- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
VitaD5
tag
válasz Lokids #38497 üzenetére
Olyan champ kell, akik outrange-elik keményen. Lux, Ziggs, Xerath stb. Ha top-olsz ellene, akkor esetleg egy Cho'Gath és húzd a silence-t. Kivárod a passzívját, rátolod az üvöltést és nyertél egy trade-et. Néhány ilyen után már megeszed. Ott van még Cassio is, erősebb poke-ja van Ryze-nál, sokkal.
Minden esetre van egy 100%-os módszer: BAN.
Egy nagyon fontos dolog: Ne nagyon próbálj duel-ezni ellene (Maximum Cassio).
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
Miközben arról megy a vita, hogy a Darius Q mennyit sebez, megemlíteném az E passzívját...
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz kenwood #38826 üzenetére
Azért, ha az az agyhalott kombó nyer, vagy a dou top, esetleg a AFK-os team, nem véletlenül nyernek ők.
Erre van egy személyes példám is:
A mid-es és a top-osnál volt a kill-ek kb. 80%-a, és amikor a 15. percben egyszerre mennek AFK-olni... Felejthetetlen... Érdekes módon mi hárman egyszer sem próbáltuk feladni, végig küzdöttünk egy Normal meccsért. A matchup alapján a hajadat tépnéd, hogy Vi support-tal carry-ztem.
Szerintem, ha van egy ilyen lane és nyerésre állnak az azért van, mert ők jobban használják ki a champ-ek készletét, és ti nem tudjátok kihasználni azok gyengeségeit. Mi végig kihasználtuk a lehetőségeinket. Amíg nem voltak a többiek full-on, addig mindig vettek Vision-t, Eve/Rengar counterel-ve + ott volt a double vision. Ashe instant nuke-ot kapott. Azir-tól meg megvédtem az ADC-t.
Lokids (#38 827): Akik nagyon megszokták a régi egyszerűségét, azoknak nem lesz könnyű megszokni az újat. Ez a Fiora tényleg duel-re született. Lategame-re meg ott van az ulti, ha a minimum igényét kitudod használni.
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz D1Rect #38831 üzenetére
Valószínűleg a Lulu ulti reakciója miatt. YouTube link
Illetve a Reddit-en még olvastam egy olyat, hogy a kínai szerverről is azért van kitiltva, mert valahogy képes sebezni a Fountain-ből is. Reddit poszt
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz #17954112 #40134 üzenetére
AMD Athlon 64 X2 3800+ 2 Ghz, 3 GB DDR2 800 MHz, GIGABYTE GeForce 210 1 GB
Nekem ilyen gépen megy el a játék full beállítások mellett 30 fps-el, de én medium-on játszok 60 fps-re lock-olva 1024x768p felbontás mellett. Tekintve a hardveri előnyeidet szerintem bőven beleférmindkettő felbontás.Biztos ami biztos, indíst egy costum game-t, hogy ott tesztelhesd a teljesétményt/minőséget.
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz Yodamest #40349 üzenetére
Darius-t leginkább Axe-hoz tudnám hasonlítani: Amíg nem vagy a közelében, addig nem haltál meg.
Sajnos a Juggernaut update-nek köszönhetően undorítóbb lett champ, de kijátszható. Kite-olás a legerősebb fegyver ellene. Ha mindenét kikerülöd, nem fog ütni nagyot. Ha sok armor-t veszel, az nem segít sokat, mivel passzív-ból Armor ignore-t kap, ezért szerencsésebb olyan item-eket venni ellene, amik HP-t adnak és kisebb armor-t, mint pl. Sunfire, Randuin.
Offenzív itemeknek ajánlom a Rylai-t, ha AP caster vagy (AP, HP, passzív), vagy a Frozen Mallet-et (AD, HP, passzív), ha autoattack orientált. A Rylai spell alapján slow-ol, a Mallet meg minden autoattack után egy 1,5 seces slow-ot tesz rá a célpontra. Ezek az item-ek könnyítik a kite-olást.
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz Yodamest #40352 üzenetére
Master? Vele pont kenterbe lehet verni a Darius-t könnyedén.
A játék jelen állásában Garen a legundorítóbb champ a ligában. (Szerintem nem csak én vagyok vele így, és nem véletlen van bannolva mindig rankedeken.) Nevetséges, hogy mennyire felerősítették...
Csak nézd meg:
Botgame-ben szórakozgattam és akkor egyszercsak 10 méteres távolságból 1500 true damage Garen ulti.
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
-=Vacsek=- (#40354):
Az AP item-ek nem nerf-et kaptak, hanem szimplán átalakították őket, hogy jobban átadják azt az utility-t, amit adnak. Ez azzal járt, hogy kissebb AP-t adnak a nagy AP-s item-ek, cserébe a Rabadon nagyobb százalékos bónuszt ad, amivel ugyan ott járunk, több utility-vel. Végeredményében csak jobbak lettek.Kanczy (#40357):
Érdekes, Plat alján meggyűlik a bajunk azzal, ha nem bannoljuk. Tipikus low elo booster champ ezek szerint.Yodamest (#40358):
Ilyen tudás hiányába szinte mindig ugyan azt veszem az adott Hero-ra. (Pl. Windranger - Phase Boots, Maelstrom, Crystalys, Scepter, Satanic)Cifra kiosztás, csak úgy járhat a kezed. Én nagyon hozzá vagyok szokva a mezei pár százas egerekhez. Még a gomb kiosztáson is alig merek változtatni. Pedig lehet segítene egy picit.
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
Warwick-kal én így szoktam játszani:
Mindig Gromp-nál kezdek, majd Blue, Red, aztán megyek a Scuttle-ra és rögtön leszedem a Dragon-t. (Még mindig képes rá.) Recall, kék smite, cipő, potik és néhány ward. 6. szint előtt van egy slow steal-ed. Több, mint a semmi. Aztán megveszem a Bilgewater Cutlass úgyszint a slow miatt, de eddigre elméletileg meglesz az ulti. 2 slow azért több, mint amit egy Master kínál például. Így máris nagyobb a gank potenciál. Tá-dá! Máris mehet a gank mindenhova. Ezután rögtön elkezdtek tankosítani, arra rá egy Frozen Mallett, befejezem a BoTRK-et és last item-nek kirakom valamelyik upgrade-et a jungler item-re (Tankos, vagy az AD-s).[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz Ryder1 #40441 üzenetére
Nagy ADC változtatások
Corki:
- Nem lesz true damage-e, helyette nagyon magas mixed sebzést fog osztani 50/50 arányban autoattack-onként.
- Kb. 5 percenként egy megerősített W-t tolhat el, aminek olyan hatása van, mint a Draven E-nek.MF:
- A passzívját átrakták a W-jére, így csak akkor jön elő, ha legalább egy rang van rajta.
- Az új passzívja a "Love Tap", ami bónusz damage-et garantál minden célpont váltáskor. Stack-elhető.
- Az ulti a rang alapján többet, többször sebez, illetve critelhet.Graves:
Róla még nem találtam semmit a fórumon, valószínüleg még csak most írják. Amit tudunk,
- hogy shotgun-ja van Graves-nek. Ezért az autoattackjai olyan-ok lesznek, mint a jelenlegi Q-ja. Minnél közelebbről lősz valakit, annál nagyobb damage.
- hogy a Q-ját átalakítják, hogy jobban igazodjon ehhez az autoattack-okhoz.Caitlyn:
- Megerősítik a zonázási képességeit. A trap egy charge rendszer-t kap, illetve aki belelépet, az nem kap sebzést, de az autoattack range kétszeres távolságából egy garantált passzívot lőhet arra. (Ugyan ezt megkapják azok is, akiket a hálóval talál el.)
- A passzív minden 1% crit chance után még 1% bónusz sebzést kap.Kog'Maw:
- A W-jét aktiválva megkétszerezi az aktuális attackspeed-jét, de 5.00-nál megakad. (Igen, túllépheti a 2.5-et.) Ez alatt az idő alatt minden physical damage csak 60%-os lesz, de az on-hit effektekt (pl. lifesteal) 100%-osak maradnak.
- Az ulti nem fog alapból nagyobbat sebezni a champ-ekre, de a célpontok életerejét figyelembe veszi. 50-25% HP között kétszeres, míg 25% alatt háromszoros sebzést fog okozni.Quinn:
- Egy roamer midlaner-t szeretnének csinálni. Az ultija egy toggle lesz, ami Quinn-Valor váltáskor egy 2 seces időt vesz igénybe, fordítva nincs ilyen. Valor-Quinn váltáskor az eredeti AoE sebzés megmarad, de csökkent a damage és missing HP alapján nem fog okozzni nagyobb sebzést.
- A Q többé nem blind-ol, megkapta a missing HP alapján növekvő sebzést és aktiválja a passzívot a "fő célpontra".
- A passzív a teljes AD-t fogja nézni.
- Az E gyorsabb lesz.[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz Ryder1 #40441 üzenetére
Kissebb ADC változtatások
Ashe:
- Passzív slow kissebb, illetve nem számít critnek a passzívos autoattack. A crit-es autoattack az AD-nak megfelelő bónusz damage-et okoz, illetve kétszeres slow-t aplikál.
- A Q nem fogja erősíteni a passzív slow-t. Csak is 5 stack-el lehet cast-olni. Nincs CD (?).Draven:
- Kisseb attackspeed szintenként, autoattack projectile lassabb lesz.Ezreal:
- A Q-ja találat esetén 1,5 másodpercel csökkenti az összes spell CD-jét az 1 helyett. Q CD-je 0,5 másodpercel hosszabb.Jinx:
- A passzív tovább tart két másodpercel, illetve attackspeed-et stack-el. (15%)
- Amíg Fishbone-t használod -15% attackspeed.Kalista:
- Nagyobb base attackspeed, de szintenként kevesebbet kap.
- A paszív ugrálásának sebessége az attackspeed alapján nő.Lucian:
- Az ulti nem fog az attackspeed alapján több lövést leadni, hanem egy fix számban fog (20/25/30). Több AD-val és CDR-el rendelkező build-ek most előnyt szereznek.Sivir:
- A W CD-je a castoláskor kezdődik, nem pedig a buff után. A buff duration kisebb lett. 6 sec -> 4 secTristana:
- Nem lehet csökkenteni autoatack-al sem a Q, sem az E CD-jét.
- A Q CD-je a spell rangjaival csökken.
- A W lategame-re nagyobbat sebez, illetve nem fog bónusz sebzés okozni az E stack-jei alapján.
- Az E a 4. stack-nél azonnal robban. Most már a spell-ek is stack-elhetik. A 4 stack-es E felrobbantása nullázza a W CD-jét.Twich:
- A Q CD-je nullázódik, ha egy enemy champ-et megölnek, miközben rajta volt a passzívod.
- Amint Twich láthatatlannál válik, megszakítja az aktuális célpont ellen folytatott autoattack-ot.
- Az ulti kevesebb ideig tart. Az ulti nem fogja feltörni a láthatatlanságot.Urgot
- Bónusz armor és MR helyett damage reduction-t kap ulti után.Varus:
- Az ulti most már mutatja a területet, ahol az terjed. A root-olt célpontok a duration alatt 3 stack-et kapnak W-ből.
- Kissebb sebzés.Vayne:
- Kisebb AD szintenként.
- Nincs többé flat damage. HP alapján nagyobb %-ban okoz true damage-et. 4/5/6/7/8% --> 6/7.5/9/10.5/12%[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
-
VitaD5
tag
válasz Imilenni #40470 üzenetére
A Marksman Update-ben igyekeznek minden ADC-t a egyedibbé tenni, így a Vayne még inkább a W-jén fog alaulni, hisz ez a champ külömlegessége. A kis AD meg szerintem rákényszeríti az embereket arra, hogy egy normális ADC build-et használjanak neki. (BoTRK, IE, Phantom, Youumu, Last Whisper, Berserk)
A véleményem: Az a 12% max HP alapú true damage nekem fáj... Ideje törölni a játékot. (Úgy se fogom.)
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz Nova96 #40476 üzenetére
Champ kite potenciállal. (Quinn, Gnar, Teemo, GP stb.) Hard lane bully. (Teemo )
Kite-olást segítő item-ek. (Frozen Mallet, Rylai, Black Cleaver, Trynity, Randuin, Iceborn, BoTRK, sőt még talán Youumu.)
Ha ezekkel sem tudsz távolságot tartani, akkor valószínüleg az igazság kardjába leled halálod.
Vagy akár Master Yi lategame. Ha megvan a lategame, nincs az a pénz, hogy kibírja azt a Garen. Csak ulti mielőtt silence-el. gg ez
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz Kanczy #40692 üzenetére
Találkozásom egy hasonló csodabogárral: Egy Vayne, aki csak Vayne-ezik és a runepage-e csak AD-ból áll. Kezdésnek Banshee-t vesz, de még így több AD-ja van, mint egy másik ADC-nek BoTRK-val. A Match History kb. fél évre visszamenőleg néztem meg, és csak ezt használja. (Linket sajnos nem tudok küldeni erről a csodáról.)
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz saelin #41015 üzenetére
A sok smurf (Azaz olyan "nagy" játékos, aki "kicsinek" mutatja magát és "kicsikkel" játszik.) miatt lesznek ilyen jellegű problémáid bőven, mivel keverednek a tényleges kezdők a gyakorlottabbakal, és nem feltétlenül jut eszébe az ilyen játékosnak, hogy tényleges kezdő is játszhat. (Tapasztalat)
Amúgy megvan minden hősnek a szerepe szerint, hogy hol van a potenciális ösvényük, ahol a legjobbat tudják kihozni belőle, így az a szokás alakult ki, hogy ahova menni szeretnél közlöd ahová menni szeretnél és kiválasztod az illetőt.
Általánosságban:
Top - Fighter, Tank
Mid - Assassin, Mage
Bot - Marskman és Support
Jungle - Ez neked még nem fog kelleni, de később egy minimális szinten ismerned kell.Soraka nehezebb ilyen téren, hisz nincs akkora sebzési és irányítói potenciálja, mint Lulu-nak, de mind ketten alkalmasak szóló ösvénytartásra support-ként. (Tapasztalat )
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz Nova96 #41052 üzenetére
Előbb Shen gameplay update-je lesz és csak utána jön Taric. A linken a következő 3 update sorendjét is megtudod nézni. Riot - Hősfrissítések ütemezése
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
Csak a bázisuk felé, nem a bázisukra. A knockback maximum távolsága kb. a Nexus-tól a bázis bejáratig tart.
És nem nem lehet rájuk ultizni Yasou-val, ha knockback-elsz champ-eket (balance?), de ha a channel-t nem várod ki és azonnal elsütöd az ultit, akkor kapsz egy Alistar Q-t, arra már igen.
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz micafighter #41281 üzenetére
Ki ne hadjuk a tényleges sebzést (true damage), illetve a pure damage-et. (Van-e ennek magyar neve?)
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz saelin #41360 üzenetére
Az ultija szándékosan nem sebez nagyot, mert rengeteg utility értéke van. Csak egy spell, ami pármásodperctől-félpercekig kizárhat 1 vagy több enemy playert egy teamfight-ból előnyt kovácsolva, időd adhatsz a gankekhez a felzárkozáshoz, stb. Azért ha ez sebezne, kicsit "overloaded" lenne.
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
Nem stack-elődik, de van rá egy mechanizmus: Ha megveszed az összes Sheen item-et, akkor a nagyobb sebzésű fog prioritizálódni, így az okozza a sebzést, a többi meg nem.
Azonban az Iceborn Gauntlet (Jégkesztyű), ami képes sebzést okozni más Sheen tárgyakkal eggyüt.Tegyük fel, hogy Ezreal-rel meglövöd Q-val a Blue-t. Amíg a célpont a legnagyobb sebzést kapja a Trinity Sheen effetkjéből (Q+200% base AD), addig az Iceborn ugyanúgy aktiválja az AoE sebzést, amiből csak a célpont körüli Golem-eket sebzi (100% Base AD). A Trinity-Iceborn vagy a Lich Bane-Iceborn egy működőképes kombó, habár nagyon drága kivitelezni, ezért nem ajánlott annyira.
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
-
VitaD5
tag
válasz Beni97 #48177 üzenetére
A te varázssebzésed ignorálja az általad sebzett célpont(ok) varázsellenállásának 35%-át. Tehát te úgy fogsz sebezni rájuk, mintha hiányozna 35% a varázsellenállásukból.
Éppen ezért nem lehetséges, hogy két ember együtt 70%-ot ignoráljanak. Mindketten magukra nézve 35%.
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz Gentlelelele #52544 üzenetére
Majd a győztes fél ikonját tudod belőle kibarkácsolni mikor vége lesz az eseménynek.
[ Szerkesztve ]
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz csipszikutya #52570 üzenetére
Pár kommentel feljebb volt pont írva.
"Majd a győztes fél ikonját tudod belőle kibarkácsolni mikor vége lesz az eseménynek."
Yar Har fiddle di dee
-
VitaD5
tag
válasz Ron Swanson #52573 üzenetére
Ez csak erre az eseményre van így, de a Missions arra let kitalálva, hogy amikor valamilyen esemény van azt végig lehessen követni a kliensen belül is, ne keljen külön a honlapot használni hozzá.
Yar Har fiddle di dee
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...