- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letiltás - hogy is van ez?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Honor Magic V2 - origami
- Mobil flották
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Nem is az anyagi kár a jelentős, hanem az a pár óra, amit elvesz az életedből ott helyben a minden valószínűség szerint személyi sérüléssel járó közúti baleset.
radi8tor: elég széles az a sáv, bőven marad még a felezővonalig, záróvonalig hely, ha ajtónyitásnyi helyet hagyok a jobb oldalon. Amúgy szerintem aki rányitja a mögöttes forgalomba az ajtót nem kisebb barom, mint aki záróvonalon előz.
Ha meg választanom kell, hogy egy ajtót szakítsak le, vagy egy motorost borítsak meg, lehet, hogy inkább fékeznék.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Alul ráhajtod az ablaktörlőlapátot, felül meg hosszú gumipókkal húzod a hátsó emelési ponthoz.
Valóban hőgátlás szempoontjából hatékonyabb, ha kívül van. Cserébe könnyebb ellopni, illetve jobban ki van téve az időjárásnak. A szél megcibálhatja, összeszedi az esőt. Valamint ha koszos szélvédőre teszed, akkor koszosan teszed be a kocsiba.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz mandleee #273137 üzenetére
Egy autónak más költsége is van az üzemanyagon kívül. Én 90 Ft/km költséggel számolok, ez 700 Ft/l üzemanyagár esetén érvényes. Ez minden, az autóval kapcsolatos költség, ami nem garázs. (Szerviz, javítás, biztosítás, gumik, pályamatrica, stb.)
Ja, 7 liter alatt van az átlagfogyasztásom.
Tehát ebből nekem egy ilyen nap 900 Ft + parkolódíj.
A BKK 800 Ft-os díja a 10 darabos gyűjtővel értendő.Belvárosban a parkolás inkább 600 Ft/óra, néhol 22 óráig. Negyed óra is inkább 200-250 Ft, appban, kényelmi díjjal. És hiába vagy hajlandó megfizetni, parkolóhely még ettől nem biztos, hogy van...
Viszont ha csak havi egy alkalommal kéne csak BKV-ra ülnöm, lehet, köpnék egyet és kocsival mennék.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #273207 üzenetére
Az a fogyatékkal élőknak adható matrica, a diabéteszes is kaphatja.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz janakbacsi #273245 üzenetére
Xiaomi akkus kompresszort vettem, Type-C, de nincs powerbank funkció. 195/65 R15 kereket 1 bárról 2,5 bárra kb 4 perc alatt fúj fel, 3,6 bárig tudom beállítani.
Külföldi nyaralásra is viszem.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz szőröscica #273382 üzenetére
A legtöbb belsőégésű autó egy tankkal 500-1000 km-t elmegy, közelebb az ezerhez, üzemanyagtöltő állomás 50 km-en belül biztosan akad, tartalék üzemanyagot meg tudsz magaddal vinni.
A bandus által bérelt autóban van 350 km, nem vitt magával tartalék akkut és kétszer állt meg tankolni, a biztonság kedvéért, míg a sajátommal oda-vissza megoldom megálló nélkül. Nős emberként a milfek sem érdekelnek.
Nem mondom, hogy szar a Tesla, vagy az elektromos autó, de bizonyos szempontból alapjaiban kíván más szemléletet.
Olyan ez, mint a szemüveges ember és az egészséges közti különbség, aki divatból vesz fel napszemcsit. Egyszerűen mások az igények, a használati szokások is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Sindare #273517 üzenetére
Elemcsere nem opció. Egy csomagtartót és egy motorháztetőt viszonylag egyszerű cserélni. Na meg a lököst, bár azzal meg tudnék barátkozni.
Megcsináltatod, másnak a parkolóban valaki összelájkolja...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz szőröscica #273542 üzenetére
Én azt tanultam, hogy férfi embernek WC az egész világ.
Apám képes volt otthontól 10 km-re is megállni az út mellett. Nem kell tankolással egybekötni egy megállást.Qru: szüleimhez menet van, hogy megállunk Petőfiszállásnál. Finom a kávé, a hot dog, kb félúton van időben. Akkor is itt álltunk meg, mikor covid alatt a tranzitforgalomnak is elérhető volt. Ez 250 km-es út, az esetek kb felében, kétharmadában szoktunk megállni, mindegy, melyik irányból.
Bécsbe menet viszont jellemzően nem szoktunk megállni, inkább megveszem még Budapesten a matricát.
Amúgy hosszabb utak alkalmavál 2-3óránként meg szoktam állni. Eltereli a figyelmem és nem fásulok bele a vezetésbe. Mosdó, innivaló, bogarak levakarása a szélvédőről.Elektromos autózással nincs gondom, amint elérhető árban lesz olyan autó a használt piacon is, ami megálló nélkül télen is magabiztosan tudni fogja a 250 km-es utat. Otthon és szüleimnél már ha konnektorról kell tölteni is, eddig mindig rendelkezésre állt egy éjszakányi idő. A ház elektromos hálózata elbírja, a mienk új kivitelezés jó szakember kezéből, otthon apám csinálta, de ő meg háromfázisú 4-7 kW-os villanymotorokat, keréken guruló hegesztőt, egyebeket használ, szóval leégni az a ház sem fog. A bécsi célállomásnál a sarkon van egy töltőpont.
Amit meg kell szokni, tanulni, hogy pályán ne épp a radar alatt autózzak (x40-50).[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Hát, a Népautó elnevezés már csak nosztalgia, nem az árszabáshoz nincs köze. De ugye kerek perec meg is mondták, hogy nem muszáj ám olcsó autót gyártani.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #273639 üzenetére
Most két irány van:
- akkutechnológia fejlődése nagyobb energiasűrűségű, gyorsabban tölthető, több ciklusú akkuk felé
- hidrogénAz akkus éra egyik rákfenéje ugyanaz, mint a mobiloké volt anno. Sokféle csatlakozó, sokféle töltési szabvány. Mintha direkt azon versenyeznének a gyártók, nehogy véletlenül is teljesértékűen lehessen használni 3rd party töltőt.
A hidrogénben több fantáziát látok: a CNG, LPG vonalon már van tapasztalatunk, kultúránk a cseppfolyósra sűrített gáz tankolására. Mostanra már van hatékonyabb, olcsóbb, környezetkímélőbb technológia is a hidrogén előállítására, mint az elektromos árammal való víz bontása.
Ha finomodik a technológia, meg lehet oldani azt, hogy akku helyett hidrogénben tárolják a megtermelt elektromos energiát. A fel nem használt elektromos árammal hidrogént állítanak elő (pl atomenergiából, napenergiából, szélenergiából), amit el lehet égetni, ha a tiszta úton előállított villamosenergia nem tudja kiszolgálni az igényeket.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #273690 üzenetére
Meg lehet csinálni legalább annyira biztonságosra, mint az LPG-t.
Az LPG esetében fosnak, hogy robban. Igen, robban, ha ég a kocsi, tud gond lenni. Viszont maga a tartály sokáig ellenáll a lángnak, van rajta egy biztonsági szelep, ami a forró tartályban fellépő nyomás hatására kienged egy kicsit. A kijövő gáz elég, de úgy van megoldva a szelep, hogy a láng nem jut be a tartályba. Tehát amíg maga a tartály el nem ég, addig csak pukizik aprókat, de nem robban be.
Egy sima személyautó is percek alatt kiég, ezek a tartályok meg 30 percre vannak hitelesítve. Szóval no para.A CNG-t meg leginkább a tömegközlekedésben láttam, buszokon. Az ilyen használatra szánt járművekkel szemben még szigorúbbak a biztonsági követelmények és a tervezett élettartamuk és sokkal több, mint a személyautóké.
A Hindenburg kicsit más tészta, az eléggé a H2 elején volt, kevés tapasztalattal és biztonsági intézkedéssel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
GrrenGo ÁSZF módosítás: Az Őrmező P1, P2 és az Etele P1, P2 P+R parkolókban 2023. július 1-től megszüntetett ingyenes parkolási lehetőség miatt az említett területek a továbbiakban nem részei a szolgáltatási területnek. - Biztosan ez is előre lendíti majd a szekeret...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #273866 üzenetére
Ahol gázátalány van, ott az elektromos hálózat is ehhez van méretezve. Hallottam olyanról, hogy nem engedik egy lakónak az elektromos hálózat bővítését az indukciós főzőlaphoz, mert akkor a többinek is engedni kellene, azt meg már nem bírja el társasházi hálózat, annak a fejlesztésére meg nincs nincs pénz, vagy a szolgáltató részéről megoldás. Szóval egy fecske az esetükben azért nem csinál nyarat, mert eltapossák, amint repedezik a tojáshéj.
Oké, hogy ez nem tömeges eset, dehát miért is nem jár mindenkinek alanyi jogon a lehetőség?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz brumi1024 #274053 üzenetére
Ez az egyetlen eset, amikor kártérítési igénnyel élhet a károsult a vadásztársasággal szemben. Persze ehhez jó lenne előre tudni, hogyhajtás volt-e.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Akartam már kérdezni, szlovén pályamatricát lehet online venni? Az összes fizetős útra érvényes?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #274219 üzenetére
Minek, erősek ezek a műanyagok a sok ívvel, hullámmal.
Amúgy meg a rámpa is olyan, mint a fék. Hadd illusztráljam egy képpel:
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
A targonca tipp mellett meg lehet úgy is csinálni, hogy rámpa 2 lépcsőben (pad szintjére, tégla szintjére), illetve a két téglaoszlop közé tettek egy vízszintes rámpát, amit utólag kivettek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz kenwood #274297 üzenetére
Nem mindig ülök be ugyanúgy, a plüss kárpit meg nem enged az ülés legmélyebb pontjára csúszni. Gyakorlatilag minden beszállásnál állítok a belső tükrön, majd valamennyi idő és fészkelődés múlva megint.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz szőröscica #274441 üzenetére
Nekem pont a DSG adná fel a leckét, manuálissal vinném. Ha lenne havi 120k-m autóbirtoklásra.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
2018-as esetről most lett bírórásgi ítélet. Az USA-ban egy önvezető taxi halálra gázolt egy kerékpárost, mialatt az autót felügyelő személy a telefonját babrálta. 3,5 év az ítélet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #274517 üzenetére
Aha, köszi.
Szarul rögzítette a csomagot (sátrat) és nem vette észre időben. Valószínűleg volt azért előjele, hogy kinyílik a sátor, nem egyből viszi a kerékhez a turbulencia.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Szarul volt rögzítve. Sajnálom amúgy, hogy így járt. Somatom biztosan jobban tudja. Ahogy Siófokról elindulva is rögzített ezt-azt a motorján, arra érdemes volt figyelni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
A munkája részleteit nem ismerem, de biztosan máshogy kell pakolni egy motoron, meg egy 2,5×13,5 méteres platón. Az elv azonos csak: ne mozduljon meg.
Párszor már feldobta a net a képet: egy dobozos utánfutó az oldalára borulva, benne 3 motorkerékpár szakszerűen rögzítve, amik még a borulás után is merőlegesen a padlólemezre álltak, mint katiban a gyerek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
A héten a Kaposvár utcában jött velem szemben egy személyautó. Múlt héten egy kukásautó fordult meg a Bogdánfin padkától padkáig kihasználva az úttestet, a villogó sárga azért ehhez szvsz kevés. Szóval de, a mai Budapesten mindenre is számolni kell.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #274562 üzenetére
Nem is értem, ki gondolná, hogy főúton, vagy városban sebességkorlátozás. Nézd csak például az Árpád hidat!
Vilike, ne szívd mellre. Én úgy szeretném, a nem linkelnél több mérést!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Rivaul #274679 üzenetére
Bannert.
Lidl akku a Passatban lévő kb 70Ah Excide akkut sose töltötte 4 csíkra 5 nap alatt sem. Az akku 5 éves, teszi a dolgát. Még elpusztult generátorral is csináltam 50-60 km-es napokat, nap végén töltőre dugva.
Mostanában 1-2 hét is el tud telni 2 indulás között.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz MC Pite #274763 üzenetére
Elveszem a gázt, de mikor visszakapcsolok és ráengedem a kuplungot, adok egy gázfröccsöt, hogy olyan 2-2,5k rpm meglegyen.
Ha intenzíven kell fékezni, nemigen van idő még visszakapcsolgatni is a motorfék érvényesítéséhez. Ha nincs szükség intenzív fékezésre, akkor viszont használom a motorféket, visszaváltok 3.-ba, 2.-ba. Aztán ha engerdi a forgalom, finom gázzal állítom meg a lassulást és kezdek gyorsítani.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz MasterMark #274764 üzenetére
Ha alapjáratra engeded rá a kuplungot, akkor ugyanazt csinálod a kuplunggal, mint induláskor: a motorfordulatot és a kerékfordulatot szinkronizálod, miközben kopik a kuplungtárcsa, kettőstömegű.
Induláskor indulok mondjuk 1200-1500 rpm-mel, míg ha 60-nál visszarakod 3.-ba, nálam az már 2000 rpm. Oké, hogy a bódé tehetetlensége nagyobb (induláskor), mint a motoré (motorfékezéskor), de akkor is érdemes pici gázt adni, hogy a kuplung csúszása kevesebb legyen.Sajnos kétszer is elszakadt alattam a Lada Samara kuplung-bowdene, mindkétszer sikerült hazáig menni vele. Amikor kivettem üresbe, előtte picit jobban ráléptem a gázra és toltam kifelé sebességből. Amikor behúztam sebességbe, előtte adtam egy kisebb-nagyobb gázfröccsöt. Mindkét irányba szépen ment a váltó abban a pillanatban, amikor a váltó két végén a fordulatszám megegyezett. Csak arra kellett vigyázni, hogy ne kelljen megállni.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz cappa72 #274847 üzenetére
Valamikor a télen (száraz, enyhe időben, este) megállok a pirosnál szűk 3 méterre az előttem lévőnél. A Rákóczi hídról lefelé jövet a Praktiker előtt. Az előttem lévő SUV sofőrje elfelejte, hogy enyhe emelkedőn áll és elengedte a féket, az meg elkezdett hátrafelé gurulni. Úgy 30 centi gurulásnál megpöccintettem a dudámat. Nem vette a lapot. Hosszabban nyomtam, még mindig semmi. Az utolsó méteren kb folyamatosan nyomtam a dudát, de a barma így is belém gurult, vonóhoroggal.
Na, akkor satufék, persze, hogy billent a bódé, majd előre ment oda, ahonnan gurulni kezdett és szállt ki.
Kirakom a vészvillogót, fotózom a rendszámát, majd szállok ki én is.Aszondja, mert olyan közel álltam meg... Mutatok az utasaimra, hogy két tanúm is van arra, milyen közel is álltam meg. Nem hallotta a dudát? De, hallotta, csak nem figyelt. Elismerte a felelősségét, akart írni betétlapot. Kérdeztem, hogy biztos emiatt akar bónuszt veszíteni és évekig károkozói pótdíjaz fizetni? Számot cseréltünk, lefotóztam az okmányát.
Végülis csak a rugalmas alsó rácsot nyomta be a horog, meg a párszáz forintos rendszámtáblakeret tört el, illetve maga a rendszámtábla deformálódott az alsó szélén, ahol a vonóhorog megnyomta. A valós károm kb 5 eFt volt, a rendszámtáblakeret és egy klímás nyomáspróba. Felhívtam a károkozót, elmondtam neki a jó hírt és kértem, hogy legközelebb ha dudát hall, nézzen körül.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz cappa72 #274857 üzenetére
Párhuzamos parkolás, mögöttem volt egy rövid hely, egy nagy Lexus szedán (LS600h talán) parkol be mögém. Ülök a kocsiban, várom feleségemet. Ez az állat meg kétszer is lekoccol. Befejezi a parkolást, kiszállok a kocsiból, hátrasétálok, lenézek, majd rá, valamit grimaszolok és visszaülök.
Oké, 2x éves öreg autó, a hátsó lököst bontottra cseréltem, mert az előzőtől jobb állapotút tudtam venni színében, de persze messze nem makulátlan. Igazából tudtam, hogy nincs semmi észrevehető rajta, csak a sofőrtől akartam megkérdezni a tekintetemmel, hogy "Tényleg, b+?! Tényleg radarral, kamerával, 50+ évesen is képes vagy kétszer is lekoccolni ugyanazt a kocsit parkolás közben?" Amúgy formára nagyon bejön az a Lexus, korábbi szomszédomnak is volt egy régebbi és egy újabb is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz cappa72 #274864 üzenetére
5-6 éve van autó a háztartásban, 20+ éve vezetek, de a tavalyi parkolós volt az első olyan alkalom, hogy az az autó, amiben épp ültem, hozzáért egy másik járműhöz.
Parkolok akárhol, akárhogy, a tükrökben kimerül minden parkolássegítő berendezés, és ennyi.
Anyósom Ignisével álltam meg az Opera környékén egy párhuzamos helyen, feleségem mellettem, Anyósom hátul ült. Leparkoltam, kiszálltunk, Anyósom körbesétálta a kocsit, majd megjegyezte: ez neki nem parkolóhely. Saját bevallása szerint nem tud párhuzamosan parkolni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz gergo5991 #274873 üzenetére
Ez volt, amikor a Huawei, Xiaomi, stb megjelentek az európai mobilpiacon. Aztán az értelmesebb termékekkel rendelkező gyártó árszintje felzárkózott a már jelenlévő ismert gyártókéhoz.
Ehhez persze az is közre játszott, hogy EU-s lerakat, szervizhálózat, márkaképviselet is létesült, ami természetesen ugyanúgy költséget ró a gyártóral.Az autóknál is így lesz. Egy autó árában benne van az érvényesíthető garancia, márkaképviselet, márkaszerviz, az ahhoz és a típushoz kapcsolódó engedélyezések, minőségbiztosítás, képzések is. A kínai autó kínai ára azért kedvező, mert ott a volumen mellett ezek a háttérdolgok is jelen vannak. Itt ezeket a márkákat még fel kell építeni, amit jóllehet, hogy a gyártó előfinanszíroz majd, de végső soron mi, a piac fogjuk kifizetni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Mondjuk, a videón is látható, hogy 3-an szálltak ki abból a rendőrautóból, amelyik felkelnte a korlátra a Mercedest. Előtte a leállósávon a Skoda hátuljának koccant a Mercedes orra, majdnem ki is csúszott a rendőrautó, kacsázott is bőven utána.
Nem tudom, a rendőrautó sofőrje milyen vezetéstechnikai tréningeken vett részt, amit a munkáltatója is elfogad és ami alapján alkalmasnak ítélte a rendőrt a manőver végrehajtására. És akkor még ott a Skoda is, ami erre nyilván fel volt készítve.
Mert ezek nélkül te is beláthatod, hogy Skoda sofőrje esetleg a szükségesnél nagyobb veszélynek tette ki az utasait.Apám mesélte, hogy annak idején a katonaságnál télen a megfagyott latyakos országúton kellett vinni az ezredest egy szolgálati Ladával. Ki is jelöltek neki egy hozzáértő sofőrt, aki történetesen versenyszerűen rallizott is. Ő persze legjobb tudása szerint hajtotta végre a parancsot, miszerint az ezredest A-ból B-be időre kell eljuttatni. A feladat sikeres végrehajtását mi sem bizonyította jobban, minthogy a szolgálati ideje alatt nemhogy nem vezetett többet, de honvédségi járműbe be sem ült.
Gondolom, USA-ban sem minden járőrnek és minden rendőrautónak van jogosultsága ilyen adok-kapokba beleszállni.
Tsebacsi: igen, a tolakodó Toyotást én is elővenném a rendőrség helyében. Alap, hogy megkülönböztető jelzést használó járművet nem előzünk, illetve nem haladunk a leállósávban.
avl: ha jól tudom, a rendőrség a járműveket csak lízingeli, nem az övék.
Amikor Szeged HRK-n dolgoztam külsősként, külön HR-es feladat volt, hogy minden rendőr az illetményhez szükséges minimális óraszámot tölthessen volán mögött, hogy azt a párezer forintot is megkaphassa, ami ezzel jár. Mindemellett a régi határőrségi Pathfinderek kb fele ilyen-olyan hibával állt az udvarban, mert nincs pénz a javításukra. Volt, amelyik váltóhibával, másik motorfibával állt, de volt olyan is, amelyikről csak a műanyag kilincsek törtek le. Simán össze lehetett volna legózni pár jó autót belőlük.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Az hadd kérdezzem meg, hogy a kolléganőd elvállalt a prezentáció elkészítését és be is mutatta? A (volna)-ból arra tippelek, hogy nem vállalta el, vagy legalábbis nem minden szó nélkül.
Csak mert az autós dodzsemezéskor gondolom, nem az volt, hogy a sofőr a diszpécsertől kapott utasítást.
Amikor rám akartak lőcsölni olyan feladatot, amihez nem volt meg a megfelelő forrásom, támogatásom, vagy tudásom, tudtam szólni, hogy ez nem fog menni és mi hiányzik.
Nem azt vitatom, hogy a rendőr ilyet csináljon-e, vagy ne, hanem azt, hogy legyen előrelátó és felelősségteljes.
Kíváncsi vagyok, hogy az állományból hányan lettek volna az utasai? Családanyák, családapák, vagy épp kopaszok...
Kíváncsi lennék, a pszichológus hogy fogja értékelné a beszélgetésüket.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Dél-Ausztráliában egy új kategóriát vezetnek be a vezetői engedélyeknél, ami kimondottan az erős autókra van kihegyezve. 375 LE/tonna, max 4,5 tonna autókra vonatkozik.
Az ilyen kategóriával elkövetett szabálytalanságokat komolyabban szankcionálják majd.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autóhifi
- iPad topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen