- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz #92401152 #7016 üzenetére
Sajnos vannak ilyenek, én is hallom ügyfelektől, de épp ezért, ezt mindig előre tisztázni kell.
Régen a Gelkánál alap dolog volt, amikor egy készülék anyaghiány miatt nem javítható, azért a tulajdonos nem fizet. Mivel nem az ő hibája, hogy nincs alkatrész.
Ha adtunk egy árajánlatot, de az ügyfél nem fogadja el, akkor fizet vizsgálati díjat, mert ilyenkor már nem a szervizen múlt, hogy meghiúsult a munka.
Így amikor vállalkozást indítottam, én is mindig a régi szokásokhoz tartottam magam.
Kellene valami más szakember, de mindenképpen előre tisztázott feltételekkel.
[ Szerkesztve ]
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.