- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- Netfone
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MG5 menetpróba
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #66529 üzenetére
Igen, de ugye az első hűtött (emiatt vastagabb), a hátsó meg szimpla.
Jaja, a téli alum 16-os, de az is úgy megy fel, hogy alig marad hely a nyeregnél.Saint_: persze, tök oké, annyi, hogy nálam szempont volt az, hogy néhány pályanap is beleférjen.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Szada85 #66686 üzenetére
Először azt hittem, hogy Qtya topiktárs cserélte le az IS-t, aztán leesett, hogy más név, csak az avatár ugyanaz.
Szép ez a gép.
Jó ez a Vectra amúgy, nekem az volt vele az egyetlen bajom, hogy kevés futás mellett is rondán málnak a műanyagok a beltérben, nem kelti túl minőségi autó benyomását belülről.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #66771 üzenetére
Jó, hát a Honda nem gyártott szép autót az S2000 megszünése óta, ezen nem lepődnék meg.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Pedig az NC már pont hogy masszívabb, meg belül is több tér van benne.
Mostanság ültem párszor egy cimborám ültetett NB-jében. Na, abban tényleg a földön ülsz.
Meg az már a Te magasságodhoz kicsi.
Az NC a nagyobb motorral szerintem elég élhető, egyrészt 185-190 centiig kényelmes, elég masszív is, széria a klíma, ha meg sokat kell autópályázni, ott a hardtop - azzal nem zajos.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #66865 üzenetére
A kompresszor egy tök külön kit volt hozzá, nem mindegyik kompresszoros tudtommal.
vilike: az enyém is egy két literes szívó, nem is kirívóan erős a tömegéhez képest, de azért autóztunk már vele jópár mosolygósat.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #66871 üzenetére
Be vótak b..va mind!
Tudtommal a kompikat a TTE akasztotta rájuk, gyári garanciával.
Mint ahogy pl. az IS-hoz is volt, csak nagyon ritka.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Lézerparaszt #67026 üzenetére
Kipufogóból mi jön, mikor próbálod indítani?
Ha semmi, akkor nincs benzin, ha megjelenik némi benzinszag/benzin, akkor nincs gyújtás.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #67034 üzenetére
Persze, alapvetően igen.
Mondjuk az Agila ugye egy vagyonőr, szóval szerintem valami halál triviális oka lesz, mert amúgy egyszerű, mint a faék.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Termi16 #67344 üzenetére
Ha már itt vagy, áruld el kérlek, hogy mi késztet arra, hogy vegyél egy kicsi, de magas autót?
Tényleg kiváncsi vagyok, hogy ki a franc veszi ezeket, szóval itt a lehetőség, most szeretném megtudni!Egyébként Rav4-et néztél? Igaz, az nem ennyire divatsuv, de legalább tényleg elmegy valamennyire terepen is.
Qru: Tucson volt korábban is, de az nem a CX3 méret.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Azért városban az sem fog sokkal kevesebbet enni.
Meglepően takarékos amúgy, egyszer vezettem a 2.5 automatát, eléggé baromállat stílusban evett 10 alatt valamivel, de városban szerintem az is fölé megy. A sima 2.0 szívóm is bepuszil 11-12 litert, ha tényleg szarok a körülmények (sok rövid táv, dugók, hideg idő).
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #67449 üzenetére
Na igen, visszatérnék oda, hogy hogy is volt ez a sokszínűséggel meg az ízlésekkel.
Engem pl. nem zavar, hogy zajos az IS mondjuk 160 fölött, meg hogy sokat fogyaszt, mert szeretem annyira vezetni, hogy bőven együtt tudok ezekkel élni, és rohadtul nem vágyom egy csendes hibridbe pl.
Aztán lehet, hogy ez idővel változni fog.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz pècsimunkás #67538 üzenetére
A Golf4 egyetlen ismeretőjele szerintem, hogy 12 belőle pontosan egy tucat.
Cserébe a ritkább/exotikusabb motorral szerelt példányokat kivéve szar is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ültem 1.4-ben és 1.6-ban is.
Borzasztó minőségű kárpitok, kopogós műanyag (az E11 facelift Corollám beltere sokkal élhetőbb volt), lomha motorok, butus futómű.Azért mondtam, hogy az egzotikusabb motorokkal megáldott modellek jobbak, mert a v5-ben ménesen kívül van normális ülés, meg kárpit, meg illyenek. De az alap verzió a viszonylag alap motorkkkal szerintem borzasztó fos volt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #67676 üzenetére
Itthon már az 5+ éves Passatját is mindenki prémiumautónak hiszi.
M3-M31 lehajtó, van valami korlátozás, belsőben megyek, előzök egy buszt, előtte még éppen elférve megelőz jobbról.
Ok, elbambultam, akár el is engedhettem volna, egyszer belefér.
Node ez után egyből realizálta is, hogy igenám, de jön a balkanyar. Így hát befékezett előttem, és kiderült, hogy a kanyarban már lassabb, mint én lennék. Na, ez már azért nálam is átvitte az ingerküszöböt, szóval index ki balra, aztán nézzük. 180 fölött elég vékonynak tűnt az a 2.0 tdi, de kitakarodni a belsőből már nagyon nehezére esett.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Pont azon lepődtem ma meg, hogy egy kanyarkijáratnál rárúgtam a gázra, arra számítva, hogy kicsit kirakom a seggét, és nem csúszott meg a T1R.
Pedig víz is volt, meg hideg is, aztán mégis betapadt rendesen.CoolBoy323: vedd meg nyugodtan, az egy kibaszott tartós technika. Ha rendesen karban volt tartva, még ennyit elmegy. Az én Lexusomban is kb. ennyi van.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nők, nőügyek (18+)
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Ausztria - élmények, tapasztalatok
- GTA V
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Babzsákfotel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen