- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Netfone
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Az a szomorú, hogy a törésteszt pontszámokba is ezeket a biztonsági elektronikákat számolják már bele.
Ez meg siralmas, döntsük már el, hogy ütközésbiztonságot vagy vezetéstámogatást szeretnénk mérni, de ez így összesítve kb. olyan, mint ha a kiszemelt leányszó szépségét és főzni tudását megpróbálnánk egy skálán mérni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #71883 üzenetére
De ha hothatch/gti kell, akkor igazából nem az a cél, hogy kurvagyorsan menj vele, hanem hogy élményt adjon. És a szívó 6 henger hangja, na az tud olyat.
Tudom, hogy a csiga karakterét szereted, csak az olyan kicsit steril nekem egy hothatch-ben. Főleg, hogy ezek a mai csigás motorok mert nem olyan kulturálatlan állatok, mint a 323 turboban pl, ami 3000 alatt full döglött, utána viszont tol 6500ig, fújtat, szuszog, stb.
Tök jók ezek a mai csigás motorok amúgy utazóautóba, de egy olyan gépbe, ami arra való, hogy vigyort csaljon az arcodra, szerintem túl sterilek.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #72274 üzenetére
Szerintem nem olyan vészes. Angliából elem van hozzá, a bódé ugyanaz, mint a GS300 esetén, az meg nem olyan ritka.
A v8-tól nem félnék, meg az automatától sem, nem egy kihegyezett motor, meg ugye ugyanez van az LS-ben, SC-ben.Ami tuti szívás, az az a része, ami különböző a balkormányosban, mert az nem nagyon lesz bontottan sehol.
Tehát ha a futóműben van valami gyengébb pont, ami nem szereti a magyar utakat, akkor az roller lesz, jah.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #72809 üzenetére
Jaja, elég drága lett volna a repjegy, nem volt igazából drágább így. Cserébe a Bledi tónál is meg tudtunk állni pár napra idefelé, meg rendesen be tudjuk járni a sziget. Szóval jah, némi matekolás után így döntöttünk.
Kocsival azért haza is tudunk vinni 1-2 üveg jó bort, vagy bármi egyebet, ami megtetszik. Hoztam kettlebellt, ha rámjönne a gyúrhatnék...
Jah, és nincs motoros jogsim/tapasztalatom, szóval így nem nagyon robogóznék errefelé.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #72925 üzenetére
Hát, én meg Astrát nem vennék.
Csak úgy gondoljuk végig a történelmét:
F: Gyenge és sokat fogyasztó motorok, irgalmatlanul rohad, gagyi fos.
G: Még mindig proliautó, ugyan nem rohad úgy, mint az F, de legalább 1 liter benzinhez már kell két deci olaj. No nem baj, a magyar ember úgyis trabin/wareszon edződött, megszokta.
H: Továbbra is borzasztó benzinesek, szerintem elég silán minőségű beltér, nem is szép autó. Szerelhetőségéről mindent elmond, hogy első izzót a kerékdob felől kell cserélni. (WTF?!)
J: Na, motorikusan már nem olyan rossz a helyzet, de vályogból könnyebb lenne. A leg fapadabb verzió nehezebb, mint az IS-em. Pedig utóbbiban több az extra.
K: Végre nem sárnehéz, de legalább a hátsó ablakhoz adnak két középkori puskát, hogy ne érezd magad annyira esetlenül a lőrés láttán.Bíztató sorozat, nem?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Gergőke88 #72941 üzenetére
Most épp szó nem volt egy japóról sem, az ISt csak azért írtam bele, mert mégiscsak egy mérettel nagyobb autó, meg hát sorhat, kardántengely, tehát minden benne van, amitől nehéz lehet, mégis könnyebb, mint egy J Astra, ez azért valahol nincs rendjén.
Azért az Astra ellen éppen játszó Focusról nem tudnék ilyen foslistát összeírni.Kornel:
F Astra egyébként mai napig az egyik legjobb népautó Magyarországra, nyilván a rozsda nagy ellensége, de egy korabeli japánnak is.
Hát nem tudom, lehet, inkább ülnék 1-es Swiftbe...
Mi a jó benne? A gyenge, de sokat fogyasztó 1.4, 1.6 benya, a full kopogós műanyag beltér? Oké, az alkatrész valszeg fillérekért van, de ha egy autó mellett ez az egyetlen pozitívum, akkor nem feltétlenül jó népautó.
Azért volt nálunk népszerű, mert nagyon olcsó volt. Olyan is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz B-L-A-C-K #72983 üzenetére
Vectrat vezettem, az ülés nekem annyira nem jött be (ez ugye abszolút ízlés kérdése), illetve nem túl tartósak a beltéri műanyagok, de ezt leszámítva egyben volt, nem volt vele semmi bajom. Szóval attól, hogy az Astrakat alapvetően nem tartom jónak, nincs minden Opellel bajom.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Szada85 #73056 üzenetére
Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja
Pont az a bajom a G Astraval, hogy ezt nagyon sok autó tudja jobban. Akár egy Fóka1, akár egy E12 Corolla, elég sok lehetőség van, ami ugyanolyan unalmas autó, A-ból B-be közlekedésre való, de sokkal minőségibb benyomást kelt.
Ezért nem is kevertem ide a gsit, mert azt nem erre vesz az ember, hanem mert élvezni akarja, és arra viszont tök jó.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz sagesz93 #73188 üzenetére
Engem is lekoccoltak Algheroban egyik este, csak volt annyi reflexem, hogy kinyomtam a kuplungot, így amikor meglökte a kocsit hátulról, csak gurultunk egy kicsit, de nem keletkezett anyagi kár.
Kis olaszos anyázás, aztán mentünk tovább.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #73250 üzenetére
Hát igen, a válság óta itthon nagyon kevés magánszemély vesz 5-6m fölött autót, és azoknak is olyan egy jelentős része a konstrukcióból fakadóan, hogy nem venném meg használtan. (pl. psa-bmw 1.6 turbós benzin)
Szóval érthető, hogy ez nehéz, nem szívesen keresnék most autót ezekkel a kritériumokkal.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #73253 üzenetére
Ha már Oktatáv vagy Superb, benyás Mazda6 kombi nem játszik?
A 2.5-ös már automatával is alkalmas arrébbállásra.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen