- iPhone topik
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Netfone
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lazarus2206
csendes tag
Üdv!
Ez most ugye egy vicc? Egy TV-ből, ami néha rezonál ekkora hisztit csinálni?
Örülök, hogy egyeseknek ez a legnagyobb problémájuk. Minden részletet sajnos nem ismerek, csak amit olvastam, de ezek szerint mindenki mással baj van, szivesen elolvasnám a másik felek véleményét is a témában, hogy tiszta legyen a kép.További szép napot, és ne idegeskedj!
-
lazarus2206
csendes tag
válasz BloodRay #12992 üzenetére
Üdv! Nem kifejezetten emiatt regisztráltam, de ezt valóban nemrég olvastam. Nem hinném, hogy korlátozva lenne, hogy ki mikor regisztrál egy nyilvános fórumba. Viszont abban talán egyetérthetünk, addig amig nem ismerjük mindegyik fél véleményét, addig nem vonhatunk le következtetéseket.
-
lazarus2206
csendes tag
Meghallgattam, köszi a linket a lustáknak Senki nem vonta kétségbe, hogy nem rezonál, és én biztos nem mondtam, hogy ez normális. Ezért van a szerviz, és a garancia, hogy javítsák, ha gond van... És úgylátom, az írásodból, már a szervizben van, dolgoznak a megoldásán Igazából az írásaid hangneme, ami fura, lenéző, mintha mindenki más hülye lenne.
-
lazarus2206
csendes tag
Erről az írásmódról beszéltem, gúnyos, lenézős "direkt hibásat vettem" , jókat derülök rajtad, így gerincsérvvel az ágyat nyomva, köszi + Kitalálsz dolgokat... Márkazservizes fia, és a szerviz kifogásolja mit írsz...? Ezt nemigazán értem, hiszen nemtudom honnan írsz. De ha így jobb, hogy ezt hiszed, legyen.
Ha nem tűnt volna fel, pont ezt írtam előbb, ha hibás, garanciális, javítsák, és most pont ez történik...
Pár hete Nekem is javítottak egy Sony TV-met, kijöttek, elvitték, 4 nap múlva visszahozták. Tudomásul vettem, bár nincs más szórakozásom nagyon a laptopon kívül, azt meg sokszor fárasztó tartani, mivel ülni, mozogni alig tudok. Ezért írtam az elején, hogy irigylem a problémádat. Sok sikert! -
lazarus2206
csendes tag
válasz Sanyabá #13014 üzenetére
Nem haragszom, teljes mértékben egyetértek Veled Sanyabá. Ha garanciális javítsák, viszont nem a szerviz gyártotta a készüléket, Ő csak javítja az előírásoknak megfelelően. De az ügyfél hangneme sem mindegy, ha agressziv, és lekezelő, mindenkit leszól, akkor nem segíti elő a javítás lebonyolítását, főleg nem helyszinen. Gondold át a szitut, Te szeretsz idegesen dolgozni? Jogos a reklamáció, de nem mindegy hogy tálaljuk. Nekem érdekes módon gond nélkül megjavították 4 nap alatt a garos Sonymat, pedig nem hívogattam a Sony főnökséget, és még jattot sem adtam. Elkell dönteni, hogy gyors, ideges összecsapott munkát vár, vagy jó minőségűt.
-
lazarus2206
csendes tag
válasz syler123 #13016 üzenetére
látom syler Te sem olvasol alaposan, csak támadsz, olvasd át még egyszer.. Én nem azt mondom, hogy igaza van, garanciális hiba, javítsák meg, ne zörögjön? DE! Akkor mi a gond? Csak a hozzáállásról beszéltem, meg a paranoiáról, hogy mindenki ellene van, és a szervizes fia figyeli, vagymi, stb...
-
lazarus2206
csendes tag
válasz benvolio #13020 üzenetére
És mégis belefolytál... ferob-nál ha jól olvasom még csak két napos a történet, mert volt egy hétvége is közben, és már javítják is a készülék hibáját...
Mindenkinek szive-joga következtetéseket levonni Nekem is, Nektek is. Az, hogy mi a valós, az már más történet. Ha elolvasod, amit írtam, ágyban fekvő ember vagyok, aki szintén szerette volna használni a készülékét, és aki türelmesen kivárta míg megjavítják (hiszti nélkül, már az első nap után), és láss csodát működik a dolog, mert tudomásul veszem, hogy tömeggyártott készülékek világában élünk, évente-fél évente adnak ki újabb készülékeket, aminek lehetnek hibáik. Erre van a garancia, és a szerviz, hogy megoldja.
55 év alatt jópár garanciális készülékem volt már a gelkás korszakig visszanyúlva (LG is), és voltak hibák is, de valami miatt érdekes módon mindig normálisan orvosolták, és megvoltam elégedve, igaz nem rohangáltam már az első nap után fűhöz-fához...Kiváncsi lennék, Ti hogy regisztráltatok a fórumba, egyik nap még nem voltatok, a következőn meg már igen, ezzel énis így vagyok, a többi fórumon is, ahol jelen vagyok, lehet bármilyen összeesküvés elméleteket gyártani
Amúgy a szlogened a végén nagyon találó, főleg az önző része tetszik
-
lazarus2206
csendes tag
ezz tetszik. Hány éves volt a muki, aki kint volt Nálad, hogy 55 évesen a fiának nézel? Meglepődnél, mi mindenre képes még egy idősebb ember a fórumozáson kívül, és Te ismét csak leszóltad Őket, tehát mások fölé helyezed magad, ami már a múltkori beírásodban sem tetszett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest