- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #34892 üzenetére
Tényleg olvassák a topikot, TheProb-nak egy kis segítség.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nezd meg a Maserati Granturismo, 156,155,75 hatuljat. Trapez lampak, kozottuk a rendszamtabla. Az, hogy idokozben az az olasz tervezi az Audikat, aki elotte az Alfakat rajzolta, mar nem az auto hibaja.
Eddig a megrendelesek is eleg durvan alakulnak, az eddig szeptemberig eloiranyzott darabszamot, ket het leforgasa alatt bekertek a beszallitotol. Aztan ha jon az 1.4 TBi, ami a 3 hengeres F30 ellen szep meccset viv majd, foleg arban, akkor megjobban megugranak a szamok.
Remenykedjunk! Az ajto aljan levo gagyi (kopogos muanyag, viszont kurva gaz).Csikos sok helyen nincs kepben. FCA =! Fiat Chrysler AlfaRomeo, a motorja nem a 458 Italiabol valo, radaros tempomat van az extralistan, telefonnal osszekotheto a rendszer, Aux, savtarto, ledes lampa is van. Csodalkoznek ha automata parkolas ne lenne, mivel a Deltaba es a Giuliettaba is lehetett rendelni.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz z123456789 #35187 üzenetére
De, azt írja, hogy elzárt szakaszon, megrendezett, és profi sofőrös. Aztán lehet ez is Mexikóban lett felvéve, mint tomiiii videója.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz z123456789 #35219 üzenetére
A korabban linkelt Paganin gyakoroltak a sracok.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ugy, hogy a Jazz magasabb. A homlokfelulet pedig az amit szembol latsz, gyakorlatilag egy negyzet, tehat egy A8-as Audinak kb azonos a homlolfelulete, mint a Jazznak. A Civicnek kicsivel, de kisebb a homlokfelulete, jobb a legellenallasa is. Jazz 1 0.35, 2. 0.33 Civic 8 gen-re tobb adat is van, 0.31 ami jonak tunik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz tomiii. #35572 üzenetére
Sierra Pickup kene neked (P100), eleg vagany lenne, 3 ajtosbol a 4 oszlopos XR4i variacio a kedvencem, egyedibb mint a sima (kisse elnagyoltnak tuno) 3 oszlopos.
Nagynenemeknek volt egy MK1 illetve egy masik rokonnak MK3 1.8 TD, valoban eg es fold volt a kulonbseg a ket generacio kozott."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
-
Integrale
veterán
válasz z123456789 #35831 üzenetére
Én visszamennék. Tudod jól, hogy igazad van, állj ki mellette, fizessék vissza/ csinálják meg rendesen, de inkább az előbbi, ha nem, akkor számla hiányára/szar munkára/ fogyasztóvédelemre hivatkozva meg lehet pendíteni egy feljelentést.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz raczger #35936 üzenetére
Laktam Olaszorszagban, eleinte vicces volt, aztan amikor az 1-2 oras utak, a jobbratartas hianyabol adodo dugok miatt sokszor megduplazodtak, akkor baszott fel a kozlekedes, es ez meg csak Bologna es kornyeke volt.
Mesz mesz, aztan villog mindegyiknek a veszvillogoja, allsz/araszolsz 20 percet, aztan mesz tovabb, az okot pedig nem latsz ra.
Viszont az autopalyak szerkezetileg is elbaszottak, a lehajto es a felhajto nagyon kozel van egymashoz az esetek 90%-aban, emiatt is megy mindenki belsoben.
Piroslampan nagyobb/forgalmasabb varosokban meg sem kell allni, ha igen addig dudalnak es mondjak a madonnat meg a dio cane-t, hogy ugyis atmesz.
Egyszer majdnem el is basztak, az utca amiben laktam egyiranyu volt, na egy F150 egy iranyba ment, csak rossz oldalon ment be az utcaba, keresztul jott ketton is, nem szamitottam ra, hogy jon, kileptem ele, aztan megis jott.Rendor pirosnal felkapcsolta a szirenat, atment, majd lekapcsolta es nyomta tovabb 70-nel. Zebran siman ott hagyjak az autot elakadasjelzovel, sot, ha bekapcsoljak akkor gyakorlatilag barhol.
