Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • grimm2015

    senior tag

    válasz hugi0 #57870 üzenetére

    Nem az mmrrel van a baj... az ilyen 50-60 semmit sem számít, mert ha jó a csapatod, megy felfelé a te mmred is, mert előnyben vagytok, ha gyenge csapatod van akkor ha meggebedsz sem tudsz mit tenni az ellen, hogy leverjenek.

    Addig amíg a rendszer nem jutalmazza és nem bünteti a lv0-lv3 hősöket, KDA alapján, addig ez ilyen is marad.
    Arányosan büntetni kellene a játékosokat további lp vesztéssel lv4 alatt vereség esetén (de győzelem esetén nem jutalmazni), hogy elvegye a rankeden tanulás kedvét. Ez nem zárná ki azt, hogy továbbra is lennének borzasztó feedek, de legalább egy olyan hőst választana, akiről van "MÁR' egy kevés fogalma, ha nem, akkor viselje az esetleges következményeit.

    Pl egy lv0-lv1 hőst, vereségnél simán büntetni +50%al. Ezt még tovább fokozni azzal, hogy 0/10/0ba végzett, és már egyből meg is van 50-60pontnyi mínusz. Biztos jobban meggondolná mindenki, hogy mit választ.

    Az hogy egy 25/5/25 stattal nem buksz "csak 17" lp, és hogy egy 5/25/5 győzelemmel nem kapsz "csak 17" lp-t az nem büntetés/jutalom.

    Pl 0.5 kda alatti győzelemre nem is adnék semmilyen lp-t. De mondjuk egy S+ vereségnél nem vigasz hogy 1-2lpvel kevesebbet von le.
    KDA és részvételi arány után ugyanúgy kellene jutalmaznia/büntetnie a játéknak a meccs után járó lp %-ával arányosan.

    Am több lehet egy rankeden, én silver1be vagyok, az ellenfelem meg gold2 volt. kb 100pont eltérés volt.

    Ez egy goldos játékos
    20G 9W 11V
    45%

    7.2 / 8.7 / 6.5
    1.58:1 (40%)

    Ez meg én vagyok
    20G 9W 9V

    50%

    8.2 / 5.2 / 8.9
    3.27:1 (48%)

    És azért a fele akkora kda szerintem 20meccs összességében is már baromira nagy különbség. Tele van 1.5-1,8 közötti kda-s játékosokkal a gold. És valamiért jobb az MMRje mint nekem.

    [ Szerkesztve ]

    Battlenet: Grimm#22690

Új hozzászólás Aktív témák