- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Mobil flották
- MG5 menetpróba
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jolti05
őstag
válasz flegga92 #99783 üzenetére
Igazad van, kissé szigorú voltam, bocsánat, hadd javítsam ki magam:
Azt nem tudom/látom még mindig, hogy Alin hogy mennek a dolgok, mik a következő lépések.Két opcióm volt azt a képernyőt megelőzően, amiről csatoltam képet, vagy partial refund (~1200 forintot kaptam volna), vagy full, de ebben az esetben visszaküldés is.
Elfogadtam az utóbbit, jelenleg az eladónak kellene tovább görgetnie a történetet azzal, hogy megadja a címét, nekem nincs hova írni, nincs kép csatolási lehetőség, ezt megelőzően pedig csak a termékről tölthettem volna fel (újabb) képet, hogy bizonygassam, miért jogos, hogy case-t nyitottam és teljes árvisszatérítést szeretnék.
Arra tippelek, hogy amikor legutóbb arra jártál, még más volt ez folyamat.
Az is ki volt írva az előző képernyőn, hogy a visszaút postaköltségét az eladó fizeti. (Ettől függetlenül paypallel fizettem.)
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lenne, ha írna egy címet, ott milyen opcióim lennének, és mikor mit kapnék vissza (ár - postaköltség), hogy erről is legyen tapasztalatom, de könnyen el tudnám engedni a történetet, ha csak simán visszakapnám a pénzt (még 22+ óra), és akkor ez a sztori is pipa, nem kell postára menni, újabb pénzmagot elkölteni, képeket, videót csatolni, írkálni, várni, miegymás
Nem semmi, hogy 3900 forint egy levél Kínába...A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Vezetékes FÜLhallgatók
- E-roller topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Elektromos cigaretta 🔞
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- World of Tanks - MMO
- Energiaital topic
- Dragon Age: Origins
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest