- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #134342 üzenetére
Jon a Jolly az anyocassaaal egyszeruen csodas muszaki es esztetikai igenyessegre vall ez az installacio
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #134345 üzenetére
Orulok, hogy segithettem legalabb hasznosan telik a jelenleg masfel oras varakozas a dokinal... sikerult igen alaposan megfazni/influenzasodni, majd talan eljutok az iteletig...
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #134407 üzenetére
hát ez pont kókány, telepi tuningos. plusz az átlag tapasztalat szerint még szarul is világít, ellentétben a gyárival, aminek kimondottan ó a fénye, amíg jó állapotú a fényszóró. ha már el kell költeni ennyi pénzt, akkor inkább két gyári(jellegű) fényszóró és a ledcsík.
-
rbalint88
addikt
ez egész érdeke kis (józan) projektautó lehetne:[link]
-
rbalint88
addikt
válasz Johnny_vT #134459 üzenetére
pedig itt a topikban is volt kolléga, akinek ilyen világlegjobbautója volt, jó hangja van tényleg
& gzboti: a 170 lovason sokat javítottak, a 150 lovas elég problémás.stickermajom: ez a bajom nekem is, kétszer nem megy át az asszonyon ilyen rövid idő alatt, hogy az övé lesz
aero: hát tuningpotenciál az tényleg nincs sok benne, de szerintem ebbe a kasztniba elég ez. V70-est csak dízelt vezettem, a 850-ből faceliftelt V70es generációt, hát az nagyon antiautó volt vezetési élményre.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #134465 üzenetére
a golf kombik sose a szépségről szóltak ( az 5.és 6.gen kombija különösen nem), hanem arról, hogy legyen szééép nagy puttony.
b5 helyett inkább b5.5-öt vegyél, ha ilyesmiben gondolkozol, ott is sokat javítottak de leginkább audi a4 b6 vagy a6 c5, a belterük sokkal jobban egyben marad, csak a kapcsolókról hámlik a festék - de az vw-nél is. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #134495 üzenetére
emlékeim szerint azért lett anno hétköznapra tervezve, mert hétvégén mindenki megy mindenfele, meg beszól az asszony, meg épp szül a tengerimalac ésatöbbi. magyarán több embernek volt jó hétköznap meló után, mint hétvégén, a többi (családi) programot korlátozva.
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #134519 üzenetére
meg felhívta őket focvis és tudták, hogy tele van golf7 gti-> drága, feláras 18" felni.> extra drága
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #134639 üzenetére
15-ben pont Milánóban voltunk, az emberekkel nem volt baj, de maga a város a történelmi belvárost kivéve kb olyan volt, mint BP rosszabb arca utcakép, közlekedési kultúra, arcok tekintetében is - akkor eléggé csúcson volt a bevándorlás, a pályaudvarnál tele volt menekülttel minden, mi meg ott laktunk két utcára... érdekes volt, de szerintem sok sokkal job hely van Olaszországban, mint Milánó.
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #134662 üzenetére
így így. 156-ban azt tökre szerettem, hogy ősszel-télen 22fokra, tavasszal-nyáron 24 fokra be volt állítva, ezen kívül kb annyit kellett hozzányúlni, hogy ha le akartam fújatni a szélvédőt, akkor benyomtam a gombját.
audiról majd akkor nyilatkozom, ha túl vagyunk az egy éven eddig jó ebben a tekintetben is.Aggregátor: ahhoz ki kéne bújni a trafi mögül és dolgozni kellene...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Dani82 #134713 üzenetére
olvasd el a teszteket, abból tudsz tájékozódni csak sajnos.
viszont nem értem hogy jön egymás mellé a két autó. a c-hr egy városi suv, nem túl tágas, de élhető méret, az optima meg egy családi szedán/kombi sok hellyel. amellé inkább a rav4-et kellene tenni, ami árban is egy kategória kb. viszont optima phev, ami zöld rendszám miatt sok előnnyel jár, ha tudod otthon tölteni. -
rbalint88
addikt
válasz Dani82 #134730 üzenetére
használtautón egy selection-t láttam 8-ért, ahelyett inkább ezt: [link] februárban voltunk egy ilyennel túrázni és már akkor is eléggé izzasztó volt benne a bőr, viszont a selectionben nincs ülésszellőztetés, nyáron nem lesz jó.
ha elég ennek a helykínálata, akkor elengedném az optimát, 6,5-ért még a régi van, az meg nem annyira ügyes. esetleg a kia niro-t megnézném még, abból van sima hibrid és phev is. előnye, hogy nem cvt váltós, így nem ordít nagyobb gázra - bár azt is meg lehet szokni, de azért sok autópályázásnál zavarna, ott már minden gyorsításhoz bömbölteti a motort. -
rbalint88
addikt
válasz Csabroncka #134818 üzenetére
esetleg az ilyen magabiztos kijelentések előtt azért fuss át pár gumitesztet nagyon sokat fejlődtek a négyévszakos gumik. nekem egy kb 180-190 ló és 400Nm+ autón nem volt gondom vele, pedig viszonylag olcsóbbat vettem próbára, ennyiért szar is lehet és akkor max eladom alapon, de kifejezetten pozitív tapasztalataim voltak vele - mondjuk nekem igazi nagy nyári kánikulában nem volt fent, de szeptembertől áprilisig tökéletes volt, ahol elakadtam vele hóban, ott glatt jég volt alatta és a téligumis, összkerekes a6-tal se tudtak felmenni már. nyilván 100%-ig nem tudja se a nyári, se a téli gumit helyettesíteni, de 90-95%-ban igen. alacsony futásteljesítményre még mindig jobb, mint 10 évig használni a szezongumit, amiből 3-4 év oroszrulett lesz a végén az elöregedés miatt vagy csak téli/nyári gumit használni egész évben.
-
rbalint88
addikt
válasz Csabroncka #134827 üzenetére
Aki sokat jar, annak nyilvan nem opcio a negyevszakos gazdasagilag se, de evi 15e km alatt biztosan jobban megeri. Nincs szerelesi koltseg/munka vele, nem kell masik felniszett hozza. Nyilvan a mienk extrem pelda, de 10 evesen van 52ezer az egyik csaladon beluli kocsiban. 8 evesen 6-7mm gumik lettek kukazva, mert mar teljesen eloregedtek, de a legtobben fent hagytak volna, merthogy jo meg a mintaja... ennel sokkal jobb lenne a negyevszakos szett, az talan elobb elkopik, mint hogy eloregedjen. Es ennyi futasra egy extrem hamar elfogyo (~30k km), ellenben mindenhol a kozepkategoria szintjen teljesito conti allseasoncontact tokeletes lenne, de inkabb masfelszer annyi penzert megvettek ra a dunlop nyarit es a hankook telit, aztan szerelgethetem szezononkent, raadasul tartalekauto, ugyhogy fut kb kethavonta egyszer...
Feher Farkas: apollom volt, 12 se volt darabja es tenyleg teljesen jo volt. Ja es taposva volt.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Ha mar ugyis lampapolir a tema. Az audi fenyszoroit is fel kellene polirozni, valamint erosen esos idoben parasodnak is es sztem mar a projektor fonycsorozasa is felujitasra fog szorulni lassan.
Postaval egyutt 85k egy szett vadiuj, gyari kinezetu depo fenyszoro. Vajon mennyire lesz az fos? Ertsd illeszkedes a kasztniba, vilagitasi teljesitmeny.
Erdemesebb a gyarit kezelesbe venni vagy plug&play csere? -
rbalint88
addikt
válasz máyköl #134998 üzenetére
Nekem masik treleres a bmw-t, alfat es vw-t mondta, mikor elfustolt a turbo a 156-on. De biztos sok fordot is ment amugy tenyleg, suzukit kell venni, ha jozanul gondolkodik az ember. Fenntartom, hogy ha valaki nincs rosszul az scross abrazatatol, akkor azzal jar a legjobban.
-
rbalint88
addikt
kivételesen egész jó a műhelyprn:[link]
Mágus2, ezek az 1.8 TFSI-k a felújítás/javítás után már "örök életűek" vagy ugyanúgy meg fog fososodni 100k-(x) km után? a keresztmotoros mennyivel jobb/rosszabb? -
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #135528 üzenetére
Nalad az a 91 behazudott km lesz kb 70 valos range inkabb ne azzal menj, hanem drivenowossal.
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #135662 üzenetére
Ha tudsz a belvarosban akar csak beallot, nem is garazst 3M-ert, azonnal szolj, megveszem!!! Nalunk egy 5,5x3m alapteruletu garazs (amiben modern autoval ra kell allni a falra, hogy ki tudj szallni), 6M-ert ment el ket eve... mondjuk azt tokre megertem, hogy nem veszik meg az 1-3millas autokhoz... de sokszor nagyobb problema, hogy nem is opcio megvenni a garazst, mert nincs.
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #135979 üzenetére
En tuti megyek, kb fel6-ra. Ha 6-ig nem jon senki, akkor hazamegyek es kiirom a topikba, hogy ...
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #136668 üzenetére
Mondjuk nem tudom miert akarjak a gyartok feltalalni a spanyol viaszt, minden turbos autoban ki kellene irnia inditaskor a muszerfalra az olajszintet, aztan nem kell parbajtorozni a nivoval. Meg az egyszeri sofor is latna, ha baj van, mert ha megjelenik aladdin, abbol nem feltetlenul ert...
A szarolasz szaralfaban 3 ev alatt egyszer huztam ki a nivot, amikor egy pillanatra kontaktos lett a szenzor es uresnek mutatta. A kornyezetvedelmi eloirasok miatt ugyis van kismillio szenzor a motoron, nem lenne nagy kunszt mindenbe elektronikus nivot, olajhofokmerot es alacsony vizszint figyelmeztetest rakni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs