami bizony 4.5% különbség, szóval szépen megdrágították csöndben. Azóta én sem veszem, egyszerűen nem éri meg.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz
kalmanchris #20571 üzenetére
Igazából nem nyomás, hanem nyomás hiánya, mert ugye itt "szív" a motor.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Torrent meghívó kunyeráló
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HTPC (házimozi PC) topik
- További aktív témák...
- ÁRON ALUL - Dane Solrig motoros textildzseki béléssel
- Eladó Denver SHP-102 Okos konnektor
- 8 részes asztali grill
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Új 5MP 20x Optikai Zoom Kültéri PTZ IP Camera Tuya ONVIF 2592x1944P Synology NAS kompatibilis