- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobilhasználat külföldön
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pulutodurumo
őstag
válasz Armagedown #91004 üzenetére
Ebayen alapvetően az eladót értékeled, nem a terméket. A leírásba beleteheted hogy szerinted ez fosch. (Van már külön termék értékelésre lehetőség, ha úgy van megcsinálva a hirdetés.)
Szóval nem igazán tudsz mit tenni. Ha negatívot adsz neki, az bunkóság, hiszen megkaptad. Ő csak kereskedő, nem tehet róla (valószínűleg). Esetleg részleges visszatérítést kérhetsz, hátha elfogadja.[ Szerkesztve ]
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
válasz MCGaiwer #91018 üzenetére
Én nem tudom hogy te hogy vetted, úgy írd be, ahogy van.
Elég egyértelmű a formanyomtatvány. Termék neve, mennyisége, egységár (egy darab/kg/liter ára), összérték (mennyiség szorozva egységár).A PayPal igazolás jó. Banki kivonatot nem muszáj, de lehet küldeni, elég az az egy sor is, ami a konkrét rendelést tartalmazza. És mindenképp legyen olyan dokumentum, screenshot, ami alapján össze lehet egyeztetni a csomag azonosítóját a kifizetett összeggel.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
-
pulutodurumo
őstag
-
pulutodurumo
őstag
válasz Occon adom #91117 üzenetére
Várjál egy kicsit, hozom a varázsgömböt...
Megnéztem, semmi. Hívd fel a kínai postát.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
válasz nyisziati #91135 üzenetére
És akkor? A BG szépen megkapja a kártérítést a fuvarozótól. Te mit vevő, az eladóval vagy szerződéses kapcsolatban, nem a szállítóval. Ha nyilvánvaló hogy elveszett, akkor nincs mit ragozni. Pénz vissza, a Banggood meg elintézi a maga dolgát a GLS-sel.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
-
pulutodurumo
őstag
válasz Watcher45 #91336 üzenetére
Az adatbekérőt ajánlott levélben küldik, és ha van tel.szám a csomagon, akkor kaphatsz SMS-t is. Nem tudok róla, hogy emailben kérnének bármit, hiszen honnan tudnák a mailcímedet?
Bár logikus lenne, főleg ha van ügyfélkapuja az embernek, akár azon keresztül is lehetne intézni.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
Csak egy kis dünnyögés:
Tegnap reggel csenget a postás, hozott egy ajánlott küldeményt (kis doboz). Dél tájban a "rendes" leveles postás hagyott egy értesítőt, majd délután egy harmadik hozott még egy aláíróst (nagy nylonban).Nem csodálom b+ hogy nem bírják a munkát, ha egy nap, egy címre három embert küldenek...
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
Ha az érdekelné őket, hogy mi van a csomagon, már vámolták volna az alapján. De legalább 6 éve (ekkor került fel a tájékoztató a NAV oldalára), igazolni kell, a termékért kifizetett összeget. Az igaz, hogy a feladó vámáru nyilatkozata (CN 2X címke a csomagon) is hiteles magánokirat, de mivel sok-sok éve minden külföldi csomag gift - 5$ ezért a vámosokat hidegen hagyja.
Szóval kell egy dokumentum, amin látszik hogy ezért a számú csomagért ki mennyit fizetett. E nélkül nem fogod megkapni.
[ Szerkesztve ]
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
-
pulutodurumo
őstag
-
pulutodurumo
őstag
válasz Simon02 #91392 üzenetére
Ha nem veszed át, attól még nem biztos hogy visszajut a címzetthez. Szóval se termék, se pénz.
Mellesleg miért is szórakoznál az eladóval? Ő elküldte amit te kifizettél, arról nem tehet hogy te nem tájékozódtál megfelelően. Svájc nem tagja az Uniónak, így ÁFA mindenképp van. Bizonyos termékek vámmentesek (vagy az összes), de ennek most nem akarnék utánanézni.
Szóval a nem veszed át dolog enyhén szólva bunkóság.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
válasz w.miki #91616 üzenetére
Szerinted mi honnan tudjuk hogy te miket rendelsz?
Végignézed a rendeléseidet, és megkeresed ezt a számot. Bár gondolom ez benned is felmerült mint lehetőség.
Esetleg megmondanád nekem, hogy az UN258465214CN számú csomagban mi van? Marhára érdekel.Mivel hollandus postás, ezért valszeg' GB vagy BG. Vagy nem. De az biztos.
[ Szerkesztve ]
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
válasz lostprophet #91863 üzenetére
Ez így nem okés. Ez után 1-2 nap és kézbesítik (megyeszékhelyen legalábbis). Ez már az a helyzet, amikor érdemes felhívni a postát.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
válasz lostprophet #91867 üzenetére
Lakossági ügyfeleinknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.Számot megmond, ügyintéző rákeres, profit. Vagy csak elkezd hümmögni, hogy hát igen, ennek már rég itt meg ott kéne lennie. De mindenképp itt érdemes kezdeni.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
-
pulutodurumo
őstag
válasz dvd_R+ #92027 üzenetére
Nem könnyű... A Posta csak nemzetközi postai azonosítókkal (két betű, kilenc szám, két betű) dolgozik. Azt tudják keresni, az van benne a rendszerben. És ez a küldemény ugye nem DHL Express, a magyar DHL nem látja, nem hozzájuk tartozik, hanem a Postához. Úgyhogy sajnos nem látom a megoldást.
Ami képet beraktál, ott írja is az oldal alján a 2-es pontban a local tracking numbert, na az kéne, csak lövésem sincs miért nincsen."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
pulutodurumo
őstag
válasz Litta08 #92195 üzenetére
"Nem örülnék, ha még hetekig kéne b******ni vele a mindenféle iratok miatt, mikor elvileg ott van ugye a 37 eurós kiskapu, amibe még bőven beleférek."
De igazolni kell a vételárat mindenféle iratokkal. Különben honnan tudják hogy mennyit fizettél érte? Feltéve hogy kérik. Hiába töltötte ki az eladó a vámáru nyilatkozatot (CN22 v. 23 matrica a csomagon), mindenki tudja hogy az nem mindig felel meg a valóságnak.
[ Szerkesztve ]
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért