- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz 426os #122709 üzenetére
Melyik Alfa ez?
156, 159 alapbol tudja a 4 le-fel automatat.
Nekem is automata mind a 4, de telen "kikapcsolom" ezt a funkciot, mert a taviranyitorol is kezelheto le-fel, aztan felek, hogy lakasba menet megnyomom zsebben.
Stickermajom: en pont a nem bajuszkapcsolon levo lampakezelest nem ertem. Megis miert jo kulon tekerentyun matatni? Tipon es testvereiben a bajuszkaocsolon van a kodlampa es a tukor/szelvedo futes is. Nagyon kompakt, keznel van minden, raadasul vilagit, ami azota is hianyzik.
Az Audin nem tudtam megszokni a kulon tekergetos vackot, raadasul bimbambolt is ha ugy hagytam, ahelyett, hogy lekapcsolna...
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #122727 üzenetére
En kapcsolgatom, csak esoszenzorom van, a vilagitas nem automata. Igaz gyujtas levetelevel lekapcsolja, de nem szeretem rajtahagyni, ne inditson lampaval.
Bitpork: az A3-mam nem volt automata, felkapcsoltad vilagitott, ha le akkor meg nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #122737 üzenetére
A hatsok nem voltak automatak? Fel lettek tanitva? Ha meg van szuntetve az aramellatas, akkor leengeded az ablakot, gombjat nyomva tartod 5 masodpercig, aztan felhuzod es nyomvatartod abban az allasban is 5 masodpercig, es kesz.
A Lybra es a 156 komfortelektronikaja megegyezik, furcsallnam, ha nem automata a 4 ablak."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz j.bravo #123085 üzenetére
Én most hoztam el a szőnyegeket a Lybrához, nem kértem taposót, de kaptam, szóval kértem egy újat taposó nélkül is.
A taposó ráadásul kemény műanyag, nehogy véletlenül is felvegye a padlólemez formáját, a méretpontossággal pedig vitatkoznék, az a gyanúm, hogy nekik szegéssel együtt levő sablonjuk van, abból kivágják magát a szőnyeget, majd megy rá a szegés, ezért körben pár milliméterrel nagyobb mint kellene, nem cuppan be a helyére úgy, ahogy én azt elviselem.A szőnyegek egyébként jók, de elájulva nem vagyok a minőségétől. (a december 16.-án rendelt szőnyegeket tegnap vehettem át). Patentok helye jó, de olcsó gagyi műanyag, szerintem pár alkalom után elpattan, a gyári elég vaskos strapabíró darab.
+ a weboldalukon nincs fent minden szín, ott helyben tudtam meg, hogy van antracit, olyat kértem volna.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #123089 üzenetére
Ezek elvileg gyári sablon szerint készülnek, méretpontosak. Honyorítva nevezhetjük annak, de kényes vagyok, nem fogadok el mindent, inkább fizetek többet, csak pontos legyen és nyugodt legyek.
Gyárit nem találtam ehhez.
w333: Rigumnál néztem én is, náluk nincs szőnyegrögzítési lehetőség a Lybránál.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #123146 üzenetére
Ha nem futoszalas, akkor mi kerul annyiba?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #123149 üzenetére
De ezek nem a szelvedobe vannak epitve, hanem kulon panelben kapnak helyet, az uvegen csak atneznek.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #123152 üzenetére
Valoszinuleg az azarkepzes oka, hogy ha mar egyszer fizettel felarat az extrakra, akkor ez is ferjen bele.
Mondjuk az enyembol kiindulva, az esoszenzoros 30-cal dragabb, mint a sima, annyi a kulonbseg, hogy a tukornel levo fekete benyulas 5 centivel lejjebb nyulik, semmi, de semmi mas kulonbseg nincs aket szelvedo kozott.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #123253 üzenetére
Nem új dolog ez. A régi Tipo platformos autóknak (155, Dedra, Tempra) a hátulja volt burkolva.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ezt csak úgy itt hagyom.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #123853 üzenetére
Barátom így sütötte meg az MX3 motorját, töltött rá olajat de elfelejtette visszacsavarni a kupakot, nem látott semmilyen jelzést a műszerfalon, a szag sem tűnt fel neki, mivel valami kacat autó mögött ment, gondolta abból jön. Aztán amikor megérkezett is érezte a szagot, felnyitotta csupa olaj volt minden, a motor meg már nem indult.
Aggregátor: Miért kéne gondolni ilyenre? Teljesen evidens, hogy visszacsavarom, sőt le is ellenőrzöm, de szerintem még a kézikönyv is kitér rá, hogy hogy és mit kell csinálni vele.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz sugarforce #123862 üzenetére
Ezt a helyzetet külön lapra tenném, mert egy véletlen mozdulattal megteheted ezt, odakapsz valami miatt, bele akad a kabátod, asszony áthajol, kutya felugrik és kész a baj. De itt? Én legalább 3x ellenőrzöm az összes kupakot, hogy biztosan a helyén legyen.
Na de nem mindenki egyforma, múltkor egy nő úgy ment a Mester utcán, hogy le volt szakadva a kipufogója, húzta a földön, szólt bent a zene, gyanítom, hogy fel sem tűnt neki.
Ami itt a csoportban egyértelmű, vagy hallod, hogy nem az igazi, az lennazuccán már nem állja meg a helyét. A Bodega mellett állt egy Golf 5 decemberben, jobb első ablak le volt húzva, akkor esett le egy nagy adag hó, gondoltam karácsony előtt teszek valami értékelhetőt, vágtam kartonból egy ablak formájú darabot, és beraktam azt, ne ázzon szarrá a technika. 3 napig úgy volt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Doki16 #123867 üzenetére
Ilyet láttam én is, Helsinkin sötétedéskor egy első generációs S40, izzott a hátsó féktárcsa és húzta a farát az autó. Vagy a fék fogott be, vagy nem engedte ki a kéziféket.
gzboti: Angliában Írországban ezek mindennapos dolgok. Fotóztam a városban egy 2013-as Ceed-et, 4 keréken 4 különböző gumi.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Mar elkezdtem kitolteni az urlapot, de felek, hogy szetesik, ha nem, akkor gyengebb lesz mint egy ezres Swift.
kisza25: ja, az elod Bravohoz (182) volt ketto fele valto, a hosszu 800 fordulattal kevesebbet forgott, mint a rovidebb, meg is olte azt a virgonc 1.6-ot.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Csápájev #124577 üzenetére
O hibádzik sok hozzászólás, hogy csak alapjaiban Fiat motor, a hengerfejet az Opel kicsit áttervezte, illetve saját beszállítóktól veszi a csapágyakat pl. Van is velük gond.
érdekes, hogy amilyen hibákat lehet olvasni az Insigniákról motor téren, azok pl sem a 159-et, sem a Giuliettát nem érintik."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #124625 üzenetére
Egyre jobban gondolkozom rajta, hogy jelentkezem a mérésre. Félek az igazságtól.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #124629 üzenetére
Én (le)szerepelni nem akarok. Egyébként nem tudom mi a francot picsogok, nincs gondom vele, de ott van a "de ha".
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #124671 üzenetére
És ehhez még vegyük hozzá az X5-öt is. Múltkor mondta Pista, hogy tavaszig ne akarjon senki X5-öt venni, mert belső embertől tudja, hogy hiába új, lesz egy felülvizsgálata a modellnek, elektronikai, biztonságtechnikai stb problémák adódtak az új modellel.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
M3-on lerobbant Jazz. Mive lesz a vilag dicsosege.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nekem is le kellene takarítanom a motort, télen (új motortakarós kép) rossz ránézni, a nyári állapothoz képest.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #124849 üzenetére
Ha kopottak a csigolyáid, akkor ott már nagyon nagy baj van, valószínűleg egész nap ordítanál a fájdalomtól, ahogy csont a csonton mozog.
A porckorongokra gondoltál szerintem, azok meszesednek, gyengül a vízkötő képességük, kiboltosulnak stb.Ezeken viszont lehet segíteni, gyógytorna, úszás, sok vízfogyasztás stb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Evil Snowman #124887 üzenetére
Annyira nem lepett meg, az enyémnek is ilyen az alja, egyedül a rezonátor rozsdás.
A dízelnek pedig ennél is durvább, matricák az alján még fehérek, kipufogón is rajta vannak a gyári matricák.
motortér is gyárias 15 év, és 200e Km.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Építő/felújító topik
- EA Sports WRC '23
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- PlayStation 4
- Fotók, videók mobillal
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest