Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Szivárvány
lo ...
-
Mobilarena
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
válasz Mauzes #44399 üzenetére
Nem vagyok jogász te teljesen komolytalannak és ellentmondásban lévőnek tűnik nekem az ÁSZF-ük. Én korábban egy TV rendelésnél olvastam át amikor eltűnt út közben 2-3 hétre a rendelésnél X boltban azonnal átvehető termék.
A megrendelés gomb megnyomására fizetési kötelezettség keletkezik... de szerződés csak a visszaigazoláskor jön létre (akkor vajon miért cserébe keletkezett előtte kötelezettség?)... majd végül leírják (még az elején ezzel nyitnak), hogy a szerződés bármikor bárhogy módosítható. Az akkor milyen szerződés?
Tldr: kötelezettség/ellenérték az van a gombra ránézés pillanatában. Szerződés és abban foglalt termék/szolgáltatás amit érte kapsz az meg lóf*sz.
És innen átkanyarodnék a postára is. Szerintem ott a postán érdemes balhézni, panaszt tenni.
Alapvetés náluk, hogy ami tracking nélkül utazik arra széttárják a karjukat, hogy "bárhol lehet, sose fog kiderülni". Esetleg túrnak egyet a kockás füzetben. Mintha büszkék lennének rá, hogy semmit nem nyújtanak szolgáltatásként cserébe azért, hogy a feladó kifizette az árát. Feladó oldalról lehetne inkább ezt nyomni, lévén ott fizettek ezért a "szolgáltatásért" és mennyiségileg is ott lehetne hatékonyabban fellépni ha nem 1-1 eltűnt csomagot lenget az ember hanem vélhetően egy rakás ilyen eset van. De nem hiszem, hogy a Lego ezzel vesződne, ők újraküldik és benyelik. Ebben viszont benne van a veszély, hogy egyszer csak betelik a pohár. (Mondjuk egy trackinges küldés vagy akár más szállító azért nem lenne egy megugorhatatlan dolog a Legotól sem.)Ezért érdemes címzetti oldalról besegíteni a dologba. Meg mert szvsz legtöbbször azért helyi viszonylatban is "eltűnhet" a csomag: gyk. lenyúlják. Nekem hogy-hogy nem, szinte minden sima csomag eltűnt, minden trackinges megérkezett. Amikor pedig rákérdeztem, hogy akkor miért is ennyire egyoldalú és hova hány panaszt kell ilyenkor indítani akkor valahogy pár napon belül mégis megkerültek. Akár 2-3 hete eltűnt cuccok is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest