- Milyen okostelefont vegyek?
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz #92401152 #7016 üzenetére
Sajnos vannak ilyenek, én is hallom ügyfelektől, de épp ezért, ezt mindig előre tisztázni kell.
Régen a Gelkánál alap dolog volt, amikor egy készülék anyaghiány miatt nem javítható, azért a tulajdonos nem fizet. Mivel nem az ő hibája, hogy nincs alkatrész.
Ha adtunk egy árajánlatot, de az ügyfél nem fogadja el, akkor fizet vizsgálati díjat, mert ilyenkor már nem a szervizen múlt, hogy meghiúsult a munka.
Így amikor vállalkozást indítottam, én is mindig a régi szokásokhoz tartottam magam.
Kellene valami más szakember, de mindenképpen előre tisztázott feltételekkel.
[ Szerkesztve ]
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Parfüm topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Posta, csomagküldés
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...