- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsero
aktív tag
Sziasztok, Franciaországból vennék használt sportfelszerelést kb. 10 kg értékben, ennek Magyarországra szállítására tudnátok ajánlani céget? Ecoparcel és eurosender-t találtam Google-on, de nem tudok róluk semmit. Angliából a parcelbroker-t szeretem nagyon, de ők nem tudnak FR-HU-t.
-
zsero
aktív tag
Sziasztok, angliából vennék egy pár kis méretű hangszórót, gyári dobozuk meg van hozzá, az a kérdésem hogy melyik szolgáltató vigyáz legjobban a csomagra? DHL? UPS?
-
zsero
aktív tag
Sziasztok, Spanyolországból Magyarországra egy 15 kg-os értékes csomag inkább UPS, GLS vagy DPD-vel legyen feladva?
-
zsero
aktív tag
Sziasztok, megosztanék egy nagyon rossz tapasztalatot a UPS-sel kapcsolatban, akikről azt hittem a legmegbízhatóbb futárcég.
Múlt héten egy 2000 EUR feletti, 2 részből álló műszaki cikket tartalmazó küldemény feladásában a UPS-t választottam, a többi futárszolgálathoz képest magasabb áron, bízva az eddigi tapasztalataimban az UPS-sel kapcsolatban. Sajnos azt kell mondjam mélységesen csalódtam.
A küldemény egyik részét minden rendben átvettem. A másik része viszont alapvetően döntötte meg a hitemet.
1. A csomagot egész nap vártam, és 15:31-kor látom hogy azt írja a rendszerük hogy a "A címzett nem akarta a terméket, és elutasította a kézbesítést.".
2. Mivel végig itthon voltam, és se kapucsengőn, se telefonon nem kerestek, azonnal hívtam az ügyfélszolgálatukat hogy ezt helyrehozzam. 15:45-kor beszéltem az ügyintézővel, aki azt mondta nem is érti ez hogy történhetett és szól a kocsinak hogy még aznap hozzák el nekem. Elkérte a telefonszámomat is, megadtam.
3. Estig vártam a csomagra, este 18:49-kor látom hogy "A csomagot visszautasította a címzett, a csomagot visszaküldjük a feladónak." Mivel 18 óra után volt, email írtam a weblapon, leírva hogy mi történt és kértem őket hogy véletlenül se küldjék vissza a címzettnek.
4. Ma, 15-én reggel látom hogy továbbra is "Visszaküldés a feladónak" a csomag állapota, ezért reggel 8:44-kor hívtam az ügyfélszolgálatukat, ahol az ügyintéző közölte, hogy ez a csomag már Bécsben jár, nem lehet visszafordítani, valamint hogy tegnap visszautasítottam.
5. A telefonban mondtam, hogy egész biztos nem utasítottam vissza, nem kerestek, se kapucsengőn, se telefonon és az ugyanígy megcímzett másik csomagot minden probléma nélkül már átvettem. Ezen kívül mondtam hogy előző nap már a telefonos ügyintézővel beszéltem aki szólt a kocsinak, erről a 15-ei ügyintéző semmilyen információt nem talált. Megadtam a telefonszámomat és az ügyintéző mondta hogy keresni fog, ha tud információt.
Nem kaptam azóta sem semmilyen megkeresést.A koronavírus helyzet alatt egész Európán keresztül pár nap alatt végig szállítanak egy csomagot, majd a magyarországi részen, ilyen színvonalú szolgáltatást nyújtanak? Egy véletlenszerű címen bemondásra bárki visszafordíthat egy 2000 EUR-s csomagot a UPS-nél? Családnevem igazán ritka családnév, egész biztos nem keverhettek össze senkivel.
Most csak bízni tudok benne, hogy a műszaki küldemény megfelelően van kezelve és egy 5300 km-es utaztatás alatt nem történik baja. Leírtam nekik emailben (kb. ez a posztom), kíváncsi vagyok mit válaszolnak.[ Szerkesztve ]
-
zsero
aktív tag
válasz DJ. Ru$y #93920 üzenetére
Nekem ez Budapest Déli pályaudvartól kb. 1.5 km-re történt, és ha csak annyi lenne hogy nem talált az semmi problémát nem jelentene, kihoznák holnap vagy holnapután. Még ha Vecsésre ki kellene autóznom az sem lenne probléma. De hogy egy 2000 EUR-s hangszóró Spanyolországba küldését ne tudjam megállítani úgy hogy kétszer hívom őket telefonon, az nekem egy életre elég volt.
Egyébként valószínűleg nemzetközileg továbbra is ők az egyik legkomolyabbak, de ez a magyar részük nagyon gáz.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- További aktív témák...