Torinot es Romat erdemes elkerulni ilyen szempontbol.
Biztositasi dijak nagyon durvak, olasz fonokombe belementek hatulrol, megrandult a nyaka 40e Euro, tehat ha galibat okozol, akkor elovesznek, hiaba olyan a kozlekedes amilyen.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Volt egy nagyon jó cikk ezzel kapcsolatban, ha megtalálom akkor elküldöm.
Végigszámolták a termeléstől a fogyasztásig a felmerülő veszteségeket, ami a több 10-100 km-es vezetékeken az erőműtől a felhasználási pontig elég jelentős, aztán magában az erőműben keletkező szennyezés, veszteség és az ottani felhasználás, illetve miután feltöltötted vele az autót, telefont stb, ami ugye szintén nem tárolja élete végéig a töltöttséget, tehát "szivárog" a telepből is, nem beszélve a hőmérséklet ingadozásról, és az abból fakadó teljesítménycsökkenésről."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bandus #36148 üzenetére
Halozatban eltuno veszteseg benne van? Nagy melegben es hidegben csokken a teljesitmenye az akkumulatoroknak, plusz ott van az is, amit EQMontoya irt, futes es a hutes.
tboy93: az IS 200 alapvetoen is az egyik legszebb szedan abbol az idobol, szerintem csak rontani lehet rajta. Minimalis csuccs, es masik felni belefer, de egy jo autot miert kell elrontani? Mert ez nem hinnem, hogy palyara vagy egy elvezetes autokazasra keszult, csak a latvany miatt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Semmivel sem gazabb, mint a Civic haromszogeben az a kis szivoszal. Egyebkent mintha mas gyartoknal is lenne hasonlo megoldas, soknal latok olyat, hogy a kipufogoveg kozepen lehajlik, es az alja lyukas a krom vegnek.
sok selejt
8-as Passat ugyan ez.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kalmanchris #36414 üzenetére
Nem védtem sem az olaszokat sem a franciákat, mind a kettőnek vannak idióta megoldásaik, csak fennakadtam azon, hogy a Pug most le van hordva mindennek, közben a nagy kedvencek ugyan így oldják meg.
De lehet félreértettem a kommented.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz z123456789 #36506 üzenetére
Menj vissza, és borítsd rájuk az asztalt. Engem a vezeték másik végén felidegesített a helyzeted, a képeket látva pláne. Vicc.
Fogyasztóvédelemnek elküldeném az összes képet csatolmányként, illetve ha van ismerősöd, akkor egy szakvéleményt is, másik címzettnek pedig ezt az alja bandát, hogy lássák kapásból, hogy hova lett még küldve."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz gurabli #36762 üzenetére
Alfaban LLumar van ugyan igy, B oszloptol hatrafele. Jelentos a kulonbseg, erezhetoen huvosebb az auto, a nap sem eget hatul ulve, cserebe este tolatni kozel eletveszelyes, nappal nem erezni ilyen jellegu hatranyat, bentrol kifele sima ugy, kintrol befele semmit sem latni.
Ezek a tapasztalataim a legsotetebbel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Garancia az, amikor a gyarto garantalja X ideig, hogy a termeke hibatlanul fog mukodni, ez alatt az X ido alatt, nem a vevonek kell bizonyitania, hogy hibas a termek.
Ez alol mentesulhet, ha bizonyitja azt, hogy a vevo nem megfeleloen hasznalta, beazott, leejtette, megcsipszelte stb.Szavatossag pedig amikor az elado felelosseget vallal azert, hogy nincs rejtett hibaja az arunak, ezt az elso fel evben neki kell bizonyitani, hogy nem volt az eladaskor hibaja, kovetkezo fel evben pedig a vevonek, hogy vetlen a meghibasodasban. Magyarorszagon ilyen elonyos csak, illetve itthon tartos fogyasztasi cikk eseteben 3 ev, mas termeknel 2.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #37072 üzenetére
Ja, a Civic VTi 7600-nal adja le a 160 lovat, es 7000-nel a 150 Nm-t. Amig eszbe kapsz, egy lefingott 2.0 TD mar el is ment melletted.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest