Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • c41r0^

    őstag

    válasz Ton1 #8226 üzenetére

    Nem védeni akarom őket (tőlük szeretném én is berendelni a jövő7en a Samu 40C650-et), de nem úgy van, hogy 1 pixelhiba esetén nem is köteles cserélni a készüléket, még akár a Samsung sem (csak monitor esetén)? Meg kéne nézni a Samsung hivatalos közleményét a pixelhibával kapcsolatban, de ugye ez szintén nem lesz mérvadó, mivel szürkeimportos a TV és hiába a Samu gyári garancia, ha a TV nincs regisztrálva a Samu Magyarországnál, akkor a forgalmazó sem tudja emiatt cserélni a Samsungnál a készüléket.

    Ez a pixelhiba tehát sztem nem esik bele a 3 napos türelmi időbe, amikoris valami működésbeli hiba esetén azonnali cserére vagy kp visszára jogosult, mert nem működésbeli hiba. Webshopban rendelve a 8 napon belüli, akár indok nélküli elállás és pénzvisszafizetés játszik, amit a cégvezető is szeretne elérni nálad, szerintem.

    Tehát az első csere is szvsz a cég jóindulatán múlt. Aztán meg elkezdett gyanússá válni nekik, hogy a második készülék is zsinórban ugyanazzal a hibával jön. Mivel vállalnak beüzemelést, ezért azzal, aki kihozza, be kellett volna üzemeltetni és egyből előtte letesztelni DeadPixelBuddy-val, hogy ő is lássa, hogy van-e hiba, ha van és ő is látja, akkor szerintem szó nélkül visszaveszik, az eddigi tapasztalatok alapján legalábbis.

    Persze tudom, ha az ember kiad egy nagy csomó pénzt, akkor tökéleteset szeretne. Ez szerintem pont az a helyzet, amikor mindkét félnek igaza van - a vevő szeretne tökéletes TV-t a nem kevés pénzéért, a kereskedő pedig jogosan jár el, mert a pixelhiba nem hiba a Samsung szerint sem, ezért arra sarkall, hogy elállj a vásárlástól és kp vissza.

    Egyébként mit rendeltél tőlük?

    [ Szerkesztve ]

  • gejala

    őstag

    válasz Ton1 #8226 üzenetére

    A Samsung pixelhiba garanciája csak akkor él, ha 3 hibás van egy bizonyos nagyságú területen belül vagy összesen több, mint 5 van.
    Ha ez nem áll fenn nálad, akkor a kalocsai cég baromi jóindulatú volt, hogy az elsőt is cserélte egyáltalán. Magyarországon nincs olyan, mint az USA-ban, hogy 1 hónapig csak úgy cserélgetheted a készülékeket...

    szerk: Hmm, és ezt a 3 napos dolgot a kereskedőnek kell biztosítania vagy a gyártónak? :F

    [ Szerkesztve ]

  • Rick4

    félisten

    válasz Ton1 #8226 üzenetére

    Na, végre valaki aki ugyanúgy gondolkodik erről a csapatról mint én. Sőt, rosszul is fogalmazok, mert a történtek után szűrődött le ez a vélemény. Én is akartam tévét venni karácsony után, hát, nem tudjuk, talán tavasszal lesz, de különben is rengeteget kellett cserélni belőle, úgyhogy egy darabig nem is hozunk belőle... Akkor meg minek van fent az 5 perc alatt elkészített ingyenes weblapon. :F Máshol megvettem, és érdekes, jó a tévé... :K

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Aktív témák