- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
Komolyan mondom a polgárőröknél betegebb, frusztráltabb, kisebbségi komplexusos embereket még nem láttam. Hatalmas bajok vannak néhányuk fejében. Régebben volt egy majom, aki az Ignisét elöl-hátul bekamerázta, majd ment az autópályákon a belső sávban gyökkettővel és kamerázta felháborodottan, hogy rámásztak, levillogták, megelőzve büntetőfékeztek stb... Mindezt összevágta, zenei aláfestéssel, feliratokkal látta el az idiótája és az összes videójánál letiltotta a hozzászólást, gondolom özönlött a kommentekbe az anyázás rá.
Most itt a következő majomőr: [link]
-
Qtya123
őstag
Most olvastam az egyik TC kommentben, de van benne valami:
"- Newton 4. törvénye: ha leparkoltad a kocsidat, kiszálltál belőle, bezártad, elindulsz dolgodra, és pár lépés után nem nézel rá vissza, akkor bizony rossz autód van "
-
Qtya123
őstag
válasz
Kornel #41653 üzenetére
De ez nem kimondottan az Alfásokra igaz... Ennyi erővel lehetne általánosítani a BMW-re, VW-re és bármi másra is, mert hülyék minden márka esetén előfordulnak.
Nekem sok ismerősöm használ sokféle autót, de 1-2 kivételével mindegyik vén dög gumikon jár, az olajcserét inkább később végzi, mint előbb (persze, ha 20ezres az intervallum, akkor előtte nem cserélné, ha agyonlőnék sem) és egyik sem azért nem cseréli, mert nincs pénze rá, csak nem érdekli. Megkérded milyen olaj kell az autóba, aztán csak néz, há' a szerelő szokta ezeket intézni.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Az új szűrővel mit tapasztalsz? Nagy gázra a torokhangban van változás?
Én is gondolkodtam rajta, engem nem érdekel, hogy hoz-e valami teljesítményt/rugalmasságot, csak az érdekelt volna, ha odalépek, hallok-e egy kis szívóhangot.
Végül letettem róla, mert gyakorlatilag a motortér látványának felét a gyári légszűrőház teszi ki, ami szerintem esztétikusra sikeredett. A szűrővel meg konkrétan hányadék az összkép:
MÁS:
Ma megvolt a nyári nagytakarítás, koszgyurma+wax. Most vettem észre, hogy a nyári mászkálások során sikerült a motorháztetőn vagy 5-6 jókora kavicsfelverődést szerezni, ami fémig hatolt.Semmi kedvem javítófestékkel ennyit pöttyözgetni.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Bazz... Miután túllendültetek a sofőr reakcióján, nézzétek újra a videót és csak a bal felső sarokban lévő, épp felmosó takarítónőt figyeljétek:
[link] -
Qtya123
őstag
válasz
#94529552 #43098 üzenetére
Ahol megjelent a videó, sok kommentben olvastam ugyanezt, hogy csodálkozva kérdik, miért nem a szerelő állt be.
Én meg ezen a kérdésen csodálkozom. Eddig, ha tippelnem kellene úgy 30-40 különböző műhelyben fordultam meg különböző autókkal. Sosem ők álltak az aknára/rámpára/csáposra, hanem én. Bocs hazudok, egyik műszakin ők vitték be az autót a parkolóból. -
Qtya123
őstag
Ennyi.
100 millió Ft-ra úgy gondolna az emberek, hogy az már egy soha el nem fogyó pénzmennyiség és mindenféle dolgot meg lehet venni. Amit leírtál pillanatok alatt felmorzsolja ennek az összegnek a nagy részét és egy "sz@ros" autóról beszélünk.Hülyén hangzik, de a 100 millió Ft nem "sok" pénz. Az arra elég, hogy jól gazdálkodva/forgatva egy atombiztos pénzügyi hátteret ad egy családnak, amelyet ésszel használva megengedheted magadnak, hogy x évente vegyél egy új ~10 millás autót, elmenj a családdal évente 1-2 távoli és néhány közeli nyaralásra és ne kelljen nézni az étteremben az étel mellé írt árat.
100 milliót úgy el lehet tapsolni, hogy a szó szoros értelmében észre sem veszed. Van lottónyertes ismerős, 140millió ment el úgy, hogy vett 2 átlagos lakást (mindkettő 20 millió alatt), adott némi pénzt a gyerekeinek és b@szott dolgozni 3 évig és vett két autót, összesen 5 millióért. Úgy elfogyott a pénz, hogy még egy nyaralás sem fért bele neki.
Munkatársamnak elmondása szerint ahol lakik, van egy család, akik 330 milliót nyertek és földönfutók lettek.Ez az autó nem 1-2 milliós havi bér szintje. Ez 40-50-100 milliós üzletkötések/nyereségek szintje.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
B-L-A-C-K #43469 üzenetére
Az eltapsolt példát csak arra írtam, hogy 100 millió mennyire nem sok pénz.
Értem, hogy a példádban megvan a ház meg a nyaraló meg minden és mellé havi 1 millió Ft. Attól még nagy eséllyel a vásárlás után megmaradó 60 millió nagy részét elégetnéd az autóra pár év alatt (főleg, ha használod, nem pedig 3 hetente hétvégén gurulsz vele 50 km-t). Ennek pedig az az oka (hogy a példádnál maradjunk és a realitásokkal számoljunk) hogy szépház+nyaraló+minden ami szem-száj ingere meglét esetén az 1 millió bevétel elég nagy %-a valószínűleg elfogy a felvázolt megszokott életszínvonalra, ugyanis arra berendezkedve a havi jövedelmed aránya nem úgy fog kinézni, hogy havi 300ból megél a kiccsalád spórolósan, a maradék 700e meg félrerakva. Szóval a 40 millás autód fenntartásához szépen bele-bele nyúlsz a maradékba.
Az általad vázolt módszer akkor életképes, ha ~50-60 éves kor között vagy és a felhalmozott pénzedet fel akarod élni. Ezzel semmi gond, de 30-40 évesen még óriási pazarlás.
Mágus2: Ha megnézed az ország fele lerúgott szakadékokkal jár és a gumit sem veszi meg. Micsoda átlagéletkora van az autóknak. Én úgy látom sok embernél, hogy aki 100-150-et keres, az a 2 milliós autóval vállalja túl magát, aki keres mondjuk 300-400-at, az meg a 4-5 millióssal. Mindkettő kicsit túlnyújtózkodás, de más szinten.
Az meg, hogy egy idősebb és mondjuk 1 milliót érő autó nagyobb eséllyel történő meghibásodása esetén a szervizköltségek miatt a vége anyagilag rosszabb lesz, mint egy 2-3 millás autónak, szerintem hülyeség és sok ember szemében kifogás keresés/önnyugtatás az újabb autó megvétele érdekében. -
Qtya123
őstag
válasz
Mágus2 #43484 üzenetére
Tudom, hogy szerelsz. Akkor eddig biztosan én voltam szerencsés a "régi" sz@rokkal, hogy nem költöttem rájuk a vételár kétszeresét, hogy hibátlanul működjenek. De akkor a munkád során biztosan azt is tapasztalod, hogy begurul hozzád a delikvens az 5-6 éves autójával (mert az öregre sokat kell költeni) és otthagy egy jelentős összeget, fiatalabb autója ellenére.
Szóval szerelőként azt kijelenteni így kategorikusan, hogy a régire sokat kell költeni, az újra meg nem és kiadás terén a régi többe lesz, elég fura.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
Mágus2 #43523 üzenetére
"Hozz egy bármilyen 10 éves autót, összeírjuk, mit kell cserélni hogy egyenértékű legyen egy 3 éves állapotával"
Ha szó szerint veszem ezt, akkor cseréljük a komplett futóművet (függetlenül attól, hogy mi rossz benne), mert akkor lesz "egyenértékű".
Inkább fogalmazzunk úgy, hogy cseréljük azt, ami elöregedett/hibás. Azért nem minden 10 éves autónak kell a felét kicserélni.
De beszéljünk inkább számokról (rokonsági példa):
13 éves Toyota eladva 1.2 millió (indok: jaj el kell adni, újkora óta nincs baja, de most öreg lett, elviszi a pénzt, eddig nem volt baja, de most a fékeket komplett cserélni kell, ez így nem mehet)
7 éves Honda megvéve 3.5 millió ---> most nyugodtak vagyunk, erre majd nem kell költeni, nem olyan öreg.
Ha elvinném hozzád az eladott autót nemhogy a 2.3 millió különbözetet nem fogod összeírni javítási költségnek ezen a "nagyon" öreg autón, de ha 800ezret összeírsz, már vendégem vagy egy láda sörre.
-
Qtya123
őstag
válasz
Mágus2 #43529 üzenetére
Én azért vitatkozok, mert irtózatosan kisarkított szélsőségeket állítasz.
Ilyen például a 10 éves autóval nem lehet 2000 km-t biztonságban menni, meg ki kell cserélni az összes lámpát, mert bemattulnak kijelentéseid.
Tessék, itt van a 13 éves bemattult lámpa, meg okádék fényezésem, szerintem megyek is a márkaszervizbe cseréltetni: [link]
Egyelőre még nem vetettem keresztet a hosszú utakra, pedig nálam egy családlátogatás 1200 km, illetve egy nyaralás ritkán áll meg 4500 km alatt, de a 15 éves Swiftel is ugyanez volt, kivéve a nyaralás, az megállt 2000 km-ben, de a 29 éves Ladámmal is eltekertem nyaralásokra 1500 km-t.
Maradjunk akkor annyiban, hogy akkor én a tizenéves autóim közül nagyon szerencsésen kifogtam a jókat, mint a mesében, hozzád meg a skála másik végén lévők kerültek és ez az oka a nagyon ellentétes véleményünknek az elhasználtság terén.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
Mágus2 #43603 üzenetére
Az alap vita abból indult, hogy azt mondtad, hogy a régi autóra valószínűleg kell annyit költeni, hogy felmorzsolja az újabb közti árkülönbözetet. Ez nem félreértelmezés.
Lehet, hogy nem vagyok objektív mindenben, de a sarkított állítások mellett (hogy például a 10 éves autón nagy eséllyel világítást kell cserélni, mert bemattult...) nem tudok elmenni.
Mindegy, szerintem én a ló egyik oldalán vagyok, te a másikon és a középút meg a hátán van, ahogy mások is írták.
Béke van, beszélgessünk tovább az autókról.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
EQMontoya #44007 üzenetére
Bakker az rengeteg!
Nekem, ha jól emlékszem 1 évvel fiatalabb az autó, mint a tiéd (nem tudom számít-e), B02-ben most váltottunk az Allianzra és 26.000 Ft baleseti adóval együtt! (Köbénél 31re emelkedett volna 28ról).
Feleségem nevén van az autó, 30 alatt van és 5 éve van jogsija. Lakcím az megyeszékhely. Ennyit számítana a budapesti cím?[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
brumi1024 #44840 üzenetére
Durva a különbség. A TTS hangja olyan váltáskor mintha rottyantana egyet, vagy mintha egy gímszarvas bőgne.
Nem erőt sugároz, hanem jön az érzés, hogy ezmostmi?
Nekem most ez az aktuális kedvenc hang, igaz nem gyári rendszer. Szerintem álló cerkával vezetném egész nap, aki be merné kapcsolni a rádiót annak meg a kezét törném.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
EQMontoya #45245 üzenetére
Nekem nem tudom miből van a kezem, de "eszi" a kormányt.
186e van benne, Mikor vettem 163-al, akkor egy kis kopás volt a bal oldalon (még gyári a bőr). Most 23ezerrel később annyira szétszedtem, hogy már nemcsak a fényes fedőréteg jött le, hanem a vastagabb rész is kráteresedik.Úgy látom, hogy két fajta van egyébként:
Nekem az előbbi van és az a lyukacsos rész a bal oldalon gyakorlatilag megsemmisült. Szerintem a második verzió nem olyan szép, de sokkal tartósabb. Nem láttam még abból kopott példányt. Neked melyik van?
-
-
Qtya123
őstag
válasz
tomiii. #45270 üzenetére
Nem tudom a Fiatnak mennyire erős a kormányzára, de bennem még élénken él az emlék, amikor a Ladámban megakadt és nem lehetett kioldani. Idegességemben megtekertem erőből a kormányt és úgy pattant el mint a ropi. Utána már sikerült kijátszani a letört darabot és cserélni a gyújtáskapcsolót egy újra.
-
Qtya123
őstag
válasz
Evil Snowman #45451 üzenetére
Anyós egyszer a szemem láttára úgy szállt ki az autójukból, hogy izomból rányitotta a mellette lévőre az ajtót, majd mikor látta, hogy még mindig nem nyílik elég nagyra, hogy kiférjen, beljebb hajtotta, lendületet vett és újra nekib@szta.
Mondom neki mit csinálsz??? Azt mondja, hát nem férek ki.... Sok embernek annyit jelent az autó mint egy fadarab, vagy még annyit se. Az se érdekli, hogy pénzbe kerül. Gyorsan azért tisztáztam vele, hogy az én autómból így ki ne szálljon.
-
Qtya123
őstag
válasz
barnam_ #45852 üzenetére
Anno mikor megvettem az IS-t az első héten kanyarodtam ki egy kereszteződésből és kezdett esni az eső. Az a fajta, amikor még csak összenyálkázza a port az úton. 2-ben teljesen nyugodt kikanyarodás mellett úgy elkezdte rakni a seggét, hogy csak néztem.
Nekem nyitott difi van benne és nincs kipörgésgátlóm. Kíváncsi vagyok sperrel hogy viselkedne.Tényleg EQMontoya, Neked gondolom van benne SNOW gomb, meg kipörgésgátló. Mennyit fognak ezek rajta egy havas úton? Elmegy így is keresztbe esőben/hóban bekapcsolt állapotban, vagy teljesen megfogja? (Elsőkerekesnél tudom milyen, de olyan hátsókerekest sosem vezettem még amiben lett volna kipörgésgátló, így nem tudom elképzelni mennyire fog meg, mikor dolgozik.)
-
Qtya123
őstag
válasz
EQMontoya #45860 üzenetére
Egyszer kipróbálnék egyet, amiben van. Kíváncsi vagyok, hogy bekapcsolt állapotban mennyire kell forszírozni, hogy megcsússzon (meg lehet forogni vele egyáltalán, vagy tud annyira "vigyázni"?) Meg arra, hogy böszme nagy hóban meredek emelkedőn mennyire lehet vele álló helyből elindulni anélkül, hogy néha félkeresztben ellenkormánnyal, 5 km/h-val haladnál az első pár méteren.
-
Qtya123
őstag
válasz
EQMontoya #45866 üzenetére
Akkor azért fog rendesen. Azt hittem, hogy kb annyit segít, hogy egy picit meg tud fogni, de nagyobb lendületnél már nem ér semmit és megy keresztbe.
Télen néha jól jönne az enyémbe is. Egyrészt a feleségem is vezethetne, másrészt nem lenne az, hogy néha akkor is megy keresztbe kicsit, mikor nem akarom (mondjuk amennyi hó van mostanában...).
-
Qtya123
őstag
válasz
EQMontoya #46107 üzenetére
Én sok olyan elhamarkodott autóvásárlást néztem végig, ahol a kapkodásnak (és ebből kifolyólag a rossz döntésnek) az indoka a következő volt:
A lecserélendő autó eladási ára mindenképp kell a következő autó árába. Így vétel előtt eladják a régit, a kapott pénzt kiegészítik (vagy hitel beugrónak használják) annyival, hogy meglegyen az újabb autó ára. Igen ám, csak megunják, hogy immár saját autó nélkül kell mászkálni megnézni a kiszemelteket kölcsönautóval rokontól, ismerőstől + a hétköznapokba is beleszól az autónélküliség. Ezt úgy 2, nagyon max 3 hétig elviselik, utána "mindenképp kellett már egy autó" felkiáltással megveszik, ami épp eléjük kerül aznap.
Egész más úgy autót venni, hogy a még el nem adottal megy az ember nézelődni.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
Jaffa75 #46866 üzenetére
Jól mondod, szolgáltatás 0, felelősség 0. Nevezzék át egyszerűen valamilyen adónak, vagy csapják hozzá a vagyonszerzési illetékhez, ők pénzüknél vannak, nekünk egy gonddal kevesebb, értelme úgysincs, csak egy plusz kör.
A nyugati országokban történő ügyintézés meg örökre utópia marad itthon, pedig elvileg nagyon a nyugat felé tartunk... Hát kezdjük ezzel. A sokat hangoztatott közszféra létszám is mindjárt csökkenne. (ja, hogy akkor a haverok nem lehetnének vezető beosztásban, nagy lecsóval az egyes hivatalok egyes osztályvezetőiként).Hol vagyunk még a postán átiratom az autót pár euróért szinttől... Olyan király a bürokrácia, hogy feleségemnek 10! db A4-es papírt kell leadnia, hogy elszámolják az autóval történő munkába járását. Nagyon elegem van abból, hogy a lassan 30 éve letűnt rendszer berögződése köszön vissza a mai napig a legtöbb helyen...
Na mára kimérgelődtem magam.
-
Qtya123
őstag
válasz
trialboj #46895 üzenetére
Az enyémen sem volt, de annyira ki lehetett látni mindenfelé, hogy nem is éreztem hiányát. Később is csak azért raktam rá, hogy szimmetrikus legyen.
Én meg azt nem tudom megérteni, mikor a VAG telerakja az autóit olyan jobb oldali tükörrel, ami rövidebb, mint a bal. Szvsz undorítóan néz ki, ha én újonnan vettem volna ilyen autót, az extralistán biztosan behúzom a "b@sszátok meg legyen már normál méretű jobb tükör az autón" opciót.
(extralistáról jut eszembe, haver mondta, szóval, ha ő hazudik, akkor én is, hogy vettek a szülei egy új Audit, talán A4? és be kellett ikszelni ~+15.000 Ft-ért, hogy legyen a kesztyűtartóban világítás)
-
Qtya123
őstag
válasz
EQMontoya #47715 üzenetére
Azt én sem tudom, hogy honnan jön ez a mítosz a rohadásról. Én elég sokat megnéztem vétel előtt, egy rohadt, aminek összetörték a hátulját. A klubtagok sem panaszkodnak rohadásra. Emlékezetem szerint 2-3 esetben volt olyan németországi autónál, hogy a hűtő elrozsdásodott, de lyukas kasztnikról nem hallottam/láttam.
-
Qtya123
őstag
válasz
tboy93 #47743 üzenetére
Én is lehúzom általában kicsit a hátsó ablakokat is. Sőt, ha épphogy párásodik hátul, nem mindig kapcsolom a fűtőszálakat, hanem kicsit lehúzom mindkét hátsó ablakot.
A lehúzva felejtés reális probléma, szerencsére nekem át van kötve, hogy záráskor húzza fel őket. Egyébként központi zár+elektromos ablakkal gyárilag felszerelt autóknál véleményem szerint alapnak kellene lennie ennek a záráskor felhúzásnak. Nem is értem miért sz@rja le sok gyártó ezt. Nagyon kevés autóban találkoztam vele gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
MunezXBK #47912 üzenetére
Ha nem vagyok indiszkrét kb milyen ársávban lehet ezzel keresni?
Azért kérdezem, mert a nem túlságosan távoli jövőben tervezgetek olyat, hogy német cégnél autószállító kamionos állást vállalok. Úgy 3.000 - 3.200 EUR körül van a bér, de amennyiben egy ilyen munka amit Te csinálsz hasonló árban van, akkor lehet ebben az irányban fogok gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Na tegnap rendeltem ezekből a fórumon népszerű Bosoko ablaktörlő lapátokból. Ma jött meg. Ahhoz képest, hogy milyen olcsó, egész igényes a doboza, meg rajta a Bosoko felirat. A gumi él jó puha. Holnap felteszem, kíváncsi vagyok meddig bírják majd.
-
Qtya123
őstag
válasz
roberto211 #50560 üzenetére
Én friss infókkal tudok szolgálni, ugyanis 2 hete csináltam a PÁV II-t.
A feladatokat nem tudom ismered-e, itt van róla egy videó: [link]
Nevetségesen egyszerű volt. A monotonitástűrő "téglalapos" feladatban nem volt hibám, a gombos+fejhallgatós+pedálos részben pedig 2 hibám volt.
Az időtartam viszont érdekes. Én 1 óra 10 perc alatt végeztem és ezt a regisztrációtól mértem addig, amíg kiléptem az NKH ajtaján. Viszont nagyon sokan voltak és érdekes módon rengetegen már ott voltak előttem, de mikor végeztem, ők még mindig ott szédelegtek a folyosón. Állítólag a pszichológus is dumál egy darabig az emberekkel. Nálam ez annyi volt, hogy bemutatkozott, elmondta az eredményt, illetve gratulált a sikeres vizsgához és átadta a papírt.
Azért volt ott ránézésre érdekes emberanyag a jelentkezők között... Szerintem ez úgy megy, hogyha valaki nem debil, akkor pörgős az egész és csak a problémásabb egyéneknek húzzák el.
Szóval ne félj, még kialvatlanul is gond nélkül teljesíthető. Szerintem azok lökik a húdenehéz igét, akiknek az agykapacitása annyi, hogy egy összetett mondatot nem tud megjegyezni.
-
Qtya123
őstag
válasz
EQMontoya #50626 üzenetére
Én múltkor láttam egy fehér mergát, a sofőr "nemzeti besorolását" gondolom az autó színe és a márkája alapján már könnyen kitaláljátok... Neki a rendszáma NINJA 1( vagy 2 már nem emlékszem) volt. Hangosan felröhögtem...
Aztán távoli ismerős is rendkívül kreatív volt, mikor egyedi rendszámnak az XXX-111-et választotta.
-
Qtya123
őstag
válasz
hacki87 #51403 üzenetére
"10év alatt 2ön volt téli gumim. Jeges úton is megálltam elindultam a nyárival csak helyén kell kezelni"
Nagyon helyes, hogy azóta átálltál négyévszakosra.... Az ilyen jó a nyárigumi a jégen/hóban mentalitású embereket legszívesebben kirángatnám télen a kocsiból. Mikor az általad leírt módon "helyén kezelik" a dolgot, akkor szépen feltartják a forgalmat, mert jóval lassabban mennek. Munkatársam is addig játszotta ezt, amíg egy emelkedőn a 2 cm hóban nem tudott elindulni megállás után a nyárigumijával. Olyan forgalmi dugót okozott, hogy őt kikerülők majdnem meglincselték. Volt ott átordibálás kikerülés közben, hogy "nyárigumis köcsög".
Nekem egy télen volt nyárigumi az autón (felénk hó is van azért a Mecsekben). A következő évtől elhatároztam, hogy ilyet soha többet. Megváltás volt az átállás. Nem akarok én forgalmi akadály lenni...
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
hacki87 #51410 üzenetére
Látom szövegértésből 5ös voltál az iskolában... Sebaj, majd legközelebb!
Amúgy meg nyugodtan használd a nyárigumit a hóban a gázzal meg a kormánnyal Hakkinen bácsi, csak majd ha a Mecsekben jársz, akkor kérlek húzódj le, mert a közlekedés többi résztvevője nem fogja díjazni hogy Te ép 10 km/-val "oldod meg" a helyzetet a kifinomult gázpedál és kormánykezeléseddel...
-
-
Qtya123
őstag
válasz
tboldi #51751 üzenetére
Ugyan nagyon ritkán kerülök ilyen helyzetbe, de én akkor az autó folyamatosan előre tartó mozgásával jelzem, hogy én itt ugyan a kedvedért nem fogok visszatolatni 20 métert, hogy neked ne kelljen 2-t. Eddig megindultak hátra. Ha nem akarna, akkor meg megállok aztán majd megunja...
(Ma nálam is megvolt a mosás+szétfagyás. Amúgy nagyon unom azt, hogy a pénzbedobós mosókban csak a kosz nagyját lehet lecsapatni, az alig látható retek végig rajta ül az autó. Emiatt szoktam 2 vödörből lemosni kézzel is, majd újra nagynyomású öblítés és szárazra törlés. Persze ilyen hidegben nem volt ma sem sok kedvem ehhez, úgyhogy maradt csak a nagynyomású és a félig elvégzett munkából adódó vegyes érzés...)
-
Qtya123
őstag
válasz
Magnum_ #51763 üzenetére
Igen, viasszal jobb a helyzet, de a nagy dzsuván az sem segít, ahogy írtad is.
Egyszer voltam egy olyan mosónál, ahol olyan forró vizet nyomott, hogy a "pisztoly" fém részű, burkolatlan elejét nem lehetett megfogni kézzel annyira átforrósodott. Na az jó volt, úgy szedte a bogarakat, hogy öröm volt nézni.
Sajnos ez a mosó a lakhelyemtől 400 km-re volt egy Tesco parkolóban. -
Qtya123
őstag
válasz
trassher #51770 üzenetére
Akkor az jól sejtem, hogy nem az Agip kútnál lévő, hanem a Sámsoni út legelején van?
Azt még nem próbáltam, mert ránézésre nem volt szimpatikus, hogy nem hajlított a mosó feje, így nem hajlik úgy az alváz alá, valamint nem "pisztolyos" hanem bedobod a pénzt és megy folyamatosa, nem lehet megállítani a vízsugarat.
-
Qtya123
őstag
válasz
roberto211 #51826 üzenetére
Ezt nem is vitatom.
-
Qtya123
őstag
válasz
barnam_ #52164 üzenetére
Ennyi.
Az IS tervezésekor a csíkszeműeknek nem az volt a fő szempont, hogy 0-100-on ezzel legyenek a leendő tulajok a telepi királyok. (arra ott vannak a 900 kg-os kis tejfölösdobozok)Szerintem inkább az volt a cél, hogy legyen egy olyan autó, amiben diszkréten, csendben utazhatsz, aztán ha úgy van kedved kicsit élvezd a kanyarvételt akár íven, akár lapjával, valamint hallgasd a motor hangját, meg legyen öröm minden egyes váltás. Helyén kell kezelni. Nem sportautó, hanem sportos autó, ami ad egy kis élményt és ehhez azért inkább a hátsókerék kell, hiába megy jól egy könnyű 1.6 FWD.
A zeperfs oldalon lévő diagramok linkelgetése egy dolog, nem az ott látható csíkok döntik el, hogy egy autó milyen vezetési élményt tud nyújtani....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Robot fűnyírók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...