- BYD Atto 3 menetpróba
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz
stickermajom #185070 üzenetére
Biztos nem fullad le, de ha nem pánikol az ember, érezni hol van az a pont, amikor a motor már le akar fulladni
De elfogadom, a videó azoknak készült, akik nem merik benyomni tövig a fékpedált, ergo nem is biztos, hogy észreveszik mikor akar lefulladni.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
MC Pite #185087 üzenetére
Természetesen előfordulhat, hogy helytelenül csinálom. Nem voltam még vezetéstechnikai tréningen, egyszer kipróbálnám.
Szerencsére túl sokszor nem kellett vészfékeznem. Ha kellett, rárúgtam a fékre, és mielőtt megállt volna az autó, benyomtam a kuplungot, hogy ne álljon le a motor. (és megálltam az őz előtt, tehát sikeres volt)Igen, öreg Merci, nincsen vészfékasszisztens, meg ilyenek. Az asszisztens a bal egyben ül
-
barnam_
nagyúr
válasz
molnarpeter #185243 üzenetére
Holnap kiderül. Ahol most van az autó, nem biztos, hogy tudom tölteni, az akkut első körben nem szedném ki. Ha beindul, átállok vele oda ahol tudom tölteni; ha nem, akkor megszívtam
#185250 Qru: igen, itt volt az ideje a váltásnak
#185252 rbalint88: következő avatarnak egy kalóz maci jó lesz -
barnam_
nagyúr
válasz
rbalint88 #185258 üzenetére
Hát azért nem
De lehet, hogy ott is van áram ahol most parkol az autó.
Múltkor volt róla szó, hogy "milyen jó Újpesten lakni, mert a csórók már kiköltöztek az agglomerációba"... hmm valóban, a cigányok itt üvöltöznek az ablak alatt 23h-kor, rájuk nyilván nem vonatkozik a kijárási tilalom. Lehet, csak a kutya sétáltatók vesztek össze
-
barnam_
nagyúr
Pár havonta fel szoktam tölteni (nem is lenne nagyon fontos, mert nem bevásárlóautó, nem megyek vele pár kilométereket). Sarut rátettem, 1 izzítás, nem sokat gondolkozott
Ezeknél az izzítás vesz ki sokat az akkuból: az előző akkunál előfordult, hogy több hét állás után többször izzítottam, utána már nem maradt ereje a motort is megforgatni. "Hülye szokás", egy izzítás után lett volna még ereje beindítani, helyette vehettem új akkut (a mostanit, sürgős volt). Most miután hazaértem szülőkhöz, azért feltettem töltőre.Van fogyasztás is, 6,75l (ez még szeptemberi rátankolásokból jött ki, ma volt teletank).
Autót is mostam, de nem használtam saját eszközt, itt pirossal külön felhívják rá a figyelmet -
barnam_
nagyúr
válasz
molnarpeter #185284 üzenetére
Nagyon hidegben, többszöri izzítás után szebben indul. De egy izzítással is beindul.
Így van, a visszajelző piktogram kialvása után nem áll le az izzítás. A relé gyújtás ráadás után kb. 20 mp-el kapcsol ki, de azt bentről nem hallaniIlletve után izzítás is van, miután beindult a motor.
Meg elvileg a fordulatszámot is meg kellene emelnie télen hidegindításnál, de én nem láttam még különbséget. -
barnam_
nagyúr
A Skordén (vagy akármilyen modern dízelben) ne kelljen már többször izzítani
Barátnőm faterjának 350 CDI-je -állítólag- nem is izzít: azt mondja beül, kulcsot elfordítja ütközésig, aztán indít. Szerintem az már akkor elkezd izzítani, mikor kinyitja az autót, csak nem hozza a user tudtára.
Sőt, elvileg izzítás visszajelző sincs benne(W212 FL)
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #185435 üzenetére
Nekem most 3 éves a TS860, idén összesen 200 km-t tettem bele, azt is ma
de nem éreztem, hogy csúszkált volna az autó.
A futóműre lehetne gyanakodni, de hátul ugye nem állítható - viszont az első tengelyre rá lehetne nézetni.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #185446 üzenetére
Az hogy valamit ötször végeznek el, nem jelenti ma már, hogy akkor jó
Vagy a hátsó van elállítva (ezt azt hiszem írtad is, hogy nem az igazi), azt meg nem fogják kicserélni azért, mert csúszik - azt mondják majd, hogy hátrébb a lovakkal.Illetve ha egyedül ülsz az autóban, és az úton sincs körülötted senki, én megnézném kikapcsolt kipörgésgátlóval, hogy mi történik, merre akar csúszni.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
Redneck #185565 üzenetére
Sajnos sejtettem...
Bentről nem venni észre, mikor sérül csak a rendszám, és mikor a lökhárító. Ha a rendszám hajlott, akkor mögötte is.
Casco nem úgy van, hogy az önrész 10% vagy 100 ezer? Tehát az önrész minimum 100k, vagy ha több, akkor a 10% - vagy fordítva?Ha a casco önrész miatt nem éri meg, akkor nem cseréltetném a lökhárítót, hanem csak műanyagossal javíttatnám.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #185600 üzenetére
Nem kell a többesszám, egyedül iszok
Szabadságból 3 maradt decemberre, ezúttal a két ünnep között dolgozni fogok (szerencsére csak otthonról), ilyen is régen volt. Tavaly ilyenkor a januári Puerto Rico-i utazásra készültem, más volt a hangulat. Oda most is szívesen visszamennék, a földrengéseket tökre megszoktam már -
-
barnam_
nagyúr
Generali biztosítónál online le lehet mondani valahol a biztosítást?
Keresem, de egyelőre nem találom a rendszerükben... -
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #186069 üzenetére
Külföldi munkavégzés felmentést jelent alóla.
Nyilván a vírus nem szereti a devizát, ha jössz Mo-ra költeni az eurót, azt lehet#186066 Qru: sikerült végül, de utálatos, hogy a lemondást nem lehet online rendszeren keresztül intézni. Emailben elküldtem.
Úgy vagyok vele egyébként, hogy nem drága a biztosítás, inkább kifizetem egyben, de akkor ha itthon vagyok, bármikor tudom használni az autót.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #186075 üzenetére
6/A. * Az üzleti, illetve gazdasági célú utazásra vonatkozó rendelkezések
10/A. § * (1) Ha a Magyarországról történő kiutazás célja olyan üzleti vagy gazdasági célú tevékenység, amelynek tényét a magyar állampolgár Magyarországra történő visszautazásakor igazolja, a magyar állampolgár a kiutazást követően Magyarország területére korlátozás nélkül beléphet.Mindenki így jön haza, ha a határon egyáltalán megállítják, mutatja a munkaszerződést, és mehet tovább. Aki nem dolgozik kinn, annak 10 nap karantén.
Németeknél nincs ilyen enyhítés, ott visszafelé 10 nap karantén automatikusan, és nem a rendőr mondja meg, hanem neked kell online regisztrálni. -
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #186079 üzenetére
Nyilván fasság az egész... mármint járványügyi szempontból.
Illetve egy dologra jó, hogy határon belül tartja az embereket, de aki kinn dolgozik, hazajöhet. A kivétel célja szerintem is az üzleti élet megkönnyebbítése, de ez egy jogi kiskapu. Pl. ha beleírnák, hogy a "magyar állampolgár magyar munkahellyel rendelkezik, és a kiutazása üzleti célú", akkor máris nem lehetne kihasználni.
Az osztrákoknál a szar forint ellenére is annyival olcsóbb? (fogalmam sincs, itthon próbálom beszerezni ami kell, vagy külföldről rendelni ide) -
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #186085 üzenetére
Tavasszal majd bevásárolsz, ne húzd fel magad
Itt csak egy kis rosé fogy, de kellemes.
Zala nekem is megvolt ma, csak a 75-ös út. Szikrázó napsütés, ~9°C, a 113 lovat esély sem volt megindítani
Fogyasztás nincs egyelőre, de valószínűleg nem lesz átlag alatti (7l).[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
Integrale #186533 üzenetére
A totál károsaknak agyára ment a reklámblokkolók tiltása, még Edge-ben is reklamál, hogy kapcsoljam ki - pedig abban nincs is reklámblokkoló
Szóval a cikket nem tudtam elolvasni, de helyeslem a távozását, menjen valami normális helyre.szerk.: ha jól értem, Gajdán pedig megy a TC-hez. Az ő videóit bírom, bár egy kicsit túl magyarázza a dolgokat. Meg névrokon
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Én is tankoltam ma, 7,57l lett, ez már téli gumival.
Mostam autót is, természetesen délután eleredt az esőszerk.: Generali visszajelzett, hogy elfogadták a biztosítás felmondását, szóval az is OK.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
Integrale #186607 üzenetére
Hát igen, az autófenntartás költséges dolog, ha az ember hobbiként tekint rá
Én most már csak tankolok meg biztosítást fizetek. Persze ha kell valamit javítani, intézem; de nem akarok mindent kicserélni rajta. (majd egyszer...)Egyetértek a többiekkel, a bordó is tetszik, meg focvis fehér GTI-je az új felgenekkel
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #186630 üzenetére
Hurrá!
Jöhet valami Volvo? -
barnam_
nagyúr
válasz
Kickass #186689 üzenetére
Nekem a 300D most januárban lett 28 éves. Nyilván feneketlen mennyiségű pénzt tudnék rákölteni - de jelen állapotban is nagyon simán megy. Most volt egy Zala-Somogy-Baranya (Pécs) kör oda-vissza, jó volt a Zselicben kanyarogni. Csak ne lennének ilyen szarok a magyar utak... (Esetleg az első futóműre is rá lehetne nézetni, van-e valamilyen lógás.)
Boldog Új évet a topic CarTársaknak!
-
barnam_
nagyúr
válasz
F_Zolee #187011 üzenetére
Előfordulhat, de azért ez szerintem ritka.
Velem ezt akkor játszották el, amikor a hátsó stabrudat a kerékaggyal összekötő pálcából Febi helyett a nagyon márkás "Stark" nevűt küldték
És ezt úgy, hogy mikor leadtam a rendelést, mindenből volt készleten a weboldal szerint.
Másnál nem volt probléma. De itthon is van szinte minden a Kauffernél, felesleges Berlinből rendelni (ottani az Autodoc).szerk.: levelezés köztem és az Autdoc között:
Én: Today I received the package, but two parts are not what I've ordered. I attached an email about the original order, and a picture about the invoice which I've got with the package.Here's what I ordered: FEBI BILSTEIN 02891Here's what AutoDOC sent me: STARK SKST-0230099Ők: We apologize for created inconvenience however the part(s) that you have initially ordered were out of stock and in order to avoid the delay of the dispatch process our technical department has checked for the compatible alternatives that are from another brand.
The parts are also new and comes with 3 years of warranty.
The prices of the Stark parts are a little bit higher however as a compensation for created inconvenience we have matched the prices.
The provided alternatives should fit your vehicle, in case if the parts are not compatible or you do not like them,please let us know..[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
F_Zolee #187019 üzenetére
Na jó, akkor a ritka nem a jó szó
Inkább azt mondanám, hogy kevéssé valószínű.
Nem tudom hányszor rendeltem tőlük, mert volt, hogy autodoc, volt hogy autoalkatreszonline, stb. domain nevek alól rendeltem - de mind mögött az autodoc van, és csak egyszer fordult elő.
Nem igazán zavart a dolog, mert egy kis értékű alkatrészről volt szó, de ha az amúgy is drága Sachs gátlók helyett küldtek volna valami Stark-ot, akkor kva pipa lettem volna.2018-ban rendeltem tőlük utoljára, azóta szinte minden keresésem a Kauffert hozta ki olcsóbbnak.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
gzbotii #187054 üzenetére
Már decemberben megtörtént a névváltás... untam a régit
#187056 Qru: remélem nem fog kelleni...
#187057 kisza25: BUÉK neked is, a legjobbakat!
szerk.: hogy ON is legyek: ma kicseréltem a hátsó szélvédőfűtés biztosítékát, remélem csak egyszeri eset volt.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
molnarpeter #187096 üzenetére
Igen szedán, de attól még meglehet szakadva a vezeték valahol... majd kiderül, nem próbáltam még ki.
-
barnam_
nagyúr
válasz
tboldi #187345 üzenetére
A Merci is csak akkor sípol, ha legalább helyzetjelzőn van, és kiveszed a kulcsot. De olyan hangerővel, hogy ember nincs aki elfelejtené lekapcsolni a lámpát
(ugyancsak, ha kulcs nélkül kapcsolod fel a lámpát, sípol - viszont arra most nem emlékszem, hogy csak nyitott ajtónál, vagy kulcs nélkül mindig sípol-e a lámpa miatt)
Milyen érdekes vannak gyártók (pl. Hyundai) amik más megközelítést használnak: sípolás, bimbammolás helyett egyszerűen lekapcsolja a lámpát, ha elfelejted.
-
barnam_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #187538 üzenetére
Ez egy tök jó út, magyar viszonylatban!
Nekem ez a kedvencem... azért sokat elmond erről az útról, hogy a Google autója is inkább a földúton ment -
barnam_
nagyúr
válasz
#89309696 #187725 üzenetére
Reggel majdnem nem indultam el... na nem azért, mert nem indult volna be a dízel Merci, hanem mert azt a nyomorult kulcsot nem tudtam elfordítani a 3 közül egyetlen zárban sem.
Naná, hogy akkor fagy be a zár, amikor sietni kellene... szerencsére volt kéznél zár-jég-oldó, így a bejutás megoldódott és persze 1 izzításra indult is. Az másik dolog, hogy motort melegíteni nem volt idő (amúgy se fogom telefüstölni az utcát), a gázpedál fagypont alatt meg "ragadós": mikor váltásnál elveszed a lábad a gázról, nem ejti vissza azonnal a fordulatot - kuplung benyomásra meg felpörög az autó... Fújkálom az istennyilával is a gázpedál rudazatot, de valószínűleg szét kellene szedni és rendesen bezsírozni. Amikor eléri a víz a kb. 40-60°C-ot, normálisan működik már.
A hátsóablak fűtéssel kapcsolatban pedig valószínűleg molnarpeternek lesz igaza: ma megnéztem, és újra megolvadt a biztosíték
Szétszedni nem fogom emiatt az autót, de azt kipróbálom majd álló helyzetben, hogy mennyi idő alatt égeti ki a biztosítékot.
Van fogyasztás is, akit érdekel: 7,19l/100km - 802km - 57,66l (országút és autópálya)
-
barnam_
nagyúr
válasz
molnarpeter #187728 üzenetére
25A-nek kell lennie, olyan is volt, meg olyanra cseréltem. Arra vagyok kíváncsi, hogy egyrészt egyből vagy lassan megy-e ki; vagy esetleg 1-1 fogyasztó bekapcsolására olvad-e ki (bár ez elvileg nem releváns, mert külön biztosíték van a szélvédőfűtésnek).
A biztosíték mögött van a reléje, arra is rá lehet nézni. Az valószínűleg működik, mert a középkonzolon a szélvédőfűtés visszajelzője az előírt 15-20 perc után kialszik.
A zárnak adtam WD40 fehér zsírt, az szokott segíteni rajta. Ebből szoktam fújni a gázpedál rudazatra is, de szerintem nem tudom a megfelelő helyre juttatni, az a gond (vagy már csak hajtógáz jön a palackból).#187727 Qru: jaja, vidéki országút - autópálya tempóra télen teljesen jó.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Ez a WD40-es kezelés hatásos volt, gond nélkül elfordult a kulcs a zárban
-4,5°C volt reggel, a biztonság kedvéért 2x izzítottam, de nem volt a Fehér Farkas által vizionált apokaliptikus jövőkép, vagyis simán beindultCsak a jegesedéssel szívtam egy kicsit, mert a jégoldó ugyan gyorsan feloldja, de kb. egyből visszafagy....
#állófűtéskell
-
barnam_
nagyúr
válasz
Doki16 #187748 üzenetére
A villanyos jó dolog és olcsó(bb) lenne, de ezt a lakótelepi parkolóban viszonylag nehéz kivitelezni, bár a második emeletről még csak-csak ki lehet lógatni a hosszabbítót
Engem nem zavar, hogy hideg van; csak jeget ne kelljen kapargatni - szerencsére ma már fagypont alá is ritkán süllyed a hőmérséklet télen.#187751 xEon1337: uh ba..meg.... rémálom...
#187749 BigBlackDog : ráadásul nagyon veszélyes is, mert egy helyben álló autónál az életben nem olvasztja le rendesen a jeget, ha meg jeges szélvédővel mész, nem nagyon látsz... Maxon járattam a fűtést + klímát, amikor már annyit olvasztott le, hogy előre biztonságosan kiláttam, el tudtam indulni.
Én pontosan ezért jobban szeretem szárazon kapargatni a jeget, úgy nincs ilyen probléma. (ellenben megvan az esélye, hogy karcolhatja a szélvédőt, bár ez műanyag esetén elég kevés)[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
Citroware #187814 üzenetére
Annyit tennék hozzá, hogy a helyben járatás helyett, vedd le a csatlakozót az akkuról, ha tudod hogy nem fogod használni huzamosabb ideig.
Jó állapotú, feltöltött akkuval hónapok után is be kell indulnia (mármint ha semmi nem fogyasztott). De ahogy a többiek is írják, a sok rövid táv sokat kivesz belőle, és nem tudja vissza tölteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BYD Atto 3 menetpróba
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fűnyíró topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Nők, nőügyek (18+)
- Microsoft Outlook topic
- További aktív témák